O mes karpėm snaiges su ketvirtokais. Negalvojau, kad taip sunkiai jiems seksis. Tik po kokios valandos karpymų, bandymų pradėjo kažkas gautis panašaus į gražias snaiges. ...
Dar norėjau paklausti: ar matematkos tekstinius uždavinius spręsdami, rašote sąsiuviniuose klausimus? Na, kai mokinys sprendžia tekstinį uždavinį, pirmiausia užsirašo klausimą, tik po rašo sprendimą. Jei rašote, kelintoje klasėje pradedate? Senesniusoe vadovėliuose (Balčyčio) būdavo kažkuriuo metu pradedama mokyti rašyti klausimus. Dabar sprendžiam sprendžiam, vis nerašom tų klausimų, nes vadovėlyje neakcentuojama, nėra pavyzdžių ir t.t. Gal sakau neberašo tų klausimų.

Šiaip tai labai vaikai užgaišta, kol surašo klausimus. Bet gal labiau suvokia uždavinį tada ?

Su tais tekstiniais uždaviniais nedaugelis savarankiškai greitai susitvarko...

Trūksta to loginio mąstymo, oi, kaip trūkta... Bent jau pas mano mokinius. Lentoje aiškinu, braižau schemas, verčiuos per galvą, ir tai , žiūrėk, dar būna nesuprantačių.