QUOTE(jjjolanta @ 2011 03 23, 10:29)
As visame tame jovale, tai kaltinu svietimo sistema ir jos reformas. O mokytojai eina lengviausiu keliu. Sunku ir vaikams, ir ju tevams, net ir mokytojams, kurie nori dirbti.
Vezu ryt sunu i PPT del adaptuotos programos, tai ziuresiu kaip bus. Sako, nelabai jas skiria, nes visur viska taupo.
Vezu ryt sunu i PPT del adaptuotos programos, tai ziuresiu kaip bus. Sako, nelabai jas skiria, nes visur viska taupo.
Bet jei mokytojai netylėtų, būtšų aktyvūs, galėtų rašyti peticijas švietimo ministrui, koreguoti programas. Juk jie praktikai. Bet tingi vargintis ir tyli, bėdą suversdami vaikų intelektui. Pasyvi ta visuomenės dalis. Kai pradėjau dirbti, turėjau labai daug konfliktinių situacijų su vyresnės kartos mokytojais dėl mokinių atliekamų programų ir vertinimo, netylėjau, įvairiais metodais kovojau. Dabar esu atitinkamo skyriaus vedėja, jei mokytojas atsiskaitymo metu teigia, kad mokinys negabus ir todėl groja prastai, visada paklausiu kokia negabumo priežąstis, ko mokiniui trūksta ir kaip mokytojas bandė spręsti šias problemas, patikėkit, vyresnės kartos mokytojams mano klaysymai prilygo šokui. Dabar jau masiškai nebesako, kad mokiniai negabūs, reikia dirbti ir su tokiais. Dirba ir pasiekia gan aukštų rezultatų. Sužinojau, kas pas mus mokosi vaikutis turintis AS, mokytoja jį perprato, vaikas atsiskaitymuose gaudavo 10 ar 9, nuo praėjusių metų jis pakliuvo pas kitą mokytoją, siaubas, vaikas nesuvokia ką groja, įvertintas 6 balais, bandžiau kalbėtis su ta mokytoja, ji atsakė, aš dirbu sažiningai, iš visų reikalauju kokybės, bet jis manęs neklauso ir nieko nedaro. Taigi mokytojo asmenybės problema egzistuoja.
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 11:09)
Matai Atėne, ta mama kurios vaikui matematika ar fizika sekasi sunkiau reikalauja, kad sujos vaikus papildomai dirbtų. ta mama, kurios vaikui sekasi itin gerai, yra imlus irgi reikalauja iš mokytojos, kad papildomai su tokiu dirbtų, kad jis kuo daugiau pasiektų.
Ir abi jos savotiškai teisios. gabius vaikus irgi reikia ugdyti, padėti jiem neužsisėdėti mokyklos lygyje, jeigu jie gali ir nori daugiau.
Ir abi jos savotiškai teisios. gabius vaikus irgi reikia ugdyti, padėti jiem neužsisėdėti mokyklos lygyje, jeigu jie gali ir nori daugiau.
Tai tegu ir daro kaip JAV lygius, ten tokios bendruomenės kaip klasė nėra, kiekvieną dalyką vaikas mokosi savu lygiu. O čia surenka visus į vieną klasę, pati nervinasi skaitydama programos reikalavimus ir dar tėvus erzina.