QUOTE(vario @ 2006 09 16, 18:39)
Žinote, ką, gerbiamoji, va čia ir parodėte, kaip greitai pas tą visuomenę baigiasi kantrybė.

Aš su Jumis gražiai ir mandagiai, o Jūs kaip "paskutinė sapožnikė" Jūsų vartojami keismažodžiai va taip ir parodė Jūsų profesinį lygį.
Ir dar: aukų mes nei viena nevaidinam, kaltų neieškom. Yra susikūrusios organizacijos, ir straipsniai į laikraščius rašomi ir ir laiškai visiems siuntinėjami. Tad nereikia taip

Mes čia tik diskutuojame ir pasipasakojam , o ne mušamies
kieksmažodžiai ,mieloji,teparodo tik vidinės kultūros lygį,nu nemandagi,nekultūrinka,sapožnikas, baisybė,ir ką?Dėl to ir nereikia nieko pasakoti ir aiškinti visuomenei nes 99procentai jos keikiasi kaip sapožnikai?Va čia ir yra elementarus ,niekuo nepridengtas išskirtinumo reikalavimas,tas visas tamstos postas.O visuomenė ji tokia,ir grubi ,ir nemeili,ir sukta,ir šalta,ir padėt neskubanti,o išaugus gyvenimo tempui,tai dažnai net nesiklausnti ,lipaanti per galvas vieni itiems,nuspaudžianti silpnesnius visokia tokia,ir ką?Ir va tokioj visuomenėj reikia išmokti tilpti ir hiperaktyviems.Va šiltnamio sąlygų reikalauti jūs neeturite jokių teisių.Va jums reikia rasti tą kompromisą kad su jumis į kompromisą eitų,sąlyčio taškų reikia ieškoti jums.Ne reikalavimus,postulatus skaityti.o prisitaikyti prie to ,ką visuomenė gali šiuo metu gali duoti.Bet kad jūs to nenorit,ar net nesugebat pasinaudoti nors ir tuo mažu bet gi esančiu .Ką aš daručiau jei mano vaikas būtų hiperaktyvus
1.Rugsėjo pirmom dienom susirasčiau mokyklos psichologą ar socialinį pedagogą ir sustarčiau su juo,kad jau pirmo tėvų susirinkimo metu,jis klasės tėvams paaiškintų kas yra tas hiperaktyvumas.
2.Paprašyčiau,kad tas pats specialistas paruoštų metodiką ,kaip reikia ,rekomenduotina bendraamžiams reaguoti,bendrauti su konkrečiai mano vaiku.Medžiagą atšviesčiau ir per klasės vadovę išdalinčiau tėvams.
3.Prašyčiau vėl gi to pačio specialisto padaryti klasės bendrą analizę,ir aš ja vadovaučiausi mokydama suavo vaiką,kaip jam bendrauti,kad jam būtų lengviau.
4. Kreipčiausi,užkluasčiau mokyklos vadovybės ar yra artimiausiu metu koks nor pedagogams organizuojamas seminaras vaikų hiperaktyvumo klausimui spresti seminaras.Jei ne organizuočiau,kad toks atsirastų.
5.Jei matau,kad mano manymu direktorė juda per lėtai juda,pati kreipčiausi į suaugusiųjų švietimo centrą ir išsiaiškinčiau kaip įmanoma tokšį seminarą suorganizuoti,tiek pedagogams,tiek visiems besidomintiems tėveliams mokykloje.
.6 Vėl darbas su tėvais ir vaikais klasėje.
Visa tai yra prieinama kiekvienoje mokykloje,ir be organizacijos,ir be apsijungimo.
Įdomu kodėl tai nėra daroma ir net nejudama ta kryptim,o tik girdima,kad visuomenė pikta.Nu pikta,ir ką?Ne visuomenę reikia keisti,o pirmiausia savo požiūrį į ją.
Tai va tokie pastebėimai.
Papildyta:
QUOTE(DonaldaB @ 2006 09 16, 19:11)
Pritariu vario

Iš ties mes čia tik diskutuojame, nieko nesistengiame kaltinti, ar vaidinti aukų, tik dalinamės išgyvenimais
bet jau yra seniai laikas tais išgyvenimais ne su uždaru ratu dalintis,aš apie tai,ir į tai reikia įsileisti visus norinčius,o neatrankioti,jei tas klausia taip,tai tas man netinka,nes ach,dar įžeis.Jūs čia dėl ko dėl savęs ,jautrių dūšelių,ar dėl vaikų?Kad jie būtų suprasti,kad jie būtų priimti,nu tai tada kentėkit,kad įžeidė,pasakė,pagalvojo,nes tikslas esat ne jūsų dvasinis komfortas,o vaiko. pati auginau vaiką turinčia visišką negalią,nu nebuvo kad mane galėtų kas nors bent jau galėtų įžeisti,nes tikslas buvo vaikas,vaiko priėmimas ir vaiko supratimas.Niekada nebuvo svarbu kaip su manim ar apie mane pasakė.O kaip gi jūs taip?Ach pasakė,ach padarė.Gal jau gana būti tik užsidariusiom ir lepiom?