Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikas nekalba, 9 tema

QUOTE(Alchemie @ 2010 09 21, 16:09)
mes lankom 4u.gif integruota gali reiksti, kad kartu su vaikais be kalbos problemu. priklausomai nuo bedu yra skirtingas darbas per muzika su vaikais. Autistukams eina su sokiu daugiau ir judesiu, mikciojantiems dainavimas ir t.t., akd atsipalaiduotu spazmuojantys raumenukai, tiksliai nezinau, nes maniskis lanke muzika su autizma turincia mergyte dviese, tai visai jam ten gerai buvo, o postumis skaityme buvo labai ryskus. Noriu tik pasakyti, akd ten dirba specialistes, kurios turi isilavinima dirbti su spec. poreikiais ir taikyti muzikos terapija

aciu uz informacija 4u.gif super, kad ten tokios mazos grupes, ir kad jums i nauda ju uzsiemimai thumbup.gif
Atsakyti
[quote=irulev,2010 09 21, 13:07]
[quote=skruzdeda,2010 09 20, 19:09]

O ar imanoma leisti veliau i mokykla,kiek man zinoma tai negali. g.gif
Na su mano vaiku viskas siaip gerai,tik va niekaip nesuprantu as jo,atrodo viska supranta,bet kita karta atrodo nieko nesupranta ka sakau,ar jis nenori ar kaip,is pat pradziu galvojau kad nesupranta,nes kai uzduodavau klausimus jam,ne visada gaudavau atsakyma,verysad.gif
[/quote]

Imanoma pagal istatymus bet labai sunku. Naitas cia dabar ekperte. As tiesiog buciau vedusi i privatu darzeli arba privacia mokykla, kad isvengti visu krepselio durnumu.
PAs mus su kalbos supratimu problemos buvo tik labai ankstyvame amziuje, bet su daiktu ivardijimu realiai niekada nebuvo, nebent su savokomis ar siaip sakiniais. Man nebuna tokio jausmo, kad atrodytu jog vaikas nesupranta, ka sakau. Nebent is tiesu jam budavo sunku paaiskinti, papasakoti. Tuomet as daug klausinedavau, kad jam butu lengva atsakyti i klausimus trumpai kad suzinoti kazka. Apie uzdaruma, tai irgi budavo, kad sakydavo "nesakysiu", ypac kai kalba eidavo apie darzeli. Bet dabar tai noriai pasakoja ka veikia.
Atsakyti
QUOTE(skruzdeda @ 2010 09 21, 21:49)
Nebent is tiesu jam budavo sunku paaiskinti, papasakoti. Tuomet as daug klausinedavau, kad jam butu lengva atsakyti i klausimus trumpai kad suzinoti kazka. Apie uzdaruma, tai irgi budavo, kad sakydavo "nesakysiu", ypac kai kalba eidavo apie darzeli. Bet dabar tai noriai pasakoja ka veikia.

Esu dabar šitam uždaram rate doh.gif . Vaikas nepasakoja apie darželį nieko, ką bepaklausiu. Nei kaip sekėsi, nei ką veikė, ką valgė, ar miegojo, koks draugo vardas ir t.t. Nesakysiu. Toks atsakymas.

Ateinanti mokytoja pasakė man, kad vaikas visai nedirba per pamokėles. Vakar pasakė jai - EIK NAMO blink.gif , aš noriu eiti į grupę.
Mokytojai toks atvirumas pakirto kojas. Ji man sakė, kad jau atrodė, jog vaikas apsiprato su ja... ir va prašom. Nenori jis mokytis, geriau šėliot grupėj.
Taigi, su mokytoja pakalbėjus, priėjom išvadą, kad reikės man su juo namie dirbti dvigubu krūviu. Bet kad jis namie irgi nedirba.. atsigula ant stalo, ir pradeda verkti. Neeeennnnoooooriu doh.gif ir tikrai, nepajėgiu jo motyvuoti.. doh.gif blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2010 09 22, 07:32)

Nepasakoja ir mano, sako- neprisimenu, nieko , nežinau .
Kai ateina į grupę logopedė jo paimti ( užsiėmimai vyksta 5-8 min, eina keli vaikai, tai net nesuprantu ką galima nuveikti, išmokti ) tai slepiasi už nugarų, ropoja po stalu.
Namie tai visai visai nenori, visiškai. Ašaros, isterijos. Va kai važiavome į mokyklėlę (VRC, taip vadinome, nes nereik pietų miego miegoti) tai nelabai noriai, bet dirbo ten. Pas poliklinikos logopedę irgi kažkiek dirba, bet tik kažkiek, ir ''darbo'' metu kasosi, muistosi, tai pakaušį krapšto, tai atsiprašau užpakalį, kojom mala , makaluoja, trepsi, rankos tai viršun, tai žemyn, viską čiupina, na siaubas, toks vaizdas, kad koks peliukas po rūbais laksto.
Paskaitose sakė, kad tokiems vaikiukams labai tinka sunkesni rūbai, kad jaustų stiprų prisilietimą, tada jie būna šiek tiek ramesni. Kažin kur tokį rasti. Mačiau užklotuką pasiūtą su kišenukais kuriuose pripilta pupelių smile.gif
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2010 09 22, 07:32)
Esu dabar šitam uždaram rate  doh.gif . Vaikas nepasakoja apie darželį nieko, ką bepaklausiu. Nei kaip sekėsi, nei ką veikė, ką valgė, ar miegojo, koks draugo vardas ir t.t. Nesakysiu. Toks atsakymas.

Ateinanti mokytoja pasakė man, kad vaikas visai nedirba per pamokėles. Vakar pasakė jai - EIK NAMO  blink.gif , aš noriu eiti į grupę.
Mokytojai toks atvirumas pakirto kojas. Ji man sakė, kad jau atrodė, jog vaikas apsiprato su ja... ir va prašom. Nenori jis mokytis, geriau šėliot grupėj.
Taigi, su mokytoja pakalbėjus, priėjom išvadą, kad reikės man su juo namie dirbti dvigubu krūviu. Bet kad jis namie irgi nedirba.. atsigula ant stalo, ir pradeda verkti. Neeeennnnoooooriu  doh.gif  ir tikrai, nepajėgiu jo motyvuoti.. doh.gif  blush2.gif

verysad.gif zodziu taip..pradzioje tai naujove ir priima, paskui pamato, kad REIKIA dirbti ir ima priesintis, nes sunku. dar tai greiciausiai rodo, akd emociskai jis nesubrendes pamokoms (maniskis irgi taip elgdavosi) tada psichologe pasiimdavo ir jis piesdavo, ask aptinka, nepatinka, kaip mokykla atrodo, mokytoja, kur mokykla nuo namu, koks kelias (kai neigdavo mokykla, ji piesinyje nepsirodydavo, tik namai uz ilgo kelio (nors mokykla 5 min iki namu), kai ispiesdavo ta sunkuma mokykla jau atsirasdavo popieriaus lape. Siulyciau mokytojai tiesiog pasiulyti jam alternatyva - zaidima, siandien zaidziam, tu buk mokytojas, koki loto zaisti, logico, sokineti kol ji kamuoli i grindis muza, kai ne - jis sustoja, kad tai, aks yra mokoma kaip taisykliu suvokimas ir joms paklusimas jis gautu per zaidima ir mokytusi. Reiktu per stipriasias puses varyti, kas jam patinka. pasikalbekite su mokytoja 4u.gif pas mus tokios reakcijos prasideda po atostogu mazdaug po dvieju menesiu doh.gif laimei tada jau ateina antros atostogos

QUOTE(Skambanti tyla @ 2010 09 22, 08:29)
Nepasakoja ir mano, sako- neprisimenu, nieko , nežinau .
Kai ateina į grupę logopedė jo paimti ( užsiėmimai vyksta 5-8 min, eina keli vaikai, tai net nesuprantu ką galima nuveikti, išmokti ) tai slepiasi už nugarų, ropoja po stalu.
Namie tai visai visai nenori, visiškai. Ašaros, isterijos. Va kai važiavome į mokyklėlę (VRC, taip vadinome, nes nereik pietų miego miegoti) tai nelabai noriai, bet dirbo ten. Pas poliklinikos logopedę irgi kažkiek dirba, bet tik kažkiek, ir ''darbo'' metu kasosi, muistosi, tai pakaušį krapšto, tai atsiprašau užpakalį, kojom mala , makaluoja, trepsi, rankos tai viršun, tai žemyn, viską čiupina, na siaubas, toks vaizdas, kad koks peliukas po rūbais laksto.
Paskaitose sakė, kad tokiems vaikiukams labai tinka sunkesni rūbai, kad jaustų stiprų prisilietimą, tada jie būna šiek tiek ramesni. Kažin kur tokį rasti. Mačiau užklotuką pasiūtą su kišenukais kuriuose pripilta pupelių  smile.gif

drinks_cheers.gif verysad.gif maniskis kapisona ant galvos ir po stalu, arba laksto ratais verysad.gif cia saugumo trukumas vaikui. Jei logopedas negali JAM SUNKAUS darbo dirbti jam saugioje aplinkoje, tai..manau, kad naudos maza. Siaip rekomenduoja aptemptus rubus (mazesnius marskinelius, kad butu kaip antra oda ant kuno) megztinis su kapisonu, gali logopede ar mokytoja laikyti ranka ant peciu (jei leidzia vaikas ir yra kontakte). Mes kuri laika ruoseme pirmoje klaseje pamokas jis man ant keliu as is nugaros ji apsikabinusi, o jis ten raso, piesia, ka reikia 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Skambanti tyla @ 2010 09 22, 09:29)
Paskaitose sakė, kad tokiems vaikiukams labai tinka sunkesni rūbai, kad jaustų stiprų prisilietimą, tada jie būna šiek tiek ramesni. Kažin kur tokį rasti. Mačiau užklotuką pasiūtą su kišenukais kuriuose pripilta pupelių  smile.gif

jetau... na skamba labai realiai. Pradedu gailėtis, kad nesu siuvėja. Išardyčiau grikių lukštų pagalvę ir pasiūčiau pūslėtą grikių lukštais liemenę.

Iš tikro tai jau ir auklėtojos daržely skundžiasi rimtai, kad nieko vaikis nedirba. Aš joms taip lengvai sakau, kad galėtų kelti kvalifikaciją ir išmokti kaip su tokiu vaiku reikia dirbti. Bet pradedu suprasti, kad tai jau nebe juokai. Jos nesuvaldo jo. Jis grupėj jau daro ką nori - chaosą doh.gif nori - valgo, nori - nevalgo, nori žaidžia ir tik savo žaidimus, nori nulenda į kampą, arba mėto ką nors į orą doh.gif
Jau porą kartų prikakojo į kelnes.. grupėj.. man baisu...
o vaikui?? doh.gif

QUOTE(Alchemie @ 2010 09 22, 10:48)
verysad.gif zodziu taip..pradzioje tai naujove ir priima, paskui pamato, kad REIKIA dirbti ir ima priesintis, nes sunku. dar tai greiciausiai rodo, akd emociskai jis nesubrendes pamokoms (maniskis irgi taip elgdavosi) tada psichologe pasiimdavo ir jis piesdavo, ask aptinka, nepatinka, kaip mokykla atrodo, mokytoja, kur mokykla nuo namu, koks kelias (kai neigdavo mokykla, ji piesinyje nepsirodydavo, tik namai uz ilgo kelio (nors mokykla 5 min iki namu), kai ispiesdavo ta sunkuma mokykla jau atsirasdavo popieriaus lape.

maniškis namo nenupiešia, žmogaus net iš tolo nemoka nubrėžti... saulė, gėlė, ir kringeliai kringeliai, spalvinimas iki skylių ir dar vis išlendant iš kontūro.

QUOTE(Alchemie @ 2010 09 22, 10:48)
Mes kuri laika ruoseme pirmoje klaseje pamokas jis man ant keliu as is nugaros ji apsikabinusi, o jis ten raso, piesia, ka reikia 4u.gif

logopedė mūsų, prieš porą metų, kažkaip intuityviai šitą rado. Kol jį apkabinusi laikė, tai jis ir rašė, ir raideles dėliojo.. tik paleido, ir viskas.. nieko nedaro.. bet kaip aš buvau pamiršus.. reiks mokytojai pasakyt..
nu bet ot durnai jausiuos pasakodama mokytojai doh.gif sakys, ne tik kad atsilikęs, bet dar ir ant kelių sėdės doh.gif motinai visai fool.gif
Atsakyti
Laba diena 4u.gif
QUOTE(irulev @ 2010 09 21, 14:07)
Ir mano sunus daznai uzsiblokuoja,gyvena kaip sakoma fantaziju pasaulyje,saudo su nematomais ginklais ir jis taip matosi isijaucia kad net nemato kas aplinkui.Ar jusu vaikiukai taip daro?Nes mane tas labiausiai ir neramina. verysad.gif

QUOTE(Alchemie @ 2010 09 21, 14:36)
O del saudymu jo..tiksliai, sokineja, sprogineja, saudo, kazka paskaoja ir pats atsako, kalba dialogais sukurtais, dazniausiai angliskais, dabar jau ir lietuviskais. kai kalusiu, ka darai, jis sako "nieko".[/color]

QUOTE(Keli Mutu @ 2010 09 21, 16:51)
Tie visi šaudymai, lakstymai, kovos ir šokinėjimai su menamais ar ''realiais'' žaisliniais priešais - visa tai normalus reiškinys, tam tikras sveikas paranojos išgyvenimas, žaidimas, padedantis vaikui išgyventi ir integruoti į savo psichiką tai, ką mato aplinkui, ką patiria, ką suvokia ir ko nesuvokia. Parodo daug dalykų, kurie vyksta šeimoje ir/ar kitoje aplinkoje. Kartu tai savo kūno pajautimas, savo galių atstatymas, savo vertės pakėlimas. Nereikia bijoti šitų žaidimų, o reikia bandyti suprasti ką iš savo aplinkos šitais žaidimais jis bando ''suvokti'' ir išgyventi.

merginos, kada jusu vaikai pradejo zaisti tuos taip vadinamus vaidybinius zaidimus? as vis laukiu is savo trimetes, laukiu, niekaip nesulaukiu doh.gif
ji megsta apsimesti katyte, pvz, kvieciu ja vardu, o ji sako "as kate", tada turiu kviesti "kis-kis", ir ji atsliauzia keturiom, arba su kokiu santimentu apvinioja sau pirsta ir eina man skustis, kad jai skauda smile.gif kaip manot, cia vis dar imitaciniai zaidimai, ar jau vaidybiniu pradzia?
tu "dochki-materi" ir "parduotuve" tai dar neikerta schmoll.gif jai idomu paziuret, kaip as zaidziu, bet pati nesikisa, o jei ir neisveria tai visai ne i tema unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2010 09 22, 13:41)

logopedė mūsų, prieš porą metų, kažkaip intuityviai šitą rado. Kol jį apkabinusi laikė, tai jis ir rašė, ir raideles dėliojo.. tik paleido, ir viskas.. nieko nedaro.. bet kaip aš buvau pamiršus.. reiks mokytojai pasakyt..
nu bet ot durnai jausiuos pasakodama mokytojai  doh.gif  sakys, ne tik kad atsilikęs, bet dar ir ant kelių sėdės  doh.gif motinai visai fool.gif

ir pasakyk ir nieko cia tokio. Vaikas turi spec. poreikiu, jei randate buda, kaip jam sauguma suteikti, tegu buna taip. Ne maitinti krutimi gi prasysi mirksiukas.gif juk jam stresas, o ne durnas 4u.gif
neilia, musu bernai, tai jie ir saudo-gaudo, merginos skirtingai zaidzia mirksiukas.gif siaip mansiksi gana anksti isivaizduojamus zaidimus eme zaisti, suprato perkeltines prasmes, juokus, o tokie lakstymai irgi naksti rpasidejo, pradzioje nurasiau motoriniam amziui, paskui energijai, paskui kalbos israiskos stokai..dabar net nezinau...nu tokia jo energijos israiska, kitaip jis pats susprogs doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Alchemie @ 2010 09 22, 14:17)
neilia, musu bernai, tai jie ir saudo-gaudo, merginos skirtingai zaidzia mirksiukas.gif siaip mansiksi gana anksti isivaizduojamus zaidimus eme zaisti, suprato perkeltines prasmes, juokus, o tokie lakstymai irgi naksti rpasidejo, pradzioje nurasiau motoriniam amziui, paskui energijai, paskui kalbos israiskos stokai..dabar net nezinau...nu tokia jo energijos israiska, kitaip jis pats susprogs doh.gif

tai aisku, kad vaikai skirtingai zaidzia 4u.gif man tiesiog idomu, ar mes neveluojam su tais zaidimais g.gif internete randu vis kitokia info, o gal tiesiog nesuprantu ka skaitau g.gif jos grupes kai kurie vaikuciai draugus jau turi, taip sauniai zaidzia wub.gif o maniske pati su savim...kaip sake viena loge, renkasi toki uzsiemima, kur nereikia kalbeti doh.gif
Atsakyti
QUOTE(neilia @ 2010 09 22, 16:10)
kai kurie vaikuciai draugus jau turi, taip sauniai zaidzia  wub.gif o maniske pati su savim...kaip sake viena loge, renkasi toki uzsiemima, kur nereikia kalbeti  doh.gif


Nebūtinai, o gal ji tiesiog tokia yra - nereikia jai kompanijos smile.gif Ji tikrai taip negalvoja: ''žaisiu viena, kad nereikėtų kalbėti'' mirksiukas.gif
Aš net negalėčiau tiksliai pasakyt nuo kelių metų maniškis tuos žaidimus žaidžia - gal nuo trijų kažkur g.gif
Papildyta:
QUOTE(naitas @ 2010 09 22, 08:32)
Vakar pasakė jai - EIK NAMO  blink.gif , aš noriu eiti į grupę.
Mokytojai toks atvirumas pakirto kojas. Ji man sakė, kad jau atrodė, jog vaikas apsiprato su ja... ir va prašom.


O aš tai nieko ypatingo šitoj vaiko reakcijoj nematau mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2010 09 22, 13:41)
jetau... na skamba labai realiai. Pradedu gailėtis, kad nesu siuvėja. Išardyčiau grikių lukštų pagalvę ir pasiūčiau pūslėtą grikių lukštais liemenę.


Užsienį parsiduoda tokie rūbai.
QUOTE(neilia @ 2010 09 22, 13:54)
Laba diena  4u.gif
merginos, kada jusu vaikai pradejo zaisti tuos taip vadinamus vaidybinius zaidimus? as vis laukiu is savo trimetes, laukiu, niekaip nesulaukiu  doh.gif

tu "dochki-materi" ir "parduotuve" tai dar neikerta  schmoll.gif jai idomu paziuret, kaip as zaidziu, bet pati nesikisa, o jei ir neisveria tai visai ne i tema  unsure.gif

Trumpai:

Nuo 2 metų vaikučiai paprastai klausia ''kas čia?'', žaidžia šalia kitų vaikų.
Nuo 3 metų konstruoja, geba rūšiuoti daiktus, kalba sakinukais, atsiranda ''kodėl?", žaidžia su kitais vaikais.
4-5 metai-laiko rašiklį, piešia, žino spalvas, formas, namų adresą, artimųjų vardus, kalba gramatiškai teisingais sakiniais, supranta ''vakar'', ''rytoj'', pasakoja, fantazuoja, vaidmens žaidimai.
6-7 žino raides, skaičius, pasakoja, supranta laiko sąvokas, dar nemoka užsirišti raištukų.
Atsakyti
aciu visoms uz atsakimus 4u.gif
QUOTE(Keli Mutu @ 2010 09 22, 15:34)
Nebūtinai, o gal ji tiesiog tokia yra - nereikia jai kompanijos smile.gif Ji tikrai taip negalvoja: ''žaisiu viena, kad nereikėtų kalbėti'' mirksiukas.gif
Aš net negalėčiau tiksliai pasakyt nuo kelių metų maniškis tuos žaidimus žaidžia - gal nuo trijų kažkur g.gif

biggrin.gif zinoma, mano mergina sitaip neismastytu lotuliukas.gif

QUOTE(Skambanti tyla @ 2010 09 22, 16:50)
Trumpai:

Nuo 2 metų vaikučiai paprastai klausia ''kas čia?'', žaidžia šalia kitų vaikų.
Nuo 3 metų konstruoja, geba rūšiuoti daiktus, kalba sakinukais, atsiranda ''kodėl?", žaidžia su kitais vaikais.
4-5 metai-laiko rašiklį, piešia, žino spalvas, formas, namų adresą, artimųjų vardus, kalba gramatiškai teisingais sakiniais, supranta ''vakar'', ''rytoj'', pasakoja, fantazuoja, vaidmens žaidimai.
6-7 žino raides, skaičius, pasakoja, supranta laiko sąvokas, dar nemoka užsirišti raištukų.

man viena loge pasakojo, nekalbiukai vietoj "kas cia?" naudoja pirsta biggrin.gif , tai sis etapas daug maz sklandziai praeina, o vat klausima "kodel?" nieko kitu nepakeisi, jei vaikas jo neuzdavines gali prasideti antrinis raidos atsilikimas, kol kas pas mus tokiu zodeliu nekviepia verysad.gif
o del spalvu ir formu turima omeny visas imanomas ir neimanomas? mums DISC dare 2.4, jau tada turejo moketi g.gif
Atsakyti