Įkraunama...
Įkraunama...

Automobiliai su dujine įranga

Nelabai suprantu kam jums ta instrukcija? jei neteko nei karto piltis duju nad duju koloneles visur yra vaizdziai parodyta ka ir kaip atlikti nuosekliai smile.gif jei nepasiseks - visada galima paprasyti operatoriaus ar dujininko pagalbos
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo kipras66: 01 rugpjūčio 2012 - 10:05
QUOTE(kipras66 @ 2012 08 01, 10:04)
Nelabai suprantu kam jums ta instrukcija? jei neteko nei karto piltis duju nad duju koloneles visur yra vaizdziai parodyta ka ir kaip atlikti nuosekliai  smile.gif  jei nepasiseks - visada galima paprasyti operatoriaus ar dujininko pagalbos


Lukoiluose pastebejau, kad jei kas nors uztrunka prie duju, tai prieina operatorius pasiteiraut ar viskas gerai
Atsakyti
Na merginos, tai ar kuri pilates dujas pacios?
As vis niekaip neprisikaupiu unsure.gif
Bet kiekviena kart ieskot ir prasyt darbuotojo, kad uzpiltu... verysad.gif unsure.gif o daznai ju ir nebuna.
Atsakyti
as visad dujas piluos pati tongue.gif
Atsakyti
ir puiku smile.gif
Atsakyti
1-2 kartus parodzius ir issamiai paaiskinus, manau, kiekviena dama sugebetu pati uzsipilti. Nera ten taip sudetinga smile.gif
Atsakyti
Sveiki, neseniai isigijau automobili su dujine iranga:

1. Suprantu, kai labai dideli salciai is duju puses gali tiketis visko, bet ryte esant -5 C kazkiek pavaziavus automobilis jungia dujas ir jei tuo momentu automobilis dirba "ant laisvu" apsuku, kai jungiasi i dujas, jis uzgesta, jei tuo metu vaziuoja - buna toks nestiprus truktelejimas kai jungiasi i dujas, ar taip turi buti? Suprantu, kad vasara taip neturi buti, bet ar pakanka tokios nedideles minusines temperaturos, kad tai butu normalu ziema?

2. Ar tiesa, kad dujos visose degalinese vienodos, ar skiriasi kokybe? Jei taip - kur geriau piltis?

3. Per galini veidrodi visuomet matau indena, rukanti pypke, ar vaziuojant dujomis didesnis dumu / garu (nezinau, kaip tai pavadinti) duminimas?

4. Kol kas pyliausi dujas tik kelis kartus, vienas is ju buvo toks, kad idejau "pistoleta", laikiau nuspaudus duju pylimo mygtuka tada pamaciau, kad skaitliukas nesisuka, dar kiek laiko palaikiau, vis tiek skaitliukas nesisuko, isemiau pistoleta - kai pasipyle dujos, buvo ne toks mazas debesiukas, o didele balta srove, kuri gerokai nusutino ar tiksliau nusalde man nagus, uzejau i degaline - pasake, kad nieko neuzsipyliau, klausimas, ar as kazka ne taip padariau, ar cia degalineje kazkas buvo sugede? Jei as buciau blogai istacius pistoleta, juk jis butu iskrites. Dabar suprantu, kam reikalingos pirstines pilant dujas - blondinems.

Aciu
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2018 03 22, 10:25)
Sveiki, neseniai isigijau automobili su dujine iranga:

1. Suprantu, kai labai dideli salciai is duju puses gali tiketis visko, bet ryte esant -5 C kazkiek pavaziavus automobilis jungia dujas ir jei tuo momentu automobilis dirba "ant laisvu" apsuku, kai jungiasi i dujas, jis uzgesta, jei tuo metu vaziuoja - buna toks nestiprus truktelejimas kai jungiasi i dujas, ar taip turi buti? Suprantu, kad vasara taip neturi buti, bet ar pakanka tokios nedideles minusines temperaturos, kad tai butu normalu ziema?

2. Ar tiesa, kad dujos visose degalinese vienodos, ar skiriasi kokybe? Jei taip - kur geriau piltis?

Užsikišęs gal purkštukas, reduktorius. Važiuokit į diagnostiką.

Nevienodos. Aišku, kad nesipilkit kokioje nutriušusioje vietoje.
Atsakyti
Galit parekomenduoti dujininkus Vilniuje? Aciu
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2018 03 23, 09:46)
Galit parekomenduoti dujininkus Vilniuje? Aciu

Ne, nes senokai su dujomis jau neturėjau mašinos, benzininė dabar pas mane smile.gif
Atsakyti
QUOTE(aisvyde @ 2018 03 22, 10:25)
Sveiki, neseniai isigijau automobili su dujine iranga:

1. Suprantu, kai labai dideli salciai is duju puses gali tiketis visko, bet ryte esant -5 C kazkiek pavaziavus automobilis jungia dujas ir jei tuo momentu automobilis dirba "ant laisvu" apsuku, kai jungiasi i dujas, jis uzgesta, jei tuo metu vaziuoja - buna toks nestiprus truktelejimas kai jungiasi i dujas, ar taip turi buti? Suprantu, kad vasara taip neturi buti, bet ar pakanka tokios nedideles minusines temperaturos, kad tai butu normalu ziema?

2. Ar tiesa, kad dujos visose degalinese vienodos, ar skiriasi kokybe? Jei taip - kur geriau piltis?

3. Per galini veidrodi visuomet matau indena, rukanti pypke, ar vaziuojant dujomis didesnis dumu / garu (nezinau, kaip tai pavadinti) duminimas?

4. Kol kas pyliausi dujas tik kelis kartus, vienas is ju buvo toks, kad idejau "pistoleta", laikiau nuspaudus duju pylimo mygtuka tada pamaciau, kad skaitliukas nesisuka, dar kiek laiko palaikiau, vis tiek skaitliukas nesisuko, isemiau pistoleta - kai pasipyle dujos, buvo ne toks mazas debesiukas, o didele balta srove, kuri gerokai nusutino ar tiksliau nusalde man nagus, uzejau i degaline - pasake, kad nieko neuzsipyliau, klausimas, ar as kazka ne taip padariau, ar cia degalineje kazkas buvo sugede? Jei as buciau blogai istacius pistoleta, juk jis butu iskrites. Dabar suprantu, kam reikalingos pirstines pilant dujas - blondinems.

Aciu

Kadangi su dujomis važinėju puae amžiaus, del dujų ankstyvo perjungimo yra toks gudravimas, apgaunamas temperaturos daviklis, jei mašina normaliai vaziuoja, nesitampo, tai nieko tokio, galima spusteleti trumpai jungikli su lemputėmis ir įsijungs benzinas, ant dujų garai iš duslintuvo daugiau matosi, kai karštas variklis, beveik nebesimato, dėl dujų atkirtimo balione, gali būti išimtas vožtuvas, viena karta pilnai išvažinėkit, pripilkit pilna ir zinosit kiek telpa, vasara, per karščius jei nesiruošiat važiuoti nedapilkit 5 litrų, dar niekam niekada nesprogo balionas ant saulės, degant ir gi labai retas atvejas, patarciau patikrinti visus vamzdelius varinius, jei senai dėta iranga, gali nulužti pats vamzdelis- va čia būtų labai rimta problema, gali užsidegti.
Atsakyti