sigydami naują akumuliatorių su elektrolitu, nesidrovėkite visapusiškai jį patikrinti. Visų pirma, nuimkite nuo jo apsauginę pakavimo plėvelę, kad ir kokia graži ji būtų, ir įsitikinkite, kad korpusas nepažeistas - taip atsitinka gana dažnai. Paskui paprašykite pardavėjo išmatuoti elektrolito sūdrumą - jis neturi būti žemesnis už nominalų daugiau kaip 0,02 g / cm3, tai atitinka maždaug 80 procentų akumuliatoriaus baterijos pakrovimą. Paskutinį patikrinimą verta atlikti su pakrovimo šakute - jos voltmetras turi rodyti 12,5 - 12,9 voltų, kai krūvis išjungtas, o kai įjungtas - nenusileisti per 10 sekundžių žemiau 11 voltų. Tokią bateriją galima drąsiai statyti į savo mašiną, ir ilgesniam laikui pamiršti apie pakroviklį. Jeigu akumuliatorius reikalauja pakrovimo, pakrovimo srovė pasirenkama taip: 0,1 nuo baterijos talpos, pavyzdžiui,
jeigu jūsų akumuliatoriaus talpa 55 amperų - val., tai pakrovimo srovė turi būti 5,5 amperų. Pakrovimo laikas yra nuo 4 iki 12 valandų, priklausomai nuo akumuliatorinės baterijos būklės. Visiško pakrovimo požymis gali būti stiprus dujų išsiskyrimas (elektrolito virimas) iš akumuliatoriaus taurių. Nesugedusio ir visiškai pakrauto akumuliatoriaus elektrolito sūdrumas turi būti 1,28 g / cm3 žiemą ir 1,24 g / cm3 vasarą. Pilant skysčio į akumuliatorių, reikia išsiaiškinti elektrolito lygio sumažėjimo priežastį. Jeigu lygis sumažėjo dėl išsipylimo - įpilama dar elektrolito. Jeigu dėl išgaravimo - įpilama distiliuoto vandens.
http://www.autoreviu...torine-baterija
Pats tikriausias budas anksciau laiko pribaigti akumuliatoriu...Pradine pakrovimo srove turi buti maza -tada akumuliatorius kraunasi is pagrindu,kiek pasikrovus srove galima didinti.Ir krauti ne maziau 12 val. Greitas pakrovimas iskart didele srove gerokai sutrumpina akumuliatoriaus tarnavimo laika. Beje,geriausia naudoti automatini ikrovikli-jis pats sureguliuoja srove pagal akumuliatoriaus poreikius