QUOTE(Nakviša @ 2010 08 05, 12:38)
1. Manyčiau, kad tai tapatu. Nes mes bandome ne išsiaiškinti kodėl žmogus leidžia sau išeiti už šeimos ir įsipareigojimų ribų, o pateisinti priežastis ir pasekmes, ieškodami pateisinamų proežasčių kodėl tai atsitiko.
2. Man atrodo elementaru tokiu atveju numatyti galimas pasekmes. Pasivoliojimas svetimoje lovoje nereikalauja ypatingų šachmatinių sugebėjimų, kurie reikalauja numatyti kelis ėjimus į priekį (kartojuosi jau).
3. O kam tai suvokti? Kam? Vardan ko? Kodėl, tarkim aš turiu galvoti apie tai ištikimas mano partneris man ar ne? Kodėl aš turiu bandyti užbėgti kažkokiom abejotinoms situacijoms už akių, jei tai nėra mano preogatyva? Tai turi daryti tas asmuo, kuriam tokia situacija susidaro, nes jis turi savo galvą ant pečių. Juk aš atsakau už savo veiką, o ne už jo veiką.
4. Tas kuris prisiima atsakomybę ir laikosi duotų įsipareigojimų.
5. Tai yra lengviausias pasiteisinimas ieškant kitų kaltųjų ir permetant kaltę kitiems, bet pamirštant spręsti susidariusią situaciją iš esmės čia ir dabar. Man atrodo Dievulis liežuvį tam ir sukūrė, kad kalbėtis ir ieškotis išeičių, o ne bėgti su įkaitusiu klynu ir dievagotis čia ne aš, čia jis/ji kalta/ -a
1. Tuomet mes skirtingai matom pasauli. Man idomu viskas, kas liecia zmogu, ypac zmogaus elgsena, ja itakojancios emocijos ir t.t. Tos pacios knygos rasomos, gvildenamos jose probelmos, kam, kad pateisntiu, ar tam, kad zmogui atverti, kito asmens vidine tragedija. Bet anot jusu jie yra antzmogiai, bejausmiai... O gal net nenorit to matyti, taip lengviau teisti, jei pradedi gilintis atsiranda abejone savo visisku teisumu...
2. Man idomu, kodel budami girti vyrai vairuja automobilius, ar tarkim, kodel musamos moterys kencia smurtaujancius vyrus, bet tai, kad as bandau suvokti tu nusizengeliu motyvus, mastyma, priezastis parodo mano nora pateisnti...
3. Na vel tas pats, jums svarbu jau rezultatas, o man svarbu motyvai, priezastis, kodel link to atvede zmogu, o dar ne ka svarbiau, ka jaucia zmogus, po to kai nusizenge... O apie sutuoktiniu paranojas, as net nekalbejau, tainieko bendro neturi su veiksmo pasekmiu naumatymu.
4. Nakvisa, ar nepergarsiai pasakyta, oi teko matyt zmones, kurie perzengdavo per save, savo istikinimus, isipareigojimus. Na nereikia noreti, kad visi butu sventi. Jei nepazeide istikimybes isipareigojimus, zmogus gali ir pazeidzia kitus, bet nuo to jis netampa visisku degradu, kekse ir t.t.
5. Jus norite pasakyti, kad jus sugebesit ispresti situacija cia ir dabar TEISINGAI, zinant tik viena sio reiskinio dali? Va apie ka as pastoviai ir kalbu. Butent, kad liezuvelis tam ir duotas, bet jis dar duotas ir tam, kad gvildenti priezastis.
4.