QUOTE(Shopaholic @ 2010 04 26, 18:57)
paprasciausias pavyzdys, vaziavome su draugais, jie megejai kitokiu kelioniu, tai yra ne pasyviu, jiems svarbu daug pamatyti, o viesbutis neturi reiksmes, uztenka 2-3zv, pirma ju poilsine kelione buvo viesbutyje Rixos Premium, tai po 2-3zv viesbuciu jiems net negalejo atrodyti kazkas blogai (nors aptarnavimas irgi nepatiko beje

) o jei turi su kuom palyginti tada tikrai gali rasti prie ko prikibti

Ir dar pasiziurejus ir negali atrodyti kazkas blogai Jums, viesbutyje reikia pagyventi kad pamatytum jo pliusus ir minusus
siaip tai vienas atvejis, kai yra pastoviai visu atostogu metu burbama, o visai kitas atvejis, kai surasomi atsiliepimai apie viesbuti ir stengiamasi buti kuo objektyviasniam. Nes kai kuriuos dalykus pastebi, bet tau jie netrukdo, o kazkam labai aktualu gal. manau, saunu, kai atsiliepimai rasomi objektyviai, o ne "vau, patiko nerealiai, viskas ten gerai, prisikabinti visada yra del ko, bet juk ne nuotaikos gadintis vaziuojame". tai jei atsiliepimai bus objektyvus, tai ir susiraukusiu veidu gal bus maziau.
QUOTE(Smurka @ 2010 04 26, 19:11)
ten paslaugumas ir nuosirdumas yra tikras, o ne apsimestinis, ten personalas elgiasi naturaliai, o ne pagal grieztai apibreztus reikalavimus, kuriuos bent kiek perzenges rizikuoji netekti darbo.
na va, pasirodo ne as viena susiduriau su nuostabiu ir nuosirdziu personalu

tik viesbutis buvo kitas. kazin tik ar siemet nesulauksi repliku, kad nuosirdumas netikras, sypsenos apsimestines

nes pernai niekas nesuprato, kokiu cia man sypsenu pritruko Kemer resorte

. Normalus personalas, tik vat man norisi to izymaus turkisko aptarnavimo, tik ziuriu vis maziau zmoniu susiduria su juo. uztat tu dirbtiniu sypsenu daugeja, daugeja...