QUOTE(Alchemie @ 2012 07 12, 19:31)
Naitas, kaip jums sekasi?
sveikos
ai, geriau nesigilint. Atėjau į mažos mokyklos mažą klasę su rožinėm svajonėm ir rožiniais akiniais. Dar girdėjau rožinius pažadus. Taigi, pradėjom pirmą normalią klasę su adaptuota programa. Mokytoja žadėjo, kad dirbs su vaiku, jeigu reikės, ir po pamokų, o jeigu reikės, tai ir į namus gal kartą kitą ateis. Gavo vaikis ir logopedę, ir spec pedagogę vienam asmeny.
Ėjo ruduo, praėjo šv.Kalėdos. Panašu, kai vaikiui mano neblogai sekės, nes jis darydavo visus rašto darbus su visais, klasėje. Testus visus vienodai spręsdavo su visais, rezultatai atitiko vadinamą pagrindinį lygį.
Pavasariop kažkaip pradėjau ieškot skirtumo tarp to, ką vaikas gavo mokykloje su adaptuota programa, ir ką būtų gavęs, jeigu nebūtų tos "dėmės". Nutariau, kad mokymo procesas nesiskirtų. Logopedė jam gali būti paskirta pagal mokykloje dirbančią komisiją, mokytoja su vaiku, pasirodo, visai nedirbo atskirai ir kai paprašiau kad padirbėtų arba iš idėjos, arba už pinigus, tai ramiai pasakė, kad ji su juo papildomai nedirbs, kad samdyčiaus korepetitorius. Be to, "ko iš jo nori, juk jo TOKIA diagnozė"
nu va.. tai aš tskant nusivyliau visa ta sušikta mokykla ir kai atvežė man iš PPT gatavus popierius adaptuotos programos pratęsimui, aš tiesiog nepasirašiau jų, pasidėjau į lentyną, o mokyklos direktoriui parašiau prašymą, kad nuo rugsėjo vaikis būtų ugdomas pagal Bendrojo ugdymo programą. Žodžiu, jokių adaptuotų ar modifikuotų daugiau. Bent kol kas, iki kokios 5 klasės.
Ach tai kokis šokas buvo tai logopedei ir spec pedagogei vienam asmeny. Baisus šokas. Pradėjo lakstyt po kabinetą, susijaudinus, man tiesiog grasint, kad ji IŠ VISO nedirbs su mano vaiku, kad jeigu atsisakau adaptuotos programos, tai vaikui nepriklauso net logopedo pratybos. Žodžiu, susinervino, kad netenka vieno finansinio vieneto. Ramiai padėjau parašą tada po prašymu - ugdyti pagal BENDRĄJĄ programą, ir taškas. Mokykla tik naudojasi finansais, ir nesuteikia jokio išskirtinumo tokiam vaikui. Tiesa, jis neteks kokių dviejų pamokų per savaitę kaip spec pedagogės pamokų, bet tai aš labai nepergyvenu, nes tos pamokos ir taip vykdavo punktyrais - mat logopedė tai į PPT turi "dokumentus nuvežti", tai "seminaras Vilniuj", tai kokia nors mokyklos šventė. Dabar tikrai gailiuos, kad nesižymėjau, kada buvo logopedo pratybos, o kada dirbo kaip spec pedagogė.
Dar kas man labai nepatinka, tai kad vaiko diagnozė jau paskleista tarp klasės tėvų, nekalbant apie mokyklos mokytojus. Netgi parašiau skundą į Sveikatos ministeriją dėl to, kad poliklinikos privalo į pažymas mokyklai surašyt visas diagnozes. Mokykla gi ne kokia gydymo įstaiga, kam mokytojams diagnozes žinot? Mano išvada tai tik tokia - nurašo vaikus. Mano atvejis labai patogus, nes jau keletą kartų girdėjau iš mokytojos - ko tu nori iš jo? ar ne per daug nori? jis gi autistas.
Galima pagalvot, kad labai didelė autistų specialistė būtų.
Žodžiu, pirmos klasės pabaigoje aš neatlaikiau tos įtampos, ir parodžiau savo "tikrą veidą"

Ir negaliu sau dovanot, kad leidau vaikui suadaptuot programą net į pirmą klasę ateinant. Gi visi ir taip ateina nieko nemokėdami

o dabar ir paskaito žodžiais, ir parašo visai neblogai diktantus. Su matematika prasti popieriai. Bet tai vėl čia gal mano lūkesčiai per dideli.
Iš Lietuvos emigravo jau ir delfinai...