Įkraunama...
Įkraunama...

Kuro taupymas, ar tiesa?

QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 13, 10:56)
1....tai niekam neužkliuvo šitas dalykas?
Atmetus visažinio žurnalisto klaidą, turėtų būti taip:

2.sunaudojus vieną kilovatvalandę elektros energijos, galima gauti 2,7 kilovatvalandžių šilumos energijos,

1. uzkliuvo, bet klausimas buvo adresuotas automobiliams.lt, tai laukeme atsakymo smile.gif
2. Tiesa, pamastymui ne i tema: santykis tarp pagamintos elektros ir šilumos energijos mažose kogeneracinėse jėgainėse apytiksliai būna 1 Kw elektros ir 2 Kw šilumos. Jėgainių galingumui didėjant ir maždaug virš 150 KW šis santykis sumažėja. Jėgainių kurių galingumas virš 1000 KW šis santykis beveik tampa vienodas.
Atsakyti
na gal ne visai taip, bet neesmė. Garo turbinos nvk yra žemokas...
Katilas su naudingumo koeficientu=1 ...būtų jėga...O čia - cieli 2,7.... lotuliukas.gif
Atsakyti
paziurejau tu stebukladariu puslapyje kontaktus ir radau tik 1 adresa per visa marijos zeme-siauliuose. man labai patogu,nes kaip tik is ten esu. pro ta servisa prasukti gavosi ~0.5km lankas,bet ko nepadarysi vardan tiesos ax.gif servisas kaip servisas,o as tiesiai pas Edmonda-jis tarpininkas pas mus to stebuklo. pripazinsiu,jis nelyginamai saziningesnis uz Vytauta>kokoski ir kitus velnius mirksiukas.gif mano pirmas klausimas buvo apie grazinimo salygas-norejau pamatyti popierini sutarties varianta. va cia ir prasidejo. turbut nesitikejo kad iskart imsiu gaidi uz skiauteres. blush2.gif pradejo mykti kad pirma reikia paziureti masina,ar tiks,ar tvarkinga,bla bla bla. i tai as jam dejau kontraagrumenta-turiu 4 masinas,nuo benzino iki dyzelio(negrazu,bet teko pameluoti blush2.gif ). kazkuriai vistiek tiks ax.gif pasirodo,atvirksciai nei reklamuoja savo puslapyje,pinigai nera grazinami uz "lukesciu nepasiteisinima" 4u.gif . grazina tik vilniuje,kuo pradejau dideliai abejoti...
tada zmogus prisipazino pats turintis toki isidejes i 2.8l benzinini pasata. su dideliu pasitenkinimu pasake,kad po tos blekos imontavimo masinos kompas rodo uzmiestyje 9.7-9.8l vietoj buvusiu 10. "bet gal vejas patogus papuole,o gal ir ta detale". jo zodziai lotuliukas.gif dar beda ta,kad tuos 0.2-0.3l jis greit mintinai paskaiciavo kaip 20-30% ekonomija. pasiuliau pasinaudoti skaiciuotuvu,gavosi "siek tiek" maziau-2-3 g.gif
po tokio pravalo,papasakojo kad buvo ideje i sharana,tai savininkas po dienos atleke kad isimtu ta bleka,nes nebeliko traukos...
reziume:oro nemokat pardavinet,o ta skarda veikia nebent placebo principu. cia geriausiu atveju. bet,bent jau siauliuose,kiek supratau is jo pasakojimo,1-2 idedat per menesi doh.gif
Atsakyti
QUOTE(skeptikas @ 2010 01 13, 15:41)
tada zmogus prisipazino pats turintis toki isidejes i 2.8l benzinini pasata. su dideliu pasitenkinimu pasake,kad po tos blekos imontavimo masinos kompas rodo uzmiestyje 9.7-9.8l vietoj buvusiu 10

Pas mane BMW 2,8 l, kompas vidutines rodo ~8 l, vietoj 10 l (taip skelbia gamintojas), bet realiai paskaičiavus gaunasi +0,5 l (priklausomai nuo nuvažiuotų km, kuo daugiau prisuki tuo tiksliau kompas paskaičiuoja). Ir mieste maximum ima 11 l (vietoj skelbiamų 13 l). Ir be jokių stebuklingų prietaisų.
Aplamai manau, kad išmatuoti kuro sutaupymą yra labai sunku, nes 1. ne visada juk važinėji vienodu ritmu, t.y. kai kada paspaudi nuo sankryžos, kai kada ramiai važiuoji, lėtai keli apsukas ir pan.; 2. ne kiekvieną dieną oro sąlygos yra vienodos, o kur dar eismo intensyvumas. Tad įsidėjus tokį prietaisėlį tie sutaupyti 1-2 litrai gali būti grynai dėl išorinių veiksnių (pravažiavai mieste žaliu koridoriumi ir kažkiek sutaupei, nes nereikėjo stabdyti).
Atsakyti
QUOTE(Atogrąža @ 2010 01 12, 19:55)
Gal tada nuorodėlių ir kaip pasaulio mokslininkai plūkiasi ties tuo kuro taupymo aparatu ir kokių jau pionieriškų pasiekimų padarė, juk tema tai apie šitą stebuklingą aparatą, rods ?  g.gif


Gal ne taip supratau dėl nuorodų, nes atsakinėjau dėl vandenilio.
Dėl OSD kokios gali būti nuorodos? Gamintojo puslapis?Tai jis ne vienoje vietoje yra mūsų forume...Tai be abejonės Lietuvos mokslininkų neliečia. Daiktas sukurtas, užpatentuotas ir sėkmingai parduodamas visame pasaulyje. Gamintojas yra JAV.
Atsakyti
QUOTE(skeptikas @ 2010 01 13, 15:41)

po tokio pravalo,papasakojo kad buvo ideje i sharana,tai savininkas po dienos atleke kad isimtu ta bleka,nes nebeliko traukos...


logiskai paaiskinimas degalu sanaudu sumazejimas butu toksai: jei dirbtinai tuo prietaisu stabdome oro srauto greiti (taip ir yra sprendziant is detales konfiguracijos, o ne atvirksciai-greiteja, kaip teigia automobiliams.lt: "Įsiurbimo sistemoje derintojas priverčia orą suktis verpetais, kaip viesulą. Tai leidžia orui sparčiau ir veiksmingiau įveikti vingius bei kampus. Įsivaizduokit, kad vonioje jūs išleidžiate vandenį. Pastarasis ims sūkuriuoti, nes tokiu būdu jis sparčiausiai išteka." nenoriu dar detalizuoti, bet vonioje vandens verpeto susidarymo paaiskinimas ir palyginimas smile.gif kelia sypsena, kaip neismanancio elementariu fizikos desniu. ) tai fiksuoja oro srauto matuokle ir automatiskai ji sumazina kuro kiekio padavima, ko pasekoje krenta liaudiskai sakant automobilio trauka ( tinklapyje skelbiama, kad: "padidina arklio galių iki 16 %" ) is to ir itartina degalu ekonomija, bet ne " sutaupo iki 31 % kuro", o manau iki 3% geriausiu atveju, bet prarandame variklio galia. Bet bent kuriuo patikeciau tokiu dalyku tik apacioje nurodytu pasiulymu, t.y. jei man parodytu atestuoto bandytojo atlikta gaminio sertifikata.

QUOTE(pikkolo @ 2010 01 13, 16:13)

Aplamai manau, kad išmatuoti kuro sutaupymą yra labai sunku, nes 1. ne visada juk važinėji vienodu ritmu, t.y. kai kada paspaudi nuo sankryžos, kai kada ramiai važiuoji, lėtai keli apsukas ir pan.; 2. ne kiekvieną dieną oro sąlygos yra vienodos, o kur dar eismo intensyvumas. Tad įsidėjus tokį prietaisėlį tie sutaupyti 1-2 litrai gali būti grynai dėl išorinių veiksnių (pravažiavai mieste žaliu koridoriumi ir kažkiek sutaupei, nes nereikėjo stabdyti).

Neatlygintinas patarimas "gudruciams" is "automobiliams.lt" kaip isitvirtinti rinkoje, jei ju prietaisas toks stebuklingas, ir jie juo taip tiki: manau toki irengini galima pardavinet ji sertifikavus atestuotoje istaigoje, t.y. atiduoti irengini bandymams uz atitinkama mokesti, pvz. kad ir VGTU automobiliu transporto katedrai, jie turi keleta varikliu, traukos stendu, aparatura fiksuojancia degalu sanaudas. Kai va, toki sertifikata turesite savo rankose, kad jusu prietaisas taupo degalus, esant tiems patiems variklio apkrovos rezimams, tada ir galesite juo mojuoti cia forume ir saukti, o ne dabar moteriskes apgaudineti ( ka Jus be musu moterys veiktumete.... smile.gif )
p.s. labai gerai, kad pasiskelbe savo svetaine, dabar zinosime, kur neverta rizikuoti atidavineti savu automobiliu remontui smile.gif
Atsakyti
QUOTE(automobiliams.lt @ 2010 01 13, 17:01)
Dėl OSD kokios gali būti nuorodos? Gamintojo puslapis?Tai jis ne vienoje vietoje yra mūsų forume...Tai be abejonės Lietuvos mokslininkų neliečia. Daiktas sukurtas, užpatentuotas ir sėkmingai parduodamas visame pasaulyje. Gamintojas yra JAV.

pateikite prietaiso sertifikata, kuris pagristu Jusu teiginius:
1. SUTAUPO IKI 31 % BENZINO, DYZELIO ARBA DUJŲ.
2. ARKLIO GALIŲ PADIDINA IKI 16 %
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo SIMPL: 13 sausio 2010 - 17:27
QUOTE(skeptikas @ 2010 01 13, 17:41)
paziurejau tu stebukladariu puslapyje kontaktus ir radau tik 1 adresa per visa marijos zeme-siauliuose. man labai patogu,nes kaip tik is ten esu. pro ta servisa prasukti gavosi ~0.5km lankas,bet ko nepadarysi vardan tiesos ax.gif  servisas kaip servisas,o as tiesiai pas Edmonda-jis tarpininkas pas mus to stebuklo. pripazinsiu,jis nelyginamai saziningesnis uz Vytauta>kokoski ir kitus velnius mirksiukas.gif  mano pirmas klausimas buvo apie grazinimo salygas-norejau pamatyti popierini sutarties varianta. va cia ir prasidejo. turbut nesitikejo kad iskart imsiu gaidi uz skiauteres. blush2.gif  pradejo mykti kad pirma reikia paziureti masina,ar tiks,ar tvarkinga,bla bla bla. i tai as jam dejau kontraagrumenta-turiu 4 masinas,nuo benzino iki dyzelio(negrazu,bet teko pameluoti blush2.gif ). kazkuriai vistiek tiks ax.gif  pasirodo,atvirksciai nei reklamuoja savo puslapyje,pinigai nera grazinami uz "lukesciu nepasiteisinima" 4u.gif  . grazina tik vilniuje,kuo pradejau dideliai abejoti...
tada zmogus prisipazino pats turintis toki isidejes i 2.8l benzinini pasata. su dideliu pasitenkinimu pasake,kad po tos blekos imontavimo masinos kompas rodo uzmiestyje 9.7-9.8l vietoj buvusiu 10. "bet gal vejas patogus papuole,o gal ir ta detale". jo zodziai lotuliukas.gif  dar beda ta,kad tuos 0.2-0.3l jis greit mintinai paskaiciavo kaip 20-30% ekonomija. pasiuliau pasinaudoti skaiciuotuvu,gavosi "siek tiek" maziau-2-3 g.gif
po tokio pravalo,papasakojo kad buvo ideje i sharana,tai savininkas po dienos atleke kad isimtu ta bleka,nes nebeliko traukos...
reziume:oro nemokat pardavinet,o ta skarda veikia nebent placebo principu. cia geriausiu atveju. bet,bent jau siauliuose,kiek supratau is jo pasakojimo,1-2 idedat per menesi doh.gif



Dabar pats prisipažinai, kas esi...Parašei piną melagystę, bet tiek to jei Pačiam nuo to lengviau lai būs. Laikas yra pagrindinis teisėjas.
Edmundo servisas Šiauliuose gyvuoja minimum 20 metų. Tiesa buvo jis kitu adresu, bet ne tame tiesa. Žmogus turintis tokį uždirbtą vardą imsis pardavinėti tokį daiktą, nuo kurio jam lieka mažytė kapeikėlė(negali daug likti, nes pati kaina labai maža), ir net pats turėdamas žiauriai mažą taupymo procentą savo automobilyje darys, kad iš jo juoktusi visas miestas? Tai jei Jis jau toks kvailas, už ką jis yra įsigijęs nuosavybę, turi nepigų ir neekonomišką automobilį, ir dar niekas ant jo nespjaudo? Kam tokie įsigalvojimai?Kam žeminat už save protingęsnį?
Taip, nėra montuojama OSD į automobilius, nežinant jų techninio stovio.
Taip pirmiausia apžiūrimas automobilis, ar galima į jį montuoti.
Taip, tam ir yra pinigų grąžinimo garantija, tam , kad atstovybės kurios neturi techninių galimybių patikrinti automobilį iš anksto, galėtų išvengti nepatenkintų.
O Edmundui dar nėra tekę gražinti pinigų , kaip ir daugeliui atstovybių Lietuvoje.Ir ne tik kad mažai parduoda per savaitę krizės laiku(kai apart maisto, vartojimas nulinis), o ir todėl, kad dirba labai atsakingai ir nesivaiko greito pelno.
Na ir pabaigai, tai turėtų buti visoj Lietuvoj tik filialai, ar viena firma?, Iš kur iškritote, Gerbiamasis?
Atsakyti
QUOTE(SIMPL @ 2010 01 13, 19:04)
logiskai paaiskinimas degalu sanaudu sumazejimas butu toksai: jei dirbtinai tuo prietaisu stabdome oro srauto greiti (taip ir yra sprendziant is detales konfiguracijos, o ne atvirksciai-greiteja, kaip teigia automobiliams.lt: "Įsiurbimo sistemoje derintojas priverčia orą suktis verpetais, kaip viesulą. Tai leidžia orui sparčiau ir veiksmingiau įveikti vingius bei kampus. Įsivaizduokit, kad vonioje jūs išleidžiate vandenį. Pastarasis ims sūkuriuoti, nes tokiu būdu jis sparčiausiai išteka." nenoriu dar detalizuoti, bet vonioje vandens verpeto susidarymo paaiskinimas ir palyginimas smile.gif kelia  sypsena, kaip neismanancio elementariu fizikos desniu. )  tai fiksuoja oro srauto matuokle ir automatiskai ji sumazina kuro kiekio padavima, ko pasekoje krenta liaudiskai sakant automobilio trauka ( tinklapyje skelbiama, kad:  "padidina arklio galių iki 16 %" ) is to ir itartina degalu ekonomija, bet ne " sutaupo iki 31 % kuro", o manau iki 3% geriausiu atveju, bet prarandame variklio  galia. Bet bent kuriuo patikeciau tokiu dalyku tik apacioje nurodytu pasiulymu, t.y. jei man parodytu atestuoto bandytojo atlikta gaminio sertifikata.
Neatlygintinas patarimas "gudruciams" is "automobiliams.lt" kaip isitvirtinti rinkoje, jei ju prietaisas toks stebuklingas, ir jie juo taip tiki: manau toki irengini galima pardavinet ji sertifikavus atestuotoje istaigoje, t.y. atiduoti irengini bandymams uz  atitinkama mokesti, pvz. kad ir VGTU automobiliu transporto katedrai, jie turi keleta varikliu, traukos stendu, aparatura fiksuojancia degalu sanaudas. Kai va, toki sertifikata turesite savo rankose, kad jusu prietaisas taupo degalus, esant tiems patiems variklio apkrovos rezimams, tada ir galesite juo mojuoti cia forume ir saukti, o ne dabar moteriskes apgaudineti ( ka Jus be musu moterys veiktumete....  smile.gif  )
p.s. labai gerai, kad pasiskelbe savo svetaine, dabar zinosime, kur neverta rizikuoti atidavineti savu automobiliu remontui smile.gif

Na va ir vėl apgavystės ir akių dumimas.
Jūsų žiniai. Vienintelis profesionalus "dino" stendas yra seimo autoūkyje.Ten jo kaina yra apie 1000lt valandai, bet svarbiausia, kad kreives, kurias jie nubrėž, pastarieji negali oficialiai to patvirtinti, nes seimo autoūkis pagal reglamentą, neteikia tokių paslaugų.
Antra vertus, jeigu tai ir būtų oficialu, ir žmogus atvažiavęs pasakytų, o mano automobilyje, tai neduoda jokio ekonominio efekto, tai mes turėtume aiškinti, kad nieko nežinom yra oficialus dokumentas, ir įrenginys turi veikti!!! Tai butų geriau, ir patikimiau, ar žmonių atsiliepimai ir komentarai apie realų rezultatą?
Mūsų supratimas apie verslą yra mūsų asmeninis reikalas ir mes nesiūlome savo taktikos kitiems. Tik labai prašome, neklaidinkit kitų, nes Jūsų žinios ir gyvenimo braižas yra jau aiškus. Nepykit, bet mūsų akimis taip yra.
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 13, 23:24)
Klausyk, asilėli...jei jau tu mane kvailu laikai...tai kad įrodyti priešingai -  padarom pasikeitimą informacija. Tu paviešini savo vandenilio gamybos technologiją taip reklamuojamose automobilių įrangose.
Aš parodysiu kaip vandenilis gaminamas pramonei. Su foto, tech. duomenim, sertifikatais, aprašymu ir  nuotraukom. Man tai nesunku, nes tinku ne vien klouno pareigoms - turiu savo aptarnaujamame ūky DU elektrolizerius. Labai skirtingus, bet veikiančius tuo pačiu principu. Turiu ir sertifikatą leidžiantį man dirbti su vandeniliu ...ir kalio rūgštimi - turbūt žinai kam ji reikalinga?
Ir tiesą sakant neįsivaizduoju SAUGIAI dirbančio  pakankamos galios lizeriuko...automobilyje.

Labai būtų įdomu sužinot apie technologiją, kai vandeniliui išgauti iš vandens reikia mažiau energijos negu jis vėl jungdamasis su deguonimi jos atiduoda....
Apie vandenilio pavaudojimo stebuklus gali neaiškint - tereikai kažkaip pigiai jo gauti.


Iš tikro apsikeisti informacija būtų gana įdomu, todėl, kad mes aktyviai dirbame į perspektyvą, šildyti namus su vandeniliu, o elektrolitai, pas mus naudojami visai kiti, tai yra NCE, (non caustic elektrolite), automobiliuose daug aliuminio, ir tai ir erozija ir putojimas, ir netgi gali iššaukti sprogimą...
Tačiau nelabai matau tikslo ir reikalo tai daryti atvirai, galim prisidaryti problemų prieš ekspermentatorius, kurie ką nors supratę neteisingai, gali priskaldyti malkų, ko pasekoje galim likti tik kaltais, ir dar būti suprasti netinkamai kaip ir apie OSD kai kas galvoja... Siūlau susirašyti per privatą, kur galėsim susiderinti subendravimo priemones ir būdus...
Atsakyti
Bet ir neblogai Jūs čia ir pastūmėt vieni ant kitų ohmy.gif aš apšalus.... kol viską perskaičiau.... o išvada padariau tokią, kad į pirmąjį pateiktą klausimą taip niekas ir neatsakė g.gif Manęs atsakymas ne itin nedomina tik šiaip buvo smalsu, bet kadangi pokalbis pasisuko kita linkme, ką padarysi. Ginančius prietaisą užjaučiu nes puolančių daugiau nei ginančiu bet tuo pačiu noriu pasakyti, kad labai nerealus pateikiami procentai, o jei is kart butu skelbiama kad BEVEIK atstato gamyklinius parametrus gal tada butu kiek realiau....

Aš asmeniškai šiuo metu gaivinti automobiliui esu pradėjus RVS technologijos ciklą. Malonumas brangus bendroj kainoj man asmeniškai gausi apie 400Lt (ir tai čia pigiausias variantas nes į varikli pilamu tepalu kiekis nėra didelis), pažadai maži bet visa tai tik dėl to kad senas automobilis ('96m) dar nors kiek savo senuosius gamyklinius parametrus atgautų, o ne dėl to kad stebuklingai kurą taupytu smile.gif šiaip tai visur siūlau savo nuomonę turėti ir tuo pačiu sveiko proto neprarasti. Nežinau ar moteris kuri užvedė šia temą teisybę rašė ar tiesiog kaip dauguma čia teigia - reklamą mėgino daryti, bet gal nereik tiek daug replikų į jos daržą? gal geriau ignoruoti? juk vis dėlto visi šie Mūsų pokalbiai laisvai prieinami internete, ne tik mums bet ir mūsų vaikams... Kaip sakė katinas Leopoldas "Gyvenkim draugiškai" 4u.gif
Atsakyti
RVS ir XADO - dalykas rimtesnis. Esu išbandęs. Ne stebuklas, bet veikia.
Atsakyti