QUOTE(Mažylio ratai @ 2010 05 14, 12:05)
Užbaigiant šią diskusiją, norime pastebėti, kad kokybės inspekcija, į kurią kreipėsi mūsų gerbiama pirkėja, atliko vežimėlio ekspertizę ir tyrimą. Ko pasekoje uždėjo naujus priekinius ratus ir padarė išvadą, kad vežimas važiuoja puikiai ir nevirsta. (Kai mes važiavome pas pirkėja tiesiai į namus ir pakeitėme priekinius ratus naujais, tai pirkėjai visvien atrodė, kad vežimas blogai važiuoja ir virsta).
Kaip minėjau, šios klientės tikslas - pakeisti plačią važiuoklę į siauresnę.
Noriu atkreipti dėmesį į tai, kad kai nuspręsite kreiptis į kokybės inspekciją, bet kokiu klausimu, tai yra dėl bet kokio Jums nepatinkančio daikto (ar tai būtų vežimėlis, batai, žaslai), nepamirškite, kad valstybinės įstaigos išlaikomos iš mokesčių mokėtojų pinigų.
Žmonės pasidarė labai pikti, todėl visiškai nebealvoja ką daro. Kokybės inspekcija labai nuodugniai tiria skundus ir užtrunka ne vieną dieną, o tai kainuoja ne mažus piniėlius.
Drįstu pastebėti, kad klientė, kuri parašė skundą, gyvena Airijoje ir Lietuvoje mokesčių kaip suprantame nemoka. Tačiau kokybės inspekcija turėjo reaguoti į jos parašytą skundą.
Taip pat noriu atkreipti dėmesį, Kad X-Landeriams suteikiama 24 mėn. garantija.
O jei klientas ieško, kaip grąžinti ar pakeisti naudotą vežimą, tuomet įvyksta tokios situacijos.
Papildyta:
Omni,
jeigu Jūsų lifto plotis 50 cm, tai su 59 cm rėmu Jūs taip pat neįvažiuosite. Koks tuomet tikslas keisti vežimėlį.
Visos dalys tinkas tirk ant plačioa, tirk ant siauresnės važiuoklės.
laba laba,
ziuriu nerimstat kaip apzmeizti savo klientus. Vienas komentaras, antras- o as tik paklausiau forumieciu, ar yra kam taip buve.Niekas nenorejo jusu pasiaurinto remo, ir niekas nevaziavo uzgule rankenos. jeigu kokybes inspekcija pakeite ratus- reiskiasi vezimelis vaziavo NEGERAI. jei butu isgalvota mano istorija del naujo remo- kokybes inspekcija butu nekeitusi NIEKO. O kur as gyvenu ir kam ka moku- ne jusu reikalas. As ne tiek sumokejau atvezdama vezima i Vilniu, ir vazinedama po inspekcijas.pirmiausiai pazvelkite i savo aferizmus- ant ko ir kaip firma uzrasyta, ir ant ko garantinis? a?
todel likau labai jumis nepatenkinta- ir uzsitarnavote didelia antireklama.Jus dar drisote irasiti (mano ANTRU ISREIKALAUTU prasymu) i garantini kvita kad keitete ratu fiksavimo mechanizma ir sutepete ratus? o trecio aptarnavimo-is viso nerasete, tai dar klausimas- kam tvarkete,emete vezima tris kartus, jei jam nieko nera,jei noriu tik remo, a?Mano prasyme buvo parasyta- grazinti pinigus arba pakeisti i kokybiska preke. O ne i siaura ar nauja rema. As telpu visur- ir pro kasas, ir pro savo namus duris telpu, Liftu nera.
Gaila pati esu jau ne LT, tikrai buciau davusi jus i teisma- ir butume atlike ekspertize, taciau matosi kokie jus zmones-aferistai.
bet vel gi- nevaziuos gerai vezima, toliau kreipsiuosi ir i teisma.O juk zinote, kodel dejote ant kito remo mano medizga ir bandete, nes medziagoje kalte,per daug ileista- vaikas idumba ir priekyje nelieka apkrovos, taciau tai- gali irodyti tik ekspertize, o tam laiko kol kas neturiu.
Bet niekada nevelu juk, arne?
Todel jum palinkesiu- taip nesielgti su klientai, nesmeizti kad noriu naujo remo ar vaziuoju uzgulusi vezima, nes likau teisi AS , bent ratus pakeite.
ir sita reikala baigiu siandien.....zinoma, jeigu vezimas vaziuos gerai, nes dabar aisku, kur yra visas brokas. MEDZIAGOJE.
gero ir sekmingo jums darbo!