QUOTE(~Artemidė ~ @ 2011 08 03, 18:42)
Šlapia kava. Pabandysiu dar ant stambiausio malimo - bet jei nesigaus, daugiau nevargsiu ir keliausim į garantinį

matyt teks
P.s. niekas nepasikeitė ir pakeitus malimo rupumą iki stambiausio. Ačiū už patarimus
Sveiki. jei dar nenuejote i garantini-eikit pas pardaveja ir reikalaukite pakeisti-jus turite tokia teise. Su Siemens garantiniu-vargai didziausi. As pati turiu siemens kavos aparata (mokejom apie 5000), tai garantiniame prabudavo po menesi. Pirkom ji ant imones, tai negaliojo vartotoju teisiu apsauga. Meistrai prasti, karta po remonto grazino (buvo sugedes kapucinatorius), taciau ijungus aparatas apsipyle vandeniu ir sedege visas elektroninis blokas. Gerai, kad jungeme prie Ogminos atstoves-tai pripazino, kad garantinio brokas. Aplamai, nezinau ar aparatas prastas papuole, ar siaip kas, bet is triju metu naudojimo apie 5 menesiu prabuvo garantiniame servise.
Jei reiks pagalbos del vartotoju teisiu-drasiai kreipkites. Smarkiai esu isstudijavusi sia temq
PRIMENU VISOMS: sugedusi daikta jus galite (jei nepasibaiges garantinio terminas):
x) nesti remontuoti (siaip pardavejas turi rupintis prekes nuvezimu i remonta)
x)nesti pardavejui ir reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus
Sekmes ir nebijokite kovoti uz savo teises
Taigi susimastykit: ar jum malonu, kai naujai nupirktas daiktas neveikia ir ji reikia remontuoti?