QUOTE(F @ 2011 10 28, 17:02)
Išmano bendrai, ne specializuotai, ir negali padėti. Išmano specializuotai tai tik doc.Lesinskienė, bet aš jai tai tikrai jokiais sunkumais nesiskųsiu, nes ji yra mano dėstytoja

niekada to neišdrįsčiau. Ji klausia, ar aš turiu, bet aš bijau, nemoku pasakyti.
Jeigu mane priims atgal į mediciną, tai aš noriu tapti pirmąja Lietuvoj suaugusiųjų AS specialiste ir padėt suaugusiems, kurie turi AS
Man su AS lengviau būtų dirbti gydytoja ir kaip tik būtų daug lengviau bendrauti su pacientais, kai tas pacientas klaustų, norėtų žinoti. Žmonės skundžiasi dėl NT gydytojų, kad jie atsisako kalbėti, rodo per mažai dėmesio, nieko nepaaiškina. Man taip nebūtų, nes aš labai labai mėgstu aiškinti tai, ką aš išmanau, o kitas neišmano. O bendraujant su pacientais susiklostytų ideali situacija, nes aš galėčiau dalintis savo žiniom su jais, apie tai, ką aš išmanau.
Tai ką tada turit galvoje, jeigu ne autizmą, nelabai tada supratau, prie ko tas pavyzdys apie negalėjimą dirbti su vaikais. Nes aš šiaip nesergu psichinėm ligom.
Labai jūs pesimistiškai žiūrit

O kaip jūs įsivaizduojat jūsų pačios vaiko ateitį, mokslą, darbą? Tobulėjimas, trūkumų atsikratymas galimas tik iki 16 metų, o tada jau viskas? Nurašymas yra darymas pagal realias galimybes to, ko nenori, vietoj tobulėjimo ir galimybių didinimo tam, kad galėtum daryti ką nori.
Ten toj nuorodoj aprašyta, kokių yra iškilę sunkumų mokantis.
ta pavyzdi as pateikiau bendrai - o ne apie jusu siutacija

, sizofrenija - psichikos liga? zmogus kol nera paumejimo - kaip ir normalus, su juo puikiai galima bendrauti, bet... Jo elgesys ne visada gali buti prognozuojamas ir jis neturetu dirbti bent jau su vaikais
Nz ar jus galetumet buti puiki gydytoja- nepazystu jusu, nzn jusu galimybiu

, bet medicina, bent jau vaiku ligomis domiuosi siaip, savo malonumui, turiu kazkokia nuomone susidariusi ir daznai mano supratimas labai stipriai kertasi su tradicine medicina, bendra kalba randu tik su gydytojais kazkiek nusimananciais apie netradicinius gydymo budus. As nesakau kad tradiciniai blogi - tiesiog jie ismokyti pagal viena poziuri ir jei jis dar turetu AS - man asmeniskai isvis butu sunku rast bendra kalba (cia as AS pritaukau savo dukros suvokima, vienos tiesos pripazinima ir kitos atmetima). Velgi - to netaikau jums, tik bendrai.
Mano poziuris nera pesimistinis - jis realus... As nenuvertinu savo vaiko, bet ir neprognozuoju jo ateities - nes ji dar labai maza ir nzn kaip jai seksis - darysiu viska, kad jai sektus kuo geriau, kad sunkumu mokymesi butu kuo maziau - bet ka ji pasirinks ateityje - bandysiu nukreipinet pagal realias jos galimybes...
ir tas kitoks darbas, specialybe - nebutinai turi but nemegiamas, daznai primityvesnius darbus turintys buna kur kas laimingesni - nei siekiantys istisai kazko neimanomo, nepasiekiamo - aisku tai irgi individualu, galbut yra zmoniu kurie negali gyvent be issukiu, uzsibrezia sau kazkoki dideli tiksla, ji pasieke per krauja - iesko naujo - jei tai ju laime - tegu - man netrukdo
o del mokymosi pasiekimu iki 16 metu - tai yra ne mano mintis, nuomone - bet irodyta moksliniais tyrimais, kad zmogaus smegenis susideda pagrindus iki 7 metu, iki 16 jie yra patys imliausi pokyciams, naujovems, o veliau tik zinios gilinamos (iki 25), jei toliau nesimokoma, informacijos srautai mazeja, smegenys silpsta ir ju galimybes mazeja, bet net ir lavinant jas toliau apie 40 gyvenimo metus - smegenu galimybes vistiek ima mazeti, aisku tada pirmu smuiku groja patirtis, bet jau naujoves sunkiau bepriimamos... (nu mums cia per neuropsichologija aiskino). Todel ko neismokai per tuos mokyklinius laikus - veliau neprilaizysi
Cia LT tik labai nuvertinami asmenys neturintys aukstuju issilavinimu, magistro ar daktaro laipsnio, todel kaip bebuve visi stengias tuos vaikus istempt iki to, bet jei vaiko smegenims tas neduota - kam prievartaut ji? jis nuo to bus labai laimingas?
o del tavo sunkumu - esi suages protingas zmogus - jei sugebi identifikuoti kas tau sunkiai sekasi, kame turi problema - tai vadinasi puikiai gali tas problemas issprest, kad ir skaitydama literatura tais klausimais - kodel reikia kazkokio zmogaus, specialisto - kuris imtu ir pirstu parodytu ka ir kaip daryti? Juk kiekvienas zmogus, kiekvienas AS yra skirtingi, tad formules negali but - aisku vaikui kitaip - jis nesupranta kas kitaip, jis nesupranta kam kazko reik - jis tik turi ismokti tai, ka mokosi visi, tam ir reikalinga pagalba, o kai zmogus samoningas jau - pagalbos nebeturetu reiketi

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."