Man nutiko tokia beda - ivaziavau kitai masinai i "uzpakali". Nestipriai, bet priekis siek tiek apgadintas. Kapotas uzsidaro, bet lieka tarpas, nes ten kazkas pasistume. Reiktu atstatyt, kaip suprantu, patraukt kazka atgal ir palenkt zemyn. Gal kas galetu patarti, kur Kaune nebrangiai butu galima pataisyti?
OK, klausiu - kas gali būti, jei kyla temperatūra (stovint įkalneje su užtrauktu rankiniu ilgiau ar šiaip sankryžoje..) Įjungiu visu galingumu ventiliatorių, tada po kurio laiko temperatūros rodiklis kiek pakrenta. Skysčio pakanka, tikrinau. Ar labai susirūpinti ir kur geriausiai kreiptis dėl tokios problemos?
OK, klausiu - kas gali būti, jei kyla temperatūra (stovint įkalneje su užtrauktu rankiniu ilgiau ar šiaip sankryžoje..) Įjungiu visu galingumu ventiliatorių, tada po kurio laiko temperatūros rodiklis kiek pakrenta. Skysčio pakanka, tikrinau. Ar labai susirūpinti ir kur geriausiai kreiptis dėl tokios problemos?
Turejau taip pat tokia problema,issiprende ji labai paprastai-isemus katalizatoriu,po to pradejo geriau traukti ir nebekaito,pasirodo,jau pasikimses buvo taigi priezasciu iveiriu gali buti
O siuo atveju taip,panasu,kad neveikia ventiliatorius...
Merginos norejau paklausti kur galima buti nuvezti automobili paremontuoti ir kad vyrai nepradetu kalbeti nesuprantamu dalyku apie remonta?Kokie servisai jum patinka klaipedoje?
distancini pulteli su raktais numeciau ant zemes netycia ,ir nebeveikia is lauko nerakina masinos,rakina tik is vidaus,nz kas cia jam galejo atsitikti?po menesio tokiu spyriojimus si liga praeina ir vel distancinis pradeda veikti,gal distancini reikia keisti ar signalizacija,nieko nesuprantu,o koks servizas Kaune galetu masinos dureliu spyneles sutepti ,sutvarkyti ,kad normaliai rakinetusi su rakciuku?nes bagazine is 5 trenkimo tik uzsidaro
Pas mus atsitiko tokia istorija su servisais.Nuvaziavo vyras i tech.apziura,nepraejo del per didelio CO kiekio.Kita diena nuvaziavo i Autodujos(jie gali patikrinti ir sureguliuoti CO benzinui ir dujom)jie patikrino ir po 3min isvardino verdikta-jusu liambda zondas yra mires.Uz tokia patikra jie paeme 50lt ir pasake kad istacius nauja zonda galit drasiai vaziuoti i tech apziura-viskas bus gerai.Vyras nuvaziavo i Acura(japonisku autodaliu parduotuve)ir nupirko ta nelemta zonda(80lt).Pats istate ir nuvaziavo i tech. apziura.Sumokejo 15lt uz pakartotina apziura ir CO vel virsija norma trigubai.Galu gale siandien nuvaziavo i Tanagra servisa(kauno g.).4 val. meistras krapstesi ir galu gale sako vyrui-kaip ne keista bet liambda zondas ira blogas ir neveikia,nors zondas yra visiskai naujas.Vyras buvo sukrestas ir nuvaziavo i Akura bandyt keisti,jie nenoriai iskeite i kita bet brangesni(teko primoket 50lt).Grizo i Tanagra,jie istate ir tuo viskas pasibaige-CO zemiau leistinos normos.Tanagroi sumokejom 140lt.Nuvaziavo vyras i tech apziura ir praejo,tik reikejo vel moketi 11lt.Vat tokia istorija kuri paplonino musu pinigine.Bet aciu Tanagrei,vis gi meistrai zino savo darba.
MEISTRO ANTANO GODOS Prieš įriedant į autoserviso garažą, aštuoni iš dešimties vairuotojų išklauso 50 patarimų ir tiek pat perspėjimų, kaip jame elgtis, kad galiausiai išvažiavę lauk, už nugaros neišgirstų ką tik juos apmovusio mechaniko kikenimo.
Taisyklė numeris vienas prieš vizitą į autoservisą, automobilį pirmiausia būtina gerai apžiūrėti pačiam. Jei apie ratus nieko neišmanai perskaityti mechaniko pradžiamokslį arba pagalbos kreiptis į visų galų meistrą kaimyną Antaną iš trečio aukšto. Antraip, servise išgirsi diagnozę dešimtmečiui į priekį ir turėsi susitaikyti su mintimi, kad tau suremontuos ir pakeis net tai ko, švelniai tariant, keisti visai nereikėjo.
Antra, šalia meistro apsimesti, kad žinai atsakymus į visus klausimus. Trečia, pasiimti savaitę atostogų darbe, kad galėtum būdėti prie dirbančio mechaniko ir sekti visus jo žingsnius į priekį ir atgal. Ir netgi atlikus visus šiuos profilaktikos veiksmus vis tiek pasiruošti piniginės nuskausminimui. Štai kodėl Antanas iš trečio aukšto savo ratus visada taiso pats. Kiekvieną savaitgalį palinkęs po variklio dangčiu, nes savadarbio jo remonto vaisiai kažkodėl laiko tik savaitę...
Patikėti automobilio priežiūrą Antanui viena išeičių. Bet ji gresia kita alternatyva ilgam persėsti į viešąjį miesto transportą arba iš šeimos biudžeto išskirti solidžią sumą kelionėms taksi.
Protingiausia rasti patikimą autoservisą. Tokį, kuris problemų ir gedimų nekuria, o juos taiso. Klientų nesiuntinėja ir visus diagnostikos bei remonto darbus atlieka po vienu stogu. Nenureguliuoja radijo stoties ir už suteiktas paslaugas ima, neatsižvelgdamas į plaukų spalvą, lytį ar techninių automobilio terminų išmanymą.
Vienas šiuos reikalavimus atitinkančių autoservisų įsikūręs Justiniškėse, Vilniuje. R2L servisas įtiktų net Antanui, nes po savo stogu priima bet kokios rūšies, markės ir būklės lengvuosius automobilius, o klientui pageidaujant, automobilį remontui patys pasiima ir po to pristato atgal. Visgi nors profesionalūs R2L meistrai suteikia visas standartines automobilių serviso paslaugas - atlieka kėbulo geometrijos atstatymo darbus, remontuoja variklius ir pakabas, automobilių elektros įrangą, atlieka kompiuterinę visų rūšių automobilių diagnostiką, keičia ir balansuoja ratus, tikrina stabdžių būklę ir pan., skirtingai nuo kitų tokio tipo įmonių pasižymi paslaugomis, kurios net Antanui ne pagal pečius. Išskirtinė R2L specializacija - automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis ir ypač BMW, Jaguar, KIA markių automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis remontas. Dažnas mylimo ir nepigaus automobilio savininkas nežino alternatyvos ir kreipiasi į specializuotą autosaloną, kuriame įsigijo automobilį, tikėdamasis geriausio gydymo, tačiau kam mokėti brangiau, jei R2L kainos žemesnės, o rezultatas ne prastesnis? R2L autoserviso specialistams savo automobilius drąsiai patiki ne tik vairuotojai mėgėjai, bet ir profesionalūs lenktynininkai, kadangi čia standartiniai automobiliai ne tik remontuojami, bet atliekamas ir vienetinis standartinių automobilių adaptavimas sportiniam važiavimui. Įmonės specialistas ne kartą aptarnavo Lietuvos ekipažą Dakaro ralyje, o kiti nuolat ruošia žiedinių lenktynių "Helios sport" automobilį varžyboms Lietuvoje ir užsienyje.
Išvada? Patikėjus automobilį R2L, užuot švaisčius laiką šnopuojant autoserviso meistrui į nugarą, galima nuveikti ką nors naudingesnio. Tikri profesionalai viskuo pasirūpins už tave. Tik Antanui tai gali sukelti šiokių tokių nepatogumų, mat savaitgaliams pagaliau teks susirasti naujos veiklos.