Atsimerkit truputi baikit sapnuoti, gyvenkit realu gyvenima o ne tikekit kazkokiom nesamonem, plepalais, juk jahovos liudytojams rupi tik jusu pinigai. dar pasakykit iskart jokiu nauju metu, jokiu kaledu, tik vaiksciojimas su lankstinukais, daznas asarojimas, ligos, tai jehovos liudytoju kasdienybe, jei susirgs kas verciau mirti nei daryti kraujo perpylima, kas dar ten pas juos idomaus, visam ju paradui vadovauja Kristus is dangaus, o tie kurie auktesni yra tai isrinktieji kurie pades valdyti Jezui, pabaiga jau greit o tada visi gaus sklypus ir draugaus su liutais.
QUOTE(Inga 28 @ 2011 02 08, 01:56)
o tada visi gaus sklypus ir draugaus su liutais.


QUOTE(krantas @ 2011 02 07, 22:42)
Stebėtinas jautrumas skaičiui 3 

O- ironija))
QUOTE
Tai labai svarbi eilutė. Apie ją dar pakalbėsim.
Pakalbesim pakalbesim-apie melą pakalbėsim. JL tvirtina kad nėra artikelio prieš "Dievas" -yra jis)):
ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὁ κύριος μου καὶ ὁ θεός μου.
o gal pakalbesim ir apie JL brošiurėlę " Ar reiktų tikėti į trejybę?" Kur wachtower sufalsifikavo visas kokias tik imanoma citatas? gal pakalbėsim apie tai ką iš tikrujų sakė bažnyčios tėvai I-IIIam. iki Nikėjos susirinkimo ?
QUOTE
Čia iš Laiško Hebrajams 1-ojo skyriaus. Cituojama 45 psalmė. O giliau tą vietą teko panagrinėti, ar tiesiog pacitavai ir tiek?
Patikrinau graikišką tekstą-jureno vertimo neturiu.
QUOTE
Taigi, kuomet tekstas dviprasmiškas, tenka remtis kontekstu. O 45 psalmėje, iš kurios cituojama Hebrajams, visur kreipiamasi ne į Dievą, bet į karalių
Tai leidžia numanyti, kuris vertimo variantas logiškesnis kontekste.

Na ir kuo jis dviprasmiškas? YHWH ir yra tikrasis karalius. Tu vis pamiršti:
Iz 42
8 Aš esu VIEŠPATS, tai mano vardas.
Savo garbės kitam neperleisiu
nei savo šlovės stabams.
NW vertime , žinodami kad tik prieš vieną Dievą galima klauptis, jūs visas vietas kur prieš Kristų klaupiasi- verciat ir "atidavė jam garbę" )))
pamirštat vis IZ 42
Jei Jėzus tvarinys tai kas čia per pagonybė ir asmens kultas,kad parašyta prieš jį sulinks kiekvienas kelis?
-------------------------------------
Krante, kolega, Aš vis norėjau paklausti: ko JL visuose savo tekstuose žodžius velnias ,šetonas iš didžiosios raidės rašo? na visur-labai stebina..
[quote=dekor,2011 02 08, 12:13]
o gal pakalbesim ir apie JL brošiurėlę " Ar reiktų tikėti į trejybę?" Kur wachtower sufalsifikavo visas kokias tik imanoma citatas? gal pakalbėsim apie tai ką iš tikrujų sakė bažnyčios tėvai I-IIIam. iki Nikėjos susirinkimo ?
Jei radai, gal gali dekor, paminėti keletą esminių JL sufalsifikuotų citatų?
Žinoma JL patys to nepasakys.
Na, radau keletą komentarų apie tai, ką Biblija kalba apie Trejybę, gal bus įdomu
http://www.gotquesti...ja-Trejybe.html
o gal pakalbesim ir apie JL brošiurėlę " Ar reiktų tikėti į trejybę?" Kur wachtower sufalsifikavo visas kokias tik imanoma citatas? gal pakalbėsim apie tai ką iš tikrujų sakė bažnyčios tėvai I-IIIam. iki Nikėjos susirinkimo ?
Jei radai, gal gali dekor, paminėti keletą esminių JL sufalsifikuotų citatų?


Na, radau keletą komentarų apie tai, ką Biblija kalba apie Trejybę, gal bus įdomu

http://www.gotquesti...ja-Trejybe.html
QUOTE(saulyte33 @ 2011 02 08, 11:58)
Jei radai, gal gali dekor, paminėti keletą esminių JL sufalsifikuotų citatų?
Žinoma JL patys to nepasakys.


Visas mokslininkų citatas jie pateikia nepilnas-taip iškraipydami prasmę:
pvz: cituojamas Fortmanas ,paryškinta dalis bus ta kuria JL "pamiršo"
Naujojo testamento autoriai.. neduoda
formalios ar suformuotos trejybės doktrinos, kad vienam Dieve yra trys tarpusavyje lygios dieviškos hipostazės. Bet Jie duoda mums elementarų trinarizmą, duomenys ,kurių pagalba gali būti suformuota doktrina apie trihipostazinį Dievą.
O dėl bažnyčios tėvų iki 300 metų tai atviras melas net nenurodant citatų:
Justinas Kankinys:
JL -Justinas Kankinys vadino Kristu iki atėjimo sutvertu angelu, kuris "skirasi nuo Dievo sukurusio viską" Justinas kalbėjo kad Jėzus žemesnis už Dievą....
kaip iš tikrujų:
Ir sakė Mozei angelas Dievo ugnies stulpe - Aš -esantis(YHWH) Dievas Abraomo,Isako, Iakovo[..] Ir taip žydai ,kurie visad galvojo, kad Tėvas kalbėjo su Moze, nors iš tikrujų su juo kalbantis buvo Sunus Dievo,kuris vadinamas ir angelu ir apaštalu, teisingai pasmerkiami pranašavimo Dvasios ir pačiu Kristum, kad jie nežino nei Tėvo,nei Sunaus[...] kuris budamas pirmagimis Dievo Žodis, yra taipat Dievas.
(Иустин Мученик. Первая апология. § 63)
Čia išverčiau daug maž pažodžiuj- visos didžiosios raidės kaip ir originale.
Tertulianas:
Mes tikrai ir užtikrintai skelbiame, kad Du yra Dievas, Tėvas ir Sunus,o su pridėjimu Šventosios Dvasios- net Trys.(Tertulianas "Prieš Pakseją" Sk. 13)
Tikim, kad šitas sunus buvo siustas nuo Tėvo į Nekaltają, ir gimė iš Jos, žmogus ir Dievas, žmogaus Sunus ir Dievo Sunus, ir pavadintas Jėzumi Kristumi... Tikim, kad Jis, iš savo esaties, pasiuntė nuo Tėvo, Dvasią Šventają, Ramintoją, Pašventintoją tikėjimo tų, kurie tiki į Tėvą į Sunų Į Šventają Dvasią. Taisyklė(Tiesa) ši yra visur nuo pačios pradžios gerosios naujienos, ir ankščiau negu atsirado visi eretikai..(adv. Prax. sar 2)
----------------------------
Na ir taip visa kruva melo)) čia rašyt ir rašyt...
Jie tiesa "necituoja" I am. Tėvų, bet galima ir ten pažiurėti, jie rašė apie tą patį
QUOTE(dekor @ 2011 02 08, 11:13)
Pakalbesim pakalbesim-apie melą pakalbėsim. JL tvirtina kad nėra artikelio prieš "Dievas" -yra jis)):
ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὁ κύριος μου καὶ ὁ θεός μου.
ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὁ κύριος μου καὶ ὁ θεός μου.
Sumaišei citatas, didysis išminčiau. Mes kalbėjome apie Jono 1:18, o tu graikiškai pacitavai Jono 20:28

Taigi imkimės Jono 1:18. Graikiškai ji atrodo taip (Vestkoto ir Horto graikiškasis tekstas):
θεον ουδεις εωρακεν πωποτε μονογενης θεος ο ων εις τον κολπον του πατρος εκεινος εξηγησατο
Čia akivaizdu, kad Jėzus paryškintoje frazėje pavadintas žodžiu THEOS, o visa ta frazė reiškia VIENGIMIS DIEVAS. Žodžio SŪNUS čia apskritai nėra. Jono 1:1 Jėzus irgi vadinamas THEOS.
Esminis klausimas: ar tai, kad Jėzus keliose vietose pavadintas žodžiu THEOS, automatiškai reiškia, kad jis ir yra JHVH - Aukščiausiasis Visagalis Dievas, visatos Kūrėjas? Ne.
Pirma, žodžiu THEOS Naujajame Testamente vadinamas ne tik Aukščiausiasis (didžioji dauguma atvejų), ne tik Jėzus (keli atvejai), bet ir Šėtonas: "Šio pasaulio dievas apakino protus" (2 Kor 4:4). Tad žodis THEOS pats savaime neišskiria Jėzaus kaip tapataus Dievui Tėvui, JHVH. Jis tiesiog reiškia, kad Jėzus yra DIEVIŠKA ESYBĖ - galinga, labai artima savo Tėvui - bet ne jis pats. Tai patvirtina ta pati Jono 1:18, kuri pažodžiui išvertus skambėtų taip: DIEVO NIEKAS NIEKADA NĖRA MATĘS, BET VIENGIMIS DIEVAS, TĖVUI PRIE KRŪTINĖS ESANTIS, APIE JĮ PAPASAKOJO. Iš to galime daryti pora išvadų:
1. VIENGIMIS DIEVAS yra kitas asmuo negu DIEVAS eilutės pradžioje, nes to DIEVO (JHVH) "niekas nėra matęs", o VIENGIMĮ DIEVĄ - Jėzų - matė daugybė žmonių.
2. Aukščiausiasis JHVH neturi pradžios ir nėra gimęs ar pagimdytas, o Jėzus yra VIENGIMIS DIEVAS, taigi turintis pradžią - pagimdytas. Tai yra, pirmasis JHVH kūrinys, "visos kūrinijos pirmagimis".
Apibendrinant: nors Jėzus šioje eilutėje pavadintas žodžiu THEOS, tai neįrodo, jog jis yra pats JHVH. Net atvirkščiai - aiškiai matyti, kad jis atskiras asmuo.
--------------------------
Kodėl JL leidiniuose Šėtonas ir Velnias rašomi iš didžiosios raidės? Tikriausiai tuo norima pabrėžti, kad tai reali dvasinė esybė, o ne koks abstraktus beasmenis blogis.
Dekor, as esu statybos inzinierius, kaip supratai nepasizymiu iskalba, kaip tu
. Taciau man logiskai nesovokiami tavo argumentai. (vienas patarimas, stenkis kuo trumpesnius atsakymus duoti).
Trejybe - Tevas Dievas, Dievas Sunus ir Dievas sv. Dvasia, bet tai ne trys Dievai, bet vienas Dievas. Bent jau taip sako kataliku enciklopedija.
trumpi argumentai pries si mokyma:
1. Daznai, palaikantys trejybe asmenys, naudoja sia eilute: jn 5:18 "Užtat žydai dar labiau ieškojo progos jį nužudyti, nes jis ne tik nepaisydavo šabo, bet ir vadino Dievą savuoju Tėvu, šitaip lygindamas save su Dievu.[i4]
Atkreipk demesi, kas kaltino Jezu kad jis nesilaiko sabo ir lyginasi save su Dievu? Ogi zydai. Taip tie patys zydai, kurie buvo susimoke pries Jezu.
Jn 5 skyriaus kontekstas parodo, kad Jezus pagyde zmogu per saba, Jn 5:15 - 16 del to uzsitrauke nemalone zydu. Kaltino Jezu, nesilaikant sabo JN 5:19.
Mat 12 sk. 10-12 Čia buvo žmogus padžiūvusia ranka. Jie paklausė Jėzų (kad galėtų apkaltinti) : Ar leistina šabo dieną gydyti? 11 Jis atsakė: Kas iš jūsų, turėdamas vieną avį, jeigu ji per šabą įkris į duobę, nestvers jos ir neištrauks?! 12 O kaip daug brangesnis už avį žmogus! Taigi leistina daryti gera šabo dieną.
Vadinasi, zydu kaltinimas kad Jezus nesilaiko sabo - nepagristas.
o Kaip del kito kaltinimo, kad Jezus save lygina su Dievu?
Siulau skaityti konteksta:
jn 5:19
Į ši kaltinimą Jėzus jiems atsakė:
Iš tiesų, iš tiesų sakau jums:
Sūnus nieko negali daryti iš savęs,
o vien tai, ką mato darant Tėvą;
nes ką jisai daro,
lygiai daro ir Sūnus.
.............................................
Pasitelk logika, o ne isankstine nuostata: jau 19 eilutes a dalis atsako, kad Jezus "i si kaltinima atsake".
Sūnus nieko negali daryti iš savęs
o vien tai, ką mato darant Tėvą; Ar tu gali isivaizduoti kad kas sakytu budamas visagaliu Dievu, "nieku negaliu daryti is saves"?
Dekor, tu turbut nepaneisi, kad Jezus sitame kontekste gynesi?
2. Jeigu Jezus buvo visagalis Dievas, tai kodel jam truko ziniu?
Mk 13;32 Tačiau tos dienos ar tos valandos niekas nežino, nei dangaus angelai, nei Sūnus, tik Tėvas
Pagal trejybes teorija Dievas Tevas lygus Dievui Tevui, bet Jezus aiskiai nurode, kad jis nezino sios santvarkos pabaigos laiko.
3. Morkaus 15;34 Devintą valandą Jėzus garsiai sušuko: Eloji, Eloji,[i4] lema sabachtani? Tai reiškia: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai?! Nezinau, ka tau logika sako, bet ar tau panasu, kad Jezus cia save laike Dievu? Jezus net pats sake "Mano Dieve" kodel mane apleidai? Jeigu dabar kokia mociute pradetu saukti, "Mano Dieve kodel mane apleidai", tai ji save laikytu Dievu?
4. Lk 23/46 "O Jėzus galingu balsu sušuko: Tėve, į tavo rankas atiduodu savo dvasią. Ir su tais žodžiais numirė
Jezus, savo dvasia savo Tevui atidave. JEigu jis Dievas, kodel jis savo dvasia patikejo tevui? ir tu nori pasakyti kad Jezus, jeigu buvo Dievas, numire? Tai kas ji tada prikele? jis pats save?
.............................
Dekor, man regis tu galetum irodyti, kad saugos ribinis buvis esme tas pats kas tinkamumo ribinis buvis. Arba lenkimo momentas niekuo nesiskiria nuo skersines Jegos
. Siulau desertacija parasyti tau.

Trejybe - Tevas Dievas, Dievas Sunus ir Dievas sv. Dvasia, bet tai ne trys Dievai, bet vienas Dievas. Bent jau taip sako kataliku enciklopedija.
trumpi argumentai pries si mokyma:
1. Daznai, palaikantys trejybe asmenys, naudoja sia eilute: jn 5:18 "Užtat žydai dar labiau ieškojo progos jį nužudyti, nes jis ne tik nepaisydavo šabo, bet ir vadino Dievą savuoju Tėvu, šitaip lygindamas save su Dievu.[i4]
Atkreipk demesi, kas kaltino Jezu kad jis nesilaiko sabo ir lyginasi save su Dievu? Ogi zydai. Taip tie patys zydai, kurie buvo susimoke pries Jezu.
Jn 5 skyriaus kontekstas parodo, kad Jezus pagyde zmogu per saba, Jn 5:15 - 16 del to uzsitrauke nemalone zydu. Kaltino Jezu, nesilaikant sabo JN 5:19.
Mat 12 sk. 10-12 Čia buvo žmogus padžiūvusia ranka. Jie paklausė Jėzų (kad galėtų apkaltinti) : Ar leistina šabo dieną gydyti? 11 Jis atsakė: Kas iš jūsų, turėdamas vieną avį, jeigu ji per šabą įkris į duobę, nestvers jos ir neištrauks?! 12 O kaip daug brangesnis už avį žmogus! Taigi leistina daryti gera šabo dieną.
Vadinasi, zydu kaltinimas kad Jezus nesilaiko sabo - nepagristas.
o Kaip del kito kaltinimo, kad Jezus save lygina su Dievu?
Siulau skaityti konteksta:
jn 5:19
Į ši kaltinimą Jėzus jiems atsakė:
Iš tiesų, iš tiesų sakau jums:
Sūnus nieko negali daryti iš savęs,
o vien tai, ką mato darant Tėvą;
nes ką jisai daro,
lygiai daro ir Sūnus.
.............................................
Pasitelk logika, o ne isankstine nuostata: jau 19 eilutes a dalis atsako, kad Jezus "i si kaltinima atsake".
Sūnus nieko negali daryti iš savęs
o vien tai, ką mato darant Tėvą; Ar tu gali isivaizduoti kad kas sakytu budamas visagaliu Dievu, "nieku negaliu daryti is saves"?
Dekor, tu turbut nepaneisi, kad Jezus sitame kontekste gynesi?
2. Jeigu Jezus buvo visagalis Dievas, tai kodel jam truko ziniu?
Mk 13;32 Tačiau tos dienos ar tos valandos niekas nežino, nei dangaus angelai, nei Sūnus, tik Tėvas
Pagal trejybes teorija Dievas Tevas lygus Dievui Tevui, bet Jezus aiskiai nurode, kad jis nezino sios santvarkos pabaigos laiko.
3. Morkaus 15;34 Devintą valandą Jėzus garsiai sušuko: Eloji, Eloji,[i4] lema sabachtani? Tai reiškia: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai?! Nezinau, ka tau logika sako, bet ar tau panasu, kad Jezus cia save laike Dievu? Jezus net pats sake "Mano Dieve" kodel mane apleidai? Jeigu dabar kokia mociute pradetu saukti, "Mano Dieve kodel mane apleidai", tai ji save laikytu Dievu?
4. Lk 23/46 "O Jėzus galingu balsu sušuko: Tėve, į tavo rankas atiduodu savo dvasią. Ir su tais žodžiais numirė
Jezus, savo dvasia savo Tevui atidave. JEigu jis Dievas, kodel jis savo dvasia patikejo tevui? ir tu nori pasakyti kad Jezus, jeigu buvo Dievas, numire? Tai kas ji tada prikele? jis pats save?
.............................
Dekor, man regis tu galetum irodyti, kad saugos ribinis buvis esme tas pats kas tinkamumo ribinis buvis. Arba lenkimo momentas niekuo nesiskiria nuo skersines Jegos

QUOTE(krantas @ 2011 02 08, 14:08)
Sumaišei citatas, didysis išminčiau. Mes kalbėjome apie Jono 1:18, o tu graikiškai pacitavai Jono 20:28

Kaltas. dydysis išminčius biški ne tą skaitė ir skubėjo.
Dėkui kad pataisei.
QUOTE
Taigi imkimės Jono 1:18. Graikiškai ji atrodo taip (Vestkoto ir Horto {........]
Esminis klausimas: ar tai, kad Jėzus keliose vietose pavadintas žodžiu THEOS, automatiškai reiškia, kad jis ir yra JHVH - Aukščiausiasis Visagalis Dievas, visatos Kūrėjas? Ne.
Pirma, žodžiu THEOS Naujajame Testamente vadinamas ne tik Aukščiausiasis (didžioji dauguma atvejų), ne tik Jėzus (keli atvejai), bet ir Šėtonas: "Šio pasaulio dievas apakino protus" (2 Kor 4:4).
Esminis klausimas: ar tai, kad Jėzus keliose vietose pavadintas žodžiu THEOS, automatiškai reiškia, kad jis ir yra JHVH - Aukščiausiasis Visagalis Dievas, visatos Kūrėjas? Ne.
Pirma, žodžiu THEOS Naujajame Testamente vadinamas ne tik Aukščiausiasis (didžioji dauguma atvejų), ne tik Jėzus (keli atvejai), bet ir Šėtonas: "Šio pasaulio dievas apakino protus" (2 Kor 4:4).
Atsakakau į esminį klausymą- Automatiškai nereiškia , bet pagal prasmę reiškia kad Dievas yra Kristus.
Kad THEOS naudojamas pašiepiančiai nurodant šetoną, ar pilvą(korintiečiams) tai nedaro jų dievais.Tada ir Mozė Dievas. ir žmogaus pilvas Dievas ir šetonas Dievas.
Pamiršot: Isajo 43:10 .. prieš mane nebuvo Dievo ir po Manes nebus.
Pamiršot ir pirmą įsakymą Dievo..-daug ką pamirštat. Negali būt tvarinys Dievu- nei aukštesniu nei mažesniu- gi aiškiai Biblijoje pasakyta.
QUOTE
Tad žodis THEOS pats savaime neišskiria Jėzaus kaip tapataus Dievui Tėvui, JHVH. Jis tiesiog reiškia, kad Jėzus yra DIEVIŠKA ESYBĖ - galinga, labai artima savo Tėvui - bet ne jis pats.
Ten ne "DIEVIŠKA ESYBĖ" ten Dievas parašyta.
Taigi Jums šiame tekste yra tik du variantai: arba Kristus-Dievas, arba apaštalas tyčiojasi iš Jo.
QUOTE
Tai patvirtina ta pati Jono 1:18, kuri pažodžiui išvertus skambėtų taip: DIEVO NIEKAS NIEKADA NĖRA MATĘS, BET VIENGIMIS DIEVAS, TĖVUI PRIE KRŪTINĖS ESANTIS, APIE JĮ PAPASAKOJO. Iš to galime daryti pora išvadų:
1. VIENGIMIS DIEVAS yra kitas asmuo negu DIEVAS eilutės pradžioje, nes to DIEVO (JHVH) "niekas nėra matęs, o VIENGIMĮ DIEVĄ - Jėzų - matė daugybė žmonių.
1. VIENGIMIS DIEVAS yra kitas asmuo negu DIEVAS eilutės pradžioje, nes to DIEVO (JHVH) "niekas nėra matęs, o VIENGIMĮ DIEVĄ - Jėzų - matė daugybė žmonių.
Jau ką ką bet YHWH tai matė ST daug kas, taigi galime padaryti išvadas kad YHWH ir yra Sunus ir yra Dievas:
Ps 16 8 Nuolatos menu YHWH Artumą,
jam esant prie dešinės, niekad nedrebėsiu.
9 Užtat linksma mano širdis,
džiūgauja visa mano gyvastis
ir ramiai ilsisi mano kūnas.
Paralelė:
Apd 2 25 Juk Dovydas apie jį sako:
Aš visuomet žvelgiu į Viešpatį.
Jis stovi mano dešinėje, kad aš nesusvyruočiau.
26 Todėl pralinksmėjo mano širdis,
krykštavo mano lūpos,
ir mano kūnas ilsėsis su viltimi,
Taigi Kristus ir YHWH vienas ir tas pats asmuo.
QUOTE
2. Aukščiausiasis JHVH neturi pradžios ir nėra gimęs ar pagimdytas, o Jėzus yra VIENGIMIS DIEVAS, taigi turintis pradžią - pagimdytas. Tai yra, pirmasis JHVH kūrinys, "visos kūrinijos pirmagimis".
Ne čia jau klysti stipriai,tik viskas kas laike turi pradžią, o laikas atsiranda tik tada kada bent jau yra trys matavimai, tik tada kai yra atskaitos taškas, taigi laikas atsirado tik tada kada buvo pradėta kurti, o Kristus vienagimis Dievas atsirado ne laike, taigi jis Esantis -alfa ir omega -YHWH. Jis gimęs o ne sukurtas, gimęs, nes Dievas yra Meilė, dėl šios savybės ir yra trihipostazinis Dievas kurio trys hipostazės -vieninga valia.
QUOTE
Apibendrinant: nors Jėzus šioje eilutėje pavadintas žodžiu THEOS, tai neįrodo, jog jis yra pats JHVH. Net atvirkščiai - aiškiai matyti, kad jis atskiras asmuo.
Kad apibendrinti reik bent jau argumentuoti rimčiau..
QUOTE
Kodėl JL leidiniuose Šėtonas ir Velnias rašomi iš didžiosios raidės? Tikriausiai tuo norima pabrėžti, kad tai reali dvasinė esybė, o ne koks abstraktus beasmenis blogis.
O ne dėl to kad Jūs laikot jį dievu "iš mažosios raidės", kaip ir Kristų?
Nes aš ir žinau kad jis asmuo, ir atrodo pakankamai gerai,koks tai asmuo..- kažkaip ranka nekyla melo tėvą iš didžiosios rašyt.
QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 08, 15:48)
Dekor, as esu statybos inzinierius, kaip supratai nepasizymiu iskalba, kaip tu
. Taciau man logiskai nesovokiami tavo argumentai. (vienas patarimas, stenkis kuo trumpesnius atsakymus duoti).

O Aš tapyba baiges. reiškia irgi niekuo nepasižymiu.
Argumentai nesuvokiami?- na tai reik kaip nors treniruot protą, pabandyt kažkiek isiklausyti į kito mintis, panagrinėti kodėl žmogus teigia vienaip ar kitaip, pabandyt į klausymus atsakyti kurie tau užduodami, Bibliją ramiai paskaityt, o ne bėgt iš Wachtower citatas išrašinėt- tada iš tavo pusės tai karas, o ne diskusija..
Neišein trumpai atsakinėt- teks pakentėti.
QUOTE
trumpi argumentai pries si mokyma:
[........]
Vadinasi, zydu kaltinimas kad Jezus nesilaiko sabo - nepagristas.
[........]
Vadinasi, zydu kaltinimas kad Jezus nesilaiko sabo - nepagristas.
Jau nieko nesupratau- kaip šabas yra susijęs su trejybės paneigimu?
Kodėl kaltinimas nepagrįstas?- pagrįstas, Jis gi formaliai nesilaikė šabo.
Kitas dalykas kad Kristus atėjo su naujają žinia- ne žmogus istatymuj o istatymas žmoguj- Dievas ne beprotis tironas sugalvojęs savo žaidimo taisykles ir verciantis jų laikytis-o mylintis Dievas.
Tą galite pritaikyt ir Jūs: Ne žmogus kraujo vartojimo maistuj draudimui, kraujo vartojimo maistuj draudimas žmoguj, net ir jei jūs tai suprantat kitaip- neduokit žmoguj nukraujuoti iki mirties..
QUOTE
Siulau skaityti konteksta:
jn 5:19
Į ši kaltinimą Jėzus jiems atsakė:
Iš tiesų, iš tiesų sakau jums:
Sūnus nieko negali daryti iš savęs,
o vien tai, ką mato darant Tėvą;
nes ką jisai daro,
lygiai daro ir Sūnus.
[.......................................]
Ar tu gali isivaizduoti kad kas sakytu budamas visagaliu Dievu, "nieku negaliu daryti is saves"?
jn 5:19
Į ši kaltinimą Jėzus jiems atsakė:
Iš tiesų, iš tiesų sakau jums:
Sūnus nieko negali daryti iš savęs,
o vien tai, ką mato darant Tėvą;
nes ką jisai daro,
lygiai daro ir Sūnus.
[.......................................]
Ar tu gali isivaizduoti kad kas sakytu budamas visagaliu Dievu, "nieku negaliu daryti is saves"?
Laisvai. Tu čia painioji hipostazę su asmeniu- trejybė tai ne pagoniška trijų asmenų šutvė, o vienas asmuo.
Dievas Sunus net priemes žmogiškają esatį yra viena valia su Dievu Tėvu, taigi teiginys"Sūnus nieko negali daryti iš savęs" reiškia kad jis nera nei angelas nei pranašas ,nei žemesnis dievas,o pats Dievas. nes jo valia yra Tėvo valia.Ir jis gali daryti" o vien tai, ką mato darant Tėvą.
QUOTE
Dekor, tu turbut nepaneisi, kad Jezus sitame kontekste gynesi?
Paneigsiu, aiškiai kad nesigynė- o teigė kas jis, Keistai Tu supranti ginybą kai ten po to vien kaltinimai žydams pasipylė..
45 Nemanykite, kad aš jus kaltinsiu Tėvui!
Jūsų kaltintojas yra Mozė,
į kurį esate savo viltis sudėję.
46 Jeigu jūs tikėtumėte Moze,tai tikėtumėte ir manimi,
nes jis rašė apie mane.
47 Kadangi jūs netikite jo raštais,
kaipgi patikėsite mano žodžiais?!
O atsakyk -ką Mozė rašė apie Kristų?
QUOTE
2. Jeigu Jezus buvo visagalis Dievas, tai kodel jam truko ziniu?
Pačiam tau truksta žinių)):
Jn 16 30 Mes dabar matome, kad tu viską žinai ir nereikia tave klausinėti. Todėl mes ir tikime, kad tu esi išėjęs iš Dievo. 31 Jėzus jiems atsakė:
Pagaliau tikite?
QUOTE
Mk 13;32 Tačiau tos dienos ar tos valandos niekas nežino, nei dangaus angelai, nei Sūnus, tik Tėvas
Pagal trejybes teorija Dievas Tevas lygus Dievui Tevui, bet Jezus aiskiai nurode, kad jis nezino sios santvarkos pabaigos laiko.
Pagal trejybes teorija Dievas Tevas lygus Dievui Tevui, bet Jezus aiskiai nurode, kad jis nezino sios santvarkos pabaigos laiko.
Jau gi sakyta- jis buvo ir žmogaus sunus- ir žemėje kol neivyko nukrižiavimas Jis to nežinojo.
QUOTE
3. Morkaus 15;34 Devintą valandą Jėzus garsiai sušuko: Eloji, Eloji,[i4] lema sabachtani? Tai reiškia: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai?! Nezinau, ka tau logika sako, bet ar tau panasu, kad Jezus cia save laike Dievu? Jezus net pats sake "Mano Dieve" kodel mane apleidai?
Dievas yra būtis- o Kristus -Dievas išpirgdamas Adomo nuodemės pasekmę -mirtį,kas yra nebūtis, turėjo ižengti į tą nebūtį ir ją sunaikinti -dėl to Tevas ir pasitraukė. Pirmieji krikščionių kankiniai eidavo mirti kartais ir su džiaugsmu-nes žinojo MIRTIES JAU NĖRA- o Kristui kaip Dievuj tekėjo kruvinas prakaitas..
Mes išpirkti Dievu o ne kokiu tvarininiu..
QUOTE
eigu dabar kokia mociute pradetu saukti, "Mano Dieve kodel mane apleidai", tai ji save laikytu Dievu?
Nea - ji greičiausiai butų krikščionė- nes tik jausdamas Dievą gali ir pajusti kad Jis tave ir apleido..
Tikrasis tikėjimas tai ne patogi ar kažkokiomis knygomis paremta filosofinė sistema- o asmeninis santykis su Gyvuoju Dievu.
QUOTE
Jezus, savo dvasia savo Tevui atidave. JEigu jis Dievas, kodel jis savo dvasia patikejo tevui? ir tu nori pasakyti kad Jezus, jeigu buvo Dievas, numire? Tai kas ji tada prikele? jis pats save?
O šito aš nežinau ar Dievas numirė ar tik prakentėjo, aš jau tiek nemesinėju - o ir tekstas negali atsakyti kaip ten tiksliai šis stebuklas ivyko.
QUOTE
Dekor, man regis tu galetum irodyti, kad saugos ribinis buvis esme tas pats kas tinkamumo ribinis buvis. Arba lenkimo momentas niekuo nesiskiria nuo skersines Jegos
. Siulau desertacija parasyti tau.

Siulyk ,gal kolegai Krantuj- jis ten irodinėja kad Dievas lygu Dieviškai esybei.
QUOTE(dekor @ 2011 02 08, 19:35)
Jau ką ką bet YHWH tai matė ST daug kas, taigi galime padaryti išvadas kad YHWH ir yra Sunus ir yra Dievas:
Betgi Jono 1:18 pasakyta labai konkrečiai: "Dievo niekas niekada nėra matęs". Tai puikiai dera su tuo, ką pats JHVH pasakė Mozei Išėjimo 33:20: "Žmogus negali pamatyti mane ir likti gyvas."
Tad tavo cituoti Psalmyno žodžiai, kad Dovydas regi Viešpatį, yra akivaizdžiai perkeltinės prasmės. Pakilioje, poetinėje kalboje daug tokių dalykų pasakoma.
Beje, labai įdomu, jog Senojo Testamento laikais žmonės netgi bijodavo pamatyti Dievą tiesiogine prasme, matyt prisimindami Išėjimo 33:20. Pavyzdžiui, Samsono tėvas savo žmonai sakė: "Mes tikrai mirsime, nes matėme Dievą!" (Teisėjų 13:22) Nors iš tiesų jie matė ne Dievą, o tik jo siųstą angelą - ten tas aiškiai parašyta.
Taigi, apaštalo žodžius reikia priimti kaip gryną, tikrą faktą: Dievo (JHVH) niekas niekada nėra matęs. O Jėzų, drįstu priminti, žmonės matė, taigi jis nėra JHVH.
QUOTE
Ne čia jau klysti stipriai,tik viskas kas laike turi pradžią, o laikas atsiranda tik tada kada bent jau yra trys matavimai, tik tada kai yra atskaitos taškas, taigi laikas atsirado tik tada kada buvo pradėta kurti, o Kristus vienagimis Dievas atsirado ne laike, taigi jis Esantis -alfa ir omega -YHWH. Jis gimęs o ne sukurtas, gimęs, nes Dievas yra Meilė, dėl šios savybės ir yra trihipostazinis Dievas kurio trys hipostazės -vieninga valia.
Va čia geras pavyzdys tų painių svarstymų, kurių priversti griebtis teologai-filosofai, įrodinėdami neegzistuojantį dalyką. O tu juos klusniai atkartoji, nors mane kaltini nurašinėjant Sargybos bokštą

"Žiūrėkite, kad kas jūsų nepasigrobtų filosofija ir tuščia apgaule" Kolosiečiams 2:8.
QUOTE
O ne dėl to kad Jūs laikot jį dievu "iš mažosios raidės", kaip ir Kristų?
Nes aš ir žinau kad jis asmuo, ir atrodo pakankamai gerai,koks tai asmuo..- kažkaip ranka nekyla melo tėvą iš didžiosios rašyt.
Nes aš ir žinau kad jis asmuo, ir atrodo pakankamai gerai,koks tai asmuo..- kažkaip ranka nekyla melo tėvą iš didžiosios rašyt.
Hitleris ir Stalinas irgi iš didžiosios raidės, bet tik dėl to, kad to reikalauja gramatika. Velnias iš didžiosios raidės padeda suprasti, kad jis ne koks vienas iš daugelio "velnių" ar kokių "kipšų", o tas didysis, pagrindinis Dievo priešas.
QUOTE(krantas @ 2011 02 08, 21:11)
Betgi Jono 1:18 pasakyta labai konkrečiai: "Dievo niekas niekada nėra matęs". Tai puikiai dera su tuo, ką pats JHVH pasakė Mozei Išėjimo 33:20: "Žmogus negali pamatyti mane ir likti gyvas."
Tad tavo cituoti Psalmyno žodžiai, kad Dovydas regi Viešpatį, yra akivaizdžiai perkeltinės prasmės. Pakilioje, poetinėje kalboje daug tokių dalykų pasakoma.
Tad tavo cituoti Psalmyno žodžiai, kad Dovydas regi Viešpatį, yra akivaizdžiai perkeltinės prasmės. Pakilioje, poetinėje kalboje daug tokių dalykų pasakoma.
Tai ko cituojama NT jei tai perkeltinės prasmės? visiškai nieko nepaaiškinai- aš tau gi aškiai lyg rodau-ST Dovydas matė JHWH,
O NT teigiama kad Dovydas tada matė Kristų?
Kokia čia dar perkeltinė prasmė dar gali būt?
Tekstai meluoja? ar YHWH ir yra Kristus?
QUOTE
Beje, labai įdomu, jog Senojo Testamento laikais žmonės netgi bijodavo pamatyti Dievą tiesiogine prasme, matyt prisimindami Išėjimo 33:20. Pavyzdžiui, Samsono tėvas savo žmonai sakė: "Mes tikrai mirsime, nes matėme Dievą!" (Teisėjų 13:22) Nors iš tiesų jie matė ne Dievą, o tik jo siųstą angelą - ten tas aiškiai parašyta.
Dievas šiaip yra dvasia- o dvasia nematoma, juokinga manyti kad yra koks dėsnis aukštesnis už Dievą, nes Dievas yra visa ko priežastis. kad ir dėsnis teigiantis kad žmogus pamatęs Dievą mirs. Tai buvo daroma pedagoginiais tikslais kad atskirti stabmeldystę nuo tikrojo tikėjimo- kad nebutų dirbiami atvaizdai- nes pagonybeje tikėta kad 'dievas' ieina į statulą.
Bet angelas prisitato jų Dievu- YHWH. o ne sako "va cia siunte dievas prashe kai ka perduot...
QUOTE
Taigi, apaštalo žodžius reikia priimti kaip gryną, tikrą faktą: Dievo (JHVH) niekas niekada nėra matęs. O Jėzų, drįstu priminti, žmonės matė, taigi jis nėra JHVH.
Jėzus priemė žmogiškają prigimtį t.y. ir kuną tai buvo matomas.
O ST rodėsi angelo pavidalu.
QUOTE
Va čia geras pavyzdys tų painių svarstymų, kurių priversti griebtis teologai-filosofai, įrodinėdami neegzistuojantį dalyką. O tu juos klusniai atkartoji, nors mane kaltini nurašinėjant Sargybos bokštą
"Žiūrėkite, kad kas jūsų nepasigrobtų filosofija ir tuščia apgaule" Kolosiečiams 2:8.

"Žiūrėkite, kad kas jūsų nepasigrobtų filosofija ir tuščia apgaule" Kolosiečiams 2:8.
O todėl kad Dievas nepažinus- ir kaip ta Trejybė yra tai dalinai paslaptis, mes tik galime konstatuoti kad ji yra- kaip ir pirmieji krikščionys.
Jūs su savo menkesnio dievo koncepcija jau nukritot i Politeizmą - taigi pagonys.
QUOTE
o tas didysis, pagrindinis Dievo priešas.
Na koks jis priešas Dievuj?- juokauji turbūt- vėl pagonių dualizmo,In ir Jang idėjos. kaip gali tvarinys, tegu ir angelas būti priešu Visagaliam Dievuj? -apsurdas visiškas. Jis priešas mums, bet tik tiek kiek Dievo leista..
Šventieji rašė kad net mažiausias velnias gali vienu mostu sunaikinti žmoniją ,jei būtų jo valia -bet tai neduota.
QUOTE(dekor @ 2011 02 08, 21:37)
Na koks jis priešas Dievuj?- juokauji turbūt- vėl pagonių dualizmo,In ir Jang idėjos. kaip gali tvarinys, tegu ir angelas būti priešu Visagaliam Dievuj? -apsurdas visiškas. Jis priešas mums, bet tik tiek kiek Dievo leista..
Užuot stebėjęsis, pasižiūrėk ką reiškia žodis Šėtonas.
šėtõnas [hebr. sātān priešininkas]
Tarptautinių žodžių žodynas
Tai ką, mums priešas, o Dievui negi draugas?