QUOTE(e_vaida @ 2010 06 24, 03:10)
1. Ir tai juos padaro isrinktaja tauta, kuria dievas esa isgelbes? Nemanau. Zydu religijos isrinktoji tauta visad ir buvo zydai.
2. Teoriskai. Praktiskai jei kokia etikos grupe nesurenkama tai del paskaitu vienam ar dviem mokiniam mokyklos, manau, nesivargina. Ypac katalikiskos. Kurios gali but vienos is geresniu mokyklu rajone pvz. Tad tevai turi pasirinkima - mokyt vaika tikybos, kad ir netikintys, ar leist vaika i blogesne mokykla (ar ta kur toliau ir nepatogu).
3. Tikybos, ne etikos. Paciame tikybos destyme jau ideta dogma, todel tai man ir nepatinka. Jau minejau, kad vaikam religijos kist nereiktu, kol jie netampa mastantys ir atsakingi uz savo veiksmus.
Manau nesupratot. Gydytojas ginekologas privalo moket tai padaryt. Nesvarbu kokie jo isitikinimai, antraip koks jis gydytojas ginekologas? <...>
4. O mano nuomone - ne. Idiegta religija uznuodija prota. Pats zmogus turi ja rinktis. Laisva valia. Dalimi atveju religija gali net traumuot zmogu, jei jie nesuderinami visiskai.
5. Homoseksualumas - realus dalykas ir mokslo irodytas. Tad jo pripazinimas ar nepripazinimas yra moralinis pasirinkimas.
6. Tuo tarpu daug religiniu dogmu elementariai priestarauja proto isvadom, logikai, mokslui, ir visgi zmones jom paklusta, jomis tiki. Kaip kitaip tai pavadint jei ne proto uznuodijimu, kai jis atsijungia ir nebeveikia?
<...>
7. Bet tada moraline trauma mazesne, nes tai jam nera nuodeme.
Kartais tie sumetimai buna labai jau proziski: mokykla yra pakeliui i darba, arciau namu, ar vienintele tame rajone. Tokia realybe. Ir tie tevai gali nebutinai noret kad ju vaika mokytu tikybos.
Ne programa, o destytojai. Ka manot mokiniai darytu, kaip bendrautu su tokiu asmeniu (kitu mokiniu pvz.) kai tai idiegiama kaip nuodeme, istvirkavimas ir pan?
<...>
8. Todel kad jos nariai del dogmu yra maziau tolerantiski (ne visi, bet tendencijos tokios). Jei savo morale taikytu tik saviskiam - butu kitas reikalas. Nezinau kas cia kaltas. Labiausiai RKB "globejiska" pozicija turbut.
I juos ziuriu kaip i visus kitus. Nuo zmogaus priklauso ar gerbiu ji ar nemegstu.
9. Ir kas? butu baisu? Neperlenkinekit.
2. Teoriskai. Praktiskai jei kokia etikos grupe nesurenkama tai del paskaitu vienam ar dviem mokiniam mokyklos, manau, nesivargina. Ypac katalikiskos. Kurios gali but vienos is geresniu mokyklu rajone pvz. Tad tevai turi pasirinkima - mokyt vaika tikybos, kad ir netikintys, ar leist vaika i blogesne mokykla (ar ta kur toliau ir nepatogu).
3. Tikybos, ne etikos. Paciame tikybos destyme jau ideta dogma, todel tai man ir nepatinka. Jau minejau, kad vaikam religijos kist nereiktu, kol jie netampa mastantys ir atsakingi uz savo veiksmus.
Manau nesupratot. Gydytojas ginekologas privalo moket tai padaryt. Nesvarbu kokie jo isitikinimai, antraip koks jis gydytojas ginekologas? <...>
4. O mano nuomone - ne. Idiegta religija uznuodija prota. Pats zmogus turi ja rinktis. Laisva valia. Dalimi atveju religija gali net traumuot zmogu, jei jie nesuderinami visiskai.
5. Homoseksualumas - realus dalykas ir mokslo irodytas. Tad jo pripazinimas ar nepripazinimas yra moralinis pasirinkimas.
6. Tuo tarpu daug religiniu dogmu elementariai priestarauja proto isvadom, logikai, mokslui, ir visgi zmones jom paklusta, jomis tiki. Kaip kitaip tai pavadint jei ne proto uznuodijimu, kai jis atsijungia ir nebeveikia?
<...>
7. Bet tada moraline trauma mazesne, nes tai jam nera nuodeme.
Kartais tie sumetimai buna labai jau proziski: mokykla yra pakeliui i darba, arciau namu, ar vienintele tame rajone. Tokia realybe. Ir tie tevai gali nebutinai noret kad ju vaika mokytu tikybos.
Ne programa, o destytojai. Ka manot mokiniai darytu, kaip bendrautu su tokiu asmeniu (kitu mokiniu pvz.) kai tai idiegiama kaip nuodeme, istvirkavimas ir pan?
<...>
8. Todel kad jos nariai del dogmu yra maziau tolerantiski (ne visi, bet tendencijos tokios). Jei savo morale taikytu tik saviskiam - butu kitas reikalas. Nezinau kas cia kaltas. Labiausiai RKB "globejiska" pozicija turbut.
I juos ziuriu kaip i visus kitus. Nuo zmogaus priklauso ar gerbiu ji ar nemegstu.
9. Ir kas? butu baisu? Neperlenkinekit.
1. Aiškiai pasakyta "padarykite mano mokiniais visų tautų žmones", o tu sakai nemanau...
2. Gal turite duomenų, kad mokiniai verčiami mokytis tikybos nors jos nenorėtų rinktis, kad nesudaromos etikos grupės, ir gal galite nurodyti mokyklą? Esu mokytoja, lankausi daugelyje mokyklų, nes organizuojami gerosios patirties skalidos seminarai ir niekur negirdėjau, kad nesusidarytų etikos grupės ir tėvai skųstųsi negalėdami pasirinkti.
Dorinių nuostatų mokyti kai vaikas jau suauga pe vėlu, jo nuostatos jau būna susiformavusios. Tikinčioje šeimoje tikėjimas yra dorovės pagrindas todėl nenuostabu, kad dorinis ugdymas pasiremia tuo ir mokykloje. Jei mokykloje būtų atsisakoma ugdyti dorines nuostatas tada turėtų uždrausti ugdyti ir tautinęsavimonę, patriotinius jausmus, auklėti reikalaujant mandagumo, nes jo normos irgi skirtingose kultūrose ar šeimose kiek skiriasi ir panašiai...
3. Kokia žalojanti dogma įdėta tikyboje?
Skaičiau apie tas diskusijas dėl nenoro mokytis atlikti abortus. Būsimieji gydytojai neatsisako mokėti atlikti abortus, jei tai būtina , kad būtų išgelbėta gyvybė, bet jie nenori mokytis žudydami kūdikius, kurie puikiausiai gali gimti ir gyventi. Turi būti rasti būdai išmokyti nežudant . Gal galima būtų mokytis asistuojant , kai iškyla ta mirties grėsmė, gal atliekant gimdos išvalymą po persileidimo ir pan. Jei kas sugalvotų mokytis amputuoti rankas su pacientais , kurie gali išgyventi be amputacijos turbūt nebūtume labai patenkinti?
4. Kas gi toje religijoje taip žaloja ir traumuoja?
5. Ką reiškia, kad homoseksualumas mokslo įrodytas? Gal mokslas jau žino jo priežastis?
6. Išvardinkite daug tikėjimo dogmų, kurios prieštarauja proto išvadom.
7. Moralinė trauma mažesnė nes tai jam ne nuodėmė...

8. O tu labai tolerantiška tikinčiųjų atžvilgiu? Jei dėstytum etiką nesu tikra, kad neugdytum paniekinamo, smerkiančio požiūrio į tikinčiuosius. Juk tu savo moralės irgi netaikai tik saviškiam, bet nori, kad ir tikintieji galvotų taip kaip tu ir nedrįstų, net savo vaikų mokyti, kaip jie mano esant geriausia.
9. Pabandyk panaudoti tokią leksiką kalbėdamasi su kuria mano minėta žmonių grupe ir pastebėk, kaip jie tai priims.