Įkraunama...
Įkraunama...

2010 rugsėjinukų didysis susitikimas 2011

Didysis rugsėjinukų susitikimas 2011


user posted image

Birželio 11-12 dienomis

Dalyvių sąrašas:

1 diena

Moniks
Voveriukshte
Priklausomybe
Kerllyn
L.O.L.A


2 dienos

Saules.sviesa
Sutema
Lineika
Justesea
Frezija
Agneti
A14
Daivytiaa
Milla22
Syu
Aliaka
Kausriukas
LittleMiracle
Soffyyy
Dowe
Ti_Na
Lialkaa9
Rajnele


Galbūt dalyvaus:


LaVil
Vasska
Just@
Nata32
Jurgina@
Atsakyti
tai ko nutilo visos kalbos? per visa diena nei viena nieko nepasisake...
visos tik pasipiktino, pasiburnojo, ir kaip visada pasisalino doh.gif
Atsakyti
Na, tai siūlau labai A14 išrinkti atstove nominacijoms blush2.gif O ką ji pasirinks padėjėjomis, tai komitetas nuspręs padaryt staigmeną visoms blush2.gif Čia tik pasiūlymas g.gif Tada šiuo klausimu kaip ir nebeliktų bereikalingų diskusijų ir visoms būtų įdomu biggrin.gif
Papildyta:
Jaučiu, kad gausiu daug pomidorų ir akmenų doh.gif
Atsakyti
Nors musu seimyna meete nedalyvaus (MB "nepasiraso"), vis delto leisiu sau ikisti nosi.

Savo darbe esu priorganizavus n+k+1 konferenciju, workshop'u, fursetu, sezonu uzdarymu / atidarymu, mediumu, krikstynu ir t.t.... Todel turiu keleta pastabu - patarimu del organizavimo.
1. Cia galioja pirma ir svarbiausia taisykle "Gali padaryti geriau - daryk, negali - nekomentuok". Iki tam tikro laiko atliktos visos apklausos ir nuomoniu tyrimai, likus pasiruosimams reikalingam laikui baliavotojai i atsakingu asmenu darba nebesikisa (O gal reiketu ne 3, o dvieju kepaliuku duonos? O gal apdovanojam ir visas blondines? O gal marskinukai turi buti ne zali, o raudoni?)
2. Organizacinis komitetas butinas ir pageidautina - bendraujantis tarpusavyje. Kuo jis mazesnis - tuo produktyvesnis darbas.
3. Visuose tokiuose renginiuose galioja viena taisykle - kuo daugiau zmoniu, tuo trumpesne oficialioji dalis turi buti. Pridekime dar demesio nuolat reikalaujancius mazuliukus - ir gaunasi minimalus bendras rimtas pasisedejimas su visa kompanija, kai visi turi sedet, tylet ir klausyt (cia kalbu apie apdovanojimus ir t.t., o ne apie saslus ir lauzus).
4. Viskas turi buti zinoma tik organizaciniam komitetui. Masinis nominaciju kurimas, diplomu ir ju spalvu aptarimas viesai ne tik kad neduos naudos, bet issauks dar didesni erzeli ir painiava - niekas nieko nebesupras, nes nuomoniu bus desimtys.
5. Viskam, ka paruosia organizacinis komitetas - nuo nupirkto darzoviu kiekio iki apdovanojimu popieriaus spalvos - galioja pirmas punktas.
Atsakyti
QUOTE(gretusiu @ 2011 04 28, 22:26)
Nors musu seimyna meete nedalyvaus (MB "nepasiraso"), vis delto leisiu sau ikisti nosi.

Savo darbe esu priorganizavus n+k+1 konferenciju, workshop'u, fursetu, sezonu uzdarymu / atidarymu, mediumu, krikstynu ir t.t.... Todel turiu keleta pastabu - patarimu del organizavimo.
1. Cia galioja pirma ir svarbiausia taisykle "Gali padaryti geriau - daryk, negali - nekomentuok". Iki tam tikro laiko atliktos visos apklausos ir nuomoniu tyrimai, likus pasiruosimams reikalingam laikui baliavotojai i atsakingu asmenu darba nebesikisa (O gal reiketu ne 3, o dvieju kepaliuku duonos? O gal apdovanojam ir visas blondines? O gal marskinukai turi buti ne zali, o raudoni?)
2. Organizacinis komitetas butinas ir pageidautina - bendraujantis tarpusavyje. Kuo jis mazesnis - tuo produktyvesnis darbas.
3. Visuose tokiuose renginiuose galioja viena taisykle - kuo daugiau zmoniu, tuo trumpesne oficialioji dalis turi buti. Pridekime dar demesio nuolat reikalaujancius mazuliukus - ir gaunasi minimalus bendras rimtas pasisedejimas su visa kompanija, kai visi turi sedet, tylet ir klausyt (cia kalbu apie apdovanojimus ir t.t., o ne apie saslus ir lauzus).
4. Viskas turi buti zinoma tik organizaciniam komitetui. Masinis nominaciju kurimas, diplomu ir ju spalvu aptarimas viesai ne tik kad neduos naudos, bet issauks dar didesni erzeli ir painiava - niekas nieko nebesupras, nes nuomoniu bus desimtys.
5. Viskam, ka paruosia organizacinis komitetas - nuo nupirkto darzoviu kiekio iki apdovanojimu popieriaus spalvos - galioja pirmas punktas.


drinks_cheers.gif visiskai sutinku.
tik beda ta, kad aktyvios mamos yra tik kelios ir jos tikrai neapsiims visko vienos organizuoti unsure.gif
na bent as tai tikrai...
as sakyciau reikia tokiu komitetu:
1. apdovanojimai ir pramogos 2-3-4 zmones (galima apdovanojimus ir kitas pramogas ir atskirti)
2. maistas 4-5 zmones (nes cia darbo su supirkinejimu daug)
3. bendri atributai ir nemaisto reikmenys (nu tipo vienkartiniai indai, serveteles, korteles su vardais, kepureles vaikams ir pan) 2 zmones

tai gal susirasom kas ka apsiima daryti?
Atsakyti
Manu nominacijoms kurti reiktų atstovų ir iš vilniaus ir iš kauno. Viską galima aptarti per skype mirksiukas.gif

Reikia apsitarti, kas padalins nominacijas.

Reikia minimum 2-3 žmonių žaidimams ir veiklai organizuoti 4u.gif

Nu praktiškai parašiau tą patį, ką ką tik Syu parašė doh.gif
Atsakyti
ei, nu unsure.gif ko taip tylu? nejau visos tikisi kad keli zmones viskas padarys unsure.gif prasom prasom aktyviau, uzsirasom i org komitetus...

Ti_Na siulau i maisto org komiteta kaip jo pirmininke biggrin.gif

as pati pasirupinau sodybos klausimais ir siaip cia aktyviai dalyvavau tai jau jauciuosi nemazai prisidejusi prie organizavimo ir rasysiuos i koki komiteta tik jei matysiu kad tikrai zmoniu truksta blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(syu @ 2011 04 29, 12:11)
prasom prasom aktyviau, uzsirasom i org komitetus...


As nors ir nedalyvauju, galiu pasisiulyti siek tiek padeti - paruosti dalyvio korteles maketus, diplomus, korteles, rodykles ir t.t. (man bile prie kompo krapstytis smile.gif). Po to persiusciau kazkuriai dalyvaujanciai, zinanciai realia situacija - nominacijas, apdovanotuosius ir t.t. - beliktu tik "save as..." ar "copy/paste" lotuliukas.gif
Atsakyti
Bet aš žiūriu mes tariamės, susitariam, pradedam daryti ir vėl iš naujo viskas biggrin.gif

Tai jau nebegerai dabartiniai diplomai, perdarysim, ar kaip? g.gif

Aš tada į tą diplomų komitetą rašausi, jei jau pradėjau tuo užsiimti, bet, kaip supratau, komitetas ir nuspręs galutinai, kaip viskas bus, nes dabar iš kalbų man nebeaišku ką ir kiek apdovanosim g.gif
Atsakyti
QUOTE(Justesea @ 2011 04 29, 13:04)
Tai jau nebegerai dabartiniai diplomai, perdarysim, ar kaip? g.gif

Oi ne, viskas gerai - tik kad as word'u greiciau nei peiliu prie silkes darbuojuos - tai jei reiketu pagalbos, sakykit. Nebesisiulau blush2.gif - diplomai LIUKSISKI buvo thumbup.gif As pagavojau apie rodykles, stalo korteles, dalyvio korteles ir t.t. Jei tokiu dalyku reiketu. Pvz, krikstynoms dariau degtuku dezutes suvenyrines - galima kazka tokio atminciai pasidaryti... Cia kaip pvz.
Atsakyti
QUOTE(gretusiu @ 2011 04 29, 14:07)
Oi ne, viskas gerai - tik kad as word'u greiciau nei peiliu prie silkes darbuojuos - tai jei reiketu pagalbos, sakykit. Nebesisiulau  blush2.gif - diplomai LIUKSISKI buvo  thumbup.gif As pagavojau apie rodykles, stalo korteles, dalyvio korteles ir t.t. Jei tokiu dalyku reiketu. Pvz, krikstynoms dariau degtuku dezutes suvenyrines - galima kazka tokio atminciai pasidaryti... Cia kaip pvz.


Aš nesakau, kad jie tobuli ir, tiesą pasakius, iki šiol nežinau kaip reikės worde viską tiksliai išdėlioti, kad gražiai ant to popieriaus atsispausdintų blush2.gif Jei tu geriau išmanai tokius dalykus ar kažkokių specialių programų turi, būtų labai smagu, jei padėtum 4u.gif Tik internete nerandu A4 formato, nebent mažesnį labai išdidinti g.gif
Atsakyti
QUOTE(Justesea @ 2011 04 29, 13:32)
Aš nesakau, kad jie tobuli ir, tiesą pasakius, iki šiol nežinau kaip reikės worde viską tiksliai išdėlioti, kad gražiai ant to popieriaus atsispausdintų blush2.gif Jei tu geriau išmanai tokius dalykus ar kažkokių specialių programų turi, būtų labai smagu, jei padėtum 4u.gif Tik internete nerandu A4 formato, nebent mažesnį labai išdidinti g.gif

Bendraujam skype? Susirask gretusiu Islekiu i poliklinika trumpam, veliau susirasom 4u.gif
Atsakyti