QUOTE(light blue @ 2006 03 28, 10:04)
Sveikos PPT-istės
Aš ne jūsų luomo atstovė

, o mokyklos spec. pedagogė. Tačiau nujaučiu, kaip mano mieste (jis aiškiai matomas paraše) tiriama vyresniųjų klasių moksleivių kalba. Siunčiau vieną 10-okę su protiniu atsilikimu, tai jos mama ir ji pati pasakojo savo įspūdžius. Liepė paskaityti, diktantą parašyti, pavartė lietuvių kalbos sąsiuvinius. Ten buvo jos su mama rašytas rašinėlis apie rudenį. Tai pareiškė, kad jis žiauriai silpnas, vos ne š.... O man jis, beje, patiko, nes parašė jį pati mergaitė. Kokius superinius reikalavimus galima kelti tokiam vaikui?
Beje, gavome ir rekomendacijas: rašyti diktantus ir rašinėlius. Va tada ir įsiutau ant PPT

Mano nuomone spec. pedagogo darbas neturi priminti lietuvių kalbos fakultatyvo. Aš ne diktantų rašymo būrelis

Kaip galima rašyti vien tik diktantus, jei nėra vaiko galvoje nei vienos taisyklės

Beje, o kokią tuomet programą sudaryti. Visais mėnesiais vien tik diktantai
Tikiuosi Jūs ne tokios logopedės ir galvojat ką kalbat, ir tiriat kokybiškai
Sėkmės kito luomo kolegės
sveikute!
tai absurdiškas tyrimas

ir skirtos rekomendacijos.

aš tiriu kitaip

: aišku 10 kl. jau nebetiriu foneminės klausos, pasižiūriu, kokie garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, pasakojimą ir atpasakojimą, kokias žino taisykles, kaip jas sugeba taikyti, kokia kalbos gramatinė pusė ir mūsų rekomendacijos daug konkretesnės, su užduočių pavyzdžiais, bet, gink dieve, nerekomenduojame rašyti diktantų

! juos tegul rašo mokantys rašyti, o šiuos vaikus dar reikia pirma išmokyti visus pagrindus.
ir vis tik įdomu,iš kur tu?