QUOTE(skruzdeda @ 2011 10 25, 16:38)
Naitas papasakok, kaip tu ji lauzi. Maniskis nesilauzia, rekia, kad neuzdave ir viskas. Ar daug laiko namie dirbat? Mums tai su matematika gerai viskas, namie net kazkaip nieko daryt nereikia, rodosi viskas savaime. Nebent per kontrolini kazka del neatidumo prazioplina. O vat su pupom tai sunkiau. Aisku jeigu ilgiau kasdien sugebetu namie pasedet, tai gal ir geriau viskas butu, bet net nezinau... namu darbus padarom, nes jaucia pareiga, dar kokius kelis zodzius vargais negalais parasom, paskaitom kelias eilutes ir daugiau kazkaip neislauziu.
Vat dar norėjau paklaust kas susidūrę. Kai jis skaito, iš karto pradeda akis trinti, rodosi jos ašarotų. Kai klausiu kodėl trina, tai sako jog sunku matyt raides. Čia psichologiškai dėl sunkumo trina kaip kad ale nagus graužia, ar iš tiesų gali sunku būti matyt raides?
Papasakosiu

. Aš esu baisus
koncervas.
Laužiu senobiškai. Baigiu ištrinti iš jo žodyno žodį "pavargau". Mano giliu įsitikinimu, jis manipuliuoja šituo žodžiu. Na, nenoriu kad jis prisimintų
Arbeit Macht Frei lozungą, bet aš labai tikiu, kad tik per darbą ateis rezultatas.
Taigi, namie jis prie savo stalo dirba, verkia, raivosi, staugia, taško rašalu sąsiuvinius, gulasi ant stalo, kniaubiasi mažiausiai 2 valandas. Kasdien. Jau antras mėnuo eina į pabaigą, ir vis mažiau to staugimo ir raivymosi. Ateina darbas ir supratimas, kad tai neišvengiama - paruošt namų darbus. Nes mama neleis nueiti tol, kol neparašys, neperskaitys.
Kad ir kaip gal baisiai nuskambės, nu aš vistiek matau, kad jis GALI ir spaudžiu. Jis gali mokytis, ir jis supranta kas ten vyksta matematikoje, kokios sąsajos. Tik jam reikia 10x daugiau dirbti, negu jo klasiokams. Aš jau minėjau, kad jis pagal visus testus turi lengvą protinį atsilikimą.. na bet kad jis rodo rezultatus > klasės vidurkio.
Aš pati staugiau ant viso namo iš nevilties, kai rašydavau jam per visą lapą 2+3=?
3+2=? stulpeliu, ir jis NEPASTEBĖDAVO kad tai VIENAS IR TAS PATS

. Kiekvieną sąlygą kuo nuoširdžiausiai skaičiuodavo dėliodamas pieštukus. Jau atrodė, kai mato tą sąlygą dešimtą kartą, tai turėtų pastebėti.. deja.. DAbar, po gero 1,5 mėnesio, pradeda atrinkinėti, kad jau kažkur matė

, jeigu vienam ir tam pačiam uždaviny pasitaiko dvi trys vienodos sąlygos..
O kaip mokėmės galininko linksnį

Ą ir Ę.. pradėjo suprasti tik po 2 savaičių rašymo. Prirašau lapą paprastų žodžių, o jis perrašinėja keisdamas galūnes.. dirba vaikis..
Tiesa, turim panašaus likimo klasioką. Aš gal būčiau paklausius mūsų mokytojos, kad gal jis tikrai negali, tikrai jam sunku.. bet kaip užleisti iš pirmos savaitės?? Na va, tai aš su to klasioko mama pasišnekėjau.. Tai jos vaikas lygiai taip pat pradeda išsisukinėt - pavargau, nenoriu. Pabėga į kitą kambarį.. žodžiu, tokios pačios dramos vyksta..
DAr galvoju, kad aš kažkaip motyvuosiu jo mokymąsi ir materialiniais dalykais. MAtau, kad pagyrimai, mūsų pokalbiai su vyru, tipo kai jis "negirdi", jį veikia pozityviai. Jam reikia pagyrimų, bet ne tokių akivaizdžių, o truputį svaresnių, kai tėvai juo didžiuojasi.. Veikia, bent kol kas..
Na ir su mokytoja kasdien bendraujam. Geriau blogiau, iš karto aptariam. Jaučiu, įkyrėsiu aš jai.. na bet man su tuo vaiku reiks gyvent, tai aš ir kabinuos..
QUOTE(klopedija @ 2011 10 25, 22:54)
Taip. Šiuo atveju galėtų būti optinė.
o kas šitus dalykus gali nustatyt?
Mano vaikas kai skaito, tai jeigu neveda pirštuku po skaitomu žodžiu, tai gali nuslįsti net per dvi tris eilutes ir toliau skaityt kaip niekur nieko
Iš Lietuvos emigravo jau ir delfinai...