QUOTE(vikma @ 2011 01 10, 14:18)
o jusu kokio amziaus budami pradejot visa tai uzsiimti?ir kaip pradzioj sekes?
manajam tai yra sunku susikoncentruoti ilgiau ties viena kazkokia tai veikla,jis juda ir juda,pasedi ciut ciut ir nueina

tai kaip reikia perlauzti ji
mes tik pernai tai atradom, jis didelis buvo, trečiokas. bet tas trečiokas nemokėjo 1 klasės kurso

, o kai jam ant skaičių sudėjau taškus, tai pirmos klasės kursą įveikė per savaitę
tai buvo beveik prieš metus - pernai vasarį. taigi per 4 mėn. iki mokslo metų galo, jis įveikė 1 ir 2 klasės kursą, šiek tiek 3, o nuo rugsėjo, jau mokosi 4 klasės kursą. Visus skaičiavimo uždavinius išsprėndžia, tik va su sąlyginiais uždaviniais niekaip

, o kad dar atsirastų koks xitras būdas....
aišku jis skaičius jau pažinojo ir mokėjo skaičių seką iki 20, o kad juos išmokti irgi daug vargom - ir piešėm, ir spalvinom ir lipdėm iš plastilino ir aplikacijas darėm. Jai viską reiktų pradėti vėl, daryčiau tą patį, tik papildomai ant skaičių dėčiau taškus - kad iškart matytų sandarą
ir dar ką daryčiau - manau nepradėčiau mokint kito skaičiaus, kol neišmoko vieno, t.y. nesumalt į krūvą daug info. pradėt nuo 1 ir mokintis tol, kol išmoks (nesvarbu ar tai truks valandą, dieną ar mėnesį), kai tą išmoks, imt 2 ir t.t. aš taip pastebėjau ant savo vaiko, bet jie gi visi skirtingi... reik rast jam priimtiną būdą