Aš suvokiu krikščionybės "kelią" kaip santykio su kitu gilinimą. Iš esmės tai būtų empatijos, atjautos vystymas tol, kol save imi suvokti kaip vieno "kūno" dalį. Labdara tai irgi vienas iš metodų, tik labai priklauso nuo to, kaip ji yra duodama, su kokia intencija.
Dėl Dievo malonės ir pasyvumo, nenorėčiau sutikti. Krikščionybėje yra būtinas aktyvumas, tačiau praktikuojamas ir suvokimas, kad be Dievo malonės tas aktyvumas nieko neduoda, kad pats vienas nieko negali pasiekti. Tačiau tik malonė nėra pakankamas veiksnys (ne, nebent pas protestantus).
QUOTE(Žiogelis @ 2010 07 22, 19:27)
Dėl Dievo malonės ir pasyvumo, nenorėčiau sutikti.
zinoma, nera krikscionis absoliuciai pasyvus. Tiesiog lyginant su rytais ir ju turimomis dvasinemis praktikomis - tenka pripazinti, jog tokiu praktiku neturi. Nusvitimo siekimas - tai savojo "as" praradimas, dedant ypatingai daug pastangu, atveriant savo cakras, pakeliant savo kundalini i auksciausia taska, ivaldant subtilius energijos mainus su kosmosu - cia krikscionybe mato dideli pavoju, nes laiko, kad kosmosas yra uzterstas - o zmogus uzsiimantis tokiomis praktikomis - neturi patikimu filtru, ir noredamas susijugti, bendrauti su teigiamom energijom - gali susidurti ir su energetiniais parazitais, todel vienareiksmiskai visa tai vertinti sunku. Tik aisku, kad tokiems dalykams pasiekti reikia ypatingai daug pastangu (aktyvumo).
Susiliejimo su visuma patirtys isprovokuoja sizofrenijai artimas busenas, nes reikia prarasti savaji "as", isnykti, istirpti. Krikscionybeje savojo "as" prarasti nereikalaujama, zmogus turi likti samoningas, turi kurti asmenini santyki su Dievu, nes tik asmeniniame santykyje gali reikstis meile, kvieciama kurti autentiskus meiles rysius su kurinija, tuo tarpu tie rysiai siekianciam nirvanos - nutraukiami. Meiles rysiams kurti reikia aktyvumo, kvietimo, atsako. Bet cia nera butent tokiu dvasingumo mokyklu, kurias turi rytai. Siuloma ugdyti dorybes, eiti sventumo keliu (pavyzdziai gali buti iv.sventieji), taciau nebutina, kad pasaulis taptu vienuolynu arba isnyktu, sventumo kelias gali buti niuriausioje kasdienybeje, tarnaujant Dievui ir zmonems paciu materialiausiu dalyku sukuryje. Tame yra nemazai aktyvumo. Tik tokiu aktyvumu levitacija nera pasiekiama, ka gali pasiulyti rytai
QUOTE(Moonte @ 2010 07 22, 16:44)
Savo, tokiais pasvarstymasi ir oponentu vertinimais, jus darote geda atstovaujamai pusei. Jie to tikrai neverti.
Toleravimas netapatu praktikavimui.
Toleravimas netapatu praktikavimui.
Moonte, be šunadvokatavimo jūs niekaip negalite apseit?

aš dėl kitų nesijaudinu, manau, jie įgalus savimi pasirūpinti patys.
Ir jeigu kažkam darosi gėda dėl mano pasisakymų, tai jau čia jų asmenybės nebrandos reikalas. bet tokių čia nemačiau. nebent good girl
skristi, praktikos yra - bent jau pas ortodoksus, isichazmas. manau ir rkb turi kazka analogisko, nes saknys tos pacios, bet dirbama greiciausiai tik organizacijos viduje, nesidalinant su likusiais tikinciaisiais. kodel - neaisku
nusvitimas - tai nera savojo as praradimas, tai yra savojo as pazinimas. jo pasekoje keiciasi ir aplinkos pazinimas
o kas liecia parazitus, tai ju aplamai visi turi, nepriklausomai nuo to ar praktikuoja ar ne. is kur istraukei, kad praktikuojant reikia prarasti savaji 'as' ??? tai tiesus kelias i psichushke. visada butina islaikyti proceso kontrole. problema tame, kad yra zmones su psichinemis patologijomis, kurios uzastreja jei jie pasikapsto savyje giliau. tokiems aplamai negalima niekuo uzsiimti, nes liudnai baigiasi.


QUOTE(skristi @ 2010 07 22, 18:49)
Kai yra neaisku, kur norima eiti, tuomet reikia pastoveti.
O jei neaisku pakankamai ilgai, tai taip ir stovesi visa laika?
QUOTE(skristi @ 2010 07 22, 18:49)
Krikscionybeje yra ir toks terminas kaip "dvasine naktis"
Terminas "juodoji sielos naktis" naudojamas ne tik Krikscionybeje, manau - jis tas pats kas ir "dvasine naktis".
QUOTE(skristi @ 2010 07 22, 18:49)
Subjektas savo pasirinkimu turetu bent jau retkarciais abejoti.
Zinoma. Tik ar abejoja fanatikai krikscionys... ar bet kokie kiti fanatikai?
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 26, 13:45)
Terminas "juodoji sielos naktis" naudojamas ne tik Krikscionybeje, manau - jis tas pats kas ir "dvasine naktis".
Sunkumu patiria bet kuris medituojantysis. Bet tamsia nakti tik tas, kurio Dievas iasmenintas (ir dar turi ta dieva viduje), butent sitie dalykai ir suponuoja dvasios nakti. Budistui dievas neiasmenintas, ejimas link jo kitoks. Praktiskai galima sakyti,kad toki procesa dvasios naktis mato tik krikscionys. Sito proceso budistas nemato. Taip yra todel, kad medituojantis kriksc. visada stebi su juo vykstancius procesus, kurie su juo vyksta medituojant save identifikuodamas ir turedamas konkretu save, o budistas mato individo kancias, problemas, bet su jomis paraleliai nesusijungia, neidentifikuojasi jie jam yra iliuzija, ego tustybes patvirtinimas, kuriu reikia atsikratyti.
Dvasios nakties priezastis kiek ego su savimi turima meditacijos metu. Budizme labai grieztai ziurint I ego (visa tai priimama uz iliuzija) nesilaikoma isikibus (krikscionio akimis). Tuo tarpu kriksc. ego tai kazkas, kas yra opozicijoje su Dievu, ir dar ta dieva turi viduje. Asketizmas budizme tai iliuziju issklaidymas, krikscionybeje tai savanaudiskumo, ego kontrole. Budizme autentiskumas visada pasitraukia I galutine, nesuvokiama, neivardijama realybe (pvz. Brahmanas), ir visada yra lydimas savo ego (ji laiko iliuzija) praradimu (krikscionio akimis). Ego iliuzijos nera dualizme cia ego kaip realybe.
Budizme tai ivardijau kaip saves praradima (krikscionio akimis), budistui tai demaskuota jo ego iliuzija tustumos atsiverimas. Krikscionis taip pat galima sakyti, progresuojant jo meditacijoms praranda dalele saves bet jis ja praranda kitaip. Ka medituojantis budistas vadina ego iliuzija, krikscionis Dievo trukumu savyje. Tai ir suponuoja labai sudetinga situacija kuri apibreziama kaip dvasine naktis, jauciamas Dievo trukumas, jo nebuvimas medituojant. Saves integravimas I meditacija ir savo ribu priejimas is krikscionio reikalauja jo ego transformacijos. Saves neintegruojant I meditacija nera ribu, transformacijas pakeicia ego iliuziju demaskavimas. Taciau neziurint to - medituojant budistui vis tiek kyla sunkumai su savimi (kai neisnyksta ego iliuzija) tai aiskinama negatyvios karmos susikaupimu is praeitu gyvenimu. Ta situacija yra priimama ir isgyvenama, vis tiek svarbu gerinti savo karma. Kur krikscionis mato dvasios nakti, budistas neigiama karma. Jam reikia transformuoti kazkokia energija, krikscioniui save.
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 26, 13:45)
O jei neaisku pakankamai ilgai, tai taip ir stovesi visa laika?
matuojant evoliucijos laiku, geriau niekur neiti, svarbu islikti. Nes kitaip dar gali ir kokia nenaudinga mutacija igyti (pvz. "fanatizmo"). Jei ziuret is religiju puses - bent jau nepersimest i kita puse, geriau atsitraukt nuo savos religijos. Jei ziuret i biseksualuma - tai neuzsiciklint ties ta problema ir butinybe ja spresti dabar pat (jau minejau, viska gali issprest meile). Gal geriau neforsuoti ir leisti ivykiams klostytis patiems - jei jauciamas poreikis bendrauti tik su moterimis - tai tegul. Tik neuzmirstant paprastos schemos - pirma tegu uzsimezga bendravimas, po to draugyste, po to meile, po to - santuoka ar pasiryzimas buti kartu. Jei i draugyste ar bendravima isileidziama aistra - tikimybe, kad tavimi pasinaudos - zymiai didesne. Aisku, nuo to neapsaugotas niekas. Vien tai, kad orgazma galima patirti vos ne su bet kuo, ji isprovokuoti ir pan. - nerodo gebejimo myleti.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
matuojant evoliucijos laiku, geriau niekur neiti, svarbu islikti.
Priestaraujat sau toje pat mintyje.Evoliucijoje svarbu islikt, bet tam kad islikt reikia visada prisitaikinet prie kintanciu salygu - keistis, tam tikra prasme "ieskot ir eit".
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Nes kitaip dar gali ir kokia nenaudinga mutacija igyti (pvz. "fanatizmo").
Jei isties kalbat apie evoliucija, tai sis teiginys - beprasmis.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Jei ziuret is religiju puses - bent jau nepersimest i kita puse,
Kas jums yra "persimetimas i kita puse"? Perejimas i priesinga religija (o Katalikybei kone visos kitos religijos - priesingos - velnio ismislas), ar perejimas i ateizma?
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Jei ziuret i biseksualuma - tai neuzsiciklint ties ta problema ir butinybe ja spresti dabar pat (jau minejau, viska gali issprest meile).
Manau daugelis biseksualu nesiciklina, o turi didesni potrauki i viena ar i kita puse, nebent jie katalikai ir nori susirast butent priesingos lyties partneri, del ju religinio spaudimo
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Tik neuzmirstant paprastos schemos - pirma tegu uzsimezga bendravimas, po to draugyste, po to meile, po to - santuoka ar pasiryzimas buti kartu.
Cia jau kaip kam kaip kas veikia. Beje, kokia santuoka gali but tarp dvieju moteru Lietuvoje? Tos 'prabangos' valstybe neduoda.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Jei i draugyste ar bendravima isileidziama aistra - tikimybe, kad tavimi pasinaudos - zymiai didesne.
Aistra yra visur, kur tik jauciamas potraukis. Jei ner aistros - zmones tera tik draugai, be galimybes tapt kazkuo daugiau (nebent vienas ar abu ka suvaidintu is iskaiciavimo, pareigos, gailescio ar dar ko).
Taip kad jei i aistra ir potrauki neatsizvelgiama - viskas vyksta is iskaiciavimo, jei jai pasiduodama visai - zmogus "praranda galva".
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
Vien tai, kad orgazma galima patirti vos ne su bet kuo
Ne vos ne su bet kuo, o su labai nedaugeliu tam pasirinktu asmenu. Vienetais. Su bet kuo gali tik prostitutes, turbut. Profesinis igudis. Na, ar apsimetimas.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:44)
, ji isprovokuoti ir pan. - nerodo gebejimo myleti.
Taip - nerodo.
Beje, kodel manot kad oponentai nezino kas tai yra meile, kuo ji skiriasi nuo aistros, ir kad tie, kas nesutinka su jusu nuomone, turetu kazkodel but pasinese ant hedonizmo ir nevertint meiles? Bent jau toks ispudis susidaro is jusu pasisakymu.
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 26, 17:04)
1. Priestaraujat sau toje pat mintyje.Evoliucijoje svarbu islikt, bet tam kad islikt reikia visada prisitaikinet prie kintanciu salygu - keistis, tam tikra prasme "ieskot ir eit".
2.Kas jums yra "persimetimas i kita puse"? Perejimas i priesinga religija (o Katalikybei kone visos kitos religijos - priesingos - velnio ismislas), ar perejimas i ateizma?
3. Manau daugelis biseksualu nesiciklina, nebent jie katalikai ir butent nori susirast priesingos lyties partneri.
4. Beje, kodel manot kad oponentai nezino kas tai yra meile, kuo ji skiriasi nuo aistros, ir kad tie, kas nesutinka su jusu nuomone, turetu kazkodel but pasinese ant hedonizmo ir nevertint meiles? Bent jau toks ispudis susidaro is jusu pasisakymu.
2.Kas jums yra "persimetimas i kita puse"? Perejimas i priesinga religija (o Katalikybei kone visos kitos religijos - priesingos - velnio ismislas), ar perejimas i ateizma?
3. Manau daugelis biseksualu nesiciklina, nebent jie katalikai ir butent nori susirast priesingos lyties partneri.
4. Beje, kodel manot kad oponentai nezino kas tai yra meile, kuo ji skiriasi nuo aistros, ir kad tie, kas nesutinka su jusu nuomone, turetu kazkodel but pasinese ant hedonizmo ir nevertint meiles? Bent jau toks ispudis susidaro is jusu pasisakymu.
1. evoliucija vyksta tokiais periodais, kurie nera skaiciuojami vieno individo gyvenimu.
2. kai krikscionis patampa krisnaistu arba budistas krikscioniu. ateistas - tiesiog nuo visko atsitraukia, man tai atrodo priimtiniau
3. tai viskas puiku, tiesiog tada nereikia ispusti problemu ir noret jas spresti kitu saskaita (pvz. mainstreaming)
4. niekada nesakiau, kad nezino, kas yra meile. Tiesiog realybe tokia - bisex ar homosex zmogui be galo sunku susirast istikima partneri, nes prie ju nuolatos prisislieja save identifikuot per aistra bandantis jaunimas, (kuris daznai pasinaudoja homosex zmogumi kaip bandomuoju triusiu, visu kuo skelbdamas - kad jis - homo), svingeriai ir kt. Tiesiog tikrumo ten mazai, o sunkumu - daug. Kelias isties sunkus, ir heterosex zmonems jauciamas pyktis
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 17:22)
1. evoliucija vyksta tokiais periodais, kurie nera skaiciuojami vieno individo gyvenimu.
Ne. Evoliucija vyksta visad, o pastebima aiskiau tik per didesni laiko tarpa.
Kalbant konkreciai apie zmogu - zmogaus gyvenimo metu irgi vyksta jo asmenine 'evoliucija' - charakterio, pasaulio supratimo.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 17:22)
2. kai krikscionis patampa krisnaistu arba budistas krikscioniu.
Ir kuom tai blogai, jei tai - nuosirdziu paiesku rezultatas?
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 17:22)
3. tai viskas puiku, tiesiog tada nereikia ispusti problemu ir noret jas spresti kitu saskaita (pvz. mainstreaming)
Paaiskinkit ka siuo atveju laikot "kitu saskaita"? Kokios problemos, jusu nuomone, yra bandomos sprest "kitu saskaita"? Ar lygiu teisiu reikalavimas tai problemu sprendimas kitu saskaita? Kaip tie kiti tada nukencia?
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 17:22)
Tiesiog realybe tokia - bisex ar homosex zmogui be galo sunku susirast istikima partneri, nes prie ju nuolatos prisislieja save identifikuot per aistra bandantis jaunimas,
O pas heterosex esa kitaip? Tie patys svingeriai, tie patys - "panu kabinimai del sekso" ir tt. Idomu kiek "per aistra" heteroseksualus zmogus gali susiidentifikuot su homoseksualiu?
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 17:22)
Tiesiog tikrumo ten mazai, o sunkumu - daug. Kelias isties sunkus, ir heterosex zmonems jauciamas pyktis
Pyktis cia gali but jauciamas tik nesusivokusiems locheliams ir lochelems ir saviapgaulei. Vyresnes lesbietes ieskancios rimtu santykiu paprastai neziuri i 20-metes, nes tos gali ir nesusivokusios but. Kur ziuresi, jei uzsimezga jausmai, o mergina paskui pasako: "atleisk, as supratau kad esu heteroseksuali". Taip buna, tik nemanau kad tokie atvejai 'mainstream'as' tarp ziurinciu i tarpusavio santykius rimtai.
Jei kalbet apie pasinesusius i hedonizma, tai, atvirai pasakius, ju pilna ir tarp heteroseksualu. Ypac jaunimo, kurie gyvena is tevu kisenes ir vis "iesko" saves.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:25)
Bet tamsia nakti tik tas, kurio Dievas iasmenintas (ir dar turi ta dieva viduje)
Nenoreciau sutikt. Tam kad patirt "sielos nakti" nebutina but krikscionimi. Nebutina netgi iasmeninta Dieva turet.
http://en.wikipedia....ght_of_the_Soul
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:25)
Budistui dievas neiasmenintas, ejimas link jo kitoks.
Budistui Dievo nera.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:25)
Taip yra todel, kad medituojantis kriksc. visada stebi su juo vykstancius procesus,
Katalikybeje specifiniu meditaciniu praktiku nera. Del visos Krikscionybes - negaliu tvirtai pasakyt.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:25)
Asketizmas budizme tai iliuziju issklaidymas, krikscionybeje tai savanaudiskumo, ego kontrole.
Kiek zinau budistai asketizmo nepropaguoja.
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 16:25)
Tai ir suponuoja labai sudetinga situacija kuri apibreziama kaip dvasine naktis, jauciamas Dievo trukumas,
Nebutinai Dievo. Aplamai - prasmes, tikslu, polekiu.