QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 08:48)
Žinoma, kad mokytajai reikalinga pertrauka. Dalų gale, per ją nusiteikt reikkito dalyko pamokai.
O atostogų jos turi kaip ir visi, vieną mėn. likusi vasara yra darbas.planų rašymas, kabineto ruošimas ir t.t. Jos turi ateiti į darbą. Po pamokų namuose laukia iki vėlumos sąsiuvinių taisymas ir pasiruošimas kitos dienos pamokoms.
Šitą žinau puikiai, nes aplink nemažai pedagogų.
Taip pat žinau, kad viena mama, prašo, kad mokytojas būtų vaikui kaip tėvai,kita sako, tai mano vaikas ir aš juo pasirūpinsiu.
Ir dar. Mokytojo darbas yra tik mokyti. O auklėti, prižiūrėti, vertybes skiepyti tėvam priklauso.
Papildyta:
taip
Namuose reikia irgi mokintis, ir dažnas papildomas pamokas lanko.
šiaip ar taip jos turi 1 mėn atostogų ir 2 mėn darbo be vaikų ir manau, kad per tuos 2 mėn galima paplanuoti 1 vaiko ugdymą
o kad dirbti reikia papildomai aš sutinku ir labai noriu tai daryti. Ir labiausiai pykstu ant mokyklos dėl to, kad jų nuomone mano vaikui
išvis nereikia mokytis, tai man nekartą tieiai šviesiai pasakyta buvo
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 09:29)
Žinot, aš kaip ir kiekviena mama, noriu,kad visas pasaulis mano vaiką mylėtų, juo džiaugtųsi, rūpintųsi.
Bet suvokiu, kad uždarius darželio, mokyklos, mano namų duris kiekvienas grįžta į savo vargus ir džiaugsmus. Skuba pas savo vaikus, į savo namus. Ir už jų durų palieka viską,ko jų namams nereikia.
taip yra. Ir aš tokia pati. Nieko čia nepadarysi.

bet nereiktų galvot apie savo namus, kai esi darbe ir nuo tavęs priklauso žmonių likimas. tam skirtas laikaspo darbo.
Papildyta:
QUOTE(Atėnė V @ 2011 03 23, 09:46)
Kadangi pati esu mokytoja, tai pradėsiu nuo savęs...Mokau groti vaikus fortepijonu. Bandykim įsivaizduoti tokią situaciją: pasikviečiu vaiką ir jo tėvus. Mano veiksmai: supažindinu su fortepijono specialybės 1 klasės programa ir sakau, pagal programą Jūsų vaikas dainelę Du gaideliai turi atlikti be jokių teksto klaidų, tiksliai ritmo ir tempo atžvilgiu, turi būti atskleistas dainelės turinys ir stilistika. Aš iš jūsų vaiko to ir reikalauju, bet ji to nedaro. Dirbkit tėveliai namuose, samdykit repetitorius, jūsų vaikas neatitinka jokių standartų. Aš galiu dirbti tik su gabiais ir motyvuotais vaikais, visi kiti eikite pas kitą mokytoją, man reikia respublikinių konkursų dalyvių ir nugalėtojų. Šie mano žodžiai tai sinonimas matematikės žodžiams. Manau, jei daugiau kaip pusė klasės mokinių nesuvokia matematikos, vadinasi mokytoja neieško būdų, nesistengia mokomąją medžiagą pateikti suprantamai, dirba sausai, statiškai. Žinoma, gabus mokinys supras ir taip išdėstytą medžiagą, bet nepamirškime posakio, kad pas talentingus mokytojus VISI mokiniai tampa gabūs. Taip, aš esu savo specialybės fanatikė, bet pirmiausia man yra vaikas, kas ta muzika, jei vaikas jos nesupras ir nesimėgaus grodamas? Vertiname mokinius tam, kad iš jų gautų pažymių padarytume išvadą, gal mūsų darbo metodika netinkama vaikui, o ne tik per sunki programa. Lengviausias būdas reikalauti tik minimumo ir teigti, kad jūsų vaiko intelektas neleidžia mokytis muzikos ar matematikos. Pagal mokinių pasiekimus yra vertinamas mokytojas, matematikė atsisako dirbti su eiliniais mokiniais, jai reikia LAURŲ. Mokytojas privalo dirbti su visais mokiniais, neskirstydamas jų pagal jokius kriterijus. Neseniai savo darbe skaičiau metodinį pranešimą apie mokinių pasiekimų vertinimą, patikėkit, valstybė mums kelia didelius reikalavimus, bet mokytojas ir yra tas asmuo, kurio PAGALBA ir įgyvendinami tie reikalavimai. Medžiagos perteikimo būdų yra daug, reikia norėti jais naudotis, o ne visą pamoką skaityti programos reikalavimus parodant kokie negudrūs yra Jūsų vaikai. Kiekvienam tėvui jo vaikas yra brangiausias turtas, ką jis turi, o matematikė sausai aiškino koks nepilnavertis tas turtas. Ta kita mama, kuri buvo valandėlėje, apsiverkė.
va čia kalba Pedagogė!!!!!!! o ne mokyklos darbuotoja

lenkiu galvą ir svajoju, kad mano vaikas kada tokią sutiktų.
ir aplamai manau, kad pedagogas ne profesija, o gyvenimo filosofija. Ir jei sutinki "sunkų" vaiką jį reikia priimti, kaip profesinį iššūkį, o ne kaip nereikalingą klasės interjero detalę.
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 10:09)
Matai Atėne, ta mama kurios vaikui matematika ar fizika sekasi sunkiau reikalauja, kad sujos vaikus papildomai dirbtų. ta mama, kurios vaikui sekasi itin gerai, yra imlus irgi reikalauja iš mokytojos, kad papildomai su tokiu dirbtų, kad jis kuo daugiau pasiektų.
Ir abi jos savotiškai teisios. gabius vaikus irgi reikia ugdyti, padėti jiem neužsisėdėti mokyklos lygyje, jeigu jie gali ir nori daugiau.
jos abi ne "savotiškai teisios", o visiškai teisios, ir LR įstatymai tam numato adaptuotą programa (atrodo kartojuos)
Papildyta:
QUOTE(Atėnė V @ 2011 03 23, 10:41)
Bet jei mokytojai netylėtų, būtšų aktyvūs, galėtų rašyti peticijas švietimo ministrui, koreguoti programas. Juk jie praktikai. Bet tingi vargintis ir tyli, bėdą suversdami vaikų intelektui. Pasyvi ta visuomenės dalis. Kai pradėjau dirbti, turėjau labai daug konfliktinių situacijų su vyresnės kartos mokytojais dėl mokinių atliekamų programų ir vertinimo, netylėjau, įvairiais metodais kovojau. Dabar esu atitinkamo skyriaus vedėja, jei mokytojas atsiskaitymo metu teigia, kad mokinys negabus ir todėl groja prastai, visada paklausiu kokia negabumo priežąstis, ko mokiniui trūksta ir kaip mokytojas bandė spręsti šias problemas, patikėkit, vyresnės kartos mokytojams mano klaysymai prilygo šokui. Dabar jau masiškai nebesako, kad mokiniai negabūs, reikia dirbti ir su tokiais. Dirba ir pasiekia gan aukštų rezultatų. Sužinojau, kas pas mus mokosi vaikutis turintis AS, mokytoja jį perprato, vaikas atsiskaitymuose gaudavo 10 ar 9, nuo praėjusių metų jis pakliuvo pas kitą mokytoją, siaubas, vaikas nesuvokia ką groja, įvertintas 6 balais, bandžiau kalbėtis su ta mokytoja, ji atsakė, aš dirbu sažiningai, iš visų reikalauju kokybės, bet jis manęs neklauso ir nieko nedaro. Taigi mokytojo asmenybės problema egzistuoja.
kaip norėčiau, kad šituos žodžius išgirstų mosų mokyklos pedagogai....
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 10:51)
Tai va, kad ne nuo eilinės mokytojos tai priklauso
Nuo jų viskas ir priklauso! tik nuo jų, juk nemanai, kad seimo pirmininkas gali žinotkas dedasi mokyklose, jei jam niekas apie tai nepraneša
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 11:33)
o mokytoja turėtų lėkt su vaikais? kur? jei vienas į stadioną, antras į parduotuvę, trečias į šalia esančius namus, ketvirtas pas mamą į darbą...????
nu čia jau kita tema, bet kol vaikas mokykloje, mokykla už jį atsako (pagal įstatymus)
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 11:42)
Būtent.
Vaikai turi žinoti, kas jiems valia ir kas ne.
O ne iš vieno žmogaus reikalauti, sužiūrėt 18 vaikų.
Kai mokiausi aš,jau ketvirtoj klasėj būdavo pabėgimai iš pamokų. Tai mokytoją už tai iš kart į teismą?
palauk, paaugs tavo žirnis, kalbėsi kitaip.... o ką turi ir/ar gali žinot neįgalus vaikas mes žinom....
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 12:30)
ar ne tu rašei,kad tavo vaikui astigmatizmas?
maniškiui, o ką?
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2011 03 23, 13:13)
o kam - pravaziuoju kartais pro darzeli su masina ir matau kaip vaiku tuntas keliu grupiu karstos ant karstykliu - o aukletojos uzuovejoje pliurpia apie kazka - va taip va ir nutinka nelaimes - jei aukletojos buna su vaikais, uzsiima ir uzima juos - nu nenutinka tokiu nelaimiu iki kaulu luziu, nenutinka

- pakanka kaliu melyniu ir apsibrozdinimu
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2011 03 23, 13:37)
as jau dabar domiuos mokykla, klase, mokytoja - kuri mokys dukra, aisku priesmokyklines grupes aukletoja irgi jau isrinkta ir kalnus versiu kad papult ten
o kaip tu juos renkiesi?
ar galima neišbandžius sužinot? ar kaskart vis keitinėt?
Papildyta:
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 03 23, 18:45)
Jokūbas dainuoja:
" du ko- ko, du ko-ko"
t.y. du gaideliai, du gaideliai
Papildyta:
QUOTE(Atėnė V @ 2011 03 24, 12:32)
Aš prieš pusę metų pajutau, kad kažkas negerai su mano regėjimu, blogai ir su akiniais ir be akinių, toks įspūdis, kad esu žvaira. Taigi nuėjau pas gydytoją. Ji kompiuteriu patikrino mano akis ir akinius, o tada sako: ar čia jūsų akiniai? Atsakiau, kad taip ir aš juos nešioju nuolat. O ji sako:Jūs negalite nešioti šių akinių, jums astigmatizmas

. Aš netekau žado, akis tikrinu kartą per du metus, akinius nešioju nuo 7 klasės ir niekas nematė, kad esu astigmatikė. Padarė akinius su cilindrais ir dingo mano diskonfortas akyse. Kad su manimi kažkas negerai pastebėjau, kai mokiausiu parkuotis, atrodo, tobulai pasistatau mašiną, bet instruktoriui vis kreivai ir kreivai...

. Astigmatizmą man paaiškino taip: akies lęšiukas vaizdą suveda į du taškus, o turėtų į vieną, tai gali būti tiek įgimta, tiek paveldėta, tiek traumos pasekmė.

reik gal ir man pasitikrint

, kažkaip netinka man išrašyti akulioriai, nors regėjimassilpnas, bet be akinių geriau jaučiuosi nors prasčiau matau. Tiesą sakant net nemoku papasakot, kartais man su jais gerai, kartais blogai