QUOTE(ylang @ 2010 12 28, 21:38)
O man tai prieš šventes TW nepatiko

Užsakiau dovanom gerokai prieš Kalėdas nemažai daiktų, tai dalį atveš tik šią sav, jau po Kalėdų, dalį - po naujų. Nei atsiprašau, nei ką. Ir net nepasivargino perspėti, kol pati nepradėjau ieškoti. Žadėjo viską šią sav atvešti, šiandien skambinu - pasirodo atveš ne viską. Vat ir pirk, ir planuok.
Nežinau kokiam ofisui jūs priklausote, bet Vilnelėje žmonės tikrai labai įdomiai dirba, nieko nepraneša, kartais prekes tekdavo atsiiminėti per kokius 3-4 kartus, negi sunku kokį patvirtinimą su datom permesti? Ko man ten važiuoti n kartų, jei pvz. man nedega tos prekės? Patys kažkada sumaišė peilius, tai gavau vos ne grąsinančią žinutę - tipo grąžinkite arba išrašysime sąskaitą. Juk galėjo parašyti, kad mes suklydome, įdėjome ne tą, būkite malonūs, grąžinkite, o mes įduosime kitą. Esmė ta pati, bet tekstas jau kur kas malonesnis, juk ne aš suklydau, o jie išsiblaškę (ar sistemos klaida). Jokios klientų aptarnavimo kultūros

, gal su kokiomis senbuvėmis jos mandagesnės ir malonesnės? Gavosi taip, kad per klaidą buvo neapmokėta mano viena sąskaita, tai gavau laišką - įspėjimą, buvau apakusi/ susinervinau. Nenorodyta nei neapmokėta sąskaita (jos nr. ar kokia kopija galėjo būti), tik pinigų suma. Negi sunku pasukti ir pasikalbėti iš pradžių? Pasijaučiau kaip kokiais suvietiniais laikais, kai perkant prekes reikėjo dėkoti pardavėjoms, kad jos tą prekę paliko, juk dabar kiti laikai. Pati Eglė man tikrai patiko, nors ji ir šefė, bet paprasta, miela. Nuoširdžiai rekomenduočiau kitas darbuotojas užrašyti į kokius nors klientų aptarnavimo kursus, gal tai būtų joms ir neprasta motyvacija... Viena priežasčių kodėl nenorėjau turėti toliau reikalų su TW, tai toks atmestinis požiūris į žmones. Kažkada vienai klientei irgi dovanai prekės negavau, turėjo dovanoti lapelį su užrašiuku ką žmogus gaus

Gal aš per daug norėjau, bet norėjau kultūringo / rūpestingo bendravimo, juk pinigėlius ir suneša TW demonstruotojos