QUOTE(Good_girl @ 2010 05 22, 01:48)
Lukne, jei nori su manimi diskutuoti, turi skaityti, ką aš rašau (ir bandyti suprasti ką tuo noriu pasakyti). Dabar tavo dauguma atsakymų yra ne į temą, toks vaizdas, kad paskaičius pusę sakinio, puoli atsakinėti. Aš gi tau pasistengiau atsakyti taškas į tašką..
Todėl siūlau tau imti vieną vienintelį atvejį, paprastumo dėlei, kad daugiau nesimėtyt. Kaip suprantu, esi krikščionė. Mano klausimas būtų tau toks: kodėl dievas Biblijoje tiesiogiai ('Ir dievas tarė' stilium) reikalavo žydams, jų vaikams berniukams ir jų vergų vaikams, aštuntą dieną po gimimo, nuraižyti apyvarpes, kaip savo zdėlkės su išrinktąja tauta ženklą, o to nepadarius - reikalavo atskirti tokį prasižengėlį nuo visuomenės? (pavyzdys iš Genesis, turbūt žinai apie ką aš).
Ačiū.
Tavo atsakymas į šį klausimą parodys, ką manai ir apie kitus panašaus pobūdžio dalykus, kurių Biblijoje mirga marga, abiejuose testamentuose.
Todėl siūlau tau imti vieną vienintelį atvejį, paprastumo dėlei, kad daugiau nesimėtyt. Kaip suprantu, esi krikščionė. Mano klausimas būtų tau toks: kodėl dievas Biblijoje tiesiogiai ('Ir dievas tarė' stilium) reikalavo žydams, jų vaikams berniukams ir jų vergų vaikams, aštuntą dieną po gimimo, nuraižyti apyvarpes, kaip savo zdėlkės su išrinktąja tauta ženklą, o to nepadarius - reikalavo atskirti tokį prasižengėlį nuo visuomenės? (pavyzdys iš Genesis, turbūt žinai apie ką aš).
Ačiū.
Tavo atsakymas į šį klausimą parodys, ką manai ir apie kitus panašaus pobūdžio dalykus, kurių Biblijoje mirga marga, abiejuose testamentuose.
Neturiu tikslo diskutuoti būtent su tavimi. Aš rašau savo nuomonę apie tai ką perskaitau šiame skyrelyje ir tą adresuoju visiems, kam mano nuomonė pasirodo įdomi. O prieš rašydama stengiuosi perskaityti ir suprasti, ką padarysi, jei man svarbesnė pasirodo viena pusė sakinio, o tau kita...

Klausdama apie apipjaustymą iš kart rašai ir atsakymą. Higienos pusė man atrodo mažiau svarbi šiame reikale, nei priklausymo dievui ženklo reikšmė. Aš manau, kad buvo labai svarbu žmogui nuolat prisiminti savo priklausomybę Dievui.Žydų tauta ne vieną kartą buvo pamiršusi savo ištikimybę Dievui ir Jo įsakymams, pasirinkusi tarnavimą sotesniam pilvui, žemiškiems valdovams ir t.t. Ženklas kuris įrėžtas žmogaus kūne turėjo jam priminti apie jo viso, priklausymą Dievui. Kodėl dabartiniai krikščionys nebepraktikuoja apipjaustymo?
"Gal 5
Krikščioniškoji laisvė
<...>
2 Štai aš, Paulius, sakau jums: jeigu leisitės apipjaustomi, Kristus jums nebebus naudingas. 3 Aš pakartotinai įspėju kiekvieną, kuris leidžiasi apipjaustomas: jis tampa įpareigotas laikytis viso įstatymo. 4 Jūs, ieškantys nuteisinimo įstatyme, atsiskyrėte nuo Kristaus, praradote malonę. 5 O mes, Dvasios vedami, iš tikėjimo laukiame ir tikimės nuteisinimo. 6 Juk Kristuje Jėzuje nieko nereiškia nei apipjaustymas, nei neapipjaustymas, o vien tikėjimas, kuris veikia meile."
QUOTE(Luknė @ 2010 05 23, 19:50)
Neturiu tikslo diskutuoti būtent su tavimi. Aš rašau savo nuomonę apie tai ką perskaitau šiame skyrelyje ir tą adresuoju visiems, kam mano nuomonė pasirodo įdomi. O prieš rašydama stengiuosi perskaityti ir suprasti, ką padarysi, jei man svarbesnė pasirodo viena pusė sakinio, o tau kita...
Klausdama apie apipjaustymą iš kart rašai ir atsakymą. Higienos pusė man atrodo mažiau svarbi šiame reikale, nei priklausymo dievui ženklo reikšmė. Aš manau, kad buvo labai svarbu žmogui nuolat prisiminti savo priklausomybę Dievui.Žydų tauta ne vieną kartą buvo pamiršusi savo ištikimybę Dievui ir Jo įsakymams, pasirinkusi tarnavimą sotesniam pilvui, žemiškiems valdovams ir t.t. Ženklas kuris įrėžtas žmogaus kūne turėjo jam priminti apie jo viso, priklausymą Dievui. Kodėl dabartiniai krikščionys nebepraktikuoja apipjaustymo?
"Gal 5
Krikščioniškoji laisvė
<...>
2 Štai aš, Paulius, sakau jums: jeigu leisitės apipjaustomi, Kristus jums nebebus naudingas. 3 Aš pakartotinai įspėju kiekvieną, kuris leidžiasi apipjaustomas: jis tampa įpareigotas laikytis viso įstatymo. 4 Jūs, ieškantys nuteisinimo įstatyme, atsiskyrėte nuo Kristaus, praradote malonę. 5 O mes, Dvasios vedami, iš tikėjimo laukiame ir tikimės nuteisinimo. 6 Juk Kristuje Jėzuje nieko nereiškia nei apipjaustymas, nei neapipjaustymas, o vien tikėjimas, kuris veikia meile."

Klausdama apie apipjaustymą iš kart rašai ir atsakymą. Higienos pusė man atrodo mažiau svarbi šiame reikale, nei priklausymo dievui ženklo reikšmė. Aš manau, kad buvo labai svarbu žmogui nuolat prisiminti savo priklausomybę Dievui.Žydų tauta ne vieną kartą buvo pamiršusi savo ištikimybę Dievui ir Jo įsakymams, pasirinkusi tarnavimą sotesniam pilvui, žemiškiems valdovams ir t.t. Ženklas kuris įrėžtas žmogaus kūne turėjo jam priminti apie jo viso, priklausymą Dievui. Kodėl dabartiniai krikščionys nebepraktikuoja apipjaustymo?
"Gal 5
Krikščioniškoji laisvė
<...>
2 Štai aš, Paulius, sakau jums: jeigu leisitės apipjaustomi, Kristus jums nebebus naudingas. 3 Aš pakartotinai įspėju kiekvieną, kuris leidžiasi apipjaustomas: jis tampa įpareigotas laikytis viso įstatymo. 4 Jūs, ieškantys nuteisinimo įstatyme, atsiskyrėte nuo Kristaus, praradote malonę. 5 O mes, Dvasios vedami, iš tikėjimo laukiame ir tikimės nuteisinimo. 6 Juk Kristuje Jėzuje nieko nereiškia nei apipjaustymas, nei neapipjaustymas, o vien tikėjimas, kuris veikia meile."
Pasikartosiu - neatrodo mažų mažiausiai KEISTA, kad dievulis (ne šiaip koks iškrypęs bomžas, o visagalis tobulas pasaulio kūrėjas) primygtinai reikalauja kūdikiams raižyti pimpalus? Jei tai jums neatrodo kvaila, tai tuomet jau nebežinau, kas jums yra kvaila.. smegenų plovimui ribų nėra?
taigi tau kelis kartus rase, kad apipjaustymas buvo daromas higienos sumetimais, kad nesiveistu visokios bakterijos, sukeliancios sunkias pasekmes ju nesiotojams ir toms su kuriomis jie jomis pasidalindavo. tokiu budu kudykiai karsto klimato salygomis turejo daugiau sansu sulaukti pilnametystes ir palikuoniu.
smegenu plovimui tikrai ribu nera.
dabar kas liecia kvaila ir protinga - tai dvi medalio puses. is esmes tu gali pasakyti, kad kazkas kvailesnis ar protingesnis tik lygindama su savimi, bet jie ir toliau liks zmonemis, su kuriais tau teks kasdiena sustikti ir bendrauti. o jau kur tau seksis buti - ar virs ar po jais - cia kaip pasiseks.
smegenu plovimui tikrai ribu nera.

taip, higienos. bet ne del to, kad nereiktu praustis. higienos sumetimais jus vakare nusivalote makiaza. ar irgi tam, kad nereiktu praustis? ir be to toleruoti ir gerbti kitu tautu paprocius ir tradicijas kazkaip gal reikia mokytis... net jei jie susije su "siaubu baubu" - religija.
prisijungiu prie tu, kuriuos stebina kai kuriu zmoniu naivumas ir siauras akiratis. nesakau, kad as placiausiai cia is visu mastau, bet.
o Good Girl pastebejau ilindusi i religijos ir ezoterikos skyreli ir visiems priestarauja kur nuejusi. Matyt yra kazkokiu problemu
prisijungiu prie tu, kuriuos stebina kai kuriu zmoniu naivumas ir siauras akiratis. nesakau, kad as placiausiai cia is visu mastau, bet.
o Good Girl pastebejau ilindusi i religijos ir ezoterikos skyreli ir visiems priestarauja kur nuejusi. Matyt yra kazkokiu problemu
QUOTE(Good_girl @ 2010 05 24, 00:21)
Pasikartosiu - neatrodo mažų mažiausiai KEISTA, kad dievulis (ne šiaip koks iškrypęs bomžas, o visagalis tobulas pasaulio kūrėjas) primygtinai reikalauja kūdikiams raižyti pimpalus? Jei tai jums neatrodo kvaila, tai tuomet jau nebežinau, kas jums yra kvaila.. smegenų plovimui ribų nėra?
Ne, man tai neatrodo kvaila. Pabandžiau įsigilinti į apipjaustymo simboliką: tai ženklas kūne, ženklas, kurio panaikinti neįmanoma (vargu ar buvo galima, o ir ar galima dabar atstatyti apipjaustytą apyvarpę), todėl jis idealiai tinka amžinai sandorai įprasminti. Gėlę (kaip rašei kažkurioje temoje) galima nusiimti, plaukus - atsiauginti, tam tikrus drabužius - nusivilkti. Čia gi šiuo simboliu teigiama, kad sudarytoji sandora yra amžina. Beje, kūdikiui apipjaustymas yra kur kas mažiau skausmingas, nei suaugusiam vyrui

Be to, šiuolaikinio mokslo apologetai su kūdikiais (bent jau LT) elgiasi nepalyginamai žiauriau. 3 dienų kūdikiui jie suleidžia vakciną, pilną visokių konservantų ir t.t. su hepatitu B (nukenksmintu, tačiau mažo žmogaus organizmui, kuris vos gimė, vis tiek tenka reaguoti ir gana audringai - suformuoti antikūnius), kuriuo užsikrėsti galima tik per kraują ir nesaugius lytinius santykius! Užsikrėsti galima nuo sergančios gimdančios mamos. Bet juk nėščiąsias galima ištirti


QUOTE(Žiogelis @ 2010 05 24, 19:41)
Ne, man tai neatrodo kvaila. Pabandžiau įsigilinti į apipjaustymo simboliką: tai ženklas kūne, ženklas, kurio panaikinti neįmanoma (vargu ar buvo galima, o ir ar galima dabar atstatyti apipjaustytą apyvarpę), todėl jis idealiai tinka amžinai sandorai įprasminti.
O tai ko būtinai dievas suinteresuotas by*io gabaliuku, o ne pvz ausies krašteliu?



QUOTE(Good_girl @ 2010 05 25, 01:03)
O tai ko būtinai dievas suinteresuotas by*io gabaliuku, o ne pvz ausies krašteliu?
Ir kaip čia taip, reikalauja 'žymėtis' veislę tik vyrų, ir tik žydų ir jų vergų.. Jei jums tai neatrodo kvaila, tai apie sudėtingesnius dalykus su jumis diskutuoti nėra prasmės
Ko tik tie žmonės 'nenuperka'
Nesistebiu, kad pasaulyje taip klesti visokio plauko šarlatanai - patiklumui ir naivumui ribų nėra. Visagalis dievas, reikalaujantis pjaustyt senovės žydams pimpalus? Kodėl gi ne, tikėsim ir tokiu! Kalbantys krūmai, vaikščiojantys nabašnikai, triukai su šnapsu ir visa kita - irgi juk nekvaila!



Kokiu dar by*io gabaliuku? - jau visai nukvailėjai.. Truputi pabandyk gal nusišluostyt savo isterijos seiles ir atsakyk į paprastą klausimą ,kodėl kritikuodama religija "mokslu" visiškai nepasidomėjai ką tas mokslas apie religijas teigia? kaip Tu pati sau tai paaiškini Brangioji? - man va tas idomu. kaip gi eliminuojamas racionalumas, o vietoj to kuriami homunkulai iš savo pačios sąmonės, o po to Jais da baisiai stebimasi?
QUOTE(Good_girl @ 2010 05 25, 00:03)
O tai ko būtinai dievas suinteresuotas by*io gabaliuku, o ne pvz ausies krašteliu?
Ir kaip čia taip, reikalauja 'žymėtis' veislę tik vyrų, ir tik žydų ir jų vergų.. Jei jums tai neatrodo kvaila, tai apie sudėtingesnius dalykus su jumis diskutuoti nėra prasmės
Ko tik tie žmonės 'nenuperka'
Nesistebiu, kad pasaulyje taip klesti visokio plauko šarlatanai - patiklumui ir naivumui ribų nėra. Visagalis dievas, reikalaujantis pjaustyt senovės žydams pimpalus? Kodėl gi ne, tikėsim ir tokiu! Kalbantys krūmai, vaikščiojantys nabašnikai, triukai su šnapsu ir visa kita - irgi juk nekvaila!



O jei būtų ausies krašteliu, Tave tai mažiau piktintų?
skaito, bet nesupranta, nes pas ja autopilotas isijungia. kai perskaito apie dieva - iskart prasideda asociacijos su pimpalais, zydais, mitais ir kitais jai rupimais dalykais. kitas dalykas, kad ji suasmenina dieva - atseit jis nori to ar ano, jai nedashunta, kad ano laikotarpio zmones rase abu testamentus ir todel jie yra parasyti taip kaip parasyti.