QUOTE(Subjektyvi @ 2011 05 02, 16:24)
Tas radikalumas ir lozungai pareiškimai kartais priveda iki absurdo. Žvėriškas pavydas, čia tik dalis to. O kai skelbiamos su trenksmu skyrybos po n bendrų gyvenimo metų dėl kad ir to vienkartinio "kyšt" reikalo

Kai iš esmės, va taip paėmus, nieko nereiškė. O kenčia visi. Dažniausiai taip dramatizuoja moterys, prisižiūrėjusios melodramų serialų, išpučia tokius burbulus, o kas iš to??. Jau senokai nustatyta, kad monogamija sudėtingas dalykas. O gryno sekso, to vienkartinio, pasitaiko daugeliui, čia kur "per visą gyvenimą". O jei dar alkoholis trenkė į vieną galvą, o jei dar kitos aplinkybės, maža ko būna gyvenime.
Tiesiog manau, kad mažiau reikia dramatizuoti. O liberalumas, kai visiškai palaida bala ar karts nuo karto "nieko tokio tragiško" - tai dviejų susitarimo reikalas. Kūniškai vienaip, o dvasiškai gi viskas kitaip. Ne pas visus ir ten, ir ten tobula.
O ką daryt, jei man seksas yra neginčijama meilės išraiška? Jei aš neketinu sieti savo gyvenimo su žmogumi, kuriam tai yra tiesiog for fun aktas tam, kad priverstų raumenis maloniai trūkčioti? Ką daryti, jei po tokio, kaip sakai, vienkartinio kyšt reikalo, dingsta pasitikėjimas, pagarba? Nustekenti savo vertybinę sistemą, kad kuo labiau atitiktų šiuolaikinę pseudoliberalios tolerastijos viskam filosofiją, kuri daug kur iškeliama kaip vertybė (šiandien toleruokim neištikimybę, rytoj toleruokim šeimos modelį Tėvelis+Mamytė+Tėvelio sugulovės+Mamytės sugulovai+Vaikučiai(?), o poryt - pedofiliją ir t.t.)? Paminti savo principus, nes juk tai tik vienkartinis kyšt reikalas? Rodyti savo dukrai, kurią galbūt kažkada turėsiu, pavyzdį, kuris teigia, kad toleruoti savo antros galvos nevaldančio patino pasilakstymus pas kitas kumeles yra gerai ir net sveikintina? Vienkartinis kyšt reikalas gali be didesnio vargo nubraukti viską, kas buvo pastatyta. Ir ką daryti tada? Sukandus dantis kentėti dėl tų N metų kartu pragyventų?
Juk taip visas ratas ir eina: yra šiokia tokia vertybinė riba, už kurios elgesys jau tampa nebepriimtinas ir netgi netoleruojamas. Anksčiau tame užribyje buvo moterų laisvės ir teisės, homoseksualumas, pažiūrų laisvė ir t.t. Dabar moterys turi tas teises, už buvimą gėjumi ar lesbiete niekas tavęs nepakars (bent jau ne visose šalyse), kalbėti gali ką nori (sąlyginai) ir nebūsi sudegintas ant laužo, nes pasakei, kad Žemė sukasi apie Saulę. Riba yra kažkur ties šeima ir ištikimybe. Ir kas vyksta? Neištikimybė bei nevaldomo sekso kultas kėsinasi gauti to, ką reikėtų toleruoti ir kam reikėtų būti pakantiems, statusą. O kas tada? Atsiras kas nors į neištikimybės vietą. Koks nors neigiamas reiškinys, kuris bus prie pat toleravimo ribos. O jei tai bus, tarkim, zoofilija? Juk visi gyvūnai nuo gamtos, žmogus - irgi gyvūnas, gamtos dalis, gamtoje egzistuoja reiškinys, kai poruojasi, tarkim, tigrai ir liūtai. Jie dar ir palikuonių susilaukia ir nieko nenutinka. O žmogus susiporavęs su gyvunu net tų palikuonių nesusilauks. Iš esmės - jokios rizikos. Pasirinkimo laisvė. Tai tik pavyzdinis variantas, bet, labai galiams daiktas, kad einant tuo vertybių nuvertinimo keliu, jis taps realybe.
Kai ištikimybė nustos būti vertybe, žodis šeima arba išvis neteks galios ir bus nebereikalingas, arba taps mano jau minėtu junginiu ne vien iš tėvų ir vaikų, o ir iš abiejų tėvų meilužių.