Įkraunama...
Įkraunama...

Emancipacija nuo religijos 2

QUOTE(xxl @ 2010 07 23, 13:04)
manau ir rkb turi kazka analogisko, nes saknys tos pacios, bet dirbama greiciausiai tik organizacijos viduje, nesidalinant su likusiais tikinciaisiais. kodel - neaisku smile.gif

As irgi taip manau. O nesidalinama todel, kad greiciausiai to neleidzia oficiali egzoterine RKB doktrina.

QUOTE(xxl @ 2010 07 23, 13:04)
nusvitimas - tai nera savojo as praradimas, tai yra savojo as pazinimas.

Manau kad tai toks pazinimas kada suvokiami ir kiti buve ir gal ir busimi as (nusvitimo, beje, as nesuprantu vien budistine prasme), t.y. - pasiekiama individualybe apjungianti asmenybes.

QUOTE(xxl @ 2010 07 23, 13:04)
o kas liecia parazitus, tai ju aplamai visi turi, nepriklausomai nuo to ar praktikuoja ar ne.

Tik tie, kas visai nepraktikuoja dazniausiai apie tai ir nezino.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo e_vaida: 26 liepos 2010 - 19:03
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 26, 17:41)

1. Ir kuom tai blogai, jei tai - nuosirdziu paiesku rezultatas?
2. Paaiskinkit ka siuo atveju laikot "kitu saskaita"? Kokios problemos, jusu nuomone, yra bandomos sprest "kitu saskaita"? Ar lygiu teisiu reikalavimas tai problemu sprendimas kitu saskaita? Kaip tie kiti tada nukencia?
O pas heterosex esa kitaip? Tie patys svingeriai, tie patys - "panu kabinimai del sekso" ir tt. Idomu kiek "per aistra" heteroseksualus zmogus gali susiidentifikuot su homoseksualiu?



1.tuom, kad realiai kita pasauleziura perimama su vakarietiskais terminais ir isivaizdavimu, ir tai yra realus "grobis" sektantams
2. numatyta, kad jei darzelyje yra vaikas is homoseksualios sheimos, tai jam girdint, aukletoja negali vartoti zodziu - "mama" ir "tetis" (siuloma keisti i kazka panasaus - partneris Nr. 1 ir partneris Nr.2, gyvybes pradininkas Nr.1 ir pradininkas Nr.2 - tai jau egzistuoja D.Britanijoje, Ispanijoje, ir as cia matau heterosexualios sheimos diskriminacija. As nenoreciau vaiko vesti i toki darzeli, kur nebutu galima manes vadinti mama)
3. nenoriu gincytis, visko visur yra, su tuo sutinku. Is paciu homosex esu girdejusi ir tai, kad baisiai nemegsta bisex - nes jie ir su tais, ir su tais gali. Nelaiko ju patikimais partneriais, skaudziau isgyvena isdavyste, jei pasirenka priesingos lyties asmeni, lengviau - jei tos pacios. Tai turbut neissemiama tema, ir labai sudetinga. Manau, aistru ten verda tikrai daugiau nei pas heterosex, ir itampa didesne
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 21:00)
1.tuom, kad realiai kita pasauleziura perimama su vakarietiskais terminais ir isivaizdavimu, ir tai yra realus "grobis" sektantams

Vargu ar subrende zmones taip jau ir perima ta pasauleziura. Jus, katalikai, visus kitus amoraliais laikote, pilnais zalingu iprociu ir labai lengvai pasiduodancius visokiem sektantam?

QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 21:00)
2. numatyta, kad jei darzelyje yra vaikas is homoseksualios sheimos, tai jam girdint, aukletoja negali vartoti zodziu - "mama" ir "tetis" (siuloma keisti i kazka panasaus - partneris Nr. 1 ir partneris Nr.2, gyvybes pradininkas Nr.1 ir pradininkas Nr.2 - tai jau egzistuoja D.Britanijoje, Ispanijoje, ir as cia matau heterosexualios sheimos diskriminacija. As nenoreciau vaiko vesti i toki darzeli, kur nebutu galima manes vadinti mama)

Manau tokiais atvejais puikiai galima issiverst vadinant - mama, kita mama, tetis, kitas tetis. Kam atsisakyt iprastiniu zodziu? Puciat jus cia kazkoki mitologini burbula, man atrodo.

QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 21:00)
3. nenoriu gincytis, visko visur yra, su tuo sutinku. Is paciu homosex esu girdejusi ir tai, kad baisiai nemegsta bisex - nes jie ir su tais, ir su tais gali. Nelaiko ju patikimais partneriais,

Jus suzinojusi, kad jusu vaikinas - visai bisex (toks visai per viduri) laikytumet ji patikimu partneriu? Gi visad bijotumet, kad ims ir patrauks ji vyrai stipriau, o tada jusu moteriski kera nesuveiks.

QUOTE(skristi @ 2010 07 26, 21:00)
Manau, aistru ten verda tikrai daugiau nei pas heterosex, ir itampa didesne

Vargu ar aistru verda daugiau. Girdejot kad butu atvejis kad gejus nuzudytu/suzalotu savo partneri jam pabandzius pabegt pas kita? Ziniasklaidoje laiks nuo laiko pasirodo tokie pranesimai apie heteroseksualus.
Atsakyti
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 27, 00:00)
Jus suzinojusi, kad jusu vaikinas - visai bisex (toks visai per viduri) laikytumet ji patikimu partneriu? Gi visad bijotumet, kad ims ir patrauks ji vyrai stipriau, o tada jusu moteriski kera nesuveiks.


Bet kurio vyro, kuris nemanytų, kad esu vienintelė nelaikyčiau patikimu partneriu. Jei manyčiau, kad jį gali patraukti kažkas kita, nei aš, nelaikyčiau patikimu. Moteriškų kerų, tam, kad laikyčiau pririšus prie savęs, o juo labiau, kad susigrąžinčiau nenaudočiau - neverta. Mano kerai mano vyrui yra dėl to, kad jį myliu wub.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Luknė: 27 liepos 2010 - 20:36
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 26, 19:32)
1. Nenoreciau sutikt. Tam kad patirt "sielos nakti" nebutina but krikscionimi. Nebutina netgi iasmeninta Dieva turet.

2. Budistui Dievo nera.

3. Katalikybeje specifiniu meditaciniu praktiku nera. Del visos Krikscionybes - negaliu tvirtai pasakyt.

4. Kiek zinau budistai asketizmo nepropaguoja.



1. Taip, sis terminas jau isaugo is savo ribu, nors jo istakos - krikscionybe. Kaip ir evoliucijos terminas - ne vien biologijos nuosavybe, o visuotinis ir taikomas ivairiausiais aspektais daugybeje sriciu, ir ten visai nereikalauja ziniu apie DNR

2. Taip Dievo nera, bet jie pasirodo irgi turi dogmas doh.gif Vietoj Dievo - Visuotine Dvasia, Vienis, Niekis - mazdaug tokie vertimai

3. Specifiniu praktiku katalikybeje yra. Taciau jos nera universalios. Turbut zymiai labiau galetu pasigirti rytai - cia daugelis religiju ir ju atsaku siulo meditacines praktikas, kuriomis galima uzsiimti nepriimant konkretaus tikejimo (taciau vis tik tam tikromis ziniomis is religiju vadovaujamasi - kundalini, karma, maja ir t.t.). Tuo tarpu uzsiimti katalikiskomis meditacinemis praktikomis be tikejimo beprasmiska ir neimanoma

4. Turbut cia poziurio dalykas. Daugiau ar maziau - visumoj vistiek asketizmas reiskiasi. Gal labiau kaip salutinis produktas einant nusvitimo keliu?
Atsakyti
Kiek aš žinau Budistai neteigia , kad Dievo nėra, jie tiesiog Jo neaptaria, kaip visiškai nepažinaus žmogaus protui.

Asketizmas ir krikščionybėje nėra savitikslis, o tik kaip šalutinis produktas nusigręžiant nuo pagundų pilno pasaulio ir orientuojant save tik į Dievą. Jėzus nebuvo asketas. Mt 11 18 Buvo atėjęs Jonas, nevalgus ir negeriantis, tai jie kalbėjo: 'Jis demono apsėstas'. 19 Atėjo Žmogaus Sūnus, valgantis ir geriantis, tai jie sako: 'Štai rijūnas ir vyno gėrėjas, muitininkų ir nusidėjėlių bičiulis'. Ir vis dėlto išmintis pasiteisina savo darbais“.
Ne nuo asketizmo ar konfortabilaus gyvenimo priklauso ir taip ir taip galima šventėti. Viskas priklauso nuo meilės, mokėjimo dalintis, dovanoti, ... ,vykdyti Dievo valią.
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 07 31, 02:22)
1. Taip, sis terminas jau isaugo is savo ribu, nors jo istakos - krikscionybe. Kaip ir evoliucijos terminas - ne vien biologijos nuosavybe, o visuotinis ir taikomas ivairiausiais aspektais daugybeje sriciu, ir ten visai nereikalauja ziniu apie DNR

2. Taip Dievo nera, bet jie pasirodo irgi turi dogmas doh.gif Vietoj Dievo - Visuotine Dvasia, Vienis, Niekis - mazdaug tokie vertimai

3. Specifiniu praktiku katalikybeje yra. Taciau jos nera universalios. Turbut zymiai labiau galetu pasigirti rytai - cia daugelis religiju ir ju atsaku siulo meditacines praktikas, kuriomis galima uzsiimti nepriimant konkretaus tikejimo (taciau vis tik tam tikromis ziniomis is religiju vadovaujamasi - kundalini, karma, maja ir t.t.). Tuo tarpu uzsiimti katalikiskomis meditacinemis praktikomis be tikejimo beprasmiska ir neimanoma

4. Turbut cia poziurio dalykas. Daugiau ar maziau - visumoj vistiek asketizmas reiskiasi. Gal labiau kaip salutinis produktas einant nusvitimo keliu?

1 tai matyt priklauso nuo "terminu" ir susitarimu del terminu bigsmile.gif o "sielos, dvasios, gyvenimo, prasmes ar kaip pavadinsi nakties" savoka matyt yra vos ne visose labiau ar maziau zinomose religijose, na ir kasdieniame gyvenime taip pat mirksiukas.gif
2 na cia irgi matyt "savoku" klausimas, ar kas nors sako, kad KB ar aplamai krikscionybeje Dievas ar Jezus yra dogma g.gif
3 o kaip tada sv misios, ar tai nera ezoterine magiska praktika, kurios metu ivyksta mistinis virsmas is duonos ir ir vyno blink.gif
4 asketo kelias, kaip vienas is keliu - matyt irgi galetu buti randamas visose ar bent jau daugumoje mum zinomu reiligiju 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(darius333 @ 2010 08 03, 15:59)
2 na cia irgi matyt "savoku" klausimas, ar kas nors sako, kad KB ar aplamai krikscionybeje Dievas ar Jezus yra dogma  g.gif
3 o kaip tada sv misios, ar tai nera ezoterine magiska praktika, kurios metu ivyksta mistinis virsmas is duonos ir ir vyno blink.gif


2. Krikscionybeje viena pagrindiniu dogmu - Dievas trijuose asmenyse, tarp ju yra ir Jezus
3. bendruomenines maldos yra visose religijose. Tik ne vienu misiu metu neteko matyti jokiu maginiu triuku, kaip vynas ar duona i kazka pavirsta. Yra atkartojama paskutine vakariene, duona ir vynas konsekruojami (pasventinami) - ir tuo budu tampa Kristaus kunu ir krauju, jo auka sudabartinama. Tai yra tikejimo slepinys.
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 08 05, 02:24)
1. Krikscionybeje viena pagrindiniu dogmu - Dievas trijuose asmenyse, tarp ju yra ir Jezus
2. bendruomenines maldos yra visose religijose. Tik ne vienu misiu metu neteko matyti jokiu maginiu triuku, kaip vynas ar duona i kazka pavirsta. Yra atkartojama paskutine vakariene, duona ir vynas konsekruojami (pasventinami) - ir tuo budu tampa Kristaus kunu ir krauju, jo auka sudabartinama. Tai yra tikejimo slepinys.

1 Cia mieloji, painioji krikscionybe su katalikybe mirksiukas.gif matyt jau deretu bent truputi atskirti, kad RKB, nors ir laiko save vienintele, tikraja ir visuotine baznycia, is tiesu yra tik dalis (nesakau, kad maza ar neitakinga) placiojo krikscioniskojo pasaulio dalis 4u.gif
2 mazas vaikas vienas neisgyventu, jam reikalinga bendruomene kuri juo rupinasi ir jam padeda kol jis uzauga ir subresta nestuke.gif
ta pati analogija matyt visai galima ir visuomeniniuose bei religiniuose santykiuose g.gif tiek krikscionybeje, tiek islame ar induizme ar daoizme ar kitose religijose yra tiek bendru praktiku, tiek ir individualiu, taigi matyt imant tik viena atskira epizoda nelabai butu galima daryti placius apibendrinimus mirksiukas.gif
o ar teko matyti, kaip koks budistas meditacijos metu levituoja lotuliukas.gif ar daoistas isejes is kuno pereina kiaurai sienas, ar kaip islamo izpazineja nesa keturi dzinai viesulo siautuly ... mirksiukas.gif argi pats zodis "slepinys" nereiskia kazko nesuvokiamo, pakyleto, antgamtisko, magisko, ezoterinio, virsjutiminio musu iprastais jutiminiais organais ax.gif
o uzsiemimas bet kokiom praktikom be tikejimo yra beprasmis ir ar tai krikscionybe ar oso ar dar kita "superine" technika - be tikejimo ji bus tik paprasti fiziniai pratimai 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(darius333 @ 2010 08 05, 10:17)
1 Cia mieloji, painioji krikscionybe su katalikybe  mirksiukas.gif matyt jau deretu bent truputi atskirti, kad RKB, nors ir laiko save vienintele, tikraja ir visuotine baznycia, is tiesu yra tik dalis (nesakau, kad maza ar neitakinga) placiojo krikscioniskojo pasaulio dalis 4u.gif
2
o ar teko matyti, kaip koks budistas meditacijos metu levituoja lotuliukas.gif ar daoistas isejes is kuno pereina kiaurai sienas, ar kaip islamo izpazineja nesa keturi dzinai viesulo siautuly ...  mirksiukas.gif




1. Kuri oficiali krikscionybes saka neigia tejybe? Nereiketu pamirsti, kad is viso krikscionybeje siai dienai yra apie 30 000 atsaku, kai kurios ju laikomos sektomis, atskalomis. Klasifikacija isties paini, taciau kiek zinios leidzia - tai trejybe siai dienai oficialiose sakose yra dogma, tikejimo tiesa. Sektose - nebutinai
2. Levitacija galima pasiekti tam tikros technikos pagalba, dedant daug idirbio, pastangu, pasiekiant transa, ar be jo, prisimenant arba ne, kad buvo levituota. O medituojantiesiems ji gali atsirasti kaip atsitiktinis, salutinis dalykas, nededant konkreciai tam jokiu valios pastangu - keliai labai ivairus. Samoningai levitave krikscionys - sv. Terese Aviliete, sv. Juozapas Kupertinietis (aukodamas misias, pakildavo i ora), levituoti gali ir jogai, kaip minejau, rytai turi tam specialias praktikas, pratimus ir pan. - krikscionys tokiu praktiku neturi, pasireiksdavo kaip atsitiktinis dalykas, o ne siekiamybe (einant nusvitimo keliu, ivaldomos levitacija galincios sukleti jegos, taciau taip pat pabreziama, kad jos nera tikslas). Taip pat galima ir sukelti levitacijos iliuzija mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo skristi: 06 rugpjūčio 2010 - 00:30
QUOTE(darius333 @ 2010 08 05, 09:17)
o uzsiemimas bet kokiom praktikom be tikejimo yra beprasmis ir ar tai krikscionybe ar oso ar dar kita "superine" technika - be tikejimo ji bus tik paprasti fiziniai pratimai  4u.gif

Na, labai geri tie tavo žodžiai. 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(darius333 @ 2010 08 05, 09:17)
1 Cia mieloji, painioji krikscionybe su katalikybe  mirksiukas.gif matyt jau deretu bent truputi atskirti, kad RKB, nors ir laiko save vienintele, tikraja ir visuotine baznycia

Tik kam tas krikščionybės ir katalikybės supriešinimas? mastau.gif Matyt, labai esi nusvilęs nuo katalikų. Būna, būna... g.gif
Papildyta:
Tikrosiomis ir vienintelėmis turbūt save laiko beveik visos Bažnyčios. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(skristi @ 2010 08 06, 01:14)
1. Kuri oficiali krikscionybes saka neigia tejybe? Nereiketu pamirsti, kad is viso krikscionybeje siai dienai yra apie 30 000 atsaku, kai kurios ju laikomos sektomis, atskalomis. Klasifikacija isties paini, taciau kiek zinios leidzia - tai trejybe siai dienai oficialiose sakose yra dogma, tikejimo tiesa. Sektose - nebutinai
2. Levitacija galima pasiekti tam tikros technikos pagalba, dedant daug idirbio, pastangu, pasiekiant transa, ar be jo, prisimenant arba ne, kad buvo levituota. O medituojantiesiems ji gali atsirasti kaip atsitiktinis, salutinis dalykas, nededant konkreciai tam jokiu valios pastangu - keliai labai ivairus. Samoningai levitave krikscionys - sv. Terese Aviliete, sv. Juozapas Kupertinietis (aukodamas misias, pakildavo i ora), levituoti gali ir jogai, kaip minejau, rytai turi tam specialias praktikas, pratimus ir pan. - krikscionys tokiu praktiku neturi, pasireiksdavo kaip atsitiktinis dalykas, o ne siekiamybe (einant nusvitimo keliu, ivaldomos levitacija galincios sukleti jegos, taciau taip pat pabreziama, kad jos nera tikslas). Taip pat galima ir sukelti levitacijos iliuzija  mirksiukas.gif

1 tokiu atveju matyt deretu tamstai skristi link pirmosios baznycios schizmos ,kurios pagrindinis de jure argumentas butent ir buvo vienas trejybes zodelis - jungtukas mirksiukas.gif ir tada pamatytum ar visose "oficialiose" (nes oficialiomis tai save laiko visos, cia tik kitoms taikoma tokia savoka kaip "sekta" lotuliukas.gif ) trejybe yra dogma 4u.gif
2 klausimas buvo "ar matei" nes tavo argumentas buvo, kad KB misiose realiai "neteko matyti" kaip duona ir vynas virsta kunu ir krauju, taigi jei namatei tada ... kuo gali "irodyti" levitacija, ejima kiaurai sienas, momentini persikelima ... g.gif
as tiesa sakant irgi nemaciau nei vieno nei kito, bet teko susidurti su realiai veikiancia zmogaus "energija", tiesa tai ne religiniu aspektu, o taip vadinamu kovu menu srityje ir tas zmogus matyt galvojo, kad niekas jo nestebi is salies doh.gif todel drisciau tiegti, kad tai egzistuoja 4u.gif
Atsakyti