QUOTE(goodgeras @ 2014 10 28, 22:54)
nes medine virtuve ten uzsakem
buvo klaidu ir is dizainerio puses ir mestro
reikia labai kruopsciai nuo iki kontroliuoti
o "nuzude" mus direktorius....
sake mokekit iki galo, pilna suma pries montavimo
toks skandalas isejo (prasem palikti 10 proc Po uzmoket....-NE, ir viskas) (o sutartyje nenurodyta
)), net su vartuotoju teise susidraugavom
aj
Jie dabar daug uzsakymu is Rusijos turi, jiems musu lovytes, spinteles = t'fu, kopeikos
sekmes sulaukti
Su direktorium pabendravau ir aš jau šiandien. Toks vaizdas, kad jam tikrai viskas visiškai dzin
Jau prieš kelias savaites kai ieškot pradėjom, kada čia tą lovą atveš, telefonu bendraudavau su moteriške iš to salono, kur užsakėm, pradėjo makaronus kabint, kad daug darbų, dar nespėjo pagamint, paskui kad darbuotojai išvykę į užsienį didelį užsakymą surinkinėja, paskui kad negali atvežti, nes tik mūsų vienintelis užsakymas į Vilnių ir jiems iš Klaipėdos neapsimoka vežti, garantuoja, kad pagaminta. Paskui vyras paskambino direktoriui. Po to skambučio man ta moteris iš salono skambina pasitiksinti dėl lovos grotelių, sako, gal jūs norit dvigubų iš abiejų šonų pakeliamų, nors mes buvom užsakę iš galo pakeliamas
, paskui dėl čiužinio aukščio ir įgilinimo klausinėt pradėjo
Tai, sakau, jūs gi sakėt, kad lova pagaminta, tik negalit atvežt, o dabar apie groteles, įgilinimus klausinėjat
Pradėjo gintis, kad nori tik pasitikslinti, gal persigalvojom dėl grotelių, nes nestandartas, lova pailginta, tai gal neatlaikys, jei kasdien klnosim
ir ar tikrai teisingą įgilinimą padarė. Dar vėliau pradėjom derint dėl pristatymo, sako pristatysim iki savaitės pabaigos, o mes kaip tik tą savaitę penktadienį atostogaut išvažiuojam. Sakau iki ketvirtadienio pristatykit, nes mes paskui negalėsim. Po valandos skambina, kad atvežam šeštadienį
, aš vėl sakau, kad mes negalėsim, juk jau perspėjau, kad išvažiuojam. Tai sako, niekis, salone palaikysim, kai grįšit, atvešim ir surinksim. Per atostogas jau svajojam, kaip grįžus už kelių dienų lova galėsim džiaugtis. O čia pašvilpk. Skambinu šiandien pati moteriškei, sako neatvežė tada prieš savaitę, nes daug užsakymų vežė, tai kadangi jūsų vistiek būtų salone stovėjus, netilpo, tai ir nebevežė. Greičiausiai tik kitą savaitę atveš, nes šia savaitę niekas nevažiuoja.
Susinervinau ir paskambinau pačiam direktoriui. Jis pradėjo pasakot, kad neturi su kuo atvežt, o tada neatvežė, nes darbuotojai sumaišė ir netuos baldus išvežė (salono darbuotojos versija kiek kitokia buvo
), tai jis ir taip problemų turi, čia visi jį paveda ir t.t., sakau, man neįdomu jūsų vidiniai įmonės dalykai, vėluojat jau mėnesį beveik. Tas man aiškina, kad ieško transporto.
O tai kur buvo daugiau nei savaitę, kai mes atostogavom, jei darbuotojai ne taip padarė tada, turėjo ir galėjo per tą savaitę jau transportą suveikti.
Žodžiu, nieko nepešiau aš iš to pokalbio, o kai pasakiau, kad kreipsimės į vartotojų teises ir jei reiks į teismą, jis pasakė, kad jis nenori čia su mumus žaisti, apie politiką kalbėt pradėjo
Žodžiu įklimpom ir neblogai
Dabar jau kreipsimės raštu, nes tokiais žodiniais tarimais ir nesusitarimais tai paskui nieko neįrodysi.
Na gal gražiuoju pristatys, vis dar tikiuos, nors jau ir nelabai gražiai čia gaunas.
Beje, lovą daro pagal jų modelį, tik prailgintą, tai tikiuosi bent čiužinys tilps
Sumokėti sakė galima bus ir grynais, meistrams, kuriesurinks. Iš anksto tikrai nesiruošiu mokėti, kol neturiu prekės.