QUOTE(AlfaBeta @ 2012 07 18, 11:51)
Kokie tokie? Tavo vaikas visai neblogai mokosi kartu su visais. Kažin, ar jį priimtų spec. mokykla...

Ten mokosi tik su geroku protiniu atsilikimu. Jei jau siūlytų pereiti į kitą mokyklą, tai nebent iš tos, kuri ne pagal gyvenamą vietą į mokyklą arčiau namų...
Autizmo spektro vaikai integruojami į ,,normalią" klasę. Dažnai jų intelektas leidžia mokytis pagal bendrą programą, tačiau sunkumai glūdi komunikacijoje su aplinkiniais, mokymosi tempo lėtume. Tai gali trukdyti atskleisti savo sugebėjimus.
Ir jei pedagogas su išankstine nuostata žiūrės į vaiką, gali būti, kad tiesiog nuleis į adaptuotą programą ilgam laikui, ir, kaip sakai, tik planuose bus numatyta ta integracija.
Nors kas ten žino, kiek darbo reik įdėti, kad rezultatai būtų geri. Pvz.,
Alchemie vaikui visai nedaug tereikia.
Sutinku,
naitai. Mamų širdies skausmas retai randa atgarsį planus vykdančiųjų širdyse. Gali atrodyti, kad jiems rūpi tik patiems neapsisunkinti ar dar kokie sumetimai.
Švietimo ir ugdymo įstaigose visada veikė žmogiškasis faktorius, kai kalbame apie integravimąsi į mokyklos bendruomenę. Pradedant priėmimu ar nepriėmimu į ją.
Nemalonu, ką rašei - mokytoja gali paslapčia paviešinti diagnozę klasiokų tėvams. Neprofesionalu, bet žmogiška...
Arba dar geriau - pedagogui nepatinka mamos biolaukai, balsas...

Taigi, mums tenka laviruoti tarp tų ,,metafizinių" dalykų... net jei vaikas be jokios F....diagnozės.
Įtariu, reikia viduriuko tarp to erzinančio klausinėjimo ir reikalavimo bei palikimo pedagogų nuožiūrai. Jei tylėsi, tai susidarys įspūdis, kad mamai išvis vaikas nerūpi. Tai juo labiau, kodėl jis turi rūpėti kitam.
Kiek aš suprantu, tai, kad nusprendei atsisakyti ,,adaptuotos"" programos, neatima iš tavo vaiko teisės gauti logopedo ir spec.pedagogo pagalbą, jei yra spec.poreikiai. Ar yra kokių nors kliūčių? Neperduotos PPT išvados? Gal reikėtų kreiptis pakartotinai į PPT dėl vaiko spec.poreikių lygio ir rekomenduojamos ugdymo programos nustatymo
Labas rytas
kažkada buvau toj "spec" mokykloj. Vienareikšmiškai pasakė - jiems per geras. Na, ta prasme, jie mielai priimtų, tėvų valia yra aukščiau visko, tačiau jeigu visgi aš įtaisyčiau ten saviškiį, tai tik sugadinčiau jam gyvenimą, o mokyklai patiktų, nes pakiltų visi rodikliai. Taip pasakė. Aišku, specialistai dirba ten diena iš dienos, vos ne atskirai su kiekvienu vaiku. Bet... gyvenime gi niekas atskirai nedirba su niekuo.. net aš turiu tris vaikus, o ne vieną
Mums dabartinė mokykla priklauso pagal gyv vietą. Ir šiaip mokyklai yra gan skausmingas mokinio krepšelių klausimas, vis balansuoja klasės ant iširimo ribos.
Man dėl tos adaptuotos programos ir darbo su vaiku kokybės ir kiekybės klausimas kilo tada, kai klasėj susirgo masiškai vaikai, ir savaitę ateidinėjo į klasę tik 10 vaikų. Ir tada pamačiau, kad net su 10 vaikų mokytoja nesusitvarko. Pakalbėjau su kitų vaikų mamomis. Visos turėjo nusiskundimų, kad vaikas nespėja klasėj nieko padaryt, kad namams darbų užduota puslapiais.
Į PPT dabar neisiu. Kam man jų išvados. Yra naujas švietimo ministro įsakymas, kad adaptuotos programos taikymą gali sustabdyti tėvai, parašę mokyklai prašymą. Taip ir padariau. Parašiau prašymą, kad atsisakau, daugiau į mokyklą jokių išrašų nenešiu, jokių daugiau diagnozių aiškinimo. Tik sau nervus tampiau. Logopedė ir taip bus paskirta, nes vaikui reikalinga kalbos korekcija. Na aš parašysiu dar vieną prašymą - kad skirtų logopedės pamokas. Tam visai nereikia jokių med išrašų.
Viskas būtų gerai.. Bet kaip mane užknisa tokie dalykai, kad kol vaikas auga, tai aš turėjau tapti ir neurologe, dabar turiu tapti mokytoja, ir turiu išmėsinėti kokius tai švietimo sistemos dokumentus, kad galėčiau laviruoti vaiko naudai.
Aš norėjau labai mažai - kad mokykla paprasčiausiai atidirbtų už tai, ką gauna už adaptuotos programos mokinį. O kai pamačiau, kad tai tik pavadinimas, o už jo - tuščia vieta, tai ir atsisakiau tos programos.
Iš Lietuvos emigravo jau ir delfinai...