Įkraunama...
Įkraunama...

Kaunietes diskutuojam toliau,16 tema

QUOTE(Giedruolė @ 2011 02 08, 15:16)
Cosette, nu negerai jei kaminai griūna... o tai kokio aukščio jis buvo? be jokių atramų? Pas mus ant kamino yra plokštė paremta su dviem plytom, tikiuosi nenuskris.

oj, nežinau dėl atramų doh.gif gal ir nebuvo... o aukščio, kad virš stogo išlindęs.
Atrodo, visi meistrai geri, o va kaip išeina... verysad.gif
Atsakyti
tai pas mus irgi jokių spec atramų nėra 0,8m virš stogo. aš čia galvojau gal koks 2m išlindęs, tai gal paramstyt tokius reikia...
O iš ko kaminas buvo? plytinis ar shedel tipo?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Giedruolė: 08 vasario 2011 - 15:25
QUOTE(Giedruolė @ 2011 02 08, 15:25)
tai pas mus irgi jokių spec atramų nėra 0,8m virš stogo. aš čia galvojau gal koks 2m išlindęs, tai gal paramstyt tokius reikia...
O iš ko kaminas buvo? plytinis ar shedel tipo?

jeigu tas, apie kurį galvoju (ventiliacijos), tai iš Rokų keramikos. Ten tokie specialūs ventiliacijai.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2011 02 08, 13:18)
Reikia suprasti, kad yra laipto aukščio (žingsnio)  ir žmogaus ūgio priklausomybė. Jei esate aukštesnė nei 164 tai ir aukštesnės pakopos atrodo patogios.

na,as pat beveik 1,80 vyras aukstesnis,tai todel ir patogu mums biggrin.gif o vaikams bus ryskiai nekas biggrin.gif

QUOTE(Cosette @ 2011 02 08, 15:08)
drinks_cheers.gif
o pas mus nukrito kaminas...  verysad.gif  atrodo, kad tas su ventiliacijos angom (patys nematėm, nes ne Kaune esam). blembas....  verysad.gif

nieko sau blink.gif maniskis irgi nuvaziavo paziuret kaip dezute atrodo,ar nenudraske pleveles
Atsakyti
QUOTE(Giedruolė @ 2011 02 08, 16:03)
bet jei vedžiosit mechaninę ventiliaciją tarpo reikia apie 15-20cm.


Teko skaityti rekomendacijas dėl ventiliacijos vamzdyno termoizoliacijos bent jau 5cm vatos kevalais...125mm arba 150mm + 100mm vatos... ar įtilps į tarpą 15-20cm? biggrin.gif
Atsakyti
jei tai būtų orinis šildymas ir tai nereikėtų tokios termoizoliacijos. Jei pereinama per nešildomas patalpas tada taip ir kai eina vamzdžiai iš lauko iki rekuperatoriaus per šildomas patalpas tada taip. Dar vienas atvejas kada reikia izoliacijos, šiuo atveju 1cm antikondensacinės kai tiekiamas atvėsintas oras.
dar būna lankstūs ortakiai su izoliacija. izoliacijos storis 25mm, tai jei vamzdynas prie difuzorių užtektų 102+50, darom alkūnę žemyn ir jau reikia 200mm aukščio.
Papildyta:
pavyzdžiui pas mane pagrindinis ortakis 160mm ir jo pagrindiniai atsišakojimai bus drabužinės ir koridoriaus ribose, tai čia galima numatyti ir 20-25cm. aukščio. bet taip gal smulkiai neverta diskutuoti, nes kiekvieno situacija individuali ir vienur reiktų 30cm aukščio kitur 20cm. kam daryti virš vaikų kambario 30cm tarpą jei ten praeis skersai d100 vamzdis, gal tuomet verta ten paaukštinti lubas... žodžiu inžinerija dažnai sėdi kartu su dizaineriais smile.gif
Atsakyti
Ten del pamatu buvo klausimas, siaip is pirmo vaizdo tai nelabai reiktu tos vidurines armaturos, nes apacioj 14-os armatura parinkta, bet dar reiktu atkreipti demesi i tarpatramius, jei jie labai dideli tai automatiskai turi ir armatura buti rimtesne. Cia tokius klausimus reiktu su kitu konstruktoriu paspresti, arba deti apacioj tris virsuj 2 strypus.

Cossete tai jus norit pasakyti kad pas jus nukrito apskardinimai ar patys sumuryti blokeliai nulakste?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo LokysL: 08 vasario 2011 - 16:48
QUOTE(Giedruolė @ 2011 02 08, 17:42)
jei tai būtų orinis šildymas ir tai nereikėtų tokios termoizoliacijos. Jei pereinama per nešildomas patalpas tada taip ir kai eina vamzdžiai iš lauko iki rekuperatoriaus per šildomas patalpas tada taip. Dar vienas atvejas kada reikia izoliacijos, šiuo atveju 1cm antikondensacinės kai tiekiamas atvėsintas oras.
dar būna lankstūs ortakiai su izoliacija. izoliacijos storis 25mm, tai jei vamzdynas prie difuzorių užtektų 102+50, darom alkūnę žemyn ir jau reikia 200mm aukščio.


Kažkur passiv.de radau būtinybę izoliuoti vamzdyną smile.gif tai dabar suvėlėt doh.gif - nebežinau kaip bus. Su IIa kaip ir automatiškai aišku - vamzdynas skęs palėpės šiltinime, bet Ia kaip tik tarpe tarp pakabinamų (įtempiamų) ir perdangos...

Su diametrais kaip suprantu "sviestu košės nepagadinsi" didesni vamzdžiai lėtesni greičiai, jei yra erdės visad galima rinktis sekantį dydį nuo projektuojamo? ar yra ir trūkumų? Vokiečiai rekomendina lygius, suktos skartos vamzdžius dėl lygaus paviršiaus - kokia jūsų nuomonė?
Atsakyti
tikrai nepatarčiau dydžiu didesnius imti gali kilti nesklandumų reguliuojant sistemą. jei suprojektuota gerai, tai dėl triukšmo problemų kilti neturėtų. Klausimas prie kokio galingumo bus parenkami tie ortakiai. ta prasme pagal party, kasdieninį ar budidntį. Pasiūlymas projekto peržiūrai tebegalioja. gal atsiras kokių pastabų, nebūtina į jas kreipti dėmesį wink.gif
tai gal ten siūlo izoliuoti, nes dalį sezono nuostoliai kompensuojami per vėdinimo sistemą? o koks storis rekomenduojamas? Nes 5cm per didelis esant tokiems temperatūriniams skirtumams kaip pvz. 5C
Atsakyti
QUOTE(Giedruolė @ 2011 02 08, 18:35)
tikrai nepatarčiau dydžiu didesnius imti gali kilti nesklandumų reguliuojant sistemą. jei suprojektuota gerai, tai dėl triukšmo problemų kilti neturėtų. Klausimas prie kokio galingumo bus parenkami tie ortakiai. ta prasme pagal party, kasdieninį ar budidntį. Pasiūlymas projekto peržiūrai tebegalioja. gal atsiras kokių pastabų, nebūtina į jas kreipti dėmesį wink.gif
tai gal ten siūlo izoliuoti, nes dalį sezono nuostoliai kompensuojami per vėdinimo sistemą? o koks storis rekomenduojamas? Nes 5cm per didelis esant tokiems temperatūriniams skirtumams kaip pvz. 5C



Kai patys šokinėjom garinė pirtis - darbo k.- g.pirtis - darbo kambarys tai projektuotojai nežino ką daryti doh.gif Bet jau apsispręsta naudotis visuomeniniu SPA, tai viskas lyg aišku su ventiliavimu. Tikiuosi iki savaitgalio pasiimti projektą. Tada ir sužinosime - nes tikiuosi bus nemažai informacijos pateikta kartu su projektu. Jei bus pastabų - dėmesį nekreipti būtų kvaila, kam tada užkrauti darbą?

Nebeatkasiu šaltinio, bet atsimenu tvirtą rekomendaciją visą vamzdyną izoliuoti 3...5cm. Čia dėl kondensato rizikos, bet kaip ir nematau kur jis susidarys - juk netrauks šiltesnio oro nei pačioje patalpoje...o paduodamas kad sušils nuo tarplubinio oro lyg irgi teigiamai atrodo.
Gal kondensatas galimas ant išorinės paduodamo vamzdžio pusės - tiekiamas oras bus apie 5C šaltesnis, nepradės vamzdžiai verkti?

Belieka išklausyti dviejų profų nuomonės, jūsų ir projektuotojos 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vilienė: 08 vasario 2011 - 17:59
kondensatas gali susidaryti vasaros metu atvėsintam orui keliaujant vamzdžiais, bet jei jau dėl šios priežąsties izoliuoti, tai tik su antikondensacine ir atsižvelgiant į galimus temperatūros skirtumus turėtų pakakti 1cm storio. tiekimo ortakius tik izoliuoti, ištraukimo nereikia.
pagrindinius ortakius patarčiau tik lygios skardos (spiralinius), prie difuzorių apie metrą lankstaus galima įdėti galima ir su garsio izoliacija šioje vietoje panaudoti. Dar būna lankstūs su lygiu vidaus paviršiumi, bet ten jau kolektorinė sistema naudojama. nežinia koks pas jus bus išvedžiojimo principas...
Atsakyti
QUOTE(LokysL @ 2011 02 08, 16:45)
Cossete tai jus norit pasakyti kad pas jus nukrito apskardinimai ar patys sumuryti  blokeliai nulakste?

patys blokeliai nulakstė (o gal nuvirto visas "stulpas" ant šono, nežinau, pamatysim tiksliai tik penktadienį).
O skardos pas mus ir nebus - bus apmūrinta plytelėm (arba klinkerio plytom).
Papildyta:
kai paklausiau žinias, ko tas tas viesulas pridarė, tai nukritęs kaminas ne taip ir baisu... ax.gif
Atsakyti