Ačiū visiems už patarimus
Na va ir apsisprendžiau , pirksiu žiemines ( dygliuotas ).
Ačiū visiems už patarimus
Ačiū visiems už patarimus
QUOTE(astulkinas @ 2007 10 19, 11:43)
Na va ir apsisprendžiau , pirksiu žiemines ( dygliuotas ).
Ačiū visiems už patarimus
Ačiū visiems už patarimus
siaip zinok dygliutas irgi - jei vazinesi tik mieste, tai ir neapsimoka
QUOTE(astulkinas @ 2007 10 19, 11:43)
Na va ir apsisprendžiau , pirksiu žiemines ( dygliuotas ).
Ačiū visiems už patarimus
Ačiū visiems už patarimus
kokio dydžio pas tave ratukai?
Šiaip naujas jei nusipirksi - kelis sezonus atvažinėsi, tai paskaičiavus ne tokie jau dideli pinigėliai gaunas
Pernai savo japaškei pirkau R13 dygliuotas "Pirelli", mokėjau 120Lt/vnt.. Šiemet žiūrėjau Gariuose savo citrusiukui R14, tai nuo 160Lt/vnt dygliuotos..
Papildyta:
QUOTE(gamtos stebuklas @ 2007 10 19, 11:52)
siaip zinok dygliutas irgi - jei vazinesi tik mieste, tai ir neapsimoka
o dar dabar tokios ziemos - sniegas gali iki sausio nepasirodyt 
Kodėl neapsimoka? Dygliutos gerai eina tiek paprastu, tiek snieguotu keliu, tik tas, kad jos biškį kelią gadina po truputį, kai ant plikos dangos važiuoja, bet čia jau ne mūsų rūpestis
QUOTE(Amry @ 2007 10 19, 11:55)
... Dygliutos gerai eina tiek paprastu, tiek snieguotu keliu ...
Važiuoji gatve, padangikės su "nagiukais", greitis 50 km/h, asfaltas iš ryto padengtas sniegeliu ir dėl trupučio šilumos pavirtęs į košę, jautiesi labai saugiai, šviesoforui pradėjus mirksėti žaliai šviesai galvoji kad prašoksi, bet prieš tave važiuojantis diadka su 1970 m. gamybos "žvieguliu"(kapeika) staigiai kerta per savo stabdžius, tada kerti ir pats, tačiau stabdymo efekto jokio, netgi greičiau tas dieduko žigulių užpakalis pradėjo artėti, čiuožia tikrai labai gerai, patikėk, taigi smūgio į to dieduko užpakalį išvengti nebuvo įmanoma. Čia iš asmeninės patirties, nuo to laiko į padangas su "nagiukais" nebežiūriu. Jos efektingos tik važiuojant ledu, arba ant kietai suminto sniego.
QUOTE(Palemonas @ 2007 10 19, 12:11)
Važiuoji gatve, padangikės su "nagiukais", greitis 50 km/h, asfaltas iš ryto padengtas sniegeliu ir dėl trupučio šilumos pavirtęs į košę, jautiesi labai saugiai, šviesoforui pradėjus mirksėti žaliai šviesai galvoji kad prašoksi, bet prieš tave važiuojantis diadka su 1970 m. gamybos "žvieguliu"(kapeika) staigiai kerta per savo stabdžius, tada kerti ir pats, tačiau stabdymo efekto jokio, netgi greičiau tas dieduko žigulių užpakalis pradėjo artėti, čiuožia tikrai labai gerai, patikėk, taigi smūgio į to dieduko užpakalį išvengti nebuvo įmanoma. Čia iš asmeninės patirties, nuo to laiko į padangas su "nagiukais" nebežiūriu. Jos efektingos tik važiuojant ledu, arba ant kietai suminto sniego.
nu nežinau, aš praeitą žiemą prasitryniau su dygliuotom ir nieko, ėjo gerai ir ant košės ir ant ledo.. O va su draugelio mašina kai teko pavažiuot, tj.. šikną tampo į visas puses
jooo, vėl dilema 
Papildyta:
R14 berods, bet eisiu dar patyrinėt
Dar vieną servisą užrodė , sakė ir kainos geros ir pasirinkimas , reix jiems pasiskambint paklaust ką turi ar verta ten trenktis.
Papildyta:
QUOTE(Amry @ 2007 10 19, 11:55)
kokio dydžio pas tave ratukai?
Šiaip naujas jei nusipirksi - kelis sezonus atvažinėsi, tai paskaičiavus ne tokie jau dideli pinigėliai gaunas
Šiaip naujas jei nusipirksi - kelis sezonus atvažinėsi, tai paskaičiavus ne tokie jau dideli pinigėliai gaunas
R14 berods, bet eisiu dar patyrinėt
Dar vieną servisą užrodė , sakė ir kainos geros ir pasirinkimas , reix jiems pasiskambint paklaust ką turi ar verta ten trenktis.
QUOTE(Palemonas @ 2007 10 19, 12:11)
Čia iš asmeninės patirties, nuo to laiko į padangas su "nagiukais" nebežiūriu. Jos efektingos tik važiuojant ledu, arba ant kietai suminto sniego.
taigi seniai zinoma, kad dygliuotos tam ir dygliuotos, kad ant ledo gerai "kibtu"
QUOTE(gamtos stebuklas @ 2007 10 19, 14:04)
uždraudė dėl to, kad jos gadina dangą
O štai kas rašomas interneto platybėse:
Dygliuotos padangos:
+ Važiavimas sniegu arba ledu, maksimalus saugumas žiemą, rida didesnė iki 50% (3-5 sezonai).
- Keliamas triukšmas, važiuojant asfaltu; negalima važinėti agresyviai, nes pasiekus asfalto dangą, gali išsitraukti dygliai.
Daugelis mano, kad važinėjant mieste žiemą reikėtų rinktis žiemines
nedygliuotas padangas, nes manoma, kad dygliuotos padangos slidinėja važiuojant šlapiu asfaltu ir su jomis yra ilgesnis stabdymo kelias. AR TIKRAI TAIP YRA?
Apžvelkime Avto Reviu testą Nr.19, 2004. Važiuojant per Iedą50km/h greičiu trumpiausias stabdymo kelias buvo padangų GOOD YEAR UG500 37,5m. Ilgiausias iš visų testuotų dygliuotų padangų stabdymo kelias buvo 47,5m. Tarp nedygliuotų padangų trumpiausias stabdymo kelias buvo 51 m, o ilgiausias 64,5m. Matome, kad važiuojant ledo danga stabdant netgi paprasčiausios dygliuotos padangos sustoja greičiau negu pačios geriausios nedygiiuotos.
Testuojant įsibėgėjimą ant ledo nuo 5 iki 30km/h ir važiavimą ledo danga rezultatai buvo analogiški dygliuotų padangų rezultatai buvo geresni.
Važiuojant ne ledu, o snieguota kelio danga rezultatai buvo panašūs, tik dygliuotų ir nedygliuotų padangų skirtumas nebuvo toks didelis kaip ant ledo.
Įvertinant triukšmingumą, aišku, kad daugiau triukšmo sukelia dygliuotos padangos, bet iš jų tyliausios Good year UG 500.
Kadangi Lietuvoje labai dažnai tenka važinėti šlapia asfalto danga, ypač miestuose, tai būtina atkreipti dėmesį į padangų savybes vairavimui šlapiame kelyje. Buvo matuojamas stabdymo kelias važiuojant šlapiu asfaltu 60km/h greičiu. Rezultatai parodė, kad daugelio nedygliuotų padangų (minkštų, su šimtais lamelių) stabdymo kelias yra ilgesnis, negu dygliuotų padangų.
Bandant padangas ant sausos asfalto dangos, buvo akivaizdu, kad stabiliau automobilis važiuoja su dygliuotomis padangomis. Tai parodo, kad dygliuotos padangos labiau pritaikytos važinėti žiemą ne tik užmiestyje, bet ir mieste, nes automobilio valdymas ir stabdymo savybės, važinėjant asfalto danga, daugelio dygliuotų padangų yra geresnis, negu nedygliuotų padangų. Taip yra neatsitiktinai. Daug žieminių nedygliuotų padangų turi šimtus lamelių, kurios padidina sukibimą ant ledo, tačiau sumažina bendrą protektoriaus tvirtumą, ir tai pablogina važiavimo asfalto danga savybes.
Išvada
Galima drąsiai rekomenduoti dygliuotas padangas važinėjamiems užmiestyje ir miestuose, nes jos garantuoja maksimalų saugumą.
QUOTE(Amry @ 2007 10 19, 14:21)
nedygliuotas padangas, nes manoma, kad dygliuotos padangos slidinėja važiuojant šlapiu asfaltu ir su jomis yra ilgesnis stabdymo kelias. AR TIKRAI TAIP YRA?
siaip neveltui gal mano, a?
viena bobutė sakė , kad ši žiema laaaabai šalta bus
Papildyta:
na pažiūrėjau R13, tai bus pigesni , ania ?
Papildyta:
QUOTE(Amry @ 2007 10 19, 11:55)
kokio dydžio pas tave ratukai?
na pažiūrėjau R13, tai bus pigesni , ania ?
QUOTE(gamtos stebuklas @ 2007 10 19, 15:35)
o be to, jei asfaltuotu keliu daznai vazinesi(be sniego), tai ir padangos greiciau sunesiosi
max dvi tokias ziemas atlaikis 
nu iš kur tokie svaičiojimai?
Pernai naujas dygliuotas pirkau, atvažinėjau visą sezoną ir puikiai jos dabar atrodo, tikrai ne dviem žiemom užteks
QUOTE(astulkinas @ 2007 10 19, 17:48)
Jo, bus pigesni.. Aš pernai už 13as mokėjau po 120Lt/vnt už naujas... Tai manau net nežiūrėk nei į restauruotas, nei į dėvėtas





