QUOTE(Brella @ 2011 01 02, 17:47)
Malaja357,
nereikia taip kategoriskai apie viska rasyt

.Panasu,kad nesi tikra technikos zinove.Tokiu atveju pries ka nors teigiant reiktu pridet: as manau.
Kas del galu varomu masinu,tai siuolaikines turi ratu blokavimo funkcija ir pravazumu net lenkia varomus priekiu.
Ivardijai automato minusa del uzbuksavimo,bet neisivaizduoji koks jo privalumas Vilniuje piko valandomis istisus metus
Su automatu kita masina buksyruot galima.Negalima buksyruot paties automato su isjungtu varikliu.
Taigi masina reikia rinktis pagal poreikius: jeigu vien mieste vazinet,geriau automatine deze.Jeigu blogais keliais 4x4.Jeigu kelionems - vienaturi.Arba galimas ju kombinacijas pav: vienaturi 4x4 su automatine pavaru deze,bet visiems gyvenimo atvejams universalios nera
nu jau juokas ėmė skaitant lenktynininko dukros pasisakymus, nu specė ir tiek
jei kalbant apie pravažumą per sniega tai yra eilė kriterijų. manua daugelis sutiks kad pati svarbiausia "tarpinė tarp vairo ir sėdynės" o paskui jau ir padangos, visi "pribumbasai' ESP, ABS ir tt.
Pastoviai važinėju su mechanine, bet laikas nuo laiko turiu progos persėsi į automatą ir belekokį (vyras pardavinėa automobilius) ir audi ir kokia hondą, bimbalą ir tt ir su triptronikais ir su senoviniu paprastu automatu ir visai nematau jokios ia bėdos važiuot per pusnis. aišku šiemet tenka pavargt tiek su automatu, tiek su machanine, bet tikrai nėra taip kad su automatine galima užklimpti

Per tokius sniegus važinėt reikia ir važiuot mokėt