Įkraunama...
Įkraunama...

Užbūrimai

QUOTE(Vi-Vian @ 2010 03 29, 22:40)
kurioje gi vietoje pasityciojau?
jei jus cia izvelgiate pasityciojima ar izeidima, tada, sakyciau, jusu mastymas ribotas.. atsiprasau, jei izeidziau


Jaučiu kad Dievas pagal kapeikų svorį malonės atseikėja))

Yr toks posakis "nevaryk Dievo į medį" Čia toks bandymas ortodoksiniam monoteizmui priskirti primityvų magizmą - nieko baisaus jau labai-kad nedaryti šios klaidos reik žinoti krikščionybės esmę o ne vien formaliają pusę.
Tai vienintėlė religija kuri yra Ortodoksinė-ta prasme kad teisingas mąstymas "lemia" norimą rezultatą" , visos kitos ortopraksinės:" teisingas veiksmas lemia norimą rezultatą" Pvz: Judaizmas nusprendes kad formalus istatymų laikymasis lemia Dievo palankumą- ir davedę tai iki apsurdo, Valstybė išlaiko Juos ir gausias Jų šeimas nes net dirbti darbe negali nenusižengdami istatymams. Taip pat ir kitos Religijos bei magizmo ,okutizmo formos, jos tiki kad tinkama formulė lems tinkamą rezultatą- (tiesa tai veikia bet visiškai ne dėl to))
Ortopraksija- tai tikėjimas kad tinkamas fizinio pasaulio veiksmas itakoja ir privercia veikti reikiama Tau linkme metafizinį pasaulį, ar tai būtų dvasios,ar panteistiniai dievai ar Dievas.
Krikščionybėje gali ir galva nusisukti formaliai žvakutes bedegiodamas- nieko dėja. Taip tai tokia aukos forma- bet lemia ne žvakutės o Tavo vidus. Dievas čia visiškai metafizinis , ir yra tik viena jungtis tarp Jo ir žmogaus- tai Meilė ,bet ne ta vulgariaja prasme kai mylėti tai reiškia norėti meilės objektą "pavartoti" o norėti jam patarnauti. Kad bent kiek į tą meilę atsakyti, reikia suvokti kad nuodėmės yra tas kas tave valdo bet Jos nesi "tu" tai svetimybė,Barbarizmas)) ir nors truputi jų atsisakinėti, žmogus pvz: gali bent jau stengtis nevogti , nors ir širdyje truputi vagis, bet Jis išlieka vagiu, dėl to kad neimanoma žmogui sunaikinti nuodemę yra ir duoti sakramentai- tai imanoma Dievui. Sakramentų veikimas irgi ne formalus, ne šamanizmo aktas.

Nežinau ar aiškiai parašiau,labai didelė tema,o bandžiau labai trumpai parašyt-nelabai rišliai gavos)))





Atsakyti
Ne, nematau nieko blogo tame, kad aukojama maldos namams. Taipogi ne, manęs neįžeidėte.

Aš tuomet tik turiu porą klausimų:

1) Kodėl monetų? Kodėl visą saują? O jei aš paaukosiu dvi saujas? Ir ne monetų? Ar mano noras nebeišsipildys?
2) Jei toks dalykas turi reikšmės, ar tai nepanašiau į burtus bei prietarus?
3) Ar burtams ir prietarams vieta šventovėje? Kaip argumentuotumėte teigimą, jog prietarais neįžeidžiate Dievo namų koncepcijos?
4) Koks žvakių skaičius būtų veiksmingiausias norų išsipildymui?
5) Kaip manote, ar tik pinigais išreikšta atnaša cerkvėje garantuoja bet kokių norų išsipildymą?

Pamąstymui citata iš Naujojo Testamento: "Jis yra vienintelis, ir nėra kito šalia jo, ir jį mylėti visa širdimi, visa išmana bei visa pajėga, ir mylėti artimą, kaip save patį yra daugiau kaip visos deginamosios atnašos ir aukos." (Morkaus 12, 32-33)
Atsakyti
QUOTE(dekor @ 2010 03 30, 01:13)
Jaučiu kad Dievas pagal kapeikų svorį malonės atseikėja))


tikrai ne pagal svori. sis komentaras man atrodo toks neprotingas, kad analogisko lygio atsakymo net nesugalvojau..

QUOTE(biziukas @ 2010 03 30, 04:00)
1) Kodėl monetų? Kodėl visą saują? O jei aš paaukosiu dvi saujas? Ir ne monetų? Ar mano noras nebeišsipildys?
2) Jei toks dalykas turi reikšmės, ar tai nepanašiau į burtus bei prietarus?
3) Ar burtams ir prietarams vieta šventovėje? Kaip argumentuotumėte teigimą, jog prietarais neįžeidžiate Dievo namų koncepcijos?
4) Koks žvakių skaičius būtų veiksmingiausias norų išsipildymui?
5) Kaip manote, ar tik pinigais išreikšta atnaša cerkvėje garantuoja bet kokių norų išsipildymą?

Pamąstymui citata iš Naujojo Testamento: "Jis yra vienintelis, ir nėra kito šalia jo, ir jį mylėti visa širdimi, visa išmana bei visa pajėga, ir mylėti artimą, kaip save patį yra daugiau kaip visos deginamosios atnašos ir aukos." (Morkaus 12, 32-33)


1) aukokite kiek norite. "auku" paskirtis aiski ir, deja, ne visada baznycios, o konkreciu asmenu poreikiams tenkinti. Dievui pinigu nereikia. baznycios kaip pastato irgi - Dievas visur. jei klupauju per misias pagal visus baznycios kanonus, tai nereiskia, kad tikiu. analogiskai su pinigais - aukojant neissiperkama. jei tik suprantate, ka noriu pasakyti.
2) konkreciu siuo atveju - nepanasu. nuroodziau konkrecia sventojo ikona. pasidomekite juo ir susijusiomis tradicijomis. isstudijuokite sentikiu tradicijas.
3) kaip matau, jums svarbi pati Dievo ir Dievo namu koncepcija. man, deja, svarbu gerai jaustis tuose namuose. arba tiesiog jausti, kad Dievas salia visada, nepriklausomai ar buciuoju paveikslus baznycioj.
4) zvakiu skaicius neturi reiksmes. galite uzdegti viena, jei norite -2. tas pats kaip su pinigu aukojimu. o 4 paminejau del staciatikiu tradicijos. pirmoji uz mirusius, antroji uz gyvuosius, trecioji uz priesus, ketvirtoji uz save.
5) tikrai ne. ziurekite placiau

as nesu staciatike. tarp mano proteviu yra kataliku, staciatikiu ir sentikiu. i baznycia ar cerkve einu kai noriu. pinigu aukoju tada kai noriu ir kiek noriu. kiekvienas pasirenkame kiek aukoti ir kam - kunigo poreikiams tenkinti (dazniausiai, deja), ne visada reikalingam remontui (pvz. Ausros vartu laipteliai) ar isvykai i ekskursija (is asmenines patirtes). paaukoti bobutei stotyje, girtuokliui prie baznycios ar valkataujanciam vaikui nupirkti bandele, mano manymo, geriau nei aukoti baznyciai.

kaip matote, nesu vienuole ir nesu skaiciusi protingu knygu apie tikejima. turiu Dieva sirdyje toki, koki turiu. mano manumu, baznycia kaip tokia ikurta valdyti zmones ir kurti savaja gerove (prisiminkime 1/10 pajamu baznyciai mokescius). netikiu kunigais, kurie duoda patarimus kai aukleti vaikus ar issaugoti seima. kategoriskai nepritariu celibatui. baznycia turi tarnauti zmonems!!


atsiprasau, jei mano nuomone izeidzia "giliai" tikinciuosius pagal reglamenta ir priklausancius kanonus. ar jei kazka pavadinu ne tinkamu terminu - man tikejimas yra zemiskas ir tikejimui papildomu mokslu nereikia ir biblijos pazodinio interpretavimo nereikia
Atsakyti
QUOTE(Vi-Vian @ 2010 03 30, 11:37)
tikrai ne pagal svori. sis komentaras man atrodo toks neprotingas, kad analogisko lygio atsakymo net nesugalvojau..
1) aukokite kiek norite. "auku" paskirtis aiski ir, deja, ne visada baznycios, o konkreciu asmenu poreikiams tenkinti. Dievui pinigu nereikia. baznycios  kaip pastato irgi - Dievas visur. jei klupauju per misias pagal visus baznycios kanonus, tai nereiskia, kad tikiu. analogiskai su pinigais - aukojant neissiperkama. jei tik suprantate, ka noriu pasakyti.
2) konkreciu siuo atveju - nepanasu. nuroodziau konkrecia sventojo ikona. pasidomekite juo ir susijusiomis tradicijomis. isstudijuokite sentikiu tradicijas.
3) kaip matau, jums svarbi pati  Dievo ir Dievo namu koncepcija. man, deja, svarbu gerai jaustis tuose namuose. arba tiesiog jausti, kad Dievas salia visada, nepriklausomai ar buciuoju paveikslus baznycioj.
4) zvakiu skaicius neturi reiksmes. galite uzdegti viena, jei norite -2. tas pats kaip su pinigu aukojimu. o 4 paminejau del staciatikiu tradicijos. pirmoji uz mirusius, antroji uz gyvuosius, trecioji uz priesus, ketvirtoji uz save.
5) tikrai ne. ziurekite placiau

as nesu staciatike. tarp mano proteviu yra kataliku, staciatikiu ir sentikiu. i baznycia ar cerkve einu kai noriu. pinigu aukoju tada kai noriu ir kiek noriu. kiekvienas pasirenkame kiek aukoti ir kam - kunigo poreikiams tenkinti (dazniausiai, deja), ne visada reikalingam  remontui (pvz. Ausros vartu laipteliai) ar isvykai i ekskursija (is asmenines patirtes). paaukoti bobutei stotyje, girtuokliui prie baznycios ar valkataujanciam vaikui nupirkti bandele, mano manymo, geriau nei aukoti baznyciai.

kaip matote, nesu vienuole ir nesu skaiciusi protingu knygu apie tikejima. turiu Dieva sirdyje toki, koki turiu. mano manumu, baznycia kaip tokia ikurta valdyti zmones ir kurti savaja gerove (prisiminkime 1/10 pajamu baznyciai mokescius). netikiu kunigais, kurie duoda patarimus kai aukleti vaikus ar issaugoti seima. kategoriskai nepritariu celibatui. baznycia turi tarnauti zmonems!!
atsiprasau, jei mano nuomone izeidzia "giliai" tikinciuosius pagal reglamenta ir priklausancius kanonus. ar jei kazka pavadinu ne tinkamu terminu - man tikejimas yra zemiskas ir tikejimui papildomu mokslu nereikia ir biblijos pazodinio interpretavimo nereikia


Na, tuomet jūsų ankščiau paminėtas būdas kaip ir netenka prasmės. Jūs dabar siūlote aukoti tiek, kiek norisi, o ir iš viso galima neaukoti. Taip, nurodėte šventąjį, o kur parašyta (o gal jis pats gyvas būdamas minėjo?) kokia forma reikia aukoti ir ką daryti cerkvėje, kad jis išpildytų norus? Gal tuomet būtų tikslingiau patarti autorei tiesiog nueiti į cerkvę ir pasimelsti nurodytam šventajam. (Nors pati asmeniškai suvokiu vieną iš dekalogo nurodymų "neturėk kitų Dievų tik mane vieną" taip, jog melstis reiktų tik Dievui ir tik jo prašyti norų išsipildymų ir malonės, kurią Jis pagal savo valią suteiks arba ne. Tačiau pastarasis teiginys čia tik mano nuomonė, gan nekatalikiška.)
Jums nebūtina skaityti protingų knygų, jei tai nedomina, pritariu. Sutinku su tuo, kad kiekvienas, kuris tikime, turime Dievą širdyje tokį, kokį norime tikėti ir vienas apie kito tikėjimo teisingumą ar dydį spręsti neturime teisės, tai neišmatuota jokiose knygose. Vis tik, jei esate krikščionė, perversti Šv. Raštą būtų naudinga dėl bendro išsilavinimo. Galiu paaiškinti, kodėl taip sakau. Pavyzdžiui, ar įlėktumėte į mečetę, pradėtumėte žegnotis ir kalbėti kad ir "Tėve mūsų" kuomet aplinkui melstųsi musulmonai? Tubūt ne. Leiskit atspėsiu - turbūt gerbdama tai, kas jiems šventa to nedarytumėte ir išvis ten turbūt neitumėte, jei tuo, kuo jie tiki ir daro mečetėje jūs netikėtumėte. Tai koks skirtumas su bažnyčia? Net jei ja netikite ir ji jums tik pastatas, gal vis tik reikėtų ją gerbti ir neužsiiminėti joje prietaringomis praktikomis. Nes vis tik norite to ar ne, krikščionybė remiasi Šv. Raštu ir Bažnyčios funkcijos ir koncepctija jame aiškiai išdėstyta. Tik tiek.
Atsakyti
QUOTE(Vi-Vian @ 2010 03 28, 13:27)
nueikite i cerkve prie Nikolajaus Ugodniko (pildo norus) ikonos, uzdekite zvakute (arba net kelias). issikeiskite kelis litus smulkiom monetom  (pvz. po 10ct) ir visa sauja suberkite i auku dezute. pagalvokite uz ka aukojate.
tokiu zvakyciu ir namo atsineskite, tikrai namie geresne aplinka bus jei padeginsite zvakiu. o cerkvines zvakes dazniausiai sventintos.

Ačiū, kad pasidalinai. 4u.gif

Nikolajus Ugodnikas. Stebuklai.
Atsakyti
prasau nepainioti mano patarimo ir mano poziurio i tai, ar verta aukoti ir kiek aukoti. monetu sauja - vienas atvejis. aukojimas apskritai - kitas. griztant prie forumietes situacijos lieku prie saujos monetu.

sventaisiais siaip sau netampama. ypatinkai kol esama gyvais
jusu sakinyje apie sventaji pritruko logikos (nesupratau ar pats sventasis gyvas budamas aiskino kaip aukoti kad jis pats pildytu norus?) unsure.gif ko gero ne ta turejote omeny

del mecetes.. Dievas yra vienas, tik praktikuojame skirtingai. ar atejusi i mecete persizegnociau katalikiskai? ar taip izeisciau juos, ju Dieva? manau ne. izeisciau, jei bandyciau atkartoti ju veiksmus, nezinodama ka reiskia.
atejimas i cerkve ar mecete, stovejimas kampelyje ir ju tikejimo (ar ikonos) tylus pagerbimas, zvakes uzdegimas neturi nieko bendra su zmoniu tikejimo ar Dievo namu negerbimu. sakyciau toks mastymas labai ribotas arba pernelyg konservatyvus. primena inkvizicijos laikus.


Atsakyti
QUOTE(Vi-Vian @ 2010 03 30, 20:44)
prasau nepainioti mano patarimo ir mano poziurio i tai, ar verta aukoti ir kiek aukoti. monetu sauja - vienas atvejis. aukojimas apskritai - kitas. griztant prie forumietes situacijos lieku prie saujos monetu.

sventaisiais siaip sau netampama. ypatinkai kol esama gyvais
jusu sakinyje apie sventaji pritruko logikos (nesupratau ar pats sventasis gyvas budamas aiskino kaip aukoti kad jis pats pildytu norus?)  unsure.gif  ko gero ne ta turejote omeny

del mecetes.. Dievas yra vienas, tik praktikuojame skirtingai. ar atejusi i mecete persizegnociau katalikiskai? ar taip izeisciau juos, ju Dieva? manau ne. izeisciau, jei bandyciau atkartoti ju veiksmus, nezinodama ka reiskia.
atejimas i cerkve ar mecete, stovejimas kampelyje ir ju tikejimo (ar ikonos) tylus pagerbimas, zvakes uzdegimas neturi nieko bendra su zmoniu tikejimo ar Dievo namu negerbimu. sakyciau toks mastymas labai ribotas arba pernelyg konservatyvus. primena inkvizicijos laikus.


Tai jūs man durnai paaiškinkit, kas ten su tom monetom? Kaip jos susijusios su tikėjimu? Sakinys dėl šventojo tikrai nuskambėjo nelogiškai, bet tik dėl to, kad jūs vėl man paaiškintumėte: kas pasakė, kur parašyta kokia forma reikia aukoti (ir kad reikia aukoti) jei eini kreiptis i būtent šį šventąjį, kad išsipildytų noras. Ar tai tik prietaringų žmonių sugalvota? Gal ne,gal aš klystu, gal aš tiesiog nesu skaičius tokio šventraščio ir nežinodama diskutuoju čia su jumis.

Ar nesipainiojate truputį tame, ką sakote? Ikonos pagerbimas, žvakės uždegimas tikrai nesusijęs su Dievo namų pagerbimu. Priešingai, gerai, kad žmonės ateina. Bet gi jūs siūlote autorei kažkokias nelabai krikščioniškas praktikas ten atlikti. Pati pasakėte - įžeistumėte atlikdama veiksmus, kurie nežinotumėte, ką reiškia. Aš ir bandau jūsų paklausti, tai ar žinote, ką reiškia prietarai bažnyčioje?

(p.s. inkvizicijos laikais mano tikėjimo žmonės buvo labai smagiai persekiojami ir deginami ant laužų už tai, kad manė, jog kiekvienas žmogus turi teisę skaityti Šv. Raštą ir susipažinti su tikėjimo tiesomis, o ne vien pasikliauti, ką sako kunigai, nes jie tokie patys žmonės kaip ir visi likę)
Atsakyti
QUOTE(sorority @ 2010 03 05, 19:42)
Sveiki. Labai prašau jūsų pagalbos. Gal žinote kas galėtų padėti, kaip būtų galima atkerėti žmogų? Gal galite kur nukreipti, pas ekstrasensus ar būrėjus.. Yra labai sunki situacija. Mano brolis yra labai rimtai užkerėtas vienos merginos, visiškai nebebendrauja su šeima, absoliučiai pasikeitė, pasidarė piktas, nes nuolat su ja pykstasi, nebesimokina ir nebemato ateities.. Nesinori labai plėstis ir pasakoti ir sunku ištikrųjų paaiškinti, bet situacija yra visiškai beviltiška, jei kas kada esata ką girdėjęs ar susidūręs su panašia situacija, prašau padėkit.

Daug visokiu negraziu ir nesupratingu pasisakymu perskaiciau unsure.gif
Jus as puikiai suprantu ir uzjauciu. Tai yra rimta. Lygiai tokia pacia patirti turiu as, tik jau su laiminga pabaiga. Mano broliui buvo lygiai tas pats.
Mums padejo malda. Jei norite suzinoti daugiau, galit rasyti i az smile.gif
Atsakyti
is tykruju ne pirma karta girdziu apie si uzburima net esu susidurusi su juo akys i aki

, maciaus rezultatus, taciau tada man atrode kad tai tik atsitiktinumas... dabar palikus savo vyra susigyvanau su kitu ,kuris yra apsizenijes ir iki siol negali pamirst tos savosios pirrmosios zmonos, nors ir prisiekia kad esu jam vienintele mylima ir nepakartojama. kalbedama su juo tevais jie uzsimene kad ta jo pirmoji galejo ji uburt butent tokiu budu, nesitikejau isgirst is ju lupu tokiu teiginiu, taciau dabar teko susimastyt... pas mus viskas gerai mes planuojam vaika ir romantikos uztenka ir demesio ir meiles ir sexo... visko... bet ji JI vis dar stovi tarp musu... as ta jauciu... nors ir paliko ji pati....... parasiau savo patirti...tiesiog...
Atsakyti
QUOTE(mixasia @ 2010 07 15, 00:36)
susigyvanau su kitu ,kuris yra apsizenijes ir iki siol negali pamirst tos savosios pirrmosios zmonos

g.gif
Atsakyti
QUOTE(Vi-Vian @ 2010 03 30, 20:44)

del mecetes.. Dievas yra vienas, tik praktikuojame skirtingai.


Aha. Tik kiekvienas iš jų vadina visus kitus apsišaukėliais, žemėje bastėsi skirtingais laikotarpiais, moko skirtingų dalykų, turi skirtingus mokinius ir herojus, proteguoja skirtingas tautas ir jų vadukus ir t.t. 'Praktikuojamas skirtingai', tsakant biggrin.gif
Atsakyti
Yra tie burtai visokie ir tik nesusidure su jais gali sakyti, kad cia netikesi ir jie neveiks. Kai paveiktas zmogaus astralinis kunas per nuotrauka, plauka ir pan., net sukelia fizinius pakitimus zmoguje, ko jis gali nesugebet issiaiskinti visa gyvenima.
O baznycia tikrai padeda. Ypatingai reikia daug melstis uz ta zmogu.
Atsakyti