QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Aš nesu katalikė, nors ir norėčiau ja būti. RKB mokymas man irgi kelia nemažai klaustukų, daug kur aš su jumis visiškai sutinku, todėl nelabai galiu diskutuoti.
Jei noretumet but, tai kodel nesate? Ar tas noras but - nepakankamas.
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Palaikau tik katalikų teisę sekti savo mokytojais ir nebūti už tai niekinamais.
Ta palaikau ir as, bet iki tos ribos, kada jie ima kitus niekint ir primetinet savo vertybes. O jiems gi niekas netrukdo vaiksciot i baznycia, ispazint savo tikejima. Tik gal nereikia jo reklamuot kaip teisingiausios tiesos?
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Ieškau tikrumo. Galbūt jo ir nerasiu, bet juk ieškoti galiu, ar ne?
Zinoma, ieskot galit, bet paieskose daznai nera nei tikrumo, nei pastovumo. Yra tik tikrumo lygmenys. Daznai tai, ka atradni buna sunku priimt ir suprast iskart.
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Jūsų nagas ir bus jūsų kūno dalis, visada.
Nukirpus - jau nebe. Bus - buvusi dalis.
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Visada bus galima vienaip ar kitaip sužinoti, kam tas nagas priklausė ir kam tikrai nepriklausė.
Ne visur ir ne visada - priklauso nuo naudojamu metodu ir priejimo. Paprastas kraujo DNR testas tinka tik tiem atvejam kada zmogaus visos lasteles turi viena ir ta pati genetini rinkini, o taip buna ne visada (nors tos isimtys yra retos - pvz.: paima krauja - vienokia DNR, tepineli is burnos - kitokia).
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 17:10)
Taip, man tai yra žmonės.
O man jau - buve zmones, jei neimanoma ju pagydyt.
Papildyta:QUOTE(skristi @ 2010 07 22, 17:16)
Vietoj tokiu uzgriuvusiu klausimu verciau yra pripazinti - "yra taip ir taip", priimti savo situacija tokia, kokia yra, kiek tik saziningai sugebi - tada dar reikia sudeti atskaitos taskus, nuo kuriu galima pradet eiti
Eiti i kur? Turi but orientyras, kuris pasirenkamas, kaip tikriausias ir teisingiausias besirenkanciam subjektui (= mano supratimu "yra taip ir taip").
Po to subjektas, jei absoliutina ta pasirinkima (tada tai tampa "yra taip ir taip", o ne "mano supratimu yra taip ir taip") ir turi ribota poziuri, nepripazins kitu orientyru teisingais (t.y. jis manys kad jo subjektyvus pasirinkimas yra isties objektyvus), ka daznai ir matome RKB, musulmonu ar kitu fanatiku atvejais.
Dar daugiau, tada jie suvokdami subjektyvu pasirinkima kaip objektyvu ima kist ji kaip objektyvia ir teisingiausia tiesa, morale, supratima, ka ir reikejo irodyti.