domina.
Iš viso aplankė 104 pamokas. Kadangi mūsų kolektyvą sudaro 79 mokytojai, tai vienus vizitavo du kartus, kitus - tik vienąkart.
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.
Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.

Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...
Mane ir domina. Pas mus bus pavasarį
Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až
...
o pas mus gal bus karantinas 
Papildyta:
Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu

Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až

...


Papildyta:
QUOTE(Renule @ 2011 01 26, 20:55)
tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.

Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu

Dėl išor. audito: svarbiausia atsakingiau pasiruošti pamokoms... Nesusirgti... išsimiegoti...ir viskas bus ok
Pas mus šią savaitę jau trylika klasių išleido gydytis iki pirmadienio... Karantinas. Poilsis po išor. audito... Aišku, jeigu nesergi...

Pas mus šią savaitę jau trylika klasių išleido gydytis iki pirmadienio... Karantinas. Poilsis po išor. audito... Aišku, jeigu nesergi...
QUOTE(Aaukse @ 2011 01 26, 14:46)
Būna. Teko stebėt gerokai vyresnės kolegės pamoką, dalyvavo ir administracijos atstovai, kitos kolegės. Toks jausmas, kad ji darė viską, ko negalima daryt pamokose...

QUOTE(nessyte @ 2011 01 26, 21:00)
Mane ir domina. Pas mus bus pavasarį
Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až
...
o pas mus gal bus karantinas 
Papildyta:
Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu

Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až

...


Papildyta:
Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu

Tikrino ir didžiuosius mokyklos protokolus, ir metodinių grupių.
Mokytojų planų netikrino, popierinių dienynų irgi ne, kiek žinau... Bet tikrino elektroninį dienyną-žiūrėjo, kaip diferencijuojami namų darbai

Dar tikrino, kaip fiksuojami mokinių pasiekimai (pas mus po kiekvieno pusmečio daromos ataskaitos).
Per mano auditoriaus stebimą pamoką ir elektra buvo dingusi...


QUOTE(dangiuk @ 2011 01 26, 20:02)
Pavyzdžiui?

QUOTE(ezra @ 2011 01 26, 21:34)
Pamokos pradžioje, na, vaikai, pasižymėsiu, ko nėra, kokias 3 min pildė dienyną (tada dar popierinis), žymėjosi vaikus. Mokiniai tuo metu veikė kas ką - ką į mus dairės, kas tiesiog pliurpė ar laukė.... pradėjo pamoką, paskelbė temą, vaikai klausia, ar tikrins namų darbus, ne, nes, kiek jus pažįstu, nieko naujo nepamatysiu (beveik tiksli citata).... iki pamokos galo likus kokioms 4 minutėms susakė namų darbus, liepė susidėt, o dabar palauksim skambučio... galvojom, gal laikrodžiai nesutampa, pasėdėjo kokias dvi minutes, tada liepė eit prie lentos ir bandyt dėliot prasmingus sakinius (kažkas su sintakse ten buvo tąsyk) ....
Buvom pakraupę, šiaip tikrai protinga moteris, vaikų gerbiama, o va likom nesupratę....

QUOTE(Renule @ 2011 01 26, 20:55)
Iš viso aplankė 104 pamokas. Kadangi mūsų kolektyvą sudaro 79 mokytojai, tai vienus vizitavo du kartus, kitus - tik vienąkart.
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.
Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.

Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...
Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis būtina.
QUOTE(dangiuk @ 2011 01 26, 21:45)
Pamokos pradžioje, na, vaikai, pasižymėsiu, ko nėra, kokias 3 min pildė dienyną (tada dar popierinis), žymėjosi vaikus. Mokiniai tuo metu veikė kas ką - ką į mus dairės, kas tiesiog pliurpė ar laukė.... pradėjo pamoką, paskelbė temą, vaikai klausia, ar tikrins namų darbus, ne, nes, kiek jus pažįstu, nieko naujo nepamatysiu (beveik tiksli citata).... iki pamokos galo likus kokioms 4 minutėms susakė namų darbus, liepė susidėt, o dabar palauksim skambučio... galvojom, gal laikrodžiai nesutampa, pasėdėjo kokias dvi minutes, tada liepė eit prie lentos ir bandyt dėliot prasmingus sakinius (kažkas su sintakse ten buvo tąsyk) ....
Buvom pakraupę, šiaip tikrai protinga moteris, vaikų gerbiama, o va likom nesupratę....
Buvom pakraupę, šiaip tikrai protinga moteris, vaikų gerbiama, o va likom nesupratę....

Aišku.
QUOTE(perkūnija @ 2011 01 26, 23:11)
Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis būtina.
Tikrai neindiviadualizuoju užduočių, jei vaikai panašių gebėjimų.
QUOTE(perkūnija @ 2011 01 27, 00:11)
Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis būtina.
Jei mokiniai panašių gebėjimų, aš irgi dažnai neindividualizuoju, nebent, kai dirba grupelėse, kartais pateikiu skirtingas užduotis (tarkim, pagal interesų grupes, mergaitės-berniukai ir pan.).
Savo klasėse turiu ir spec. poreikių mokinių, ir gabesnių, tai šitiems dažniau diferencijuoju... Bet ne kasdien

Dėl metodų: bent jau pas mus dažnai yra taikomos IT (įvairios formos), darbas grupelėse... Aš pati neretai naudoju ir interviu met., "minčių lietų", "sąvokos žemėlapį", darbą poromis, žaibo turnyrą, gramatinį mūšį, diskusiją, konkursą, viktoriną... Mokiniai patys save įsivertina, vienas kitą vertina... Rengia pristatymus Aišku, naudoju ir tradicinius metodus.

Bandau įvairius metodus, ieškau naujų... Vieniems mokiniams labiau tinka vienas metodas, kitiems - kitas...
man šiandien toks nusivylimas savimi, savo darbu atėjęs... lyg ir nieko baisaus nenutiko, ale...
