Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkite išsirinkti automobilį 2

Reikia patarimo. modeli jau issirinkau Toyota Corolla sedanas, tai dabar naujas galvos skausmas kas geriau benzinas 1.3 ar 1.6 ar dyzelis 1.4 ar 2. vaziuoju neperdaugiausiai ir masciau gal butu gerai benzinas 1.3, kuro maziau imtu, bet kolegos saukia kad persilpnas variklis... Patarkit
Atsakyti
QUOTE(Blizzge @ 2015 10 28, 18:35)
Reikia patarimo. modeli jau issirinkau Toyota Corolla sedanas, tai dabar naujas galvos skausmas kas geriau benzinas 1.3 ar 1.6 ar dyzelis 1.4 ar 2. vaziuoju neperdaugiausiai ir masciau gal butu gerai benzinas 1.3, kuro maziau imtu, bet kolegos saukia kad persilpnas variklis... Patarkit


O kodel ne hechbekas? jei kalbam apie modeli iki nuo 2003m? o siaip vertetu rinkti rinktis benzina 1.6, tai optimaliausias variantas. Ir patikimas variklis. I dyzelius patarciau nesidairyti, kadangi sunku nusipirkti nedarbini arkli smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Blizzge @ 2015 10 28, 20:35)
Reikia patarimo. modeli jau issirinkau Toyota Corolla sedanas, tai dabar naujas galvos skausmas kas geriau benzinas 1.3 ar 1.6 ar dyzelis 1.4 ar 2. vaziuoju neperdaugiausiai ir masciau gal butu gerai benzinas 1.3, kuro maziau imtu, bet kolegos saukia kad persilpnas variklis... Patarkit


Turiu Toyota Corolla 1.3 variklio benzininę, tiesa hečbekas, bet jei dėl variklio klausimas - tai 1.3 tikrai silpnokai traukia, Jūsų kolegos (ypač jei mėgstantys kitus lenkti vyrai) - ko gero teisūs. Bet man kai mieste važinėt ir dar su nedideliu stažu, nemėgstančiai be reikalo lakstyt ir visus lenkt - tai pripratau ir viskas normaliai. Pagazuot tenka truputį daugiau pajudant ir bėgėjantis , ypač jei įkalnė, ir staigiai greitėt neišeina. Bet aukštesne pavara važiuojant nesijaučia nieko. Dyzeliai manau geriau trauktų, bet yra ten savų niuansų, man arčiau dūšios benzinas...
Sėkmės perkant 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2015 11 18, 10:40)
Turiu Toyota Corolla 1.3 variklio benzininę, tiesa hečbekas, bet jei dėl variklio klausimas - tai 1.3 tikrai silpnokai traukia, Jūsų kolegos (ypač jei mėgstantys kitus lenkti vyrai) - ko gero teisūs. Bet man kai mieste važinėt ir dar su nedideliu stažu, nemėgstančiai be reikalo lakstyt ir visus lenkt - tai pripratau ir viskas normaliai. Pagazuot tenka truputį daugiau pajudant ir bėgėjantis , ypač jei įkalnė, ir staigiai greitėt neišeina. Bet aukštesne pavara važiuojant nesijaučia nieko. Dyzeliai manau geriau trauktų, bet yra ten savų niuansų, man arčiau dūšios benzinas...
Sėkmės perkant  4u.gif


Dyzelis netrauktų geriau, o jei netraukia benzinas, ypač įkalnėje- kada keistas variklio oro filtras? Kartą per metus reikia būtinai, labai daug įtakos traukai turi.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 11 18, 15:03)
Dyzelis netrauktų geriau, o jei netraukia benzinas, ypač įkalnėje- kada keistas variklio oro filtras? Kartą per metus reikia būtinai, labai daug įtakos traukai turi.

Keistas filtras, keitėm tepalus ir visus filtrus ką tik, ir pernai prieš žiemą buvo keistas. Esu pedantė ta prasme ir net kiek paranojikė biggrin.gif Tiesiog gal dar ir tokia specifika šitos mašinos - žemokos apsukos. Tiesiog įpratau daugiau gazuoti, bet kiek esu važiavusi su dyzelinėm, net ir nedidelėm - tai kažkaip lengviau jos pajuda ir bėgėjasi... Aišku, tiksliai tokios kaip savo nebandžiau dyzelinės
Atsakyti
Kažkas negerai su ta tavo mašina... nebent automatas- tada taip, tikiu, toyotos automatai labai nekažką... g.gif Apsukos priklauso nuo pavarų dėžės, trauka irgi labai. Kuo trumpesnės pavaros- tuo geriau bėgėjasi ir tuo daugiau kuro ėda kai daugiau gazo paduodi smile.gif Šiaip dabartinių automobilių jau nelabai priklauso trauka nuo kuro rūšies, nežinosi tai gali ir neatspėti benzinas ir dyzelis, o va iki 2000m. senutėms tai skirtumas buvo, kad dyzelis iš vietos sunkiai eina ir bėgėjimasis lėtesnis, o ir variklio garsas išduodavo smile.gif .
Atsakyti
jei senesnė korola, tai 1,3 bėgėjasi kažkur per 12,5 s, tai kokios čia traukos gali laukt smile.gif keisk nekeitęs ką nori-mirtis alyvose.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 11 18, 19:06)
jei senesnė korola, tai 1,3 bėgėjasi kažkur per 12,5 s, tai kokios čia traukos gali laukt  smile.gif keisk nekeitęs ką nori-mirtis alyvose.


Taip, čia senesnė corola drinks_cheers.gif ir su mechanine dėže. Keitėm tikrai daug ką, bet tiesiog neturiu nei laiko, nei kantrybės ieškot servisuose ko nepamečiau irnesakyk.gif visi kas pažiūri - sako, nu apsukos žemos, sakau - taip, o ką daryt? tada kažką numykia, pavardina 100 visokių priežasčių, ir tuo viskas užsibaigia. šimtą metų ja nebevažinėsiu, lenktynėse nedalyvauju, pripratau ir man gerai. Kiek girdėjau atsiliepimų, su tokiu litražu situacija yra panaši ir pas kitus...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zuikis5: 19 lapkričio 2015 - 08:34
Nu tai žemesnę pavarą reikia įjungti ir bus apsūkos aukštesnės. O jei jums ketvirta pavara į kokį Taurakalnį netraukia, tai čia visai nieko keisto. Junkite trečią ar net antrą ir užlėksite ant to kalniuko.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 11 19, 12:41)
Nu tai žemesnę pavarą reikia įjungti ir bus apsūkos aukštesnės. O jei jums ketvirta pavara į kokį Taurakalnį netraukia, tai čia visai nieko keisto. Junkite trečią ar net antrą ir užlėksite ant to kalniuko.


Tiek suprantu smile.gif apsukos krenta savaime, važiuojant normaliai net ir žemesne pavara. Kol variklis šaltas - dar nieko, bet kai įšyla - apsukos smarkiai nukrenta, jau reikia smarkiau gazuoti net ir su žemesnėm važiuojant, ir bėgėjasi lėtokai. Aš pripratau. Kaip jau sakiau - nelenktyniauju, nelenkiu be reikalo ir nelendu prieš nosį, nes žinau kad greitai neįsibėgėsiu.
Atsakyti
As turiu Toyota (tiesa ne corola) su 1.0 varikliu. Galvojau i kalna neuvaziuosiu bet lekiu su vejeliu biggrin.gif aisku jei prisisodinu pilna masina zmoniu tai iskart sunkiau traukia lotuliukas.gif
Atsakyti
Renkamės mašiną.
Mazda 5 vs Toyota Corolla Verso.
Dyzelis. Argumentuokit už ir prieš.
Ačiū smile.gif
Atsakyti