
mum sake, kad per egzamina galima uzgest 6 kartus

QUOTE(Bamboooocha @ 2011 11 18, 15:03)
Taip,atsiprašau,suklydau netyčia.6 kartus

QUOTE(Magnifique @ 2011 11 18, 13:59)
Kritinės klaidos
35. Papildomi valdymo įtaisai:
35.1. KK veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos;
35.2. KK bando antrą kartą užvesti variklį, kai jis jau veikia;
35.3. KK neužsisega saugos diržo, kai tai yra būtina;
35.4. KK naudojasi mobiliuoju telefonu laikydamas jį rankoje tuo metu, kai transporto priemonė juda arba stovi, bet variklis neišjungtas;
35.5. KK (A1 ir A kategorijos) pradeda važiuoti su nuleista atramine šonine kojele.
36. Sankabos valdymas:
36.1. KK užgesina variklį ir sudaro potencialiai pavojingą situaciją;
36.1 Skaitykit.Na,sankryžoje eismas yra intensyvus ir staiga užgesus varikliui į tave gali bet kas atsitrenkt ir tt.Žodžiu sudarai potencialiai pavojingą situaciją.Kitur galima užgest iki 4 kartų,o sankryžoj-kritinė.
35. Papildomi valdymo įtaisai:
35.1. KK veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos;
35.2. KK bando antrą kartą užvesti variklį, kai jis jau veikia;
35.3. KK neužsisega saugos diržo, kai tai yra būtina;
35.4. KK naudojasi mobiliuoju telefonu laikydamas jį rankoje tuo metu, kai transporto priemonė juda arba stovi, bet variklis neišjungtas;
35.5. KK (A1 ir A kategorijos) pradeda važiuoti su nuleista atramine šonine kojele.
36. Sankabos valdymas:
36.1. KK užgesina variklį ir sudaro potencialiai pavojingą situaciją;
36.1 Skaitykit.Na,sankryžoje eismas yra intensyvus ir staiga užgesus varikliui į tave gali bet kas atsitrenkt ir tt.Žodžiu sudarai potencialiai pavojingą situaciją.Kitur galima užgest iki 4 kartų,o sankryžoj-kritinė.
Na, sąnkryža gali būti lygiai taip pat tuščia, kaip tiesi gatvė intensyvi. Čia jau pagal situaciją ir priklauso nuo egzaminuotojo taip pat. Niekur neradau, kad būtent užgesimas sąnkryžoj būtinai pavojinga situacija

Ne visais atvejais uzgesimas sankryzoje bus kritine klaida, priklauso nuo eismo intensyvumo ir panasiai. O ir jeigu sugebesi akimirksiu uzvest masina ir vaziuot, tai tikriausiai irgi nebus kritines klaidos.
QUOTE(B.r.i.u.n.e.t.e @ 2011 11 18, 15:24)
Ne visais atvejais uzgesimas sankryzoje bus kritine klaida, priklauso nuo eismo intensyvumo ir panasiai. O ir jeigu sugebesi akimirksiu uzvest masina ir vaziuot, tai tikriausiai irgi nebus kritines klaidos.
Nu vat aš irgi galvoju, kad nereikia šiuo atveju sureikšmint sąnkryžos. Viskas nuo situacijos priklauso.
QUOTE(anikute @ 2011 11 18, 10:53)
Sako, įsivaizduoji kokia tragedija būtų, jei sąnkryžoj užgestum.
Kyla natūralus klausimas "O jūs įsivaizduojat, kad per egzaminą man vienai reikės valdyti automobilį?". Ar jis gaklvoja, kad ir per egzą prilaikys sankabą. Koks keistas, nemokina savarankiškumo.


Papildyta:
QUOTE(mėnulis @ 2011 11 18, 12:17)
Užsikuri ir važiuoji toliau - auksiniai žodžiai.
QUOTE(Magnifique @ 2011 11 18, 13:59)
Rytoj laikau egza,bet pirma karta girdziu, kad vesti negalima su sankaba...ar as ne taip suprantu

QUOTE(SOWELU @ 2011 11 18, 19:35)
Rytoj laikau egza,bet pirma karta girdziu, kad vesti negalima su sankaba...ar as ne taip suprantu
Visada vedusu sankaba

As supratau taip kad klaida jei bandoma uzvest neismynus sankabos

QUOTE(SOWELU @ 2011 11 18, 18:35)
Rytoj laikau egza,bet pirma karta girdziu, kad vesti negalima su sankaba...ar as ne taip suprantu
Visada vedusu sankaba

isjungta sankaba-tai iminta sankaba

QUOTE(mėnulis @ 2011 11 18, 19:32)
35.2. KK bando antrą kartą užvesti variklį, kai jis jau veikia;
Kaip tai imanoma

Kaip tai imanoma






Imanoma,kai kurios masinos labai tyliai dirba
