Įkraunama...
Įkraunama...

istikimybe. ar tai imanoma?

QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 17:27)
Mes nezinome kas butu jeigu butu. Bet kiekvienas zmogus, net didziausias nusklatelis yra nusipelnes vieno sanso pasitaisyti ir atgailauti. Ir tai reikia daryti ne kiek del jo, kiek del saves.

Mano santykiai seimoje tik pagerejo, mes islaikem gyvenimo egzaminus su pagirimu, tiesa musu isbandymai nebuvo itakoti neistikimybes, bet buvo kitokiu zmogisku paslydimu. Todel is savo varpines galiu pasakyti, kad musu santykiu lygmuo soktelejo i aukstesni lygmeni, mes labiau branginame vienas kita, nes buvome patire vienas kito praradimo jausma.

bet kaip supratau tai nebuvo isdavyste?
Atsakyti
QUOTE(kiwi13 @ 2011 05 02, 18:32)
bet kaip supratau tai nebuvo isdavyste?


Ne, bet kita zmogiska silpnybe, kuri neretai, o dazniausiai griauna seimas.
Papildyta:
QUOTE(Gute 2011 @ 2011 05 02, 18:32)
As manau, kad ir mes kalbame abstrakciai apie sia tema, bet kiekviena manau pridedam kai ko nuo saves, manau, kad asmeniskumas neisvengiamas, kiekvienas mastom savo galva, vadovaujames sava patirtimi, tad man susidare nuomone, kad jums pvz. neistikimybe padejo po kapitalinio remonto, na nezinau, tikrai nenoriu izeist, bet is kur zinot tada, kad toks kapitalinis pamatu remontas tik sustiprina, pagerina.
Papildyta:

Aha jau supratau, bet mes kalbam apie neistikimybe, tai visai skirtingi dalykai.


Zmogaus pasaulio suvokimas eina per savo asmenine prizme, todel jis yra subjektyvus. Mastantis visada palieka prielaidas savo klaidai, nes suvokia, kad jo pasulio suvokimas yra nezymi pasaulio dalis, nes jis ivairus.

Nebutina nusilauzti rankos, jog suvoktum kad skauda. Mes turime akis ir matome zmones, ju gyvenimus darome isvadas. Todel nebutina viska patirti savo kailiu.

O tai nieko nekeicia, paslydimas ir yra paslydimas.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 19:44)
Ne, bet kita zmogiska silpnybe, kuri neretai, o dazniausiai griauna seimas.
Papildyta:
Zmogaus pasaulio suvokimas eina per savo asmenine prizme, todel jis yra subjektyvus. Mastantis visada palieka prielaidas savo klaidai, nes suvokia, kad jo pasulio suvokimas yra nezymi pasaulio dalis, nes jis ivairus.

Nebutina nusilauzti rankos, jog suvoktum kad skauda. Mes turime akis ir matome zmones, ju gyvenimus darome isvadas. Todel nebutina viska patirti savo kailiu.

O tai nieko nekeicia, paslydimas ir yra paslydimas.

Na manau, kad neistikimybe ne siaip sau koks paslydimas, tai manau daugiau, prarastas pasitikejimas, isdavyste, baisu, kai tave isduoda.
Atsakyti
QUOTE(Gute 2011 @ 2011 05 02, 18:49)
Na manau, kad neistikimybe ne siaip sau koks paslydimas, tai manau daugiau, prarastas pasitikejimas, isdavyste, baisu, kai tave isduoda.


Nieko nera baisiau uz mirti, o visa kita, isgyvenama. Kas nenuzudo mus, tas sustiprina.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 17:56)
Nieko nera baisiau uz mirti, o visa kita, isgyvenama. Kas nenuzudo mus, tas sustiprina.

pati mirtis nera baisi, baisi yra netektis, isdavyste yra savotiska netektis
Atsakyti
QUOTE(alisia31 @ 2011 05 02, 12:15)
Intrigos intrigeles.Na kaip be ju, ar ne? Juk nesulauksim pasnekovo mirksiukas.gif

Meile.Meile sutvarko pasauli.Meile isivaizduojama kaip didelis sviesos ir gerio kamuolys. Dalele jos gyvena sirdyje. Kiek jos turi, toks ir esi  biggrin.gif Mistika, ar ne?

Tekinti kuno geiduliams yra pasiteisinimas - neisitikimybe. Ji ne priduoda harmonijos, ji ardo harmonija.
Kokiu buti PASIRENKI PATS.

Aš kaip tik stengiuosi kad tų intrigų ir painiavos būtų kuo mažiau.

Sutinku, meilė yra kaži kokia bendražmogiška mistika. Kiek kuris anos turi, pamatuot nelabai įmanoma.

Koks čia pasiteisinimas ta neištikimybė, aš sakyčiau kad čia taipogi gana mistiškas abstraktus reikalas ir pati savaime ji nei ardo kažką nei priduoda harmonijos. Darna yra, kai žmonės gerbia savo šaknis, savo natūrą ir paklūsta gamtos šauksmui. Darna tarp žmonių - kai anie pasitarnauja vieni kitiem. O kokiu būti ne patys renkamės, kiekvienas yra toks kokį sutvėrė gamta.

QUOTE(Molė @ 2011 05 02, 12:24)
O kodėl turėtų būti priimtina ir jums? Ar tai privalu?
Juk galima turėti ir kitą nuomonę, suvokimą.
Jei vienas šeimoje neištikimas, tai kitam tikrai nėra priimtinas dalykas.
Ir ne tik antrai pusei, bet ir tėvams, vaikams ir pan.

Kodėl tėvam, vaikam ir kitiem turi būt nepriimtina, jeigu tarp žmonių yra darna ir tarpusavio supratimas? Bent pas mus giminėj jokių priešiškumų ar nesutarimų dėl to niekad nebūdavo. Tik seniau žmonės per daug nepliurpdavo viešai.

QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 12:39)
Seima yra atskiras darynys. Ar as galiu su svo vertybemis kistis i sunaus seima, kuris yra veiksnus, savistovus zmogus? Ar turi teise tevai itakoti, mano seima? Jei turi, kokiu pagrindu?

Šeima yra labai priklausomas ir įtakojamas darinys. Įtakoti gali daug kas iš šalies. Bet pagrindai yra ne tame.

QUOTE(kiwi13 @ 2011 05 02, 12:41)
sios vertybes nera asmenines, supraskit viena karta, o jusu nekonkretumas, kaltinimas nebutais dalykais kelia nerima  biggrin.gif

Kaltinimai man visada kelia nerimą, ypač nebūtais dalykais.
Atsakyti
QUOTE(kiwi13 @ 2011 05 02, 19:07)
pati mirtis nera baisi, baisi yra netektis, isdavyste yra savotiska netektis


Kalbejau apie mirti, kaip apie nesugrazintina veiksma, ji padeda taska to zmogaus gyvenime, tuomet nieko nepakeisi, neitakosi, tai tik gyvuju privelegijos.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 02 gegužės 2011 - 18:15
QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 18:14)
Kalbejau apie mirti, kaip apie nesugrazintina veiksma, ji padeda taska to zmogaus gyvenime, tuomet nieko nepakeisi, neitakosi, tai tik gyvuju privelegijos.

kazkaip nukrypome nuo temos g.gif
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 05 02, 16:16)
Na taip, tas kuris paklydo, blogietis, jo meile neva netikra, bet as abejoju meiles tikrumu ir to kas ismeta neitikusi, pirmai progai pasitaikius.

Burbtelejimas be pasiulymo situacijos taisymui. Ka siulot, laukt antros progos, ar reanimuoti darini Bobos 2 metodais, paramstant geranoriskais pagalbiniais ramentais?
Atsakyti
QUOTE(Boba2 @ 2011 05 02, 18:07)
Aš kaip tik stengiuosi kad tų intrigų ir painiavos būtų kuo mažiau.

  Sutinku, meilė yra kaži kokia bendražmogiška mistika. Kiek kuris anos turi, pamatuot nelabai įmanoma.

  Koks čia pasiteisinimas ta neištikimybė, aš sakyčiau kad čia taipogi gana mistiškas abstraktus reikalas ir pati savaime ji nei ardo kažką nei priduoda harmonijos
. Darna yra, kai žmonės gerbia savo šaknis, savo natūrą ir paklūsta gamtos šauksmui. Darna tarp žmonių - kai anie pasitarnauja vieni kitiem. O kokiu būti ne patys renkamės, kiekvienas yra toks kokį sutvėrė gamta.


Aisku, kad ardo.Jausmus ardo, emocijas ardo, nestabilios emocijos isbalansuoja organizma. Va tu kalbi apie ta ejima i kaire kaip normalu teigiama reiskini ir bandai pasakyti, kad neigiamo tame nera. Uztai, kad yra.Isivelia nestabilumas, neapsisprendimas, isimaisius stipriom emocijoms imama vengti atsakomybes, prasideda barniai ir t,t,Ir vardan ko taip?Vardan "kitokio aukso luito"?
Atsakyti
QUOTE(Boba2 @ 2011 05 02, 00:56)
Aš nesiūlau naujos sistemos, o tik tai kas neatsiejama nuo gamtos ir pačios žmogaus natūros. Tame nėra nieko naujo, tik tiek, kad istorijos eigoje visa tai buvo užversta civilizacija. Vietomis daugiau, vietomis mažiau. Ir katės maiše aš tuo labiau nesiūlau. Kalbėjau apie tai kas natūralu ir neatsiejama nuo prigimties, tame nėra nieko paslėpto, nebent kai žmonės patys užgriozdina savo natūrą kažkuo dirbtinu. Visa tai ką kalbėjau - ne istorinis sumanymas. Tai yra gamta.
  Visuomenė bus ta pati, bet ne tokia išpindėjusi ir nukrypusi nuo savo šaknų. Civilizacija bus tik pagelbinis dalykas prie visų gamtinių pareigų, ji nebus nukreipta prieš gamtą, žmogaus natūrą ir nebus jai teikiama pirmenybė. Žmonės elgsis taip kaip juos šauks gamta, o ne pagal dirbtinai sufabrikuotus standartus. Tai nėra jokia regresija, o tobulėjimas turi vykti neperžengiant savo natūros ir sveiko proto ribų, neišeinant iš krašto ir nenukrypstant į neaiškius dalykus, kurie žmogui iš pagrindų nėra naudingi. Darna ir socialinė lygybė pasireikš tuom, kad nebus diskriminacijos pagal dirbtinai sufabrikuotas normas. Visuomenė galėtų būti kaip viena didelė šeima. Vyro vaidmuo - pamylėti visas moteras, prie kurių jį gamta šaukia, dirbti visuomenei naudingus darbus pagal savo pajėgumą ir materialiai jas aprūpinti kiek sugebės. Moters irgi panašiai, tik darbas turi būti vėlgi atatinkamai pagal natūrą ir pajėgumą. Žinoma dar gimdyti vaikus ir rūpintis kiek sugeba, nors čia ir arkliui manau aišku. O vaikai - gyvenimo gėlės. Kiekvienas diedas kišenėj galėtų turėt saldainių ir šiaip visokio gero. Pamatei vaiką - duok saldainį, nes anas gali būt tavo. Ir nereikia daryt per didelės diskriminacijos tarp vaikų, nes vaikai tą diskriminaciją išgyvena labai sunkiai. 


Na, va, pagaliau šiokia tokia konkretesnė vizija. Tik, kaip manai, kokie bus tokio gyvenimo minusai? Juk nieko nebūna 100% tobulo. Toje pačioje gamtoje vyksta ne itin gražūs procesai. Tai kaip ten su neigiama gyvenimo „prie gamtos šaknų“ puse? Ypač mane domina tamstos nuomonė apie DEMOGRAFIJĄ.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2011 05 02, 16:24)
Tas radikalumas ir lozungai pareiškimai kartais priveda iki absurdo. Žvėriškas pavydas, čia tik dalis to. O kai skelbiamos su trenksmu skyrybos po n bendrų gyvenimo metų dėl kad ir to vienkartinio "kyšt" reikalo doh.gif Kai iš esmės, va taip paėmus, nieko nereiškė. O kenčia visi. Dažniausiai taip dramatizuoja moterys, prisižiūrėjusios melodramų serialų, išpučia tokius burbulus, o kas iš to??. Jau senokai nustatyta, kad monogamija sudėtingas dalykas. O gryno sekso, to vienkartinio, pasitaiko daugeliui, čia kur "per visą gyvenimą". O jei dar alkoholis trenkė į vieną galvą, o jei dar kitos aplinkybės, maža ko būna gyvenime.
Tiesiog manau, kad mažiau  reikia dramatizuoti. O liberalumas, kai visiškai palaida bala ar karts nuo karto "nieko tokio tragiško" - tai dviejų susitarimo reikalas. Kūniškai vienaip, o dvasiškai gi viskas kitaip. Ne pas visus ir ten, ir ten tobula.


O ką daryt, jei man seksas yra neginčijama meilės išraiška? Jei aš neketinu sieti savo gyvenimo su žmogumi, kuriam tai yra tiesiog „for fun“ aktas tam, kad priverstų raumenis maloniai trūkčioti? Ką daryti, jei po tokio, kaip sakai, vienkartinio „kyšt“ reikalo, dingsta pasitikėjimas, pagarba? Nustekenti savo vertybinę sistemą, kad kuo labiau atitiktų šiuolaikinę pseudoliberalios tolerastijos viskam filosofiją, kuri daug kur iškeliama kaip vertybė (šiandien toleruokim neištikimybę, rytoj toleruokim šeimos modelį „Tėvelis+Mamytė+Tėvelio sugulovės+Mamytės sugulovai+Vaikučiai(?)“, o poryt - pedofiliją ir t.t.)? Paminti savo principus, nes juk „tai tik vienkartinis „kyšt“ reikalas“? Rodyti savo dukrai, kurią galbūt kažkada turėsiu, pavyzdį, kuris teigia, kad toleruoti savo antros galvos nevaldančio patino pasilakstymus pas kitas kumeles yra gerai ir net sveikintina? Vienkartinis „kyšt“ reikalas gali be didesnio vargo nubraukti viską, kas buvo pastatyta. Ir ką daryti tada? Sukandus dantis kentėti dėl tų N metų kartu pragyventų?

Juk taip visas ratas ir eina: yra šiokia tokia vertybinė riba, už kurios elgesys jau tampa nebepriimtinas ir netgi netoleruojamas. Anksčiau tame užribyje buvo moterų laisvės ir teisės, homoseksualumas, pažiūrų laisvė ir t.t. Dabar moterys turi tas teises, už buvimą gėjumi ar lesbiete niekas tavęs nepakars (bent jau ne visose šalyse), kalbėti gali ką nori (sąlyginai) ir nebūsi sudegintas ant laužo, nes pasakei, kad Žemė sukasi apie Saulę. Riba yra kažkur ties šeima ir ištikimybe. Ir kas vyksta? Neištikimybė bei nevaldomo sekso kultas kėsinasi gauti to, ką reikėtų toleruoti ir kam reikėtų būti pakantiems, statusą. O kas tada? Atsiras kas nors į neištikimybės vietą. Koks nors neigiamas reiškinys, kuris bus prie pat toleravimo ribos. O jei tai bus, tarkim, zoofilija? Juk visi gyvūnai „nuo gamtos“, žmogus - irgi gyvūnas, gamtos dalis, gamtoje egzistuoja reiškinys, kai poruojasi, tarkim, tigrai ir liūtai. Jie dar ir palikuonių susilaukia ir nieko nenutinka. O žmogus susiporavęs su gyvunu net tų palikuonių nesusilauks. Iš esmės - jokios rizikos. Pasirinkimo laisvė. Tai tik pavyzdinis variantas, bet, labai galiams daiktas, kad einant tuo vertybių „nuvertinimo“ keliu, jis taps realybe.

Kai ištikimybė nustos būti vertybe, žodis „šeima“ arba išvis neteks galios ir bus nebereikalingas, arba taps mano jau minėtu junginiu ne vien iš tėvų ir vaikų, o ir iš abiejų tėvų meilužių.
Atsakyti