QUOTE(Slapux @ 2011 05 20, 16:52)
taip jis 04-tų, todėl privalo eiti... o mokyklai nepasiruošęs
QUOTE(Aurute @ 2011 05 20, 17:53)
Tai kam vaiką nesubrendusį mokyklai, ir dar šešiametį mokyklon siųst? Tik dėl matematikos? Kitus gabumus ugdykit. Vaikas skaito laisvai? O kaip jo socialinė raida?
O jūs mūsų švietimo paklauskit kam vaiką mokyklon siūst, baudas tėvams dėt ir t.t.
QUOTE(Dilma @ 2011 05 20, 18:12)
O susikaupti 30 minučių jis gali? Išklauso ir priima informaciją? Geba dirbti kolektyve?
Mokykla - tai ne tik matematika ir skaitymas. Tikrai bus ką ten veikt... Mano abu išėjo ir skaitantys, ir rašantys, ir skaičiuojantys. Ale nei vienas nemirė iš nuobodulio 1-oj klasėj. O dukra ir grodama išėjo į Balsio gimnaziją, bet teko padirbėti prie taisyklingų rankų. Taip kad, veiklos bus, nesijaudinkit. Visų mūsų vaikai patys pačiausi visad
galėčiau nuorodą apie ugdymą įdėt, bet tingiu ieškot. Mano vaikas visiškai nelavintas, mes nesimokėm nei namie, nei ikimokyklynėj daržely. Skaityt mokykloj vaikai turi mokytis... testą darė gabumams, o ne žinioms. Krūva vaikų mokykloje nieko neveikia, tik mokosi mokytis, bendrauti kolektyve, susikaupti ties tam tikra užduotim, toks ir yra pradinės mokyklos tikslas, o ne išmokyti skaityti ir skaičiuoti.
QUOTE(Cererakennel @ 2011 05 20, 18:27)
vienok keista psichologės pozicija.. pamenu kai stojo mano dukra į mokyklą, tos mokyklos tiek mokytojai tiek ten dirbantis/ateinantis psichologas visus tėvų argumentus, kad jų vaikas super skaičiuoja, skaito ir tt atsvėrė tuo, kad tikrai yra vaikų, tokiame amžiuje, kurie šiek tiek pasistumėja į priekį nei kiti bendraamžiai, bet didžioji dalis tokių vaikų sustoja kažkur 2-3 klasėje , kai uždaviniai pasidaro sudėtingesni, kurie reikalauja tam tikrų fiziiologinių smegenų gebėjimų ( ar kažkas panašaus) ir kurių vaikas tokiame amžiuje gali ir nebeturėti.. tuomet vaikas stringa, ir tada prasideda problemos..
mano vaikas ne toks, jis nepasistumėjęs į priekį, jis pasirodė gabus. Ir užduotis darė tik logines, visas kitas atliko visai nesusidomėjęs, ir net pasakė kad nebenori atlikti. Gavom nukreipimą papildomai pas logopedą, nes labai atsilikusi kalbos raida, jis nesugeba apibūdinti nei daikto, nei reiškinio... ir panašiai. aš ne šeip ėjau pas psichologę, matau dideles problemas... matematines žinias kaip ir toliau reikėtų ugdyti, eiti į priešmokyklinę grupę (namie negalima būt, dėl socialinės raidos), o paskui eit su sustiprintą matematika klasę, ir dar būtų gerai, jei mokytojos nenervintų nepasėdintys vietoje vaikai... bet kadangi (ačių mūsų švietimo sistemai) tokios galimybės nėra, tai vistiek tektų eiti į mokyklą... paskui likti antriems metams, arba su spec pedagogu vytis kitus vaikus. Ir jei yra galimybė - mokytis matematikos papildomai.