QUOTE(pavardene @ 2016 08 19, 10:04)
Įdomu,kaip jie ir beranda pritraukt narių?Platina savo literatūrą,bet neteko matyt,kad per daug kas susidomėtų( ypač mažesnuose miestukuose,kur stipri tradicinių religijų įtaka).
Kiek teko man skelbti mažuose miesteliuose, tai ten labai stipri yra kitų nuomonė. Ypač lietuviai bijo, ką pasakys kaimynai. Religija irgi stiprus faktorius, bet pagrinde pagyvenusių žmonių tarpe.
O iš tikro nėra toks primityvus tas skelbimas kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Vien žurnaliūkai tai nėra pagrindinis jų ginklas.
Jehovos liudytojai yra mokomi naudoti psichologinius metodus verbuojant.
Tam jie turi: teokratijos vadovėlį - jame daugybe temų kaip paliesti žmogaus širdį, kaip reikia stovėti, šypsotis, domėtis žmonių reikalais. Mokomi jie oratoriško meno. Mokomi apeiti prieštaravimus. Kiekviena sueiga (dažniausiai ketvirtadieni) vyksta inscenizavimas situacijų skelbimo metu. Dalyviai ruošiasi tam iš anksto, jie ruošiasi pagal šį vadovėlį ir privalo atlikti iš vadovėlio jiems duotą pamoką (jų yra apie 39). Jeigu dalyvis blogai atliko tą pamoką, jis turės kitą kartą ją pakartoti.
Jie turi dar ir kitą knygutę kuri visada būna su jais - tai vadovėlis kuriame yra jau paruošti atsakymai į visus galimus klausymus. Ten yra tinkamiausių įžangų, pavyzdžiai vienai ar kitai situacijai.
Reikia tik žmogui susidomėti, kaip jis nedelsiant pajus visus tos metodus ant savęs. O žurnaliūkai tai paskutinė priemonė sudominti bent kažkaip.
Jie stengiasi visada prisitaikyti prie esamos situacijos.
Jeigu jus mama, jie kalbės apie šeimos laimę, apie vaikų auklėjimą
Jeigu tai senjorai - jie kalbės apie sveikatą, apie pomirtinį gyvenimą, apie viltį kad nebebus lygų, mirties
Jeigu tai jaunuoliai - kalbės apie ateitį, stabilumą, gyvenimo tikslą.
JL veika JAV tinklinio marketingo korporacijos principu. Jų visa struktūra paimta iš marketingo, time-menedžmento ir t.t. todėl tai puikiai funkcionuojanti korporacija kuri veikia kaip laikrodis. Visa jų veikla yra reglamentuota ir jie dažniausiai žino, ką reikia sakyti ir ką reikia daryti tam tikruose situacijose.
Jų gretos pastoviai auga, prieš pora metu jų buvo apie 7 milijonai, dabar jau jų 8 mil.
Jie pritraukia - psichologiniais metodais ir atskirų žmonių patriarchališkumu.
Dažniausiai ten patenka tie pas ką atėjo tinkamu laiku su tinkama tema. Būna, kad šiandien žmogus jų neklausys, o po met kai jis kaip tik praras darbą - JL ateis kaip tik sunkiuoju momentu ir sudomins jį.