QUOTE(vaiduuse @ 2011 11 26, 11:15)
uch, mergaitės, ačiū už palaikymą, vakar grįžusi nebenorėjau į kompiuterį pažiūrėt
Sekėsi gana gerai, gavai gerų patarimų ir pagyrimų, svarbiausia, kad gausiu tą kvalifikaciją
Labiausiai išgyrė matematikos pamoką. O tobulintis dar yra kur, man buvo pati problematiškiausia vieta- vertinimas, nes vis žvilgčiojau į laikrodį, kaip spėsim atlikt užduotis ir įsivertint







Labiausiai išgyrė matematikos pamoką. O tobulintis dar yra kur, man buvo pati problematiškiausia vieta- vertinimas, nes vis žvilgčiojau į laikrodį, kaip spėsim atlikt užduotis ir įsivertint

Nuoširdžiai sveikinu


Papildyta:
QUOTE(lutute1 @ 2011 11 25, 22:21)



O dėl diferenciacijos pavyzdžių, tai stebuklų jokių nedarau. Tiesiog pagal tai , kokia pamoka, taip ir užduotis paskirstau. LIETUVIŲ PAMOKOJE- SKAITYMAS PAGAL PUPĄ IR TAIP DIFERENCIJUOTAS, O KAI RAŠOME DIKTANTĄ, TAI TIEMS, KURIEMS SUNKIAU SEKASI -jiems skiriu užduotį; parašyti tas raidžių poras, kurias moka. Kuriems lengviau kiek- duodu lapelyje paruoštus nesudėtingus žodžius spausdintinėmis raidėmis - parašyti rašytinėmis , su kitais rašau sakinukus. Štai ir įprastinė diferencijacija.
Matematikos pamokoje irgi panašiai: stipresnieji dirba savarankiškai, su silpnesniais aiškinamės užduotis individualiai arba tik tai grupelei aiškinu su pavyzdžiais lentoje arba skaidrių pagalba, arba dalinu dalomąją medžiagą.
Na, visos tikriausiai taip daro, kai turi nevienodų gebėjimų klasę. Taip kad tikrai nieko naujo nepasakiau.
Uch kaip nemėgstu aš to diferencijavimo

