QUOTE(AGI @ 2016 02 24, 16:12)
Turbūt nieko naujo - ir senovėje mokslas buvo prieinamas tik turtingiesiems ir labai gabiems, jei jiems pasisekdavo ir kas nors iš įtakingųjų pastebėdavo tuos gabumus...
Kita vertus, man atrodo blogiau, kad mokyklų suskirstymas į "blogas" ir "geras" įgauna vis didesnį pagreitį. Kartais pagrįstą, kartais ne visai. "Įvaizdis yra viskas".
Na, visada buvo kelios ypatingos mokyklos ypatingų gabumų turintiems vaikams. Puiku!
Bet visos kitos tikrai turėtų būti apylygės. Ir vaikai jose turi mokytis visokie: iš turtingų šeimų ir iš vos vos galą su galu suduriančių, gabūs muzikai ir matematikai, stiprūs ir silpni... Ir mūsų, tėvų, kartu su mokytojais pagrindinis tikslas - išmokyti tuos vaikus tolerancijos, supratimo, bendradarbiavimo, savitarpio pagalbos. Žinios šiais laikais tikrai nėra pagrindinis dalykas. Bet lengviau pasakyti nei padaryti.

Turėtų, bet toli gražu taip nėra. Tame ir yra bėda.
Dėl turtingų ir vos galą su galu suduriančių, tai taip. Čia esmės nesudaro bent jau mums. Netgi atvirkščiai, nesinori kad vaikai po nosim naujausiais I-phone mojuotų ir pan.
Reikalas gal greičiau yra mokyklos tvarkoje, kaip mokytojai sugeba vaikus paruošt, kokie rezultatai pasiekiami su dauguma vaikų, kokia mokymo bazė mokykloje, sąlygos, pačių vaikų motyvacija mokytis ir pan.
Ypatingai toks amžius gana jautrus penktokų - šeštokų, prasidedanti paauglystė ir kiti dalykai. Nesinori, kad vaikas mokytųsi mokykloj, kur pusė klasės ateina į mokyklą, tik dėl to, kad reikia, bet visisiškai nesimoko ir dar trukdo kitiems. Kur jau šeštokai - septintokai traukia dūmelį už mokyklos kampo, ar atsikalbinėja, nepagarbiai elgiasi, bėga iš pamokų patys ir skatina kitus, kur plėtojasi patyčios ir su jomis niekas nekovoja. Ir mokyklos nieko nesiima, nes kiekvienas vaikas, tai krepšelis....
Su populiaresnėm mokyklom čiuo atveju paprasčiau, jose vaikų netrūksta, todėl čia ir drastiškesni sprendimai įmanomi. Norisi ir stiprios bendruomenės mokyklos, ir tvarkingų klasės draugų, ir gerų mokymosi rezultatų.