Gal jau žinote, bet radau šį puslapį.
My Webpage
Gal pravers?
QUOTE(Vėta @ 2010 08 08, 22:26)
Šita programa rekomenduojama nuo 14 m., kiekvienam parengiama individualiai, kainuoja brangiai, bet rezultatai būna stulbinantys.Antra vertus, to paties išmokyti gali ir geras vokalo specialistas be jokių programų.

Sveikos,mamos,
Atsiprašau, kad įsiterpsiu į jūsų pokalbius, bet gal jūs galėsite patarti...
Mano sūneliui 2m10mėn. Kalba jis labai nedaug: mama, tete, ate, auau, kitkit, kutikuti, a..m(tipo ačiū), niamnia, ne, burzgia kaip mašina, savo kalba susako ilgiausias tiradas iš įvairių garsų... anksčiau dar mėgdavo sakyti "trys", esu girdėjusi pavienių žodžių, tačiau jie daugiau vienkartiniai, nors ir pasakyti tiksliai pagal situaciją... Kartoti nelabai mėgsta, bet paskutiniu metu bent jau kartais bando, nors lupytėmis garsus tarsi ir kartoja, tik neišdįsta to pasakyt garsiai... Neseniai buvom pas logopedę VRC. Ji klausinėjo daug. Jaučiuosi kalta, kad į kai kuriuos klausimus nesugebėjau atsakyti... Ir tik paskui pasidomėjau, pvz., kaip žaidžia su kitais vaikais darželyje, ar bendrauja... Čia ir pati buvau nustebinta auklėtojos pasakojimu apie geriausią draugą su kuriuo smagiausia išvartyti žaislus, paskui juos rinkti, vienas kitą vežioti vežimuku, voliotis po kilimą... O logopedei pasakiau, kad daugiau žaidžia šalia, nei kartu
Susidėjo puokštė tokia nekokia - jis išrankokas maistui, kartais užsispiria kažkokio rūbo nesivilkt ir dar turi nerealų potraukį skaičiams (nuo 2m skiria skaičius iki 10, dabar jau ir daugumą iki 100), automobiliams (skiria visas markes), prekės ženklams, pažįsta keletą raidžių... Dar logopedė rodė korteles, kuriose veiksmai ir mano zuikis jų visiškai neatskyrė (o namie naujoje knygelėje puikiai rodė veiksmus - supasi, čiuožia, lipa, sėdi, miega, valgo), tiesa, nelabai skiria būdvardžius, bet čia ir mano apsileidimas 100%. Niekada jų neakcentuoju. Blogiausia, kad iš mano klaidų ir nesusipratimų virtinės gavosi taip, kad logopedė neapsiėmė padėti mums su kalba, o pareiškė, kad vaikas turi bendravimo sutrikimų, kad apskritai mums reikia gultis į stacionarą ištyrimui... Labai norėčiau jūsų nuomonės - ar verta tą daryt, ar tiesiog paieškoti kitos specialistės (ir kur ją rasti), kuri imtųsi jo kalbos? Galbūt vertėtų pabandyti pakliūti į logopedinį darželį (ar reikia laukti būtinai 3 m., kad pereiti komisiją?)...
Atsiprašau, kad įsiterpsiu į jūsų pokalbius, bet gal jūs galėsite patarti...
Mano sūneliui 2m10mėn. Kalba jis labai nedaug: mama, tete, ate, auau, kitkit, kutikuti, a..m(tipo ačiū), niamnia, ne, burzgia kaip mašina, savo kalba susako ilgiausias tiradas iš įvairių garsų... anksčiau dar mėgdavo sakyti "trys", esu girdėjusi pavienių žodžių, tačiau jie daugiau vienkartiniai, nors ir pasakyti tiksliai pagal situaciją... Kartoti nelabai mėgsta, bet paskutiniu metu bent jau kartais bando, nors lupytėmis garsus tarsi ir kartoja, tik neišdįsta to pasakyt garsiai... Neseniai buvom pas logopedę VRC. Ji klausinėjo daug. Jaučiuosi kalta, kad į kai kuriuos klausimus nesugebėjau atsakyti... Ir tik paskui pasidomėjau, pvz., kaip žaidžia su kitais vaikais darželyje, ar bendrauja... Čia ir pati buvau nustebinta auklėtojos pasakojimu apie geriausią draugą su kuriuo smagiausia išvartyti žaislus, paskui juos rinkti, vienas kitą vežioti vežimuku, voliotis po kilimą... O logopedei pasakiau, kad daugiau žaidžia šalia, nei kartu

Manau, akd per VRC tyrima vaiks neturejo laiko susipazinti, prisileisti zmogu, taigi rezultatai tokie ne visai tikslus. Potraukiai, isrankumas duoda zinoti, kad yra autizmo bruozu, bet ju visi mes turime. Siaip siulyciau eiti i ankstyvos raidos centra pas logopeda ir geriau susipazinus, kad paziuretu ir ivertintu,nes per viena syki net PPT vaiko kalbos nevertina, turi buti kontaktas vaiko su aplinka ir zmogumis, kuris dirba.
Bendravimo problemos del kalbos ribotumo vidada yra, klausimas ar jas galima isspresti padejus vystytis kalbai ar cia jau kompleksiskai viskas eina.
Dar NEKALTINKIT SAVES
dabar matote, kur gal galetumete vaikui daugiau padeti ir dirbkite
o kito specialisto nuomone tikrai nepakenktu. PPT nuo 3 metu tiria, tai siuo atveju kaip del logopedinio darzelio as nezinau, bet kuo daugiau nuomoniu tuo geriau jums paciai ir vaikui, kad susigaudytumete, ka daryti toliau
(pasiziurejau, kad jau tuoj 3 metukai, tai manau, akd PPT priimtu jau tyrimui. Parasykite man i az duosiu musu logopedes kontaktus, kad pas ja papultumete PPT, jei jus is Vilniaus)
Bendravimo problemos del kalbos ribotumo vidada yra, klausimas ar jas galima isspresti padejus vystytis kalbai ar cia jau kompleksiskai viskas eina.
Dar NEKALTINKIT SAVES



Dėkui už atsakymą. Iškilo klausimas: kur yra ankstyvosios raidos centras? Šiaip tai jis su VRC logopede tikrai noriai bendravo kaip sugebėjo be kalbos - domėjosi jos rodomais dalykais ir tik pačioje pabaigoje ėmė mane vestis lauk šiek tiek pasikaprizijo, nes pabodo... Manau išvadas ji padarė daugiausia iš mano pasakojimo, todėl ir jaučiuosi kalta, nes gal pati neįvertinau savo vaiko sugebėjimų... Dabar kai pradėjau ieškot ne vien trūkumų, matau, kad net sakinukas pas mus yra vienas, nors ir iš dviejų žodžių - toks, koks gaunasi "mama, te" (t.y. mama, ateik)... Tiesiog labai giliai strigo ir pasakymas, kad nenormalu yra tai, ko nemoka, bet ir tai ką jis moka (nors bandžiau teisinti, kad pati esu matematikė, o tėčio aistra automobiliai...)
O į až tuojau pat parašysiu...
O į až tuojau pat parašysiu...
trumpos frazes dvieju zodziu dvimetukui puiku, beveik trimetukui jau mazoka. Zodynas kaip suprantu bent jau aktyvusis irgi mazas. Klausimas kaip su kalbos supratimu? Ar supranta, ko prasot? kur kas padeta, jei pasakot?
Liudna, bet taip, ko vaikas nesugeba pagal amziu, o privaletu, yra nenormalu
liudniausia, akd sakysim tie sugebejimai, kuriuos vaikas uri didelius ne pagal amziu daznai nepadengia trukumo tu paprastu reikalaujamu gebejimu - susikalbejimo, supratimo, bendravimo ir pan.
Svarbu, akd rupinates ir dirbat, nepaliekat visko savieigai
Liudna, bet taip, ko vaikas nesugeba pagal amziu, o privaletu, yra nenormalu

Svarbu, akd rupinates ir dirbat, nepaliekat visko savieigai

QUOTE(Alchemie @ 2010 08 10, 11:06)
trumpos frazes dvieju zodziu dvimetukui puiku, beveik trimetukui jau mazoka. Zodynas kaip suprantu bent jau aktyvusis irgi mazas. Klausimas kaip su kalbos supratimu? Ar supranta, ko prasot? kur kas padeta, jei pasakot?
Liudna, bet taip, ko vaikas nesugeba pagal amziu, o privaletu, yra nenormalu
liudniausia, akd sakysim tie sugebejimai, kuriuos vaikas uri didelius ne pagal amziu daznai nepadengia trukumo tu paprastu reikalaujamu gebejimu - susikalbejimo, supratimo, bendravimo ir pan.
Svarbu, akd rupinates ir dirbat, nepaliekat visko savieigai
Liudna, bet taip, ko vaikas nesugeba pagal amziu, o privaletu, yra nenormalu

Svarbu, akd rupinates ir dirbat, nepaliekat visko savieigai

na, susikalbam mes su juo puikiai. Supranta viską. Būna, aišku, kad pasakai, kad kokia mašinytė guli ant sofos ir prašai atnešt, tai dairosi dairosi ir nemato... Tada pradeda dairytis kitur - ant kilimo ir pan. Būna, kad sakai, jog šuniukas auštai balkone loja, tai kažkaip nelabai susivokia, kur tas aukštai ir nemato... Bet šiaip tai paprašytas atneša daiktus, pasiima savarankiškai pvz puodelį ir atneša, kad gerti įpiltume, bėga rengtis į vonią, kai pasakom, kad eis maudytis ir pan. Bando bendrauti kaip išeina - jei kažko nenori, tai jau aiškiai parodo, bet ir susitarti dažniausiai pavyksta. Iš tikro, labai sunku suprast iki galo - kiek visos informacijos jis supranta, kai negali atsakyt tau į klausimus ar pasakyti



Dar jei tai prie suvokimo tiktų, tai jei mato kažkokį daiktą per TV (pvz sulčiaspaudės reklamą), tai bėga stalčiun ieškot, kur mūsiškė padėta. Jau ne kartą radau ir mėsmalėn uogų prikištą, kad sumaltų... Ieško savo dviračio, kai rodo dviratininkus, imituoja šalmą, kai rodo motociklus, kai mato mašinas - "raliuoja" po namus ant savo mašinos-paspirtuko. Spardo kamuolį su funtbolininkais, mėto į krepšį su krepšininkais...
QUOTE(Alvyda @ 2010 08 10, 11:19)
Sveikos,mamos,
Jaučiuosi kalta, kad į kai kuriuos klausimus nesugebėjau atsakyti... Ir tik paskui pasidomėjau, pvz.,
Blogiausia, kad iš mano klaidų ir nesusipratimų virtinės gavosi taip, kad logopedė neapsiėmė padėti mums su kalba, o pareiškė, kad vaikas turi bendravimo sutrikimų, kad apskritai mums reikia gultis į stacionarą ištyrimui... Labai norėčiau jūsų nuomonės - ar verta tą daryt, ar tiesiog paieškoti kitos specialistės (ir kur ją rasti), kuri imtųsi jo kalbos? Galbūt vertėtų pabandyti pakliūti į logopedinį darželį (ar reikia laukti būtinai 3 m., kad pereiti komisiją?)...
Jaučiuosi kalta, kad į kai kuriuos klausimus nesugebėjau atsakyti... Ir tik paskui pasidomėjau, pvz.,
Blogiausia, kad iš mano klaidų ir nesusipratimų virtinės gavosi taip, kad logopedė neapsiėmė padėti mums su kalba, o pareiškė, kad vaikas turi bendravimo sutrikimų, kad apskritai mums reikia gultis į stacionarą ištyrimui... Labai norėčiau jūsų nuomonės - ar verta tą daryt, ar tiesiog paieškoti kitos specialistės (ir kur ją rasti), kuri imtųsi jo kalbos? Galbūt vertėtų pabandyti pakliūti į logopedinį darželį (ar reikia laukti būtinai 3 m., kad pereiti komisiją?)...
Bet tai ir yra jūsų problema manyčiau
Šiaip pažįstu abi VRC logopedes, abi geros specialistės, todėl aš manyčiau, kad jei pasakė, kad reikia detalesnio ištyrimo, tai ko gero kažką pamatė, kas joms sukėlė tam tikrų įtarimų ir tiesiog norint išsiaiškinti reikia tirti jus arba stacionare, arba dienos stacionare. Arba eikite į PPT išsitirkite. Bet kokiu atveju, detalus ištyrimas duoda tikslesnius rezultatus, man atrodo, nesvarbu, kur tai atliksit.
Gal nieko baisaus, tik įsitikinti norėjo

QUOTE(Alvyda @ 2010 08 10, 11:46)
Tiesiog labai giliai strigo ir pasakymas, kad nenormalu yra tai, ko nemoka, bet ir tai ką jis moka (nors bandžiau teisinti, kad pati esu matematikė, o tėčio aistra automobiliai...)
Jūs tiksliukė, o tėtis ''nusišalinęs'' (ką reiškia ''aistra automobiliams''?). Tai gal teisingai sakė, kad problema bendravime su vaiku? Jūs nemokat bendrauti su vaiku

Gal pertiesmukai truputį, atleiskit

QUOTE(Keli Mutu @ 2010 08 10, 12:18)
Bet tai ir yra jūsų problema manyčiau
Šiaip pažįstu abi VRC logopedes, abi geros specialistės, todėl aš manyčiau, kad jei pasakė, kad reikia detalesnio ištyrimo, tai ko gero kažką pamatė, kas joms sukėlė tam tikrų įtarimų ir tiesiog norint išsiaiškinti reikia tirti jus arba stacionare, arba dienos stacionare. Arba eikite į PPT išsitirkite. Bet kokiu atveju, detalus ištyrimas duoda tikslesnius rezultatus, man atrodo, nesvarbu, kur tai atliksit.
Gal nieko baisaus, tik įsitikinti norėjo
Jūs tiksliukė, o tėtis ''nusišalinęs'' (ką reiškia ''aistra automobiliams''?). Tai gal teisingai sakė, kad problema bendravime su vaiku? Jūs nemokat bendrauti su vaiku
Gal pertiesmukai truputį, atleiskit
Šiaip pažįstu abi VRC logopedes, abi geros specialistės, todėl aš manyčiau, kad jei pasakė, kad reikia detalesnio ištyrimo, tai ko gero kažką pamatė, kas joms sukėlė tam tikrų įtarimų ir tiesiog norint išsiaiškinti reikia tirti jus arba stacionare, arba dienos stacionare. Arba eikite į PPT išsitirkite. Bet kokiu atveju, detalus ištyrimas duoda tikslesnius rezultatus, man atrodo, nesvarbu, kur tai atliksit.
Gal nieko baisaus, tik įsitikinti norėjo

Jūs tiksliukė, o tėtis ''nusišalinęs'' (ką reiškia ''aistra automobiliams''?). Tai gal teisingai sakė, kad problema bendravime su vaiku? Jūs nemokat bendrauti su vaiku

Gal pertiesmukai truputį, atleiskit

"aistra automobiliams" reiškia, kad tėtis domisi automobiliais ir mielai tenkina vaiko smalsumą rodydamas ir vardindamas automobilių markes, rodydamas, kaip veikia automobilis, pasakodamas, ką koks mygtukas daro mūsų mašinoje ir pan. Ypač kai vaikui pačiam įdomu ir jis baksnoja į kiekvieną automobilį, pro kurį praeina, kai vaikui geriausia dovana - automobilio modeliukas, o mylimiausia knygutė - žunalas bet koks apie automobilius... To nusišalinimu nepavadinčiau, ypač turint galvoje, kad būtent jis buvo vaiko priežiūros atostogose nuo 1 iki 2 metų. Taip, mes turbūt nemokame bendrauti su vaiku. Bet kodėl tada reikia tirti vaiką? Galbūt tuomet konsultacijų reikia mums? Ir iš logopedės būtent to ir tikėjaus - kad parodytų KAIP dirbti su vaiku, duotų man į rankas metodiką, kurios nemoku, kad savo pavyzdžiu parodytų, kaip reikia jį prakalbinti, kad jam palengvinti persilaužimą. Daugiau nieko. O ne diagnozių po pusvalandžio.
Ui cia ima virti aistros
Alvyda, kalbos suvokimas daznai atsilieka, jei neispletota kalba
deja..maniskiui 10 metu, bet perskaityto tekso suvokimas jam sunkus, vaizdine info labai lengvai perimama, o klausymas tai turi buti isugdytas sugebejimas. Maniskis irfgi jei apsakai masinele ant stalo, budavo, kad po visa kambari dairosi
paprastas dalykas butent jei vaikui sako:kas po stalu? padek masinele ANT kedes? ar suvoks jis tuos prielinksnius?
Siulau jau dabar zaisti su vaiku daiktu slepynes (paslepti masineles, kad ir matomoje vietoje, bet randant sakyti pabreziant ant, po, uz, salia ir pan.) Rusiuoti masinas geltonas, raudonas ir t.t. per jo stiprybes bandyti pletoti kalba, kol negaunate dar logopedo pagalbos

Alvyda, kalbos suvokimas daznai atsilieka, jei neispletota kalba


Siulau jau dabar zaisti su vaiku daiktu slepynes (paslepti masineles, kad ir matomoje vietoje, bet randant sakyti pabreziant ant, po, uz, salia ir pan.) Rusiuoti masinas geltonas, raudonas ir t.t. per jo stiprybes bandyti pletoti kalba, kol negaunate dar logopedo pagalbos

Alchemie, dėkui už patarimą
Reiks pažaisti dar šįvakar


Alvyda, bandykite dar klausytis pasaku is CD, skaityti gal eilerascius, gal pasakas trumpas (enciklopedijas apie masinas), klausytis klasikines muzikos, kad vystytusi klausymo sugebejimas
maniskiui muzikos terapija labai padejo pasistumeti i prieki
