
Ech ta Portugalija... Musu balandzio men prioritetas

QUOTE(Moonte @ 2011 02 21, 20:47)
Kas visi, visi yra ganetinai plalti savoka. Mano gimines isgyveno blokada, tevas ne karta blokados metu buvo Leningrade. Visada visasi laikas visko buvo, ir visokiu buvo. Kalbu apie tuos zmones, kurie nenuzmogejo, nors neatmetu galimybes, kad buvo ir sugyvulejusiu.
Tarkim, ta pati Roberto Skoto poliarine ekspedicija. Iguloje buvo zmones, kurie perzenge tabu, ir juos isvare is savo tarpo. Didzioji ekspedicijos nariu dalis isliko zmonemis. Ir tie keli, kurie sugyvulejo nenuvertina visos ekspedicijos iki gyvuliu lygmens. Nors taip, ar anaip visi zuvo.
Tame ir esme, bepigu buti oriu, kai viskas grazu ir puiku, bet islikti juo sudetingose gyvenimo salygose, isbandymo metu ir t.t., tai ir parodo, kiek zmogus istirko buvo orus.
Dekui, o kaip jums A. Solzenicyno Gulago archipelagas.
Siaip, as kalbejausi su zmonemis tai isgyvenusiais, kaip sakoma is pirmu lupu.
Tarkim, ta pati Roberto Skoto poliarine ekspedicija. Iguloje buvo zmones, kurie perzenge tabu, ir juos isvare is savo tarpo. Didzioji ekspedicijos nariu dalis isliko zmonemis. Ir tie keli, kurie sugyvulejo nenuvertina visos ekspedicijos iki gyvuliu lygmens. Nors taip, ar anaip visi zuvo.
Tame ir esme, bepigu buti oriu, kai viskas grazu ir puiku, bet islikti juo sudetingose gyvenimo salygose, isbandymo metu ir t.t., tai ir parodo, kiek zmogus istirko buvo orus.
Dekui, o kaip jums A. Solzenicyno Gulago archipelagas.
Siaip, as kalbejausi su zmonemis tai isgyvenusiais, kaip sakoma is pirmu lupu.
Moonte, iš kur tu žinai, kad tie ar anie žmonės dėl savęs niekada nenužmogėjo? Kaip tu taip drąsiai sakai? Tau, kaip suprantu tik žmogieną valgyti jau ir yra nužmogėjimas, o va kitam lapą iš knygos išplėšti ir buvo pats didžiausias nužmogėjimas.
Apskritai turi talentą žiūrėti ir nieko nematyti- bet kokia blokada, bet kas- kas prasideda žodžiu badas ir yra nužmogėjimas plačiom ir siaurom prasmėm.
Iš tiesų tai nieko nėra baisiau už reginčiojo aklumą ir girdinčiojo kurtumą. Man labiausia patinka Solženycino V.Šalamovo knygų įvertinimas.
QUOTE(alfija @ 2011 02 23, 23:02)
Moonte, iš kur tu žinai, kad tie ar anie žmonės dėl savęs niekada nenužmogėjo? Kaip tu taip drąsiai sakai? Tau, kaip suprantu tik žmogieną valgyti jau ir yra nužmogėjimas, o va kitam lapą iš knygos išplėšti ir buvo pats didžiausias nužmogėjimas.
Apskritai turi talentą žiūrėti ir nieko nematyti- bet kokia blokada, bet kas- kas prasideda žodžiu badas ir yra nužmogėjimas plačiom ir siaurom prasmėm.
Iš tiesų tai nieko nėra baisiau už reginčiojo aklumą ir girdinčiojo kurtumą. Man labiausia patinka Solženycino V.Šalamovo knygų įvertinimas.
Apskritai turi talentą žiūrėti ir nieko nematyti- bet kokia blokada, bet kas- kas prasideda žodžiu badas ir yra nužmogėjimas plačiom ir siaurom prasmėm.
Iš tiesų tai nieko nėra baisiau už reginčiojo aklumą ir girdinčiojo kurtumą. Man labiausia patinka Solženycino V.Šalamovo knygų įvertinimas.
Tikiu zmonemis, ju padorumu, tol kol man neirode priesingai, visada tikesiu.
Alfija, zinot ko as nesuprantu, kodel as privalau viska kramtyti, tiesiog imu ryskiausia nuzmogejimo pavyzdi, kai tiek daug buvo kalbma apie alki ir tiek. Bet ne, juk taip malonu jums viska subanalinti iki primityvizmo. O blokados metu tik kanibalizmas buvo? Kad ir Sostakoviciaus simfonija jos metu parasyta, ar tai nera oraus zmogaus aktas. Tiesa ir tai galima sumenkinti, neva jis daugiau duonos gavo. Bet juk jus, ne as akcentuojat tai ka norit, ar sugebat. Siaip pradzioje mano buvo parasyta, kad zmones blokados metu nenuzmogejo ir isliko orus, viskas, kita prasme suteiket jus, ne as.
Dekui, kad jus esate uz mus abi giliai izvalgi, bet tamsta gi negalite izvelgti toliau savo nosytes, kad ir jusu akcentacija tai iliustruoja? O ir si polemika rodo. Parasysiu apie knygu deginima ir vel, pavyzdys bus siauras ir neapimantis visumos. Ar galima lyginti deginamas bibliotekas su zmoniu gyvenimu, juk taip banalu, kai arabus krecia sukilimai, zusa zmones, kyla kuro kainos ir t.t.. Kai norima viska galima isversti isvirkscia puse i virsu. O gal tiesiog tamstai yra noras subanalinti? Is esmes, diskusijos tarp musu nera.
QUOTE(Moonte @ 2011 02 23, 23:10)
Tikiu zmonemis, ju padorumu, tol kol man neirode priesingai, visada tikesiu.
Alfija, zinot ko as nesuprantu, kodel as privalau viska kramtyti, tiesiog imu ryskiausia nuzmogejimo pavyzdi, kai tiek daug buvo kalbma apie alki ir tiek. Bet ne, juk taip malonu jums viska subanalinti iki primityvizmo. O blokados metu tik kanibalizmas buvo? Kad ir Sostakoviciaus simfonija jos metu parasyta, ar tai nera oraus zmogaus aktas. Tiesa ir tai galima sumenkinti, neva jis daugiau duonos gavo. Bet juk jus, ne as akcentuojat tai ka norit, ar sugebat. Siaip pradzioje mano buvo parasyta, kad zmones blokados metu nenuzmogejo ir isliko orus, viskas, kita prasme suteiket jus, ne as.
Dekui, kad jus esate uz mus abi giliai izvalgi, bet tamsta gi negalite izvelgti toliau savo nosytes, kad ir jusu akcentacija tai iliustruoja? O ir si polemika rodo. Parasysiu apie knygu deginima ir vel, pavyzdys bus siauras ir neapimantis visumos. Ar galima lyginti deginamas bibliotekas su zmoniu gyvenimu, juk taip banalu, kai arabus krecia sukilimai, zusa zmones, kyla kuro kainos ir t.t.. Kai norima viska galima isversti isvirkscia puse i virsu. O gal tiesiog tamstai yra noras subanalinti? Is esmes, diskusijos tarp musu nera.
Alfija, zinot ko as nesuprantu, kodel as privalau viska kramtyti, tiesiog imu ryskiausia nuzmogejimo pavyzdi, kai tiek daug buvo kalbma apie alki ir tiek. Bet ne, juk taip malonu jums viska subanalinti iki primityvizmo. O blokados metu tik kanibalizmas buvo? Kad ir Sostakoviciaus simfonija jos metu parasyta, ar tai nera oraus zmogaus aktas. Tiesa ir tai galima sumenkinti, neva jis daugiau duonos gavo. Bet juk jus, ne as akcentuojat tai ka norit, ar sugebat. Siaip pradzioje mano buvo parasyta, kad zmones blokados metu nenuzmogejo ir isliko orus, viskas, kita prasme suteiket jus, ne as.
Dekui, kad jus esate uz mus abi giliai izvalgi, bet tamsta gi negalite izvelgti toliau savo nosytes, kad ir jusu akcentacija tai iliustruoja? O ir si polemika rodo. Parasysiu apie knygu deginima ir vel, pavyzdys bus siauras ir neapimantis visumos. Ar galima lyginti deginamas bibliotekas su zmoniu gyvenimu, juk taip banalu, kai arabus krecia sukilimai, zusa zmones, kyla kuro kainos ir t.t.. Kai norima viska galima isversti isvirkscia puse i virsu. O gal tiesiog tamstai yra noras subanalinti? Is esmes, diskusijos tarp musu nera.
čia tau tik taip buvo. Nieko nežinau apie jo kūrybą blokados metu, ir kiek ten buvo orumo, kiek paprasto noro pavalyti, šito niekas nežino. Žinau tik apie simfonijos atlikimą blokados metu, ir jokio žmogiškumo ar orumo neįžvelgiu tame. Tu negali žinoti kas jam yra orumas. Vagys, žmogžudžiai irgi turi savo kodeksus ir ką? Ir jie jų laikosi. O žmogėdrų gentys , tūkstantmečiais taip gyvenantys- jie ko ten neturi? Arba beraštis beduinas kuriam iki Šostakovičiaus kaip iki Mėnulio. Tai tu nori visumą imti ir pamaut ant vienintelio tavo kurpaliaus ir pasakyt- tas orus, tas ne. Ne tavo nosiai tai net nutuokti,, nes tai yra kiekvieno žmogaus asmeninis didžiausias turtas, kartais didžiuliai skaudus tas turtas. Ir tamsta su tais savo vertinimais tai kaip dramblys porceliano parduotuvėje. Gaila man tavęs, tikrai...
QUOTE(alfija @ 2011 02 24, 00:10)
1. čia tau tik taip buvo.
1. Nieko nežinau apie jo kūrybą blokados metu, ir kiek ten buvo orumo, kiek paprasto noro pavalyti, šito niekas nežino. Žinau tik apie simfonijos atlikimą blokados metu, ir jokio žmogiškumo ar orumo neįžvelgiu tame. Tu negali žinoti kas jam yra orumas.
2. Vagys, žmogžudžiai irgi turi savo kodeksus ir ką? Ir jie jų laikosi. O žmogėdrų gentys , tūkstantmečiais taip gyvenantys- jie ko ten neturi? Arba beraštis beduinas kuriam iki Šostakovičiaus kaip iki Mėnulio. Tai tu nori visumą imti ir pamaut ant vienintelio tavo kurpaliaus ir pasakyt- tas orus, tas ne. Ne tavo nosiai tai net nutuokti,, nes tai yra kiekvieno žmogaus asmeninis didžiausias turtas, kartais didžiuliai skaudus tas turtas. Ir tamsta su tais savo vertinimais tai kaip dramblys porceliano parduotuvėje. Gaila man tavęs, tikrai...
1. Nieko nežinau apie jo kūrybą blokados metu, ir kiek ten buvo orumo, kiek paprasto noro pavalyti, šito niekas nežino. Žinau tik apie simfonijos atlikimą blokados metu, ir jokio žmogiškumo ar orumo neįžvelgiu tame. Tu negali žinoti kas jam yra orumas.
2. Vagys, žmogžudžiai irgi turi savo kodeksus ir ką? Ir jie jų laikosi. O žmogėdrų gentys , tūkstantmečiais taip gyvenantys- jie ko ten neturi? Arba beraštis beduinas kuriam iki Šostakovičiaus kaip iki Mėnulio. Tai tu nori visumą imti ir pamaut ant vienintelio tavo kurpaliaus ir pasakyt- tas orus, tas ne. Ne tavo nosiai tai net nutuokti,, nes tai yra kiekvieno žmogaus asmeninis didžiausias turtas, kartais didžiuliai skaudus tas turtas. Ir tamsta su tais savo vertinimais tai kaip dramblys porceliano parduotuvėje. Gaila man tavęs, tikrai...
Kas man buvo?
1. Zinot, alfija, matyt tuo mes ir skirtingos, kad neabejoju zmonemis ir neieskau juose s... Ir visai nebutina asmeniskai pazinoti, ar zinoti kas jam oru, kas ne, net jo rentgeno nuotraukas, ar kalo tyrimu daryti nereikia.
Gal jus nesugebat izvegti tam kurejo akte prasmes, orumo, o as tai matau ir ka... Lenkiu pries didi zmogu galva, kad tokiom aplinkybem, kai kiti galvojo vien tik paie isgyvenima, jis sugebejo kurti. Kame problemos? Kad as matau, o jus ne? Tik del to mano kurpalis jums netinka... Kas gi vercia jus ji nesioti. As turiu teise isreiksti savo nuomone, kaip ir jus. Nenorite, neskaitykite mano menkaverte rasliava.
2. Ir ka tai parodo? Kad zmones turi savo garbes kodeksus, kuriuos itakoja kultura, vertybes, religija. Kuo tai priestarauja? Del to, kad kazkoks beduinas nezino simfonijos jos verte sumenksta, nejuokinkit. Ar daug nudiena klausosi klasikines muzikos kurinius, ji nuvertejus jei vertinti is pasaulines kulturos prizmes, o ne is beduino? Kaip minejot, dar jis nabagas ir berastis, bet del to bibliotekos yra ir bus steigiamos, nes yra tie, kuriem knygos-zinios vertybe.
Siap, gi kalbu apie elemetarias europines-krikscioniskasias vertybes, kultura ir t.t. Tai gi, jums norisi universalumo, ne man. Kur parasyta mano psotuose apie tai, konkreciai. Ir pagaliau, ar pamenat savo pirmini teksta? Auuuuu, gal nereikia plestis, kai nera apie ka diskutuoti, ir uz mane damastyti, o veliau paciai sau oponuoti neva man, nes as apie tai net nekalbejau. (Siaip, universalia bandyta padaryti "Zmogaus teisiu ir pagrindiniu laisviu apsaugos konvencija".)
I kita posto dali neatsakinesiu. Jei imates tokiu triuku, vadinasi su argumentacija stoka. Sekmes

Idomiausia, kad paskutiniojo paryskito teiginio jus net nebandote paneigti, kai blusinejates velnias zino kur. Taigi, tiesa pasakius buvau apsidziaugusi, kad pasirodet diskusioje, manaiu bus kaifas... Suzinosiu ka naujo, idomaus. Na ka, gaila, klydau.
Alfija,is tavo kampo ziurint, tau apie Moontes rasliavas atrodo taip, o kitiems atrodo kitaip.
Su ja imanoma diskusija, o va jus esate labai kategoriska.
Su ja imanoma diskusija, o va jus esate labai kategoriska.
QUOTE(Priklausoma @ 2011 02 23, 12:18)
Vat nėjau į mugę, nes prioritetas dabar-gegužės kelionė į Portugaliją. Ech, tenka rinktis 

QUOTE(Angel*ina @ 2011 02 23, 19:23)
O kodėl pasirinkote Portugaliją?

QUOTE(Moonte @ 2011 02 24, 00:48)
aš, man labai rodos aiškiai pasakiau, kad neįmanoma diskusija yra apie ne savąjį orumą, nes niekas neturi jokių svertų svetimam orumui išmatuoti. Jis yra sau, o ne dėl kitų ir ne parodai.
Apie ką ir ėjo kalba, kad kiekvieno orumas yra nuosavas asmeninis. Negali "kaltinti", kad va ano orumo lygis menkesnis, o tavo ženkliai geresnis ar aukštesnio lygio. Dar gi orumas įvertinamas pinigine išraiška, kai teisiamasi už orumo įžeidimą. Sumos ten varijuoja nuo...ohoho kiek iki.
Kur dingo finansiniai prioritetai?
Kur dingo finansiniai prioritetai?
QUOTE(juzė @ 2011 02 24, 11:43)
ten giminaitė studijuoja.
Papildyta:
QUOTE(alfija @ 2011 02 24, 11:45)
aš, man labai rodos aiškiai pasakiau, kad neįmanoma diskusija yra apie ne savąjį orumą, nes niekas neturi jokių svertų svetimam orumui išmatuoti. Jis yra sau, o ne dėl kitų ir ne parodai.
tuomet neįmanomos jokios diskusijos. Nes niekas neturi svertų nei kito meilei, nei skausmui išmatuoti.
QUOTE(Priklausoma @ 2011 02 24, 11:01)
ten giminaitė studijuoja.
Papildyta:
tuomet neįmanomos jokios diskusijos. Nes niekas neturi svertų nei kito meilei, nei skausmui išmatuoti.
Papildyta:
tuomet neįmanomos jokios diskusijos. Nes niekas neturi svertų nei kito meilei, nei skausmui išmatuoti.
Anaiptol. Galima diskutuoti ne vien apie meilę irgi skausmą, bet ir apie tai, kas darosi išoriniame pasaulyje, pvz. apie neramumus Libijoje, naftos kainų augimą, ir kaip visa tai keičia jūsų finansinius prioritetus

O keičia labai spėriai, nes jei vienam pasaulio gale kažkas "pagadino orą", tai Lietuvoje jau vos ne tą pačią dieną pasmirsta. Kalbant apie kuro kainas, kokių nors maisto produktų.