Sveika, turiu ir as edukologo specialybe, su soc. pedagogo kvalifikacija. Zinau, kur eis tavo darbas. Ji apsigynusi tu tiesiog pamirsi.
Nerupi jums tokie vaikai. Jie tiesiog labai nepatogus. Jau geriau bukas, kaip avinas, bet sedintis ramiai, kaip bulviu maisas. Nes jis juk atnesa mokiniu krepseli. Toks gaus ketverta net ir dykai, su tusciais sasiuviniais ir pratybomis. O gabus, hiperaktyvus vaikai yra slopinami, kaip asmenybes, tildomi, ignoruojami, iki tol, kol paauglysteje jie pradeda savais budais pasipriesinti psichologiniam smurtui. O psichologinis smurtas yra tada, kai vaikas jau nuo mazumes yra ignoruojamas, zeminamas pries klases draugus, kai niekada negauna pagyrimo ir pan.
Man niekaip neina suprasti, kodel vaikas, kuris namie elgiasi normaliai, staiga mokykloje tampa nevaldomu, kad ir tokiu, kaip bumbasi berniukas. As manau, kad jos vaikas tikrai nesilegia namie taip.
Nezinau, protestuoja tie mokytojai ir pan. Klausausi, net nervas ima. Kas astuoni metai reiketu keisti mokytojus ir viskas butu normalai. Nes dirbant su vaikais issiderina nervu sistema. Ir jiems patiems geriau butu ir tuo labniau vaikams. Kiek jaunu pedagogu laukia darbu. Padarytu eksperimentine mokykla vien jaunu pedagogu, as manau, elgesys vaiku 90 proc pageretu.
Cia as esu supykusi ant mokytoju, kurie dabar tiek uzduoda mano vaikui namu darbu, kad man belieka paciai juos daryti. Nebeturiu laisvo laiko....O maniskis devintokas, tai ir chemija, fizika...
Na nieko, bent jau yra apsaugotas nuo pasalines neigiamos mokyklos aplinkos, nors taip save teisinu. Vaikas imlus visokiems negerumams, tuo labiau ne ubagai esame. Butent tokius vaikus ir itraukia i narkotiku liuna. O mokykla siuo metu ir yra ta pagrindine terpe. Todel savotiskai dziaugiuosi, kad mano vaikui skirtas namu mokymas. Tik is pedagogu mes gaunam minimuma pagalbos, viska stengiames daryti patys. Taip, kaip jie dirba, ta ir turi. Jie tik reikalauja. Ir dabar, labai glaustai susijusi su mokytojais, as mesciau lauk net kelis. Ju poziuris nenormalus, jie tik reikalauja, o duoda 0.
Musu atveju tik viena matematikos mokytoja net sudare salygas, kad sunus ateitu pas ja i namus, nes ji dar papildomai repetitoriauja, tai pas ja lankosi kiti vaikai. Nes taip vaikas neissiblasko, o jo pazymiai pagrinde 9. Jokio kysio as nedaviau. Man taip keista buvo, bet ji pati nusprende taip ir is vis, matosi, kad zmogus tinkamai alieka savo darba. Nors papildomai ji dar dirba kolegijoje, o yra jaunute.
Tai va jaunoji studente, butent apie tai tu tur but ir rasei, bet tik moksliskais terminais.
Tiesa, i darba savo gali itraukti ir tai, kad labai nemaza pagalba mums teike Salaseviciute, bet...tai buvo mazdaug pries 6 metus. Pasiskaitinek straipsnius, ju delfije rasi net kelis. Tai ji tikrai rupinosi mumis. Siuo metu pagalbos nebeliko.
Na nežinau, gal čia pradenčiojo karjerizmas, bet šiuo metu tikrai manau, kad bet kokia praktika teorinė ar praktinė nagrinėjant ypatinguju mokiniu mokyma ateityje turės savo pasėkmes, visgi šis darbas formuoja mano kaip mokytojos požiūrį į šiuos mokinius. Esu Šokio edukologijos studentė, o mūsų kaip mokytojų vienas iš pagrindinių darbų, ugdyti kūrybingus mokinius ir kaip tik juos neslopinti, bet leisti jiems atsiskleisti ir parodyti ką moka ir gali.
O šį darbą ir hiperaktyvumo sindroma pasirinkau būtent dėl to, nes manau, kad galiu padėti šiems mokiniams ir jiems gali būti naudinga išsilieti šokio pamokoje ir savo energija nukreipti tinkama linkme, o tai tikrai įmanoma tik reikia surasti tinkamus darbo metodus