Įkraunama...
Įkraunama...

Lituanisčių sambūris...

QUOTE(ernoja @ 2010 07 27, 16:49)
Nepamenu, kas yra 9-10 klasės Urbos vadovėliuose doh.gif Bet kažkur reikės įdėt ir Remarką. Sugalvok kokį ciklo pavadinimą, sudėk ten tokius kūrinius apie išgyvenimą, na pvz "Kaip išgyventi, kai tavo pasaulis griūna?" Įdėk dar ten Putino "Vivos plango, mortuos voco", tą patį "Dievų mišką", Remarko  kurį nors romaną. Aš taip daryčiau g.gif Tai kas, kad vadovėliuose nėra, šitų knygų tikrai dar turėtų bibliotekose būt. O ir "Dievų miško" tik ištraukos reikia, galima grupėm padalint skirtingus skyrius, galės pristatinėt, su ekranizacija lygint.  g.gif

Panašūs kūriniai, o ir "Dievų miškas" yra šiame vadovėlyje
Atsakyti
QUOTE(rasike @ 2010 07 27, 17:13)
Panašūs kūriniai, o ir "Dievų miškas" yra šiame vadovėlyje

Bet kai kuriose mokyklose jų jau nėra, pvz pas mus jos nurašytos nuo tada, kai gavom Urbos vadovėlius, t.y. 4 metai. doh.gif
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2010 07 27, 17:21)
Bet kai kuriose mokyklose jų jau nėra, pvz pas mus jos nurašytos nuo tada, kai gavom Urbos vadovėlius, t.y. 4 metai. doh.gif

pas mus nenurašyti šitie vadovėliai, nors ir Urbos turim. Tad 9 klasei naudosiu senuosius
Atsakyti
taip beplanuodamos ir mane įkvėpsit. cool.gif o dar nei agurkai, nei paprikos nesutvarkytos... obuolienė neišvirta, Žolinė neatšvęsta.
ne, jūs manęs neįkvėpsit. ne-pa-si-duo-siu. schmoll.gif schmoll.gif schmoll.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
Ir dar. Tik nesijuokit.
Kiek ir kokių sąsiuvinių jūs liepiat pasiimti?
Kaip rašote ant viršelio? Tarkim, 5 kl. ar V kl...? Nes randu ir taip, ir taip...
Savarankiški darbai/Kontroliniai darbai/rašomieji darbai?
Atsakyti
mes rašom arabiškais skaitmenimis.
o sąsiuvinių skaičius yra susitarimo dalykas. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Jurginė @ 2010 07 27, 22:55)
mes rašom arabiškais skaitmenimis.
o sąsiuvinių skaičius yra susitarimo dalykas. g.gif

Žinau, kad susitarimo, man įdomu, kaip jūs susitariat bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Mandra Sandra @ 2010 07 27, 23:02)
Žinau, kad susitarimo, man įdomu, kaip jūs susitariat bigsmile.gif

Kalbai, kontroliniams, rašomiesiems darbams ir literatūrai. Vyresniem, nuo 8 kl., prašau pasiimt bent pusstorius.
Atsakyti
Blyn, mergos, jūs mane jau į depresiją varot, nu negi taip žiauriai sunku su tais planais? Aš juos ramiai pakolkas padėjau, pagalvojau, kad per mėnesį susitvarkysiu, bet dabar jau pradėjau abejoti. Jau kilo noras vietoj mezginio pasiimt Bendrąsias programas. doh.gif
Atsakyti
asmeniškai man nelengva su planais. kodėl? nes mūsų m-klos grafose išeina būrimas, tas pats per tą patį... iš pradžių nesupratau ką kur rašyti. Temas pagal save išsidėsčiau, ciklus, gebėjimai lyg ir pusė velnio surašyti, metodai irgi, vertinimą apgalvojau, bet va grafoj Siekiamas rezultatas išėjo vėl tas pats kopijavimas iš tų programų, tik kt. žodžiais...Labiau apibendrintai gal g.gif Na, aš suprasiu, nes man svarbiausia temų išdėstymas. O jei tikrins ir norės prikibti - tikrai ras prie ko...

Gal kas dirbat du el. dienynu www.tamo.lt? Girdėjau, pas mus dirba, jaučiu teks ir man...
ir dar - gandas ar teisybė dėl naujų dienynų pasirodymo. kad ne tema bus rašoma, o pamokos uždavinys. Tai irgi man nauja. Iš naujų programų studijuoju...ir metodines rekomendavijas skaitau...

pateršiu:
Pamokos uždaviniai formuluojami iš mokinio pozicijos. Jie orientuoti į tai, ką mokiniai išmoks per šią pamoką. Pamokos uždavinyje apibrėžiamas mokinių rezultatas, pasiekiamas per tam tikrą laiką (pamoką), kaip mokiniai parodys šį rezultatą ir kokiais kriterijais remdamiesi jį vertinsime. Mokymosi uždavinys (pagal R. Magerį) nurodo kokiomis sąlygomis (tinkamą veiklos kontekstą) ką mokiniai gebės atlikti (svarbiausią siekį) ir pagal kokius kriterijus bus vertinama (su kokiais mokymosi rezultatais ir kokiu kompetentingumu bus lyginama sėkmė).
Pavyzdžiui, suformuluotas toks uždavinys: Pagal duotą modelį mokiniai sukurs pasakojimą, atsižvelgdami į adresatą ir komunikacinę situaciją.
Sąlyga - pagal duotą modelį
Atlikimas - mokiniai sukurs pasakojimą
Kriterijus - atsižvelgdami į adresatą ir komunikacinę situaciją.

Mokymosi uždavinys turi būti
• konkretus, aiškus, glaustas;
• realiai pasiekiamas per tam tikrą laiką;
• pamatuojamas (vengtina žodžių suvokti, suprasti, nes jie nėra pakankamai konkretūs - mokiniai gali nesuprasti, ko iš jų tikimasi, o mokytojui sunku nuspręsti, ar uždavinys įgyvendintas);
• konstatuojamas kaip rezultatas (vartojami aktyvieji veiksmažodžiai arba frazės);

Taip uždavinius formuluojame planuodami visų gimtosios kalbos ugdymo sričių pamokas. Toliau pateikiama pamokos uždavinių formuluočių pavyzdžių.

Skaitydami nežinomą prozos tekstą, mokiniai išsamiai apibūdins pagrindinį veikėją (veikėjus).
Remdamiesi aptartais kriterijaisi mokiniai argumentuotai įvertins draugų pasakytas įtikinimo kalbas.
Rašydami tekstą, mokiniai taisyklingai skirs tiesioginę kalbą.
Gali būti formuluojami ne tik dalyko kalbos mokymosi uždaviniai, bet ir socialiniams gebėjimams formuoti skirti uždaviniai, pavyzdžiui:
Rengdamiesi grupės pristatymui, mokiniai pasidalins vaidmenimis atsižvelgdami į kiekvieno grupės nario sugebėjimus.
Sudarant diagramą aktyviai dalyvaus visi grupės nariai.


Atsakyti
Kad bus nauji dienynai, ir mums sakė. Bet kaip iš tiesų, pamatysim rugsėjo pradžioj. g.gif
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2010 07 28, 10:41)
Kad bus nauji dienynai, ir mums sakė. Bet kaip iš tiesų, pamatysim rugsėjo pradžioj.  g.gif

pašnipinėsiu kitą savaitę darbe.... nes pirmadienį buvau užsukusi ir mačiau, kad nauji dienynai jau pasiekė mokyklas ax.gif
Atsakyti