Įkraunama...
Įkraunama...

Emancipacija nuo religijos 2

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:36)
tik privaciu duomenu negaliu skelbti ir tikslinti, nes ir pats asmuo nera suinteresuotas savo viesumu.

Tai - suprantama. Niekas is tokiu atveju nera suinteresuoti viesumu.

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:36)
Dokumentu tvarkymo bumas buvo 2000m., kai kuriais klausimais padejo mano sheima.

Tai daug ka paaiskina. Pirma, is to dalyko dar nebuvo padarytas stigmatizuotas paveikslas visuomenei (Idomu, kieno interesuose buvo toki paveiksla nupiest kiek veliau?). Antra, RKB itaka visuomenei tada buvo silpnesne ir RKB Lietuvoje buvo ne tokia arsi. Galbut keiciant dokumentus dar buvo taikomas sovietinis metodas, nes jokiu kitokiu teisiniu reglamentaciju tam nebuvo. Berods ir teise pakeist lyti CK atsirado butent 2000 metu redakcijoje.

Jau truputi velesniais laikais tai padaryt taip paprastai butu buve neimanoma.

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:36)
Zmogiskoms problemoms spresti nebutinai reikia auksto rango pareigunu ir biurokratu - kartais uztenka apsidairyt artimiausioje aplinkoje,

Kaip jau sakiau - tada tai buvo imanoma taip padaryt - dabar ne - be teismo, kovos, kruvos pazymu ir patikrinimu - ne is vietos.

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:36)
Be abejo, yra ir nesekmingu istoriju

Ir ju, manau yra daugiau.

Statistikos yra tokios: Tik apie 10% is tokiu variantu ryztasi keitimuisi. Daug ju yra galvoje apie savizudybe ar net bande zudytis. Dalis uzsidepresuoja, prasigeria, paluzta. Tos socialines grupes atstovu smurtines mirties tikimybe yra tokia pat kaip tikimybe JAV kareiviui zut Irake. Bet jie i kara neina gi. Cia - taikos metu.

Tiesa pasakius, nesuprantu kodel medicinine problema yra taip politizuojama ir moralizuojama. Kazkam naudinga tuos zmones naudot kaip skyda savo politinei karjerai, ar religinei propagandai.
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:56)
is homosex, bisex, transsex pazistu tik moteris, kurios kaip moterys nurodomos dokumentuose.

Ka tik apie TS saket atvirksciai. Minejot kad pazystat zmogu kur pasikeite lyti is mot. i vyr. ir susitvarke dokumentus (t.y. tas asmuo dokumentuose nurodomas kaip vyras). Ar jus kalbate kaip tais atvejais ju dokumentuose buvo nurodoma seniau?

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:56)
bet tikra mistika man paciai, kad nepagaunam jokio kontakto ir su jais jokiu atvirumu, problemu aptarimu.

Man irgi su jais bendru diskusijos tasku rast neina.


QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:56)
Gejai dazniau linke keist partnerius, lesbietes - labiau monogamiskos. Zinoma, tai tik labai apytiksles ir miglotos gaires.

Taip. Paskaicius lesbieciu forumus susidaro nuomone kad tarp ju irgi daug tokiu kuriom tik pasidulkint terupi.
Tiesa, tai nereiskia kad visi ir visos tokie, juolab kad yra tokiu kurie ju renginiuose ar diskusijose nedalyvauja.

QUOTE(skristi @ 2010 07 16, 13:56)
Be to, yra homosex zmoniu, kurie atsiriboja nuo LGBT, ten tikrai ne visi susirenka

Taip, ir gan daug TS (jei ne kokia puse ju) paprastai atsiriboja ne tik nuo bendruomeniu, bet ir nuo kitu panasiu i save. Susitvarko reikalus, gyvena savo gyvenimus ir tiek.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo e_vaida: 16 liepos 2010 - 13:39
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 16, 14:03)
Statistikos yra tokios: Tik apie 10% is tokiu variantu ryztasi keitimuisi. Daug ju yra galvoje apie savizudybe ar net bande zudytis. Dalis uzsidepresuoja, prasigeria, paluzta. Tos socialines grupes atstovu smurtines mirties tikimybe yra tokia pat kaip tikimybe JAV kareiviui zut Irake. Bet jie i kara neina gi. Cia - taikos metu.



Asmeniskai as esu laiminga, kad man netenka sprest tokiu problemu, su kuriomis susiduria homosex, bisex, o uzvis labiausiai - transsex. Dziaugiuosi, kad mano lytiskumas nera pasiklydes, kad moku tramdyti geisma, kad sirdis linksta prie vyru, kad man patinka but moterimi, mama. Del suicido - negaleciau nieko daugiau pasiulyti, tik nesutirstinti ir taip tragiskos situacijos - gyvenimas ne vien is geismu ir lyties sudetas, yra artimieji, draugai, galu gale, gal net mylimas zmogus, karjera ir visa kita - kazkas tikrai gali palaikyti, i kazka tikrai galima atsiremti, uz kazko tikrai gali uzsikabinti, kad nepaverst gyvenimo sau pragaru. Yra ir heteroseksualiu senmergiu problema - nors tu ka traukia jas prie vyru, o vis tiek neturi, kai kurios per visa gyvenima net neparagauja doh.gif Atrodo, imanoma susitaikyti ir su tokiu likimu
Papildyta:
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 16, 14:36)
Ka tik apie TS saket atvirksciai. Minejot kad pazystat zmogu kur pasikeite lyti is mot. i vyr. ir susitvarke dokumentus (t.y. tas asmuo dokumentuose nurodomas kaip vyras). Ar jus kalbate kaip tais atvejais ju dokumentuose buvo nurodoma seniau?



taip, lyties keitimas dokumentuose buvo is mot i vyr. Mano kalboje pasirinktas atskaitos taskas - moterys, kurios tokiomis laikomos nuo gimimo dokumentuose. Kalbedama apie ta pati konkretu lyties keitimo atveji teisybes delei tureciau pamineti ir tai, kad man nezinoma - gal tas zmogus gime hermafroditu, tad spelioniu, kodel jam viskas taip lengvai pavyko, gali buti daug
Atsakyti
[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Atradimams ir nesipriešina, o amoraliam jų naudojimui. Atradimas, kad įmanoma atlikti abortą ir būtų tik teorinis žinojimas, kuriam bažnyčia neprieštarauja - taip abortas yra įmanomas. Ji prieštarauja jo atlikimui.
[/quote]
Bet gydytojai ginekologai turi moket tai atlikt. Niekad nezinoma gi kokiom salygom dirbt gali prireikt. Gal tai moters gyvybe isgelbetu, bet jei gydytojas nemoka to daryt, tai kodel jam suteikt pilna gydytojo ginekologo diploma?

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Tai tu reikalautum bažnyčios pripažinti, kad viskas kas pagal konkretaus žmogaus prigimtį jam priimtina turi būti pripažinta gėriu?
[/quote]
Ne, tik tai, kas nekenkia zmogui. Pedofilu atveju jie kenkia vaikams ir jais naudojasi.
Kaip kenkia pvz. gejus, lesbiete, ar transseksualumo problema turintis asmuo. Tik taip, kad sukelia neramiu pamastymu?

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
O gal godūs iš prigimties yra geresni už godžius savo noru?
[/quote]
Godziu is prigimties nebuna. Visi goduoliai tokiais tampa gyvenimo eigoje.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Galų gale, jei homoseksualas savo gyvenime nemato jokios nuodėmės, tai koks jam skirtumas ką sako apie tai Bažnyčia?
[/quote]
Didelis skirtumas, nes tai ka sako baznycia itakoja kitu zmoniu veiksmus ir poziurius jo atzvilgiu, kas gali bereikalingai apsunkint jo gyvenima.
Jums butu jokio skirtumo jei kaimynai jus vadintu slykstyne, jei is darbo jus ismestu del jusu orientacijos ir tt?

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
O kiek tų grynųjų, kurie netapo, o gimė ir kuriems jokia terapija negali padėti?
[/quote]
Keli procentai populiacijos.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Todėl ir svarbu, kad šeimos samprata būtų labai aiški ir homoseksualumas nebūtų pateikiamas kaip bet kuriam tinkama galimybė.
[/quote]
O kur tai pateikiama kaip pasirinktina galimybe? Zmogus yra arba nera homo. Jokio ipatingo pasirinkimo cia ner.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Eitynės, programos itin palankiai pristatančios homoseksualumą tuo ir blogos, kad tuos, kas yra biseksualus ar psichiškai nestabilus nepatrauktų į tą pusę kuri visgi nėra natūraliai tinkama.
[/quote]
Bi jau ir taip yra bi - be patraukimo. Psichiskai nestabilus - gi ju nedaug, ir nelabai galima numatyt kaip juos gali kas patraukt (neadekvatus pasaulio suvokimas daro savo).

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kodėl nelaikau homoseksualumo norma, nes negalima homoseksualų visuomenė ar civilizacija.
[/quote]
Graikai neismire, nors homoseksualumas antikos laikais buvo gan paplites tarp vyru. Mylejimasis del malonumo ir dauginimosi - ne visad turi sutapt. Tad graikam tada turet vaiku buvo pareiga visuomenei. Na, o vyrui atlikus pareiga su zemesne butybe - moterim, buvo galima ir sau lygu meiluzi susirast.
Homseksualiu zmoniu gan stabilus procentas rodo, kad tai - naturali zmogaus seksualumo sklaida. Nebutu jokios funkcijos ar itakos (ko salutinis efektas galbut ir yra homoseksualumas)- tai tiesiog isnyktu.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Niekas neturi teisės kištis į jo pasirinkimus, jei jie nepažeidžia kitų žmonių teisių.
[/quote]
Tai kodel RKB kisasi ne tik i pasirinkimus bet ir smerkia juos del ju prigimties?

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kodėl tikintieji greiti pasmerkti? Netikintieji nesmerkia?
[/quote]
Seks. mazumu smerkima randu tiek postsovietiniame mentalitete, tiek ir RKB dogmose. RKB atvirai tvirtina, kad tai amoralu, nuodeme, nepriimtina, todel tikintieji ir smerkia.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kažkada seniai prisimenu Adaptaciją, bet jei manęs atmintis neapgauna mudvi gerai kibdavom viena kitai į kuodus ir jau niekaip negalėjau jos vadinti katalike...
[/quote]

Matyt praleidot ta laikotarpi kai ji tapo arsi katalike-homofobe. Toks radikalus pokytis matyt veliau pareikalavo ir forumo 'niko' pakeitimo. Tik jei zmogui budinga taip keistis, tai nera garantiju, kad radikaliu pokyciu su arsiu pakeistos nuomones gynymu nebus ir daugiau.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Remiuosi jūsų teiginiu apie labai įvairialypį homoseksualumą.
[/quote]
Tokio nebuvo. Buvo apie ivairialypi seksualuma, ne homoseksualuma.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Jei skalė plati, tai siūlyčiau visiem žmonėm, kurie gali palaikyti natūralų ryšį moteris+vyras rinktis būtent jį.
[/quote]
Manau, kad dauguma, kurie tai gali - butent taip ir daro. Tai - paprasciau ir kelia maziausiai problemu visuomeneje.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Man ,jei būčiau homoseksuali, labiausiai trūktų vaikų,
[/quote]
Ir kas trukdytu juos pagimdyt?

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Nesi homoseksuali. Vadinasi tavo gyvenimo būdas yra tavo pasirinkimas, o ne prigimtis. Tu esi iš tų kas turi galimybę rinktis.
[/quote]
Ne. As turejau omeny kad nesu visai 100% lesbiete, tad laikau save bi. Man patinkanti vyra pastebiu tik karta ar pora per metus (o gal tai ir reiskia kad esu lesbiete ir tai tik mano bandymas pritapt?), tuo tarpu kai man patinkanciu moteru - kasdien. Vadinas, net jei ir nesu 100% lesbiete, esu labiau lesbiete nei nelesbiete, ir ne pasirinkime cia esme. Ziurint i situacija blaiviai - man daug daugiau sansu sutikt mylima zmogu tarp moteru, nei tarp vyru.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Žinoma, kad vyrų prakaito kvapas, ypač po sukios fizinio darbo dienos, retai moteriai labai malonus
[/quote]
Ne apie prakaito kvapa kalba. Ta specifini vyriska kvapa turi ir svarus nusiprause kostiumuoti ir nesuprakaitave vyrai.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kodėl jūs nebūdama katalikė taip norite, kad katalikų Bažnyčia jūsų gyvenimo būdą skelbtų esant priimtinu.
[/quote]
Ne skelbtu, o kad nesikistu.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kodėl aš būdama katalike noriu kištis į valstybės valdymą?
[/quote]
Jus, kaip piliete - tai viena. RKB, kaip organizacija - kita. Sekuliarineje valstybeje baznycia turi but atskirta nuo valdymo, o ne pilieciai.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
O jei mokslas po kiek laiko patikimai įrodys, kad abortas yra žmogžudystė?
[/quote]
Tada sutiksiu, kad klydau.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Ar mūsų šalyje bažnyčia valdo valstybę, ar kurias nors valstybines institucijas?
[/quote]
Dar nevaldo, kas yra gerai, bet smarkiai itakoja.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Kita vertus kas yra Bažnyčia? Tai tikintieji. Tikinčiųjų siūlote nepriimti į valstybės tarnybas?
[/quote]
Kalba ne apie tikinciuosius, o apie Baznycia kaip organizacija su jos funkcionieriais (o ne kataliku bendruomene). Tikintieji, kaip ir visi kiti gali balsuot uz jiem patinkancius politikus ir sprendimus. RKB atstovai (kunigai, vyskupai, kardinolai) - sekuliarineje valstybeje politiku veikt neturetu.


[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Argi siūlomi sprendimai be jokių pagrindžiančių faktų , o vien pagal tikėjimą?
[/quote]
Taip.


[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
O jei įstatymas tikinčiųjų nuomone būtent ir pažeidžia žmogaus teises
[/quote]
Zmogaus teises turi but auksciau uz nuomone.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Taigi jūsų nuomonė, kad embrionas "dar ne žmogus", manęs visai neįtikina ir aš prisimindama tų juodaodžių kurie buvo laikomi "ne tokiais žmonėmis"
[/quote]
Nepainiokit - tai skirtingi dalykai.

[quote=Luknė,2010 07 15, 23:17]
Ar Bažnyčia skatina įžeidinėti, susidoroti?
[/quote]
Netiesiogiai - taip.

Papildyta:
[quote=skristi,2010 07 16, 14:56] tik nesutirstinti ir taip tragiskos situacijos - gyvenimas ne vien is geismu ir lyties sudetas, yra artimieji, draugai, galu gale, gal net mylimas zmogus, karjera ir visa kita
[/quote]
Jiems tai - svarbi identiteto dalis. Isivaizduokit, kad turedama savo dabartinius pojucius, poziurius, savo lyties supratima, saves kaip moters suvokima, mot. potraukius, turit vyro kuna. Ka darytumet? Manau tai butu tragedija.

Situacijos TS atzvilgiu, beje, netirstinu, tik pacitavau kai kuriuos faktus is amerikieciu statistikos.

[quote=skristi,2010 07 16, 14:56]kad man nezinoma - gal tas zmogus gime hermafroditu, tad spelioniu, kodel jam viskas taip lengvai pavyko, gali buti daug
[/quote]
Ne hermafroditu, o intersex. Hermafroditizmas yra atskiras siauras intersex atvejis, kada zmogaus gonadas (lytines liaukas) sudaro mazdaug po lygiai kiausidziu ir seklidziu audinio.

Yra nuomoniu, kad transsex gali isties but atskiras intersex atvejis, bet to patvirtinimui dar truksta duomenu. Smegenu strukturu skirtumai - jau praktiskai irodyti (TS vyras->moteris turi moteriskus smegenu seksualumo centrus, ir atvirksciai.), genetikoje - dar daug neatrasu dalyku (pvz. paaiskejo kad dalis genu galinciu pakreipt lyties vystymasi moteriska ar vyriska linkme yra ne 'lytinese' chromosomose).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo e_vaida: 16 liepos 2010 - 14:31
[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Bet gydytojai ginekologai turi moket tai atlikt. Niekad nezinoma gi kokiom salygom dirbt gali prireikt. Gal tai moters gyvybe isgelbetu, bet jei gydytojas nemoka to daryt, tai kodel jam suteikt pilna gydytojo ginekologo diploma?
[/quote]
Gydytojai ir mokės ekstra atveju tai atlikti. Juk abortas tai ne širdies persodinimo operacija. Ginekologams beveik tą patį tenka daryti po persileidimo, esant negyvam vaisiui, net po gimdymo, kai neatsiskiria placenta.

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Ne, tik tai, kas nekenkia zmogui. Pedofilu atveju jie kenkia vaikams ir jais naudojasi.
Kaip kenkia pvz. gejus, lesbiete, ar transseksualumo problema turintis asmuo. Tik taip, kad sukelia neramiu pamastymu?
[/quote]
Sutinku kad homoseksualizmas nedaro žalos aplinkiniams, todėl jis toleruojamas, o pedofilija ne. Bet esmėje potraukis jau yra nenatūralus, netinkamas prigimčiai, ne pagal mūsų kūno sandarą. Ir žmonės kenčiantys nuo neadekvataus lytinio potraukio visi man tam tikra prasme panašūs, to natūralumu nepavadinčiau. Kita vertus kodėl aršiai ginamos homoseksualų teisės apeliuojant, kad kitu atveju jie pasmerkiami nepatirti gyvenimo džiaugsmo, neturėti lytinių santykių , kas yra žmogaus teisė, o juk pedofilai irgi pasmerkiami neturėti lytinių santykių, nepatirti džiaugsmų..? Aš suprantu, kad pedofilai žaloja ir tai jiems turi būti uždrausta, bet jų sutrikimas esme man mažai skiriasi nuo homoseksualų sutrikimo.

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Godziu is prigimties nebuna. Visi goduoliai tokiais tampa gyvenimo eigoje.
[/quote]
Iš kur žinai, kad tai nebūna iš prigimties?

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Didelis skirtumas, nes tai ka sako baznycia itakoja kitu zmoniu veiksmus ir poziurius jo atzvilgiu, kas gali bereikalingai apsunkint jo gyvenima.
Jums butu jokio skirtumo jei kaimynai jus vadintu slykstyne, jei is darbo jus ismestu del jusu orientacijos ir tt?
[/quote]
Bažnyčia skatina gerbti ir mylėti net savo priešus, jau nekalbant apie artimus. Kaimynus užgauliojantis katalikas daro nuodėmę. Bažnyčios vadovai savo laiške paskelbtame prieš šių metų homoseksualų eitynes dar kartą paragino gerbti tokių žmonių orumą.
Kita vertus iš manęs pasišaipo, kad dažnai einu į bažnyčią ir net tie patys katalikai, tai negi dabar RKB kaltinsiu už katalikų smerkimą? lotuliukas.gif

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Graikai neismire, nors homoseksualumas antikos laikais buvo gan paplites tarp vyru. Mylejimasis del malonumo ir dauginimosi - ne visad turi sutapt.
[/quote]
Turėjau mintyje, kad jei valstybėje gyventų tik ištikimos homoseksualų poros tai tokia valstybė su jų amžiumi ir išmirtų.
RKB palaidus lytinius santykius vadina paleistuvyste ir laiko nuodėme tarp ko jie bebūtų. Tarp heteroseksualių žmonių negali būti jokių lytinių santykių iki santuokos ir už santuokos ribų.
Mylėjimasis tik dėl malonumo ir su kuo panorėjus smerkiamas didžiojoje dalyje kultūrų ir populiarėja tik šiais laikais. To pasekmės nėra džiuginančios. Vaikai augantys nepilnose šeimose psichologiniu požiūriu gyvena ne pačių geriausių galimybių salygomis. Atsakomybės stoka visuomenėje kuria ir daugiau problemų.


[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Homseksualiu zmoniu gan stabilus procentas rodo, kad tai - naturali zmogaus seksualumo sklaida. Nebutu jokios funkcijos ar itakos (ko salutinis efektas galbut ir yra homoseksualumas)- tai tiesiog isnyktu.
[/quote]
Dauno sindromo pastovus procentas nerodo, kad tai natūrali žmogaus prigimtis.
[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Tai kodel RKB kisasi ne tik i pasirinkimus bet ir smerkia juos del ju prigimties?
Seks. mazumu smerkima randu tiek postsovietiniame mentalitete, tiek ir RKB dogmose. RKB atvirai tvirtina, kad tai amoralu, nuodeme, nepriimtina, todel tikintieji ir smerkia.
[/quote]
Galbūt jei homoseksualios poros laikytūsi tokių pat moralės normų kaip heteroseksualios požiūris į juos būtų švelnesnis. Homoseksualūs santykiai nėra natūralūs žmogaus kūnui, tai pirmas faktas, kas žmones skatina nepalankiai žiūrėti į tokius santykius. Homoseksualai demonstruoja savo nepastovumą, dažną partnerių kaitą "ieškojimus" lytinėje sferoje. Tai yra smerkiama ir tarp heteroseksualų. Nuolat keisdamas partneriu heteroseksualas tuoj užsidirba"kekšės" arba "lovelaso" etiketę. Tokis gyvenimo būdas irgi laikomas amoraliu ir nuodėmingu. Mane homoseksualų paradai skatina ne tolerancijai, o atvirkščiai. Aš galėčiau bendrauti, bendradarbiauti, sugyventi su homoseksualiais asmenims ir visiškai nesuprantu, ko jiems po gatves vaikščioti ir kokių dar didesnių teisių reikalauti. Kaip galima reikalauti, kad tai kas ura vanduo vadinčiau smėliu, o kas yra medis - plienu. Homoseksuali pora nėra šeima, nes neatitinka prigimtinių šeimos savybių iš meilės kurti naują gyvybę ir meilėje ją auginti. Aš galiu suprasti homoseksualią porą (mane jaudina jų problemos), galiu toleruoti, bet negaliu jos vadinti tuo kuo ji nėra.
[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Matyt praleidot ta laikotarpi kai ji tapo arsi katalike-homofobe. Toks radikalus pokytis matyt veliau pareikalavo ir forumo 'niko' pakeitimo. Tik jei zmogui budinga taip keistis, tai nera garantiju, kad radikaliu pokyciu su arsiu pakeistos nuomones gynymu nebus ir daugiau.
[/quote]
Radikalūs pokyčiai manęs nestebina. Juk negali būti moteris truputį nėščia. Jei jau tai iki galo. Taigi jei suvokei, kad Dievas yra, tave myli ir tavęs laukia, negali trypčioti turi eiti link Jo. Karštas tiesos ieškojimas visada buvo suvokiamas kaip teigiamas dalykas. Kaip Kernagis dainavo "jei klys tai klyst iki galo, kad daugiau klaidų nekartotum..." Suklydęs iki galo gali lengvai rasti tiesą, liūdnaiausia su drungnaisiais ir abejingaisiais, jie neieško, todėl smarkiai nesuklys, bet ir tiesos niekada neras.

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Ne. As turejau omeny kad nesu visai 100% lesbiete, tad laikau save bi. Man patinkanti vyra pastebiu tik karta ar pora per metus (o gal tai ir reiskia kad esu lesbiete ir tai tik mano bandymas pritapt?), tuo tarpu kai man patinkanciu moteru - kasdien. Vadinas, net jei ir nesu 100% lesbiete, esu labiau lesbiete nei nelesbiete, ir ne pasirinkime cia esme. Ziurint i situacija blaiviai - man daug daugiau sansu sutikt mylima zmogu tarp moteru, nei tarp vyru.
[/quote]
Aš per gyvenimą gal tik porą kartų patinkantį vyrą sutikau unsure.gif Vienas jų yra mano vyras, mano vaikų tėvas. O puikių moterų pilnos įstaigos, gatvės, renginiai ir t.t. aš kartais galvoju, o kur tie vyrai gyvena... Pažiūrėk parduotuvėje vaikšto na gal trys ketvirtadaliai vyrų, gatvėje vyrų irgi beveik nesutiksi tik moterys ir moterys su vaikais, kultūros renginiuose vėl bent trys ketvirtadaliai moterų, o dar mokiausi ir dirbu grynai moteriškuose kolektyvuose, tai ką man derėjo lesbiete patapti, nes tų vyrų tikrai beveik nesutinku?
Aš neleidžiu šansams formuoti mano gyvenimo. Aš jį formuoju pati (iš tokių pareiškimų Dievas skaniai pasijuokia hihihi.gif )
[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Ne apie prakaito kvapa kalba. Ta specifini vyriska kvapa turi ir svarus nusiprause kostiumuoti ir nesuprakaitave vyrai.
[/quote]
Nesuprantu. Man ir moterys nusipraususios nesmirdi unsure.gif O vyrai visko būna, tas jų nusiprausimas be dezodoranto neilgai tveria. Aš lesbietė blink.gif ???

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Tada sutiksiu, kad klydau.
[/quote]
O kiek jau bus nužudyta? Ir tik dėl nežinojimo. Kokie to mąstai lyginant su inkvizicija? Juk kasmet turbūt daugiau abortais nužudoma, nei kažkada per visą inkvizicijos laikotrpį. Ir viena ir kita dėl nežinojimo, nesupratimo.

[quote=e_vaida,2010 07 16, 16:26]
Zmogaus teises turi but auksciau uz nuomone.
Nepainiokit - tai skirtingi dalykai.

[/quote]
Ir aš taip manau. O svarbiausia žmogaus teisė yra teisė į gyvenimą.

Nežinau kodėl jums "dar ne žmonės" ir "kitokie žmonės" labai skirtingi dalykai kai kalbam apie jų gyvybę, jų teisę į gyvenimą?
Atsakyti
[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Gydytojai ir mokės ekstra atveju tai atlikti.
[/quote]
Je gales nesimokyt is "moraliniu sumetimu", ko siekia RKB, tai ir nemokes.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Sutinku kad homoseksualizmas nedaro žalos aplinkiniams, todėl jis toleruojamas, o pedofilija ne. Bet esmėje potraukis jau yra nenatūralus, netinkamas prigimčiai, ne pagal mūsų kūno sandarą.
[/quote]
Kodel netinkamas prigimciai, kai homoseksualus asmenys ir yra tokie pagal savo prigimti? Ar prigimtis cia reiskia - vien tik heteroseksualine prigimti? Seniai jau pagrista ir irodyta, kad zmogus naudoja seksualuma ne vien dauginimuisi.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Ir žmonės kenčiantys nuo neadekvataus lytinio potraukio visi man tam tikra prasme panašūs, to natūralumu nepavadinčiau.
[/quote]
Kodel nepavadintumet? Vien todel, kad frigidisku ar nimfomanisku moteru yra maziau nei su "vidutiniu statistiniu" potraukiu? Gamtoje - viskas kas joje vyksta yra naturalu - is gamtos. Kas kita - sociume - sociumas viska siekia sutalpint i 'normas' ir kategorijas. Tad sociume naturalu tampa tai - kokiu yra dauguma. But genijum- irgi 'nenaturalu', kaip ir but imbetsilu. Uzdirbt daug daugiau nei kiti - irgi 'nenaturalu', kaip ir valkataut. Tas pats ir su homoseksualumu. Ju yra apie 5-6% ir aisku kad jie skirias nuo likusiu 94-95% savo seks. orientacija.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Kita vertus kodėl aršiai ginamos homoseksualų teisės apeliuojant, kad kitu atveju jie pasmerkiami nepatirti gyvenimo džiaugsmo, neturėti lytinių santykių , kas yra žmogaus teisė, o juk pedofilai irgi pasmerkiami neturėti lytinių santykių, nepatirti džiaugsmų?
[/quote]
Pedofilai yra sergantys, ju veikla - kenksminga vaikams ir pagristai nusikalstama. Visuomeneje yra taikomi apribojimai pries tai kas nusikalstama.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Bažnyčios vadovai savo laiške paskelbtame prieš šių metų homoseksualų eitynes dar kartą paragino gerbti tokių žmonių orumą.
[/quote]
Vienam laiske paskatino gerb oruma, o kitam straipsny isvadino slikstynemis ir purvu.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Turėjau mintyje, kad jei valstybėje gyventų tik ištikimos homoseksualų poros tai tokia valstybė su jų amžiumi ir išmirtų.
[/quote]
Jei valstybeje gyventu vien Mikes Pukuotukai turetume dideli medaus trukuma.
Kas butu jeigu butu? Nera.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Mylėjimasis tik dėl malonumo ir su kuo panorėjus smerkiamas didžiojoje dalyje kultūrų ir populiarėja tik šiais laikais.
[/quote]
Paskaitykit Kama-Sutra.
Beje, dauguma zmoniu mylisi tik del malonumo. Jus kiek vaiku turit? 1, 2,3, o mylejotes turbut ne 3 kartus ir ne 30.

Mylejimosi del malonumo nereikia siet su atsakomybes stoka. Bet kas kas daroma be atsakomybes yra blogai.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Dauno sindromo pastovus procentas nerodo, kad tai natūrali žmogaus prigimtis.
[/quote]
Nepainiokit keliu skirtingu dalyku. Dauno sindromo atveju - zmones aiskiai protiskai atsilike, t.y. protiskai neigalus. Pas homoseksualius asmenis su protu viskas ok.
Dauno sindromo atveju skaicius nera pastovus, o dideja didejant moteru amziui kada jos gimdo. Juo veliau gimdo - tuo didesne tikimybe. Todel ji galima laikyt tik santykinai pastoviu.
Cia, manau, vienas is tu atveju, kur abortas - visai pateisinamas dalykas.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Galbūt jei homoseksualios poros laikytūsi tokių pat moralės normų kaip heteroseksualios požiūris į juos būtų švelnesnis.
[/quote]
Yra nemazai tokiu, kur ir laikosi. Deja - visuomene ziuri per stereotipu akinius. Paziurekit kiek heteroseksualu susitikineja vien del sekso (pazinciu portaluose, klubuose). Uz tai jie nesulaukia tokio pasmerkimo, kaip homoseksualai.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Homoseksualūs santykiai nėra natūralūs žmogaus kūnui, tai pirmas faktas, kas žmones skatina nepalankiai žiūrėti į tokius santykius.
[/quote]
Ne. Zmones skatina nepalankiai ziuret socio-kulturiniai faktoriai, iskaitant ir religija, o ne lyties organu anatominis atitikimas ar neatitikimas.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Mane homoseksualų paradai skatina ne tolerancijai, o atvirkščiai.
[/quote]
Matet bent viena?

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Homoseksuali pora nėra šeima, nes neatitinka prigimtinių šeimos savybių iš meilės kurti naują gyvybę ir meilėje ją auginti.
[/quote]
Ar nevaisinga heteroseksuali seima irgi nera seima, nes neatitinka jusu apibreztu "prigimtiniu seimos savybiu"? O kaip apie seimas kur zmones susituokia jau po 40-ties, kai vaiku jau turet moterim paprastai nebeimanoma arba nerekomenduotina?

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Aš galiu suprasti homoseksualią porą (mane jaudina jų problemos), galiu toleruoti, bet negaliu jos vadinti tuo kuo ji nėra.
[/quote]
Ne pavadinime esme.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Radikalūs pokyčiai manęs nestebina.
[/quote]
Radikalus pokyciai gali but karstakosisko sprendimo pasekme. O jei taip - tai yra nestabilu ir gali vel taip radikaliai pasikeist ivykus kazkokiam postumiui, impulsui asmens gyvenime.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
ir moterys su vaikais, kultūros renginiuose vėl bent trys ketvirtadaliai moterų, o dar mokiausi ir dirbu grynai moteriškuose kolektyvuose, tai ką man derėjo lesbiete patapti, nes tų vyrų tikrai beveik nesutinku?
[/quote]
Ne, nes jusu prie moteru netraukia. As zinau, kad mane prie moteru traukia daug labiau nei vyru. Del to ir manau, kad esu labiau lesbiete nei heteroseksuali.

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Nesuprantu. Man ir moterys nusipraususios nesmirdi unsure.gif O vyrai visko būna, tas jų nusiprausimas be dezodoranto neilgai tveria.
[/quote]
Jau rasiau, kad tas kvapas - ne del nenusiprausimo, o del kazko kito. Ne tik kvape esme - daugelio vyru charakteris, poziuriai, tipiskos dominavimo reakcijos mane veikia atstumianciai. Ar tureciau stengtis ieskot vyro, kai jie man maziau patinka, vien del to kad atitikt heteroseksualumo "norma"?

[quote=Luknė,2010 07 18, 23:04]
Nežinau kodėl jums "dar ne žmonės" ir "kitokie žmonės" labai skirtingi dalykai kai kalbam apie jų gyvybę, jų teisę į gyvenimą?
[/quote]
Kiausinis, kad ir apvaisintas - dar nera visciukas, tad nenorekit kad i ji butu ziurima kaip i visciuka. Tas pats ir su zmogumi - zmogaus embrionas tera tik embrionas, o dar ne zmogus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo e_vaida: 18 liepos 2010 - 23:15
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 19, 00:58)
1. Je gales nesimokyt is "moraliniu sumetimu", ko siekia RKB, tai ir nemokes.


2. Pedofilai yra sergantys, ju veikla - kenksminga vaikams ir pagristai nusikalstama. Visuomeneje yra taikomi apribojimai pries tai kas nusikalstama.


3. Nepainiokit keliu skirtingu dalyku. Dauno sindromo atveju - zmones aiskiai protiskai atsilike, t.y. protiskai neigalus. Pas homoseksualius asmenis su protu viskas ok.
Dauno sindromo atveju skaicius nera pastovus, o dideja didejant moteru amziui kada jos gimdo. Juo veliau gimdo - tuo didesne tikimybe. Todel ji galima laikyt tik santykinai pastoviu.
Cia, manau, vienas is tu atveju, kur abortas - visai pateisinamas dalykas.


4. Yra nemazai tokiu, kur ir laikosi. Deja - visuomene ziuri per stereotipu akinius. Paziurekit kiek heteroseksualu susitikineja vien del sekso (pazinciu portaluose, klubuose). Uz tai jie nesulaukia tokio pasmerkimo, kaip homoseksualai.


1. Ar daug skiriasi išvalymas po persileidimo ir abortas?

2. Kuo remiesi sakydama, kad pedofilai sega, o homoseksualai neserga? Kokie skirtumai. Potraukis vis tiek juk nėra natūraliai gmtos salygotas, nes kitu atveju pvz. lezbietė turėtų neturėti gimdos, nes ką su ja veiks.

3.Aš nesakau , kad homoseksualams su protu blogai. Tik sakau, kad ne visi kokie gimsta yra natūralūs prigimties požiūriu. Kai kurie turi apsigimimų, ar nedidelių sutrikimų. Homoseksualumą laikau vienu tokių.

Va tu dauno sindromu sergantį vaiką laikai vertu būti nužudytu vien todėl, kad jo protiniai pajėgumai ne tokie kaip manai esant reikalinga. O jei kažkas dėl reprodukcinių pajėgumų laikytų teisingu abortuoti vaiką, kuris bus homoseksualus?
Ar mes turime teisę spręsti kam gimti, o kam mirti? Manau ne, Gyvybė šventas dalykas ir ne žmogui spręsti kada jai ateiti, kada išeiti.

4. Kodėl manote, kad nesusilaukia už tai pasmerkimo? Susilaukia. O kaip labiau to pasmerkimo susilaukia homoseksualai? Prašau kiek menininkų, mados meistrų ir pan homoseksualūs ir kas jau čia juo kaip labai smerkia ar dar ką jiem daro? Man labai išpūstos tos problemos atrodo.
Vusuomenėje ir rimtesnių problemų yra nei kas su kuo miega. Tik nereikia reikalauti tai vadinti natūraliu dalyku ar šeimomis. Taip nėra.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Luknė: 18 liepos 2010 - 23:27
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 19, 00:58)
<...>Ar tureciau stengtis ieskot vyro, kai jie man maziau patinka, vien del to kad atitikt heteroseksualumo "norma"?
Kiausinis, kad ir apvaisintas - dar nera visciukas, tad nenorekit kad i ji butu ziurima kaip i visciuka. Tas pats ir su zmogumi - zmogaus embrionas tera tik embrionas, o dar ne zmogus.

Jie mažiau patinka... Ne jų reikia ieškoti, o jo. Jis tik vienintelis ir todėl skirtingas nuo visų kitų. O atitikti reikia ne žmonių sugalvotą kokią nors normą, o tai kam sukurtas mūsų kūnas. Moters kūnas sukurtas papildyti vyrišką ir atvirkščiai. Tobulam duetui nereikia dviejų gimdų, ką jos sukurs? Mūsų kūnai pritaikyti kurti.


O kaip elgiamasi su viščiuku kitaip nei su kiaušiniu? Jei noriu dedeklės tai nei kaiušiniaui nei viščiukui nieko bloga nedarau, leidžiu natūraliai užaugti ir renku kiaušinius. Jei dedeklės man nereikia, o reikia pietų tai ir viena ir kitą galiu į keptuvę ir pietūs garuoja.

Jei jūs tik intelektą laikote žmogaus pagrindu, tai gal embrionas ir neatrodo esąs žmogus. Tačiau jei žmogiškumo esme laikote kai ką daugiau nei vien protinius sugebėjimus, yomet embrionas tai žmogaus pradžia, o senukas pabaiga ir visuose gyvenimo etapuose tas žmogus vienoda vertybė nes jis ŽMOGUS.

Jei nėščiai moteriai užpuolikas trenks į pilvą ir sukels persileidimą ar jis nebus nužudęs jos vaiko? Ar ją paguos jūsų žinia, kad visai čia ir ne jos vaiką nužudė, o viso labo kažkokį embrioną, kurių dar krūva banke padėta guli ir ji bet kada kitą įsidės?
Atsakyti
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 18, 23:58)
Kiausinis, kad ir apvaisintas - dar nera visciukas, tad nenorekit kad i ji butu ziurima kaip i visciuka. Tas pats ir su zmogumi - zmogaus embrionas tera tik embrionas, o dar ne zmogus.


Taip, tai visiska tiesa. Taciau verta atkreipti demesi i tai, kad ivykus apvaisinimui (susidarius 46 chromosomu rinkiniui), prasideda GYVYBE - o tai yra tokia organizmo busena tarp prasidejimo ir mirties ir per sia busena yra pereinama daug vystymosi etapu. Ivairiose pasaulio salyse gyvybe nuo prasidejimo momento iki 12 ar 24 sav. leidzia legaliai nutraukti ir uz tai nebaudzia, kitur - neleidzia ir tai darancius baudzia. Dar pridurciau, kad mano nuomone ne tik embrionai, bet ir maugliai (o ju istorijoje yra ne vienas)- nera zmones, nes paprasciausiai saves tokiais nelaiko ir tapatinasi su juos uzauginusiais gyvunais. Taip kad vien gimimo faktas irgi neuztikrina, kad bus zmogus - jis butinai pats save turi priskirti zmoniu sociumui
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 07 19, 01:47)
<...> Dar pridurciau, kad mano nuomone ne tik embrionai, bet ir maugliai (o ju istorijoje yra ne vienas)- nera zmones, nes paprasciausiai saves tokiais nelaiko ir tapatinasi su juos uzauginusiais gyvunais. Taip kad vien gimimo faktas irgi neuztikrina, kad bus zmogus - jis butinai pats save turi priskirti zmoniu sociumui

Na tai juos turbūt ir reikia laikyti gyvuliais ir naudoti maistui ar paleisti į laisvę kokiame rezevate?
Žmogus yra tik tas žmogus, kuris pareiškia , kad jis žmogus, o kol nepareiškė tai dar ne žmogus g.gif Taigi vaikai iki kokių 2 metų, o gal ir dar ilgiau yra ne žmonės. Vadinasi juos ir tada galima būtų abortuoti, nes dar ne žmonės? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
1. Ar daug skiriasi išvalymas po persileidimo ir abortas?

Tai yra beveik tas pats. Kaip suprantu tokie 'gydytojai' nesimokys daryt ir isvalymo po persileidimo, nes antraip ismoks daryt aborta.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
2. Kuo remiesi sakydama, kad pedofilai sega, o homoseksualai neserga?

Mediku nuomone. Galetumet apie tai daugiau pasiskaityt.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
Kokie skirtumai. Potraukis vis tiek juk nėra natūraliai gmtos salygotas, nes kitu atveju pvz. lezbietė turėtų neturėti gimdos, nes ką su ja veiks.

Ka su ja veiks? Tures vaiku. Gan daug lesbieciu gyvenanciu pastovioje partnerysteje turi vaiku.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
Va tu dauno sindromu sergantį vaiką laikai vertu būti nužudytu vien todėl, kad jo protiniai pajėgumai ne tokie kaip manai esant reikalinga.

Ne vaika, o tai, kas vaiku dar netapo. Jokiu budu nesakau, kad tai turi but taisykle, bet moterys turi turet pasirinkima, nes dauno sindromas - rimtas apsigimimas. Dabar galiu daug ka sakyt, bet pati nezinau, kaip elgciaus tokioje situacijoje.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
O jei kažkas dėl reprodukcinių pajėgumų laikytų teisingu abortuoti vaiką, kuris bus homoseksualus?

Homoseksualumas nelaikomas liga, kai tuo tarpu dauno sindromas - rimtas sutrikimas. Homoseksualai - puikiai gali fukcionuot visuomenei, kai dauniukai - nasta visam gyvenimui. 91–93% tokiu nestumu, jei aptinkami yra abortuojami Britanijoje r Europoje. Negali moters verst gimdyt tokiu atveju, jei ji to nenori.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
Ar mes turime teisę spręsti kam gimti, o kam mirti? Manau ne, Gyvybė šventas dalykas ir ne žmogui spręsti kada jai ateiti, kada išeiti.

Tai sprendziama tai kasdien - norit jus to ar ne: Kare, medicinoje ir tt.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
O kaip labiau to pasmerkimo susilaukia homoseksualai?

Panagrinekit, kaip smerkiamas vyras gyvenantis su zmona ir turintis meiluze. Beveik niekaip. O kaip homoseksualus vyras gyvenantis su 1 partneriu?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)
  Prašau kiek menininkų, mados meistrų ir pan homoseksualūs ir kas jau čia juo kaip labai smerkia ar dar ką jiem daro?

Ir kiek tu menininku ir mados meistru gali susituokt su savo partneriais, isivaikint ju vaikus etc?

Kai kas atleistina nes jie - pop kulturos dalis - menininkai ir mados meistrai (o tokie visad buvo laikomi pavaziavusiais).
Kaip mokykloje dirbu paprastas homoseksualus mokytojas (o ne meno ar mados meistras) jei visi zinotu, kad jis toks? Neilgai tedirbtu turbut.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:16)

Vusuomenėje ir rimtesnių problemų yra nei kas su kuo miega.

Pasirodo - ne. Antraip nesidometu ta visuomene taip kas su kuo miega ir neuzgostu zinios apie homoseksualu eisena ziniu apie zlugusi banka, ar mazinamas pensijas. Opiumas liaudziai, taip sakant. Kai reikia kur demesi nukreipt, kad visuomene turetu ant ko ir apie ka lot, galima pasinaudot atpirkimo oziais - LGBT.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo e_vaida: 19 liepos 2010 - 00:02
QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Jie mažiau patinka... Ne jų reikia ieškoti, o jo.

O kam? Galbut man labiau reikia jos?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
O atitikti reikia ne žmonių sugalvotą kokią nors normą, o tai kam sukurtas mūsų kūnas.

O musu kunas sukurtas tik dauginimuisi?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Moters kūnas sukurtas papildyti vyrišką ir atvirkščiai.

Cia jau, kas ka labiau traukia ir papildo. Ir meileje gi ne vien kuno forma svarbu, ar ne?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Tobulam duetui nereikia dviejų gimdų, ką jos sukurs? Mūsų kūnai pritaikyti kurti.

Kuryba nera vien vaiku darymas. Jei jus i save ziurit kaip i vaiku darymo masina, ir tai laikot pacia pagrindine savo funkcija gyvenime, tai nereiskia kad ir kiti turetu taip ziuret i save. Kuryba yra ir zmoniu santykiai, ir menas, ir mokslas.

Dauginimasis, kaipo faktas - nera kuryba. Gyvunai irgi dauginasi, vadinas jie kuria?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
O kaip elgiamasi su viščiuku kitaip nei su kiaušiniu?

Kiausinis dedamas i saldytuva ir paskiau is jo kepama kiausiniene. Visciukai auginami. Negi ir tai jum reikia aiskint?

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Jei jūs tik intelektą laikote žmogaus pagrindu, tai gal embrionas ir neatrodo esąs žmogus.

Ne intelekta, o samone. Kai zmogaus samones neber ir nener sansu ja atstatyt, tai belieka tik kunas. Tada ir gyvybes palaikymo aparatai (po traumu, avariju) yra atjungiami.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Tačiau jei žmogiškumo esme laikote kai ką daugiau nei vien protinius sugebėjimus,

Be zmogiskos samones, nera ir zmogiskumo.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Jei nėščiai moteriai užpuolikas trenks į pilvą ir sukels persileidimą ar jis nebus nužudęs jos vaiko?

Jis bus sukeles sveikatos suzalojima moteriai, o del nuzudymo - reik i istatymus paziuret kaip tai traktuojama.

QUOTE(Luknė @ 2010 07 19, 00:44)
Ar ją paguos jūsų žinia, kad visai čia ir ne jos vaiką nužudė, o viso labo kažkokį embrioną, kurių dar krūva banke padėta guli ir ji bet kada kitą įsidės?

Kas bus konkreciu atveju priklauso nuo pacios moters. Daugeliui tai bus didele trauma ypac jei apvaisinimo siekiama dirbtiniu budu (kas yra labai sunku) - iplantuojant embrionus.

Kaip jus manot, ar moterys vienodai reaguoja i situacijas, kai:

ivyksta persileidimas,
vaikas gimsta negyvas,
mirsta kudykis.

Manau, kad labai skirtingai, tad nereikia visko suplakt i viena.

Papildyta:
QUOTE(skristi @ 2010 07 19, 00:47)
Taip, tai visiska tiesa. Taciau verta atkreipti demesi i tai, kad ivykus apvaisinimui (susidarius 46 chromosomu rinkiniui)

Nebutinai 46.
Atsakyti