
tai kaip neprarasti to optimizmo ieskant darbo? kazko senka optimizmo istekliai.

Svarbiausiai pasistengt beieskant ne tik sedet ir laukt, bet kuom nors naudingu uzssimti, ko nors pasimoktyt ar pasidomet, kad butu daugiau privalumu pries kitus

QUOTE(Elise @ 2010 11 10, 00:06)
Svarbiausiai pasistengt beieskant ne tik sedet ir laukt, bet kuom nors naudingu uzssimti, ko nors pasimoktyt ar pasidomet, kad butu daugiau privalumu pries kitus 

Tikra tiesa, tik as kazkaip labiau pasineriu i pomegius ir mokausi tai kas man patinka, o ne ta, ko gali prireikti busimam darbe.

va penktad lauke 2 pokalbiai,tik staiga viena atsauke,matomai netiko,kad ne vietine,nes kai pasakiau,kad ne vilniuje gyvenu,tai labai sumiso sakyciau,paskui perskambino ir pasake,kad negales susitikti,bet galvoju,o koks skirtumas kur db gyveni,svarbu noras dirbti.o ir pareigos man patiko,personalo vadybininkes,bet personalo atranku kompanijoje,tai kaip manote gal ir gerai,kad atsauke
o kitas pokalbis laukia admines,tikiuosi ne aferistai pasitaikys kaip praeita karta

o kitas pokalbis laukia admines,tikiuosi ne aferistai pasitaikys kaip praeita karta

Mergaites, siandien uzregejau, gal ka sudomins?
http://www.tele2.lt/...pasiulymai.html
ir dar:
http://www.swedbank....areers/view/221
http://www.tele2.lt/...pasiulymai.html
ir dar:
http://www.swedbank....areers/view/221
Šiandien sulaukiau kvietimo pokalbiui į antrą turą (kosmetikos parduotuvėje). Pasakė, kad praėjau pirmą atranką, o antrai atrankai turintys man užduodį. Paprašė, kad nueičiau į jų parduotuvę ir įvertinčiau ten dirbančių konsultančių aptarnavimo kokybę. Žodžiu, turiu pirkt kokią nors prekę ir stebėt kaip mane aptarnauja, ką siūlo, ar supažindina su akcijomis ir t.t.
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
QUOTE(linarija @ 2010 11 10, 18:56)
Šiandien sulaukiau kvietimo pokalbiui į antrą turą (kosmetikos parduotuvėje). Pasakė, kad praėjau pirmą atranką, o antrai atrankai turintys man užduodį. Paprašė, kad nueičiau į jų parduotuvę ir įvertinčiau ten dirbančių konsultančių aptarnavimo kokybę. Žodžiu, turiu pirkt kokią nors prekę ir stebėt kaip mane aptarnauja, ką siūlo, ar supažindina su akcijomis ir t.t.
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
siaip tokiam tikslui imones samdosi slaptus pirkejus ,kad pirktu prekes ir taip ivertintu konsultanciu darba,jom uzduodami klausimai apie preke,klausinejama ivairiu dalyku apie jo naudojima,na zodziu ten viskas vyksta pagal plana .
Kas yra "slaptas pirkėjas/ klientas"? Tai tyrimo metodas, leidžiantis įvertinti Jūsų darbuotojų elgseną, aptarnavimo kultūrą, profesionalumą, kitus darbe su klientais svarbius aspektus; taip pat suvokti klientų patirtį ir pasitenkinimą Jūsų kompanijos paslaugomis.
Tyrimo metu specialiai apmokyti, "slapti pirkėjai" lankosi prekybos, paslaugų teikimo vietose, domisi prekėmis ar paslaugomis, bendrauja su personalu ketindami" tapti pirkėju/vartotoju.
Atsižvelgiant į tyrimo tikslus jie gali teirautis informacijos, įsigyti prekę ar paslaugą; gali apsilankyti vieną kartą arba tęsti bendravimą keleto vizitų metu.
Tyrimo metu yra vertinama daugybė kriterijų, tokių kaip žinios/informuotumas apie produktą/paslaugą, aptarnavimo standartų laikymasis, aptarnavimo laikas, bendravimo kultūra, lojalumas kompanijai ir pan. Vertinimo kriterijų sąrašas sudaromas atsižvelgiant į tyrimo tikslus ir kliento pageidavimus. Viename tiksliniame taške gali apsilankyti vienas ar keli "slapti pirkėjai".
Jusu atveju tai nezinau,kodel Jusu to praso:)
QUOTE(linarija @ 2010 11 10, 18:56)
Šiandien sulaukiau kvietimo pokalbiui į antrą turą (kosmetikos parduotuvėje). Pasakė, kad praėjau pirmą atranką, o antrai atrankai turintys man užduodį. Paprašė, kad nueičiau į jų parduotuvę ir įvertinčiau ten dirbančių konsultančių aptarnavimo kokybę. Žodžiu, turiu pirkt kokią nors prekę ir stebėt kaip mane aptarnauja, ką siūlo, ar supažindina su akcijomis ir t.t.
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Neblogas budas susirasti klientu


Aptarnavimo kokybe vertina slapti klientai arba tikru klientu atsiliepimai, pardavimai. Man kelia itarimu tokia uzduotis. Tiesiog jie nemokamai nori isivertinti savo darbuotoju klientu aptarnavimo lygi ir dar padidinti pardavimus

Cia mano tokia skeptiska nuomone

Papildyta:
QUOTE(aureelka @ 2010 11 10, 19:05)
siaip tokiam tikslui imones samdosi slaptus pirkejus ,kad pirktu prekes ir taip ivertintu konsultanciu darba,jom uzduodami klausimai apie preke,klausinejama ivairiu dalyku apie jo naudojima,na zodziu ten viskas vyksta pagal plana .
Kas yra "slaptas pirkėjas/ klientas"? Tai tyrimo metodas, leidžiantis įvertinti Jūsų darbuotojų elgseną, aptarnavimo kultūrą, profesionalumą, kitus darbe su klientais svarbius aspektus; taip pat suvokti klientų patirtį ir pasitenkinimą Jūsų kompanijos paslaugomis.
Tyrimo metu specialiai apmokyti, "slapti pirkėjai" lankosi prekybos, paslaugų teikimo vietose, domisi prekėmis ar paslaugomis, bendrauja su personalu ketindami" tapti pirkėju/vartotoju.
Atsižvelgiant į tyrimo tikslus jie gali teirautis informacijos, įsigyti prekę ar paslaugą; gali apsilankyti vieną kartą arba tęsti bendravimą keleto vizitų metu.
Tyrimo metu yra vertinama daugybė kriterijų, tokių kaip žinios/informuotumas apie produktą/paslaugą, aptarnavimo standartų laikymasis, aptarnavimo laikas, bendravimo kultūra, lojalumas kompanijai ir pan. Vertinimo kriterijų sąrašas sudaromas atsižvelgiant į tyrimo tikslus ir kliento pageidavimus. Viename tiksliniame taške gali apsilankyti vienas ar keli "slapti pirkėjai".
Jusu atveju tai nezinau,kodel Jusu to praso:)
Kas yra "slaptas pirkėjas/ klientas"? Tai tyrimo metodas, leidžiantis įvertinti Jūsų darbuotojų elgseną, aptarnavimo kultūrą, profesionalumą, kitus darbe su klientais svarbius aspektus; taip pat suvokti klientų patirtį ir pasitenkinimą Jūsų kompanijos paslaugomis.
Tyrimo metu specialiai apmokyti, "slapti pirkėjai" lankosi prekybos, paslaugų teikimo vietose, domisi prekėmis ar paslaugomis, bendrauja su personalu ketindami" tapti pirkėju/vartotoju.
Atsižvelgiant į tyrimo tikslus jie gali teirautis informacijos, įsigyti prekę ar paslaugą; gali apsilankyti vieną kartą arba tęsti bendravimą keleto vizitų metu.
Tyrimo metu yra vertinama daugybė kriterijų, tokių kaip žinios/informuotumas apie produktą/paslaugą, aptarnavimo standartų laikymasis, aptarnavimo laikas, bendravimo kultūra, lojalumas kompanijai ir pan. Vertinimo kriterijų sąrašas sudaromas atsižvelgiant į tyrimo tikslus ir kliento pageidavimus. Viename tiksliniame taške gali apsilankyti vienas ar keli "slapti pirkėjai".
Jusu atveju tai nezinau,kodel Jusu to praso:)
sorry, pasikartojau, matomai vienu metu rasem

QUOTE(kuzia-nafania @ 2010 11 10, 20:09)
Neblogas budas susirasti klientu
butinai reikia pirkti? nes tai absurdas
Aptarnavimo kokybe vertina slapti klientai arba tikru klientu atsiliepimai, pardavimai. Man kelia itarimu tokia uzduotis. Tiesiog jie nemokamai nori isivertinti savo darbuotoju klientu aptarnavimo lygi ir dar padidinti pardavimus
Cia mano tokia skeptiska nuomone
Papildyta:
sorry, pasikartojau, matomai vienu metu rasem


Aptarnavimo kokybe vertina slapti klientai arba tikru klientu atsiliepimai, pardavimai. Man kelia itarimu tokia uzduotis. Tiesiog jie nemokamai nori isivertinti savo darbuotoju klientu aptarnavimo lygi ir dar padidinti pardavimus

Cia mano tokia skeptiska nuomone

Papildyta:
sorry, pasikartojau, matomai vienu metu rasem

Šiaip nebūtina gi pirkti - galima išsiklausinėti, pabendrauti ir paskui sakyti, kad dar pagalvoti reikia dėl pirkimo

Manau, būtų be galo negražu iš įmonės pusės prašyti iš tikrųjų kažką įsigyti

QUOTE(linarija @ 2010 11 10, 19:56)
Šiandien sulaukiau kvietimo pokalbiui į antrą turą (kosmetikos parduotuvėje). Pasakė, kad praėjau pirmą atranką, o antrai atrankai turintys man užduodį. Paprašė, kad nueičiau į jų parduotuvę ir įvertinčiau ten dirbančių konsultančių aptarnavimo kokybę. Žodžiu, turiu pirkt kokią nors prekę ir stebėt kaip mane aptarnauja, ką siūlo, ar supažindina su akcijomis ir t.t.
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Kaip galvojate, ką jie ryt iš manęs nori išgirst apie šią užduodį?
Ar taip ir pasakė, kad turite kažką pirkti, ar tik "įvertinti konsultančių aptarnavimo kokybę"?

Matyt imone siekia tik sau naudos,o Jus nebandet,klausti,kam reikalinga tokia uzduotis,juk jie nepatikrins niekaip ar tikrai lanketes ju parduotuveje ir kazkatai pirkot:)
QUOTE(aureelka @ 2010 11 10, 20:17)
Matyt imone siekia tik sau naudos,o Jus nebandet,klausti,kam reikalinga tokia uzduotis,juk jie nepatikrins niekaip ar tikrai lanketes ju parduotuveje ir kazkatai pirkot:)
Normali užduotis (aišku, jei nebūtina kažką pirkti). Linarija, kalbėkit apie kitas darbuotojas teigiamai, o darbdaviams rodykit iniciatyvumą (galit pateikti kokį pasiūlymą, kaip pagerinti aptarnavimą, kaip geriau išdėstyti prekes ir tt), bet iš esmės pritarkit jų vidinėms taisyklėms
