Noreciau su jumis pasidalinti savo ispudziais "Nerealiaus"

"Pušelė" aptarnavimu... ( Tai Ko Nebuvo Meniu

O istorija tokia:
Savaitgalis , Su seima nusprendeme ji praleisti poilsevieteje "Pusele".
Taigi sestadienio vakara, mazdaug 8h vakaro paskambinome i registracija ,
rezervavome nameli. Atsiliepusi moteris uzsirase duomenis (Varda , pavarde , telefono
numeri) ir pasake - Jai neatvyksime , paprase paskambinti... Taigi ta sestadieni buvo
musu jaunesniojo sunaus gimtadienis ( 2 metukai

Nuvyke i poilseviete buvome tiesiogiai isvaryti! ( ka?! nera namelio?! ), nors praneseme jog vieluosime.
Taigi , gryzome namo i kauna ( galima sakyt vaziavome be reikalo...)
Isvada : Administracija tiesiog apgailetina... Truksta zodiu galvojant apie toki
zmoniu poziuri i klientus.. kaip buvo pasakyta vadybininko
- Mums geriau tuscias namelis , negu jusu pinigai
cia matote nors kruopelyte logikos? as asmeniskai - Ne!
Ju logika turbut tokia " Registruojame , bet nepriimame! "
(viskas ivyko si Sestadieni-Sekmadieni , ir neseniai gryzome namo...)

Man idomi jusu nuomone, idomu kaip jus reguotumete i toki "silta" sutikima?