Aš jau pasakojau kitur, bet papasakosiu dar kartą, kas neskaitė. Užsakė amerikonka 35.5 dydį sesei dovanų. Dariau pagal turimą 36 kurpalį, taip pat mano pačios koja 36, tai jos man spaudė ties pirštais. Tapkės storos, BG vilna, džinsas įveltas/prisiūtas, žodžiu tvirtos visom prasmėm, dėl jų dydžio ar kokybės abejonių neturėjau jokių. Dizainas - skonio reikalas, abejonės visada lieka

.
Gaunu po kurio lako laiškutį, kad matyt įvyko klaida, nes amerkonka užsakė 35.5 dydį, o aš jai atsiunčiau 38

. Skirtumas 3 dydžiai

. Klientė reikalauja nedelsiant pakeisti tapkes į tinkamą dydį.
Ištiko lengvas šokas, pradėjau šiaip taip galvot, sumasčiau, kad žmogus turbūt veltinių nėra matęs ir gal vertina pagal išorinius matmenis.
Parašiau jai, pasirodo akurat. Rašo ji man atgal, na, kad gal tai ir nėra 38 dydis, bet kad "TOKIO dydžio tapkės tiks mano sesei aš labai abejoju. ir jei sesuo gaus TOKIO dydžio tapkes, ją ištiks igalaikis gyvenimo sukrėtimas". Be visa to, ji išmatavo tapkutes viduj gavo išmatavimus pilnai 35 dydžio (net mažesnes nei užsakė - nu bet čia jau kaip išmatuosi), tačiau toliau tvirtina, kad jos yra aiškiai per didelės.
Po šitos žinutės supratau, kad klientė emociškai nestabili, ir geriau nieko nebevystyti.
Atsiprašiau, parašiau, kad labai nenoriu būti atsakinga už ilgalaikį sesės nuvylimą ir pasiūliau gražint pinigus. Paprašau artimiausiom dienom apsispręsti ar ji pasilieka tas tapkutes ir bando siųsti jas sesei dovanų ar aš jai grąžinu pinigus.
Kuris laikas tyla. Po kokių 2 savaičių gaunu laišką su dideliausiu atsiprašymu, kad didelei jos nuostabai tapkutės tiko sesei idealiai, labai patiko, labai dėkoja už mano laiškučius, kurie padėjo jai susivokt ir ateity vėl norės ką nors užsakyti. Pasirodo ji dar ir į batų parduotuves ėjo matuot viduj 35 dydžio...
Pradžioj buvo pikta ir skaudu, paskui juokinga.
Pasidariau šokių tokių išvadų ir tiek. Iš tikro gal net nereikia tokiu atveju ryškintis, nepatiko - gražink prekęs, gražinsiu pinigus. Gi gali žmogui ir nepatikti, rizika nusipirkti ne tą, ką manei, internetu visada yra. O suteikti klientui teisę atgražinti prekę man rods yra protinga ir normalu, be jokių išvedžiojimų ir klausimų.