QUOTE(Alchemie @ 2010 10 20, 20:36)
prie isvadu bus ir patarimai, ka daryti, kaip elgtis..pabandyk su psichologe pasikalbeti po paskutinio vizito. is tikro jei veikas nekalba ir kalbos supratimas nera stiprioji jo puse, tai deja, bet ir maniskiui budavo veiklu keitimas beda
dabar tyliai noriu pasidziaugti, kad pats daro lietuviu namu darbus

jei riek pagalbos - papraso..bet siemet del namu darbu dar neverkiau
būtinai pasikalbėsiu... Žiūrėsim, kaip seksis kitąkart... Tiesa, kad su kalbos suvokimu šiuo metu yra problemų pražįstu. Tikrai ne viską supranta su "po, "už", "ant" ir panašiai... Gal ir dar kabliukų yra... Tik va man klausimas, kaip nustatyti ar tai elemenarus nenoras vykdyti, ar nesuvokimas, ko prašoma...
QUOTE(klopedija @ 2010 10 20, 20:44)
Taip, vaikui labai svarbu suvokti, kad jis turi prisitaikyti ir paklusti. Tik taip jis pajunta savo "rėmus", kuriuose jis jausis saugiai ir patogiai.
Kai kyla diskusijos, kad vaikui nereikalingi rėmai, aš "seku" tokią "pasaką": įsivizduokit, kad jūs ateinate pas mane darbintis mano įmonėje. Aš jums sakau: "Gerai, rytoj pradedate dirbti!" Jūs ateinate į darbą, bet nežinote, kur jūsų darbo vieta, kokios jūsų pareigos ir apskritai nieko nežinote, bet privalote dirbti. Kaip jaučiatės? Sutrikęs! Jums reikia žinoti, kokį darbą reikia atlikti ir t.t. Kitaip sakant, jums reikia "rėmų". Taip pat ir vaikas be "rėmų" jaučiasi blogai.
aš tą puikiai suvokiu. Ir nemanau, kad jis neturi tų rėmų... Darželyje auklėtojos nesiskundžia - jis paklusnus vaikas, žino, kada kas ir kur... Namie irgi susitariame, kas galima ir kas ne... Kartais tenka pasisodinti ir pasikalbėti, kad suprastų, bet turbūt natūralu, kad vaikas ne viską nori daryt kaip tėvai liepia... Šiandien grįžusi pabandžiau dar sykį įsitikinti su kokia nors ne itin malonia veikla... Gaila, kad ten pas psichologe yra tokia aplinka (daug nematytų ir įdomių žaisliukų), kad jam labai sunku atsilaikyti ir daryti tai, kas liepiama, o ne tai, ką norisi