Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvių kalbos mokytojos

domina.
Atsakyti
Iš viso aplankė 104 pamokas. Kadangi mūsų kolektyvą sudaro 79 mokytojai, tai vienus vizitavo du kartus, kitus - tik vienąkart.
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę. smile.gif
Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Renule: 26 sausio 2011 - 19:56
Mane ir domina. Pas mus bus pavasarį verysad.gif



Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až 4u.gif


... blush2.gif o pas mus gal bus karantinas blush2.gif
Papildyta:
QUOTE(Renule @ 2011 01 26, 20:55)
tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.  smile.gif 



Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu fear.gif
Atsakyti
Dėl išor. audito: svarbiausia atsakingiau pasiruošti pamokoms... Nesusirgti... išsimiegoti...ir viskas bus ok smile.gif


Pas mus šią savaitę jau trylika klasių išleido gydytis iki pirmadienio... Karantinas. Poilsis po išor. audito... Aišku, jeigu nesergi...
Atsakyti
QUOTE(Aaukse @ 2011 01 26, 14:46)
Tikrai nemanau, kad būna tokių pamokų. Galų gale juk visi žmonės ir kolegos.  rolleyes.gif

Būna. Teko stebėt gerokai vyresnės kolegės pamoką, dalyvavo ir administracijos atstovai, kitos kolegės. Toks jausmas, kad ji darė viską, ko negalima daryt pamokose... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(nessyte @ 2011 01 26, 21:00)
Mane ir domina. Pas mus bus pavasarį  verysad.gif
Ir dar turiu nu baisiai didelį prašymą. Norėčiau pabendrauti su tom, kurios dirba su ŠOK ir turi ŠOK 8 kl. II dalį. Būčiau dėkinga, jei kas atsilieptų į až 4u.gif
... blush2.gif o pas mus gal bus karantinas blush2.gif
Papildyta:
Gal gali plačiau... Kokius protokolus? Ar didžiuosius mokyklos, ar ir metodinių grupių? Kokius popierius tikrino: planus, kontrolinių darbų grafikus ar dar ką? Jau laba įdooomu fear.gif



Tikrino ir didžiuosius mokyklos protokolus, ir metodinių grupių.
Mokytojų planų netikrino, popierinių dienynų irgi ne, kiek žinau... Bet tikrino elektroninį dienyną-žiūrėjo, kaip diferencijuojami namų darbai smile.gif
Dar tikrino, kaip fiksuojami mokinių pasiekimai (pas mus po kiekvieno pusmečio daromos ataskaitos).

Per mano auditoriaus stebimą pamoką ir elektra buvo dingusi... doh.gif O vyko pirma pamoka - lauke dar tamsu, mokiniams buvo numatyta užduotis raštu... Gerai, kad nors kompiuteris neišsijungė... Teko permodeliuoti pamoką 10 min... Aišku, tokius dalykus labai stebėjo, ar nepasimeti, sugebi skubiai persiorientuoti... Aš nepasimečiau, bet vis tiek labai jau nemalonu... doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Renule: 26 sausio 2011 - 20:15
QUOTE(dangiuk @ 2011 01 26, 20:02)
Toks jausmas, kad ji darė viską, ko negalima daryt pamokose...  doh.gif

Pavyzdžiui? g.gif
Atsakyti
QUOTE(ezra @ 2011 01 26, 21:34)
Pavyzdžiui? g.gif

Pamokos pradžioje, na, vaikai, pasižymėsiu, ko nėra, kokias 3 min pildė dienyną (tada dar popierinis), žymėjosi vaikus. Mokiniai tuo metu veikė kas ką - ką į mus dairės, kas tiesiog pliurpė ar laukė.... pradėjo pamoką, paskelbė temą, vaikai klausia, ar tikrins namų darbus, ne, nes, kiek jus pažįstu, nieko naujo nepamatysiu (beveik tiksli citata).... iki pamokos galo likus kokioms 4 minutėms susakė namų darbus, liepė susidėt, o dabar palauksim skambučio... galvojom, gal laikrodžiai nesutampa, pasėdėjo kokias dvi minutes, tada liepė eit prie lentos ir bandyt dėliot prasmingus sakinius (kažkas su sintakse ten buvo tąsyk) ....

Buvom pakraupę, šiaip tikrai protinga moteris, vaikų gerbiama, o va likom nesupratę.... unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dangiuk: 26 sausio 2011 - 21:46
QUOTE(Renule @ 2011 01 26, 20:55)
Iš viso aplankė 104 pamokas. Kadangi mūsų kolektyvą sudaro 79 mokytojai, tai vienus vizitavo du kartus, kitus - tik vienąkart.
Iš anksto niekas nežinojo, nei kada, nei pas ką ateis. Tačiau žinau atvejų, kai administracija kai kuriuos mokytojus perspėjusi...
Auditavo ne tik pamokas, bet ir neformalųjį ugdymą (būreliai, tą savaitę vykę renginiai, moduliai), tikrino protokolus, ataskaitas... Po pamokų į atskirus pokalbius kviesdavosi įv. mokyklos grupes (mokytojus, mokinius, tėvus; metodinių grupių vadovus, specialiojo ugdymo komisijos narius, socialinę pedagogę ir pan.). Žodžiu, tikrindavosi, ar popieriuose iš anksto jiems pateikta surašyta informacija atitinka realybę.  smile.gif 
Vertindami pamokas, kreipdavo dėmesį į šiuolaikinių metodų naudojimą, vertinimo būdus, užduočių individualizavimą ir diferencijavimą, gabių/specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, tarpdalykinę integraciją...LAbai norėdavo pamatyti netradicines pamokas, nors pas mus tokių itin daug nebuvo...

Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis būtina.
Atsakyti
QUOTE(dangiuk @ 2011 01 26, 21:45)
Pamokos pradžioje, na, vaikai, pasižymėsiu, ko nėra, kokias 3 min pildė dienyną (tada dar popierinis), žymėjosi vaikus. Mokiniai tuo metu veikė kas ką - ką į mus dairės, kas tiesiog pliurpė ar laukė....  pradėjo pamoką, paskelbė temą, vaikai klausia, ar tikrins namų darbus, ne, nes, kiek jus pažįstu, nieko naujo nepamatysiu (beveik tiksli citata).... iki pamokos galo likus kokioms 4 minutėms susakė namų darbus, liepė susidėt, o dabar palauksim skambučio... galvojom, gal laikrodžiai nesutampa, pasėdėjo kokias dvi minutes, tada liepė eit prie lentos ir bandyt dėliot prasmingus sakinius (kažkas su sintakse ten buvo tąsyk)  ....

Buvom pakraupę, šiaip tikrai protinga moteris, vaikų gerbiama, o va likom nesupratę.... unsure.gif


Aišku.
QUOTE(perkūnija @ 2011 01 26, 23:11)
Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis  būtina.

Tikrai neindiviadualizuoju užduočių, jei vaikai panašių gebėjimų.
Atsakyti
QUOTE(perkūnija @ 2011 01 27, 00:11)
Patarkit, kokius metodus geriausia naudoti. jei mokiniai panašių gebėjimų ar induvidualizuoti užduotis  būtina.


Jei mokiniai panašių gebėjimų, aš irgi dažnai neindividualizuoju, nebent, kai dirba grupelėse, kartais pateikiu skirtingas užduotis (tarkim, pagal interesų grupes, mergaitės-berniukai ir pan.).
Savo klasėse turiu ir spec. poreikių mokinių, ir gabesnių, tai šitiems dažniau diferencijuoju... Bet ne kasdien blush2.gif

Dėl metodų: bent jau pas mus dažnai yra taikomos IT (įvairios formos), darbas grupelėse... Aš pati neretai naudoju ir interviu met., "minčių lietų", "sąvokos žemėlapį", darbą poromis, žaibo turnyrą, gramatinį mūšį, diskusiją, konkursą, viktoriną... Mokiniai patys save įsivertina, vienas kitą vertina... Rengia pristatymus Aišku, naudoju ir tradicinius metodus. smile.gif
Bandau įvairius metodus, ieškau naujų... Vieniems mokiniams labiau tinka vienas metodas, kitiems - kitas...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Renule: 27 sausio 2011 - 21:03
man šiandien toks nusivylimas savimi, savo darbu atėjęs... lyg ir nieko baisaus nenutiko, ale... unsure.gif
Atsakyti