QUOTE(.Tamara. @ 2010 09 15, 17:04)
Bent katalikybeje yra Kristaus zodziai-baznycia statykite savo sirdyje .Ka tai reiskia -kad ejimas keliais aplink baznycia kiekviena savaitgali -neesminis dalykas .
Na nedrįsčiau sakyti, kad visai neesminis. Pakankamai yra taisyklių, susijusių su tais šlovinimais ir garbinimais kiek man žinoma. O vienas sakinys - dar ne visa religija. Nors aš tikrai ne ekspertė NT skaičiau jau prieš n metų, o kur dar visi išaiškinimai ir Bažnyčios sukurtos taisyklės...
QUOTE(R.M. @ 2010 09 15, 17:11)
1. Kas liecia islama- pas mus nera dvasininku hierarchijos, nera zemvaldystes ir pan.
2. Sitoj vietoj deretu kelti tokius klausimus, kaip "kokia musu buvimo sioje zemeje prasme"? "kodel mes buvome sukurti"?
3. Dievui tikrai nereikia jokio slovinimo
Jis apskritai neturi jokiu poreikiu, Jis yra nuo visko nepriklausomas... Tai mums reikia to... Kokiais kitais budais mes busime isbandomi, patikrinami, is ko busime teisiami, jei nebus taisykliu, kuriu turime laikytis?
4. Pirmiausia tai noreciau isvengti teigimo "tikra", "netikra"... Tik Dievas zino, kieno tikejimas tikras, o kieno- ne...
5. Pradekime nuo to, kad musulmone apskritai turi teise buti visiskai finansiskai aprupinta ir jai neprivaloma dirbti. O jei ji pasirenka dirbti, tuomet turi siekti, kad jos darbas maksimaliai atitiktu religinius reikalavimus. Taip, idealiai, ji turetu kiek ymanoma vengti nuolatiniu kontaktu su vyrais, ji turi tureti galimybe melstis laiku, ir atlikti kitas religines prievoles.
2. Sitoj vietoj deretu kelti tokius klausimus, kaip "kokia musu buvimo sioje zemeje prasme"? "kodel mes buvome sukurti"?
3. Dievui tikrai nereikia jokio slovinimo

4. Pirmiausia tai noreciau isvengti teigimo "tikra", "netikra"... Tik Dievas zino, kieno tikejimas tikras, o kieno- ne...
5. Pradekime nuo to, kad musulmone apskritai turi teise buti visiskai finansiskai aprupinta ir jai neprivaloma dirbti. O jei ji pasirenka dirbti, tuomet turi siekti, kad jos darbas maksimaliai atitiktu religinius reikalavimus. Taip, idealiai, ji turetu kiek ymanoma vengti nuolatiniu kontaktu su vyrais, ji turi tureti galimybe melstis laiku, ir atlikti kitas religines prievoles.
1. Bet yra dvasininkai, yra religinės maldos vietos ar kiti "atributai", kuriuos išlaiko tikinčiųjų aukos?
2. Man apmąstymuose tokiuose kyla klausimas - kodėl žmogus yra tiek susireikšminęs, kad jam būtinai reikia galvoti, kad kažkas jį specialiai kūrė kažkokiam tai nerealiam ir antžemiškam tikslui ir dar kad kažkam tokiam dideliam ir galingam tas žmogus tiek baisiai rūpi


3. Vat apie ką aš ir kalbu. Jei yra tokia "aukštesnioji jėga", kaip Dievas, tai jam tikrai nereikia "parodomojo šou" idant galėtų "įvertinti" (nerandu tinkamesnio apibrėžimo) kiekvieną mūsų. Ir jam tokiu atveju giliai vienodai šviečia, kokią skarą vaikščiosim užsidėjusios ar kiek kartų per Velykas apie šventorių apeisim. Tikėjime gi forma be turinio yra nulis. O turinį mato tik Dievas. Ir tik jis tą turinį gali įvertinti. Tuo tarpu forma reikalinga tik žmogui. Dėl vaizdo. Kaip sako liaudis - kad į kitus pažiūrėt ir save parodyt...
4. Galbūt teisingiau būtų buvę "praktikuojanti"?
5. Ok, ačiū už paaiškinimą.
QUOTE(_Smalsutė_ @ 2010 09 15, 17:30)
Ne visai taip. Siekti pritraukti kuo daugiau tikinčiųjų būdinga vadinamosioms misionieriškoms religijoms: krikščionybei, islamui, budizmui. Jei kalbėsime apie kokį induizmą, tai dievukų ten vos ne tiek, kiek tikinčiųjų, ir niekas nieko ten neatvertinėja, judaizmas - apribotas tautybės, kokių nors Afrikos tautelių religijos irgi glaudžiai susijusios su priklausymu konkrečiai genčiai, konfucionizmas - apskritai daugiau filosofija, nei religija, ir t.t.
Taip, Jūs teisi. "Dauguma" šioje vietoje netinka. Turėjau omeny man "pažįstamų" religijų daugumą
